Wat eet jij op dit moment? Deel 16

woensdag 26 september 2018 om 21:03
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!

vrijdag 15 maart 2019 om 22:43
Liz: fijn dat je de nieuwe auto nu bijna hebt. Inderdaad, was ik van dat afgebroken handvat. De nieuwe doet het gelukkig prima. Jij bent gelukkig ook bijna van het onhandig instappen af.
Chris: het schooltje van Auschwitz staat op mijn e-reader. Lees nu eerst de tatoeëerder van Auschwitz uit.
Net glas cola zero gedronken
Chris: het schooltje van Auschwitz staat op mijn e-reader. Lees nu eerst de tatoeëerder van Auschwitz uit.
Net glas cola zero gedronken

zaterdag 16 maart 2019 om 11:23
Goedemorgen.coetje ik moest asn jouw vriend denken vanmorgen.ik las nl.dat duizenden hart patiënten behandeld waren met n oplosbare stent .
Was het ook niet iets dergelijks bij hem? Of heb ik dat mis.
Jaja ook fijn weekend.
Viva ik hoop dat het bij jou beter weer is dan hier.en dat je er even uit kunt met de kinderen . hier regen nl.
Ben toch in n totaal ander boek begonnen tijdschrift.
De vrouw van de Thee planter. van Dinah Jefferies.
En ook in Simone v.d Vlugt .Het Schaduw spel.lees wel vaker twee boeken tegelijk.
Ontbijt was .n heerlijk zacht gekookt eitje .en n boterham met banaan.
Voor iedereen een heel fijn weekend gewenst ,hoop dat het droog word .
Was het ook niet iets dergelijks bij hem? Of heb ik dat mis.
Jaja ook fijn weekend.
Viva ik hoop dat het bij jou beter weer is dan hier.en dat je er even uit kunt met de kinderen . hier regen nl.
Ben toch in n totaal ander boek begonnen tijdschrift.
De vrouw van de Thee planter. van Dinah Jefferies.
En ook in Simone v.d Vlugt .Het Schaduw spel.lees wel vaker twee boeken tegelijk.
Ontbijt was .n heerlijk zacht gekookt eitje .en n boterham met banaan.
Voor iedereen een heel fijn weekend gewenst ,hoop dat het droog word .

Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
zaterdag 16 maart 2019 om 11:58
Flensjes als ontbijt. Cupcakes gebakken en versiert met de oudste. En uiteraard geproefd bij de koffie.
Nu zijn de dames een boterham met smeerworst aan het eten en een kopje thee. Ik neem straks een cup a soep en twee crackers met kaas.
Chris, het regent hier ook. Dus geen bos of strand. Nog maar even kijken wat we vanmiddag gaan doen.
Fijne dag allemaal!
Nu zijn de dames een boterham met smeerworst aan het eten en een kopje thee. Ik neem straks een cup a soep en twee crackers met kaas.
Chris, het regent hier ook. Dus geen bos of strand. Nog maar even kijken wat we vanmiddag gaan doen.
Fijne dag allemaal!
zaterdag 16 maart 2019 om 13:33
Gelukkig smaakt het eten je nog een beetje ZZ, of je eet iig! Hoe gaat het met hoesten/pijn?
VL geloof dat het op veel plaatsen blijft regenen. Misschien heb je mazzel en misschien moet je iets anders verzinnen. Man zal het vast lekker vinden even weg te zijn. Jij volgend weekend
?
Coetje, een betere nacht gehad? Lekker pizza!
TV mijn vader stond ook al op die bizarre tijdstippen op voor de F1. Ben je afgelopen nacht ook rond 2 uur opgestaan?
Chris WF duurde even. Zette iets op mijn telefoon qua apps en ineens was heel mijn telefoon van slag. Alles stond/staat op een andere plaats qua icoontjes en ineens krijg ik geen melding meer als er een openstaande spellen zijn.
Gisteravond at ik verse worst, pieper, bruine bonen en piccalilly. Net een grote maisbaguette op en een glas kersenthee.
Wally zou jammer zijn van het geld van de stofjes en founituren als ik het gemaakte niet zou dragen.
VL geloof dat het op veel plaatsen blijft regenen. Misschien heb je mazzel en misschien moet je iets anders verzinnen. Man zal het vast lekker vinden even weg te zijn. Jij volgend weekend

