Wat eet jij op dit moment? Deel 16

woensdag 26 september 2018 om 21:03
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!

zondag 17 maart 2019 om 11:31
Goedemorgen,
Thee wat een leuke jas!
Jaja,wat een mooi plaatje.
Tv,dat is fijn dat ze de lens repareren en geen arbeidskosten vragen,loopt anders aardig op lijkt mij.
Vriend is om 5 u en ik om 6u opgestaan voor de race,goed begin van het seizoen voor Max!
Ontbijt was koffie en 2 crackers met filet americain.
Fijne zondag allemaal!
Thee wat een leuke jas!
Jaja,wat een mooi plaatje.
Tv,dat is fijn dat ze de lens repareren en geen arbeidskosten vragen,loopt anders aardig op lijkt mij.
Vriend is om 5 u en ik om 6u opgestaan voor de race,goed begin van het seizoen voor Max!
Ontbijt was koffie en 2 crackers met filet americain.
Fijne zondag allemaal!

zondag 17 maart 2019 om 11:46
zondag 17 maart 2019 om 13:56

zondag 17 maart 2019 om 14:38
zondag 17 maart 2019 om 20:13
Chris, hoe vind je deze boeken tot nu toe?
Tijdschrift, wat lief dat je neefje belde, hoe oud is hij? En een biefstuk gekregen van de slager, wat geweldig! En productief bezig geweest. Ik denk dat iedereen zin heeft in de lente, alles ruikt dan zo lekker en daar hoort een grote schoonmaak ook vaak bij. Balen van je camera, nog even geduld dus.
Thee, wat een mooie jas wordt dat! Knap hoor dat je dat zelf kan maken.
Wally, wat een pech dag vandaag!
Coetje, hoe gaat het vandaag met je?
ZZ, oh dat valt wel mee hoor. Uit bed een warme trui en maillot aan en dan hup het skipak in en laarzen aan. In een mand droge (makkelijke) kleren en hun jassen, alles achter in de kofferbak en weg zijn we. Terug bij de auto, ga ik in de kofferbak zitten, skipak uit, rokje aan, laarzen weer aan en dan de jas. Met twee kleine kinderen ben je hoe dan ook wel even bezig. Maar ik ben het gewend en we hadden alle tijd.
Hier een luie ochtend met de meiden. Daarna naar de speeltuin geweest en een eindje gefietst. Toen de kinderen sliepen ben ik in de tuin bezig geweest (Franse slag). Vanmiddag met man geskyped en met de kinderen geknutseld. Vanavond heb ik Thais gegeten en de kinderen restje macaroni.
Gisteren met vriendin was heel gezellig. Was een latertje voor mijn doen.
Fijne avond allemaal!
Tijdschrift, wat lief dat je neefje belde, hoe oud is hij? En een biefstuk gekregen van de slager, wat geweldig! En productief bezig geweest. Ik denk dat iedereen zin heeft in de lente, alles ruikt dan zo lekker en daar hoort een grote schoonmaak ook vaak bij. Balen van je camera, nog even geduld dus.
Thee, wat een mooie jas wordt dat! Knap hoor dat je dat zelf kan maken.
Wally, wat een pech dag vandaag!
Coetje, hoe gaat het vandaag met je?
ZZ, oh dat valt wel mee hoor. Uit bed een warme trui en maillot aan en dan hup het skipak in en laarzen aan. In een mand droge (makkelijke) kleren en hun jassen, alles achter in de kofferbak en weg zijn we. Terug bij de auto, ga ik in de kofferbak zitten, skipak uit, rokje aan, laarzen weer aan en dan de jas. Met twee kleine kinderen ben je hoe dan ook wel even bezig. Maar ik ben het gewend en we hadden alle tijd.
Hier een luie ochtend met de meiden. Daarna naar de speeltuin geweest en een eindje gefietst. Toen de kinderen sliepen ben ik in de tuin bezig geweest (Franse slag). Vanmiddag met man geskyped en met de kinderen geknutseld. Vanavond heb ik Thais gegeten en de kinderen restje macaroni.
Gisteren met vriendin was heel gezellig. Was een latertje voor mijn doen.
Fijne avond allemaal!
zondag 17 maart 2019 om 21:01
Viva,fijn dat je het gezellig hebt gehad,zowel met vriendin als met je meisjes.
Komt man morgen terug?
Ik ben niet meer terug naar bed gegaan maar heb lekker wat in huis aangerommeld en vanmiddag kwam schoonmoeder even langs.
Voel me nog niet helemaal jofel dus ga wel op tijd naar bed vanavond.
Avondeten was griekse rijst,salade,grote witte bonen,feta,tzaziki en souvlaki spiesjes.
Komt man morgen terug?
Ik ben niet meer terug naar bed gegaan maar heb lekker wat in huis aangerommeld en vanmiddag kwam schoonmoeder even langs.
Voel me nog niet helemaal jofel dus ga wel op tijd naar bed vanavond.
Avondeten was griekse rijst,salade,grote witte bonen,feta,tzaziki en souvlaki spiesjes.
zondag 17 maart 2019 om 21:08
De vrouw van de theeplanter is erg mooi viva. Dat lees ik nu maar eerst uit.
Weggeweest zijn we niet.vanmorgen eerst leek het mooi.maar daarna regende het weer.
Heb vanmiddag notabene n film gekeken.over n Duitse arts in Inda. Was wel leuk.beetje romantisch.
En n was gedraaid .zit nog in de droger.had geen zin meer om m vanavond er nog uit te halen.zijjnhanddoeken.dus kan geen kwaad.
Gezellige avond .Alles komt goed.
Weggeweest zijn we niet.vanmorgen eerst leek het mooi.maar daarna regende het weer.
Heb vanmiddag notabene n film gekeken.over n Duitse arts in Inda. Was wel leuk.beetje romantisch.
En n was gedraaid .zit nog in de droger.had geen zin meer om m vanavond er nog uit te halen.zijjnhanddoeken.dus kan geen kwaad.
Gezellige avond .Alles komt goed.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
maandag 18 maart 2019 om 10:03
Mooie jas.Tijdschriftenverslindster schreef: ↑16-03-2019 21:28Thee: volgens mij moet dit betreffende jas/foto zijn:
![]()
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.

maandag 18 maart 2019 om 20:30
De verdachte is aangehouden maar verder niets nieuws.
Vreselijk voor alle betrokkenen.
Avondeten was voor de mannen kliekje chili con carne,oudste eet niet thuis en voor mezelf wat prei gestoofd met een tartaartje.
Werd ook nog gebeld door assistente van de huisarts,uitslagen bloed en urine nog steeds niet goed dus woensdag maar weer een afspraak.Snap er allemaal niks meer van!
Nu een koffie.
Vreselijk voor alle betrokkenen.
Avondeten was voor de mannen kliekje chili con carne,oudste eet niet thuis en voor mezelf wat prei gestoofd met een tartaartje.
Werd ook nog gebeld door assistente van de huisarts,uitslagen bloed en urine nog steeds niet goed dus woensdag maar weer een afspraak.Snap er allemaal niks meer van!
Nu een koffie.
maandag 18 maart 2019 om 22:29
Hier ook Wally.patat kip appelmoes.maar vind het zo af en toe erg lekker.
Vanavond n restje zuurkool opgegeten.we moesten nl weer naar de aula.voor n afscheid.
Ik ken n oude man .die altijd zegt.ga nooit als laatste uit de kerk of het crematorium.want dan kunnen ze je op de schouder tikken.en zeggen jij bent de volgende.
dus maar in het midden gaan staan. Mensen voor en achter mij.
Morgen ga ik in huis wat doen. En overmorgen is het de bedoeling om eens n keer de deur uit te gaan.
Het zou mooi weer worden.dus we gaan het zien.
Nu ga ik lezen in de Vrouw van de Theeplanter .wordt steeds mooier.
Dus als tip voor de liefhebber,
Ja coetje het is n drama wat er weer gebeurd is in Utrecht, vind het n erg naar idee, wat n verdriet weer .
Wens jullie nog n gezellige avond. Alles komt goed.
Vanavond n restje zuurkool opgegeten.we moesten nl weer naar de aula.voor n afscheid.
Ik ken n oude man .die altijd zegt.ga nooit als laatste uit de kerk of het crematorium.want dan kunnen ze je op de schouder tikken.en zeggen jij bent de volgende.
Morgen ga ik in huis wat doen. En overmorgen is het de bedoeling om eens n keer de deur uit te gaan.
Het zou mooi weer worden.dus we gaan het zien.
Nu ga ik lezen in de Vrouw van de Theeplanter .wordt steeds mooier.
Dus als tip voor de liefhebber,
Ja coetje het is n drama wat er weer gebeurd is in Utrecht, vind het n erg naar idee, wat n verdriet weer .
Wens jullie nog n gezellige avond. Alles komt goed.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .