Wat eet jij op dit moment? Deel 17

25-04-2019 18:58 3054 berichten
Iedereen die houdt van lekker eten, veel andere onderwerpen en gezelligheid, is van harte welkom om mee te schrijven in dit topic.


Hier kun je het oude topic vinden eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-16/ ... #p29851007

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Het was heel gezellig bij buuf gister.Lekker stuk zelfgemaakte schuimtaart op. :P en fijn gekletst.

Vandaag weer werken,ontbijt koffie en 2 crackers met kaas en komkommer.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Brrr wat is het koud.

Vanmorgen een kom yoghurt met crusli en een kop thee. Als de jongste slaapt even door het huis heen met een stofzuiger.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik vind het ook koud Viva.Maar van stofzuigen krijg je het wel warm. :P

Nu een thee met citroen en.gember.
Alle reacties Link kopieren
Word liever van andere dingen warm haha. Net een boterham met rollade en een boterham met kaas gegeten. En nu een avocado en beker karnemelk.
Alle reacties Link kopieren
Dat snap ik Viva! :proud:

Wij eten vanavond hutspot met een speklapje.Vriend lust dat niet en eet zuurkoolstamppot uit de vriezer.

Nu nog een koffie en net wat snoeptomaatjes op.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal. Hutspot vind ik juist de lekkerste stamppot.

Ja het is gruwelijk koud. Ben vandaag even weggeweest met mijn schoonzusje.hebben n overdekt winkelcentrum gekozen.en n paar mode winkeltjes niet in het centrum.
Was wel gezellig .koffie ook maar niet op n terras gedronken. Zijn ook niet langsgaan weggeweest.van n uur of één tot drie uur.
Met beter weer gaan we weer n hele dag.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Gegeten hebben we prei.aardappels en n schnitzel.
En voor straks leg ik n warme kruik in mijn bed.
Verheug mij er nu al op.
Moet eerst nog even afruimen .beetje rommelen.
:bye: :bye: :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Toen oudste uit school kwam, vond ik dat wij wel een beker warme chocolademelk en een cakeje hadden verdiend.

Man was laat thuis vanavond, dus de kinderen hebben eerst gegeten. Zij hadden bloemkool, aardappelen en runderburger.

Man en ik hebben noedels gehad met kip en veel groenten.

Bad loopt nu vol, straks even lekker ontspannen.
Alle reacties Link kopieren
Geniet van je welverdiende bad Viva!

En jij van je lekkere warme kruik Chris!

Ik heb net lekker gedoucht en ga ook op tijd naar bed.Dat zieke gekwakkel hakt er qua energie goed in.
Alle reacties Link kopieren
Mogge.
Heerlijk geslapen.met de warme kruik.nog niet ontbeten.ga zo eerst koffie zetten.
De hele ceremonie van douchen haar wassen intermenselijke al wel achter de rug.
:bye: :bye: :bye: :bye: :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
hallo! ja wat is het ineens koud geworden he. niks aan..
chris wat leuk dat je hebt gewinkeld met je schoonzus, heb je nog wat gekocht?
viva groot gelijk dat je jezelf even hebt verwend met een lekker cakeje en een bad. af en toe wat ontspanning kun je wel gebruiken met 3 kleine kids in huis.
coetje was de hutspot lekker? ik maak dat nooit omdat zoon er niet gek op is, en vriend krijgt het vaak genoeg bij zijn moeder als ze weer wat over heeft en dat geldt ook voor mij natuurlijk.

ik heb net mijn nieuwe telefoon binnen, had een heel mooie aanbieding gezien met een gratis samsung watch active 2. ik had vorige maand een topic met de vraag welke smartwatch waterdicht is en zelfstandig muziek kan spelen, omdat ik wil gaan zwemmen en deze voldoet daaraan en aan veel meer maar ik vond hem te duur (285 euro!) dus wou ik dan maar de goedkopere en minder mooie van 125 nemen, (de samsung gear fit pro) maar ben blij dat het er nog niet van gekomen is om die te kopen want nu heb ik dus alsnog de mooiere dure en nog voor niks ook :-P
nu ligt hij aan de oplader met de telefoon ernaast, als ze straks vol zijn kan ik daar dus mooi mee gaan spelen en uitfigulieren :)
Alle reacties Link kopieren
Leuk Liz. Ga je zelf door tot je het voor mekaar hebt.? Of geef je het wel op.
Ik ga heel lang door .als het helemaal niet lukt .roep ik hulp in.