Coetje, een betere nacht gehad? Lekker pizza!
TV mijn vader stond ook al op die bizarre tijdstippen op voor de F1. Ben je afgelopen nacht ook rond 2 uur opgestaan?
Chris WF duurde even. Zette iets op mijn telefoon qua apps en ineens was heel mijn telefoon van slag. Alles stond/staat op een andere plaats qua icoontjes en ineens krijg ik geen melding meer als er een openstaande spellen zijn.
Gisteravond at ik verse worst, pieper, bruine bonen en piccalilly. Net een grote maisbaguette op en een glas kersenthee.
Wally zou jammer zijn van het geld van de stofjes en founituren als ik het gemaakte niet zou dragen.
zaterdag 16 maart 2019 om 15:32
Chris,ik las het ook! Ik ga het uitzoeken en de 25e afspraak bij cardioloog dus ga ik dit zeker bespreken.
Beroerde nacht gehad met koorts en hoesten en jeuk over mijn hele lijf,koorts is nu weg maar die verdomde jeuk blijft.Heb op advies van huisartsenpost een allergietabletje genomen en hoop dat het wat weggaat zo.
Ik duik mijn bed weer in.
voor iedereen.
Beroerde nacht gehad met koorts en hoesten en jeuk over mijn hele lijf,koorts is nu weg maar die verdomde jeuk blijft.Heb op advies van huisartsenpost een allergietabletje genomen en hoop dat het wat weggaat zo.

zaterdag 16 maart 2019 om 16:50
Ja de formule 1 begint weer.morgen ochtend om 6 uur begint het geraas weer.
Ik kijk niet echt mee. en al helemaal niet zo vroeg..
Vervelend thee. telefoon in de warry.
Ja coetje ik moest gelijk aan jullie denken .ze zullen daar toch niemand meer mee behandelen. Hoop dat je van die jeuk afkomt.
Ik ben n beetje poepzat van het weer. Ben ook chaggerijnig .elke dag hetzelfde .weinig leuke uitstapjes.
Gelukkig dat ik nog graag mag lezen..
Ik kijk niet echt mee. en al helemaal niet zo vroeg..
Vervelend thee. telefoon in de warry.
Ja coetje ik moest gelijk aan jullie denken .ze zullen daar toch niemand meer mee behandelen. Hoop dat je van die jeuk afkomt.
Ik ben n beetje poepzat van het weer. Ben ook chaggerijnig .elke dag hetzelfde .weinig leuke uitstapjes.
Gelukkig dat ik nog graag mag lezen..
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
zaterdag 16 maart 2019 om 19:44
Ach nee! Dikkecoetje schreef: ↑16-03-2019 15:32Chris,ik las het ook! Ik ga het uitzoeken en de 25e afspraak bij cardioloog dus ga ik dit zeker bespreken.
voor iedereen.

Heeft het pilletje geholpen?
Hoop het zo voor je!
zaterdag 16 maart 2019 om 19:51
Vanmiddag met de kinderen naar de zee geweest. Skipakken aan, laarzen aan, droge kleren mee etc.
Hebben even langs de zee gewandeld, schelpen gezocht en daarna in een restaurant wat gedronken en een bittergarnituur gegeten.
Op de terugweg langs mijn schoonouders. Hebben daar gegeten, broccoli, ovenaardappelen, slavink.
Thuis nog even met de kinderen naar man gebeld. Kinderen liggen lekker in bed te slapen. Straks komt een vriendin gezellig langs.
Thee, het is dat ik volgend weekend moet werken. Maar anders
Hebben even langs de zee gewandeld, schelpen gezocht en daarna in een restaurant wat gedronken en een bittergarnituur gegeten.
Op de terugweg langs mijn schoonouders. Hebben daar gegeten, broccoli, ovenaardappelen, slavink.
Thuis nog even met de kinderen naar man gebeld. Kinderen liggen lekker in bed te slapen. Straks komt een vriendin gezellig langs.
Thee, het is dat ik volgend weekend moet werken. Maar anders

zaterdag 16 maart 2019 om 22:00
Jaja: jij ook een fijn weekend. Ga je nog wat doen het weekend?
Wat lief je berichtje en plaatje voor de mensen die het nodig hebben.
Chris: hoe vind je het boek 'de Theeplanter'?
Thee: wat leuk dat je vader ook F1 keek en er graag vroeg voor uit bed stapte. Ik had nog niet geslapen, dus kon mooi door met formule 1 kijken.
VL: hoe was het met je vriendin?
Zenzeo: beetje zon zou inderdaad leuk zijn; die regen en storm begint wel saai te worden.
Coetje: wat vervelend die jeuk. Helpen de tabletjes een beetje?
Wally: hoe was jouw dag.voel je je vandaag?
Hier vandaag hard in huis gewerkt. Zelfs de huisstofmijtwerende hoezen voor om matras en beddengoed, zijn gewassen. Verder veel spullen uitgezocht die weg kunnen en die samen met oude elektrische apparaten naar het afvalverzamelpunt gebracht. Stond daar in de file. Volgens mij kregen meer mensen met dit weer het idee om hun huis op te ruimen.
Werd straks nog door neefje gebeld; zo leuk en gezellig.
Verder nog goed bericht; één van mijn fotolenzen was kapot, helaas net twee maanden buiten de garantietermijn. Kreeg te horen dat lens gemaakt kan worden en ik alleen de onderdelen hoef te betalen. Omdat het zo kort na garantietermijn defect was, hoef ik uit coulance geen arbeidsloon te betalen. Echt top, gezien ze met de reparatie zeker 2,5 tot 3 uur mee bezig zijn.
Vanavond een lekker biefstukje gegeten, die ik kado had gekregen bij de slager.
Ik wens jullie een fijne avond!
Wat lief je berichtje en plaatje voor de mensen die het nodig hebben.
Chris: hoe vind je het boek 'de Theeplanter'?
Thee: wat leuk dat je vader ook F1 keek en er graag vroeg voor uit bed stapte. Ik had nog niet geslapen, dus kon mooi door met formule 1 kijken.

VL: hoe was het met je vriendin?
Zenzeo: beetje zon zou inderdaad leuk zijn; die regen en storm begint wel saai te worden.
Coetje: wat vervelend die jeuk. Helpen de tabletjes een beetje?
Wally: hoe was jouw dag.voel je je vandaag?
Hier vandaag hard in huis gewerkt. Zelfs de huisstofmijtwerende hoezen voor om matras en beddengoed, zijn gewassen. Verder veel spullen uitgezocht die weg kunnen en die samen met oude elektrische apparaten naar het afvalverzamelpunt gebracht. Stond daar in de file. Volgens mij kregen meer mensen met dit weer het idee om hun huis op te ruimen.

Werd straks nog door neefje gebeld; zo leuk en gezellig.

Verder nog goed bericht; één van mijn fotolenzen was kapot, helaas net twee maanden buiten de garantietermijn. Kreeg te horen dat lens gemaakt kan worden en ik alleen de onderdelen hoef te betalen. Omdat het zo kort na garantietermijn defect was, hoef ik uit coulance geen arbeidsloon te betalen. Echt top, gezien ze met de reparatie zeker 2,5 tot 3 uur mee bezig zijn.
Vanavond een lekker biefstukje gegeten, die ik kado had gekregen bij de slager.
Ik wens jullie een fijne avond!
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 17-03-2019 07:11
1.33% gewijzigd
zaterdag 16 maart 2019 om 23:02
Jaja, mooi berichtje idd voor wie het nodig heeft
lief van je.
Klinkt nog wel als een leuke middag VL!
Coetje wat naar weer
ZZ het zal zeker schelen als je wel een beetje goed kunt eten. Met de was nog gelukt?
Ja TV jou lukt het plaatje wel. Ik ga die rechterjas maken. Veel plezier met de F1 morgenochtend.
Ik heb lekker gegeten vanavond. Had verse aardappelpuree gemaakt met ringetjes bosui erdoor. Daarbij koolvis in coburger (al een tijdje niet op) en worteltjes. Net nog een halve gevulde koek en denk dat ik het niet laat maak vanavond. Tot morgen en slaap lekker voor wie hier zo nog leest.

Klinkt nog wel als een leuke middag VL!
Coetje wat naar weer

ZZ het zal zeker schelen als je wel een beetje goed kunt eten. Met de was nog gelukt?
Ja TV jou lukt het plaatje wel. Ik ga die rechterjas maken. Veel plezier met de F1 morgenochtend.
Ik heb lekker gegeten vanavond. Had verse aardappelpuree gemaakt met ringetjes bosui erdoor. Daarbij koolvis in coburger (al een tijdje niet op) en worteltjes. Net nog een halve gevulde koek en denk dat ik het niet laat maak vanavond. Tot morgen en slaap lekker voor wie hier zo nog leest.

zondag 17 maart 2019 om 07:16
Leuke jas thee! Ben benieuw welke stof/kleur het wordt.
Je plaatje was snel gevonden. Zag dat je de link van google search had geplakt, in plaats van alleen adres afbeelding kopiëren. Bij de eerste wordt plaatje niet zichtbaar, bij de tweede wel.
Hoe gaat het nu met je vader?
Net gegeten: brood met mosterdkaas. Zo lekker.
Je plaatje was snel gevonden. Zag dat je de link van google search had geplakt, in plaats van alleen adres afbeelding kopiëren. Bij de eerste wordt plaatje niet zichtbaar, bij de tweede wel.

Hoe gaat het nu met je vader?
Net gegeten: brood met mosterdkaas. Zo lekker.