Ja heb mij n prachtig vest gekocht.met veel korting .bij n winkel die er mee stopt.
Zagen we per toeval toen we er langs reden. 👍 Hing er ook nog maar een. En die was voor mij.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,
Ik zie dat mijn berichtje van vanochtend niet geplaatst is..

Liz,goede deal van dat horloge!Snap dat je daar blij van wordt.
En ja..de hutspot was lekker :P

Ontbijt waren 2 crackers zoals altijd,lunch was een salade met gerookte kip.
Werk tot 15u vandaag,daarna fysio.
Alle reacties Link kopieren
Wij eten spaghetti met gehaktballetjes met verse pererselie en ricotta in een tomatensaus.
Alle reacties Link kopieren
Coetje, ik miste je al vanmorgen. Jij bent meestal de eerste hier. Klinkt lekker de spaghetti. Smakelijk alvast.

Liz, wat een super deal zo met je telefoon en horloge! Even wachten word mooi beloond zo. Veel plezier ermee en succes met uitzoeken hoe alles werkt.

Chris, dan was het inderdaad voor jou bestemd. Leuk en ook super dat er veel korting op zat. Hoop dat je het vaak en met plezier draagt.

Vandaag op zich een rustige dag. Wel drie kinderen thuis. Oudste vandaag thuis gehouden. Gisteravond ineens veel huilen en helemaal over haar toeren. Kregen er eerst niet zo goed uit wat er aan de hand was, maar toen ik vroeg of ze morgen een dagje thuis wilde blijven werd ze rustiger.

Na de middag slaap even naar het bos geweest om te wandelen. Verder lekker thuis gebleven.

Wij eten zo rodekool met appel en rozijnen, aardappelen en een runderburger.
Alle reacties Link kopieren
och coetje wat sneu dat oudste zo over de mik was :-( goed dat je haar een dagje thuis hebt gehouden. is ze nu wat rustiger?

chris ik redt me daar heel goed mee, ben voor zowel mijn ouders als schoonfamilie de digi deskundige dus geef niet snel op. ik ben ook heel goed in aanbiedingen opzoeken, ga toevallig zaterdag met mijn ouders naar de mediamarkt omdat ze allebei een mobiel willen en ze een nieuwe laptop nodig hebben :-) bij mm is nl deze hele week alles van samsung btw vrij kopen (en ook echt, geen nepaanbieding. ik ken veel prijzen uit mijn hoofd en heb gekeken wat de prijzen nu zijn voor ik mijn ouders heb gebeld omdat ik wist dat ze aan het kijken waren.)
veel plezier met je nieuwe vest, wat een geluk dat de laatste net jouw maat was :-)
Alle reacties Link kopieren
wij aten ook rode kool, maar dan met een verse worst en vanmiddag had ik een pastasalade pittige kip van de ah. nu drink ik een kop marsepeinthee en ik heb er kikkers en muizen bij. helemaal in de sinterklaasstemming dus ;-)
Alle reacties Link kopieren
Leuk Liz dat jij daad zo goed in bent. Ik kan wel wat. Maar lang niet alles.
Let wel op bij de M.M.ze installeren niet gratis.kost geloof ik zo rond de 20€.als ze het voor je doen. Maar jij kunt het zelf nog beter. 👍M.M.in Duitsland of Nederland?
Hier over de grens zit n winkel van Expert.daar kopen wij vaak.vriendelijk personeel.en goeie service.
Succes zaterdag.leuk kopen alles nieuw.

Wat sneu Viva. ze moeten ook zo veel verwerken in die kleine koppies.fijn n dagje bij mama thuis. Het weekend er achteraan.en ik hoop dat ze maandag weer helemaal blij naar school gaat. 😍

Wij hebben bloemkool gegeten met n kipfiletje.en aardappels.
Later nog n toetje.
Fijne avond. Ik heb de kruik alweer in bed liggen. Verheug mij er op😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Liz, het was niet Coetje haar oudste maar mijn oudste :biggrin: geeft niets hoor. Ze had wel wat moeite om in slaap te vallen, gisteren nadat ze wist dat ze thuis mocht blijven. Maar man is bij haar gaan liggen tot ze sliep. En vandaag had ze echt een aan mama hang dag. Maar niet op een vervelende manier.

Wat handig zo'n dochter die daar goed advies in kan geven. En lief ook dat je dat voor hun doet.

Heb je echt marsepeinthee? Wist niet dat het bestond. Of komt het door de kikkers en muizen?

Lekker verse worst, haal je die dan bij de slager?
Alle reacties Link kopieren
Ik mis zenzeo al n paar dagen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
13-11-2019 21:18
Leuk Liz dat jij daad zo goed in bent. Ik kan wel wat. Maar lang niet alles.
Let wel op bij de M.M.ze installeren niet gratis.kost geloof ik zo rond de 20€.als ze het voor je doen. Maar jij kunt het zelf nog beter. 👍M.M.in Duitsland of Nederland?
Hier over de grens zit n winkel van Expert.daar kopen wij vaak.vriendelijk personeel.en goeie service.
Succes zaterdag.leuk kopen alles nieuw.

Wat sneu Viva. ze moeten ook zo veel verwerken in die kleine koppies.fijn n dagje bij mama thuis. Het weekend er achteraan.en ik hoop dat ze maandag weer helemaal blij naar school gaat. 😍

Wij hebben bloemkool gegeten met n kipfiletje.en aardappels.
Later nog n toetje.
Fijne avond. Ik heb de kruik alweer in bed liggen. Verheug mij er op😴😴😴
Ja laatst met mijn telefoon ook. Zeiden ze: we kunnen voor 30 euro ook al uw gegevens overzetten hoor. Toen ik vroeg wat ze onder al die gegevens verstonden waren dat mijn contacten en foto's. Daar hebben zij niets bij te zoeken. Man had alles binnen 5 minuten overgezet en dan ook echt alles, via bluetooth ofzo. Maar ik snap wel als je dat echt niet kan en ook niemand in je omgeving hebt die dit voor je kan doen, je dan wel blij bent met wat hulp. Ik laat het man altijd doen, kan het zelf ook wel, maar niet altijd zin in haha.

Ja het is veel voor die kleintjes en zeker deze maanden. Morgen gaat ze weer heen, tijdens het avond eten gaf ze aan dat ze weer helemaal 'oppergeleukt' was :rofl: man en ik hadden het niet meer.

Het weekend komt de man uit Spanje aan. Weet niet of het daar rustiger van word. Want dan krijgen ze bij opa en oma al cadeautjes.

Lekker die kruik! Ik neem man zo mee naar boven om mij aan op te warmen haha.

Slaap lekker allemaal.
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
13-11-2019 21:35
Ik mis zenzeo al n paar dagen.
Ja zaterdag was de laatste keer, als ik snel even scroll. Hoop dat het geen vervelende reden heeft.
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het met Thee? Iemand onlangs nog contact met haar gehad?
Alle reacties Link kopieren
Het schiet nog niet erg op met thee. Ze kan weinig tot niks, de thuiszorg komt om haar te helpen met douchen en aan kleden. En nog steeds veel pijn.
Denk dat ze er nog wel even zoet mee is.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Echt heel naar voor Thee! Ik heb een foto gezien,daar schrok ik van hoor,die arm is gewoon bijna zwart...dat voel je dan bijna zelf.

Hoop dat alles goed gaat met Zenzeo.

Ontbijt was koffie en 2 crackers met kaas.
Fijne dag allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven