Wat eet jij op dit moment? Deel 17

25-04-2019 18:58 3054 berichten
Iedereen die houdt van lekker eten, veel andere onderwerpen en gezelligheid, is van harte welkom om mee te schrijven in dit topic.


Hier kun je het oude topic vinden eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-16/ ... #p29851007

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Lekker, toch, Coetje!
Ik had stoofvlees met geroosterde aardappeltjes.
Alle reacties Link kopieren
Kippensoep. En veel fruit vandaag.peer. mandarijnen en druiven.
Morgen middag kapper. De hele toestand .knippen highlights en lowlights.
Hoef ik voor de feestdagen niet nog n keer. Zo lang heb ik het wel uitgesteld. Heb ze nu wel erg lang.
Ik verzorg mijn nagels en handen ook best goed coetje .maar heb altijd al zachte nagels gehad.
Fijne avond . :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Doen jullie iets aan Sinterklaas vandaag?
Hier komt schoonmoeder gourmetten en ik heb toch wat kleine kadootjes voor de kinderen gekocht,ze verwachten dat pas met kerst dus is een verrassing.
Eerst werken tot 12u.
Ontbijt koffie en straks 2 crackers met kaas.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen! Het is Klaas hier 🤭🤭

Chris, ik speel al Bas/zang vanaf mijn 14/15e mocht je benieuwd zijn, je kan ons vinden op YouTube of Facebook pagina 10-Strings vandaag lekker naar de kapper!!! Yeahhhhh! Geniet ervan!

Coetje, tof dat je zwart draagt en dat je man het nu ook wel kan waarderen! Super 😎😎😎😎 veel gourmet plezier en lekker vroeg klaar vandaag met werken.

Tja, Klaas en Piet, heb nagellak, oorbellen en gisteren nog een kante body gekregen 😳 nu heb ik van h&m altijd XS, dus ik zei tegen hem XS is prima, kijkt ie mij aan van; dit is wel heel erg klein... ik zo van; neehee!! Is prima! Thuis aandoen te klein! Ik snap die maten niet meer hoor! Dus dadelijk ff omruilen voor S. Hij had ik gelijk, I was wrong! Ik haat dat 🤣😂

Goed net 2 banaantjes 🍌 🍌, een peertje 🍐, 4 boterhammen met roomboter en gekookte eieren. Beker koffie melk en een sloot thee. Klaar nou! Ben net een 🐖 🐽 ik raak niet verzadigd blij maar vreten!

Goed ben benieuwd naar jullie avond vol verwachtingen hoop dat er op de deur word gebonst!

Fijne (werk) dag.
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Ik ga straks even zoeken Hb! Ik heb gedrumd tot mijn 18e,toen was ik het beu :P
Leuke kadootjes heb je gekregen!

Ik kreeg net een banketstaaf van een klant,dat lust ik niet :proud: maar komt vast op met die veelvraten thuis.
En van de baas lag er een heerlijke chocoladeletter op mijn buro.

De buurman komt kloppen vanavond,benieuwd of de pubers dat kunnen waarderen( we zouden eigenlijk niets doen met Sinterklaas maar heb toch kadootjes gekocht)
Alle reacties Link kopieren
Mogge, ik ga straks ook kijken. Ik kon nog wel redelijk zingen vroeger.dus we kunnen samen n band vormen.nog meer muziek talenten hier.

Je schrijft altijd zo lekker enthousiast H.B. 👍
Ik ga ook zoeken op you tube. Maar eerst naar de kapper. En nee daar geniet ik niet van. Ben niet zo van de kapper. Zonde van mijn tijd. Maar het moet gewoon eens in de zo veel tijd gebeuren.
Ik ga ook niet meer op de maat af. Als mijn man erbij is, die kan het aardig inschatten als ik geen zin heb om te passen .
En ruilen met jou kan ik niet met mijn X.L.🤪
Ontbijt rozijnenbol. broodje met runder rookvlees.
Koffie.
Zo de jas maar aan .moet er om 13:uur zijn .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Sorry.fijne Sinterklaas avond voor iedereen. 🤭
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag gedroogde soepgroenten bestellen, want die had ik vroeger en zijn super fijn voor bouillon, soep, rijst, bami en nog veel meer.

Kan het alleen nog maar per VIJF kilo besteld worden!! Tenminste, de goede, met peterselie.
55 euro.
Waarom nou niet per pond?
Daar baal ik van.

Enfin. Ontbijt was yoghurt met ontbijtgranen en honing en kaneel. Lunch nasi goreng en vanavond stoofvlees met spinazie en piepertjes.
Alle reacties Link kopieren
Hoor net van iemand dat er nu per dag zo'n 70.000 pakketjes uit China in Nederland komen!!!!!!!!
Bizar.
Alle reacties Link kopieren
Zijn er meerdere op Facebook met die naam H.B.heb er ook n paar beluisterd. Maar zie geen bassist.😎
Ben gek op oorbellen .wat heb je gekregen .hangers denk ik?

Ik ben weer voor n paar weken klaar .zie er wel weer wat beter uit. Thuisgekomen n lekkere kom kippensoep gegeten .
Denk dat ik er maar n snaai avond van maak . Wat crackers met tonijn .stuk appeltaart. Hebben wij ook nog n beetje Sint gevoel .

Fijne avond allen .en geniet er van .als ik een van jullie niet meer zie of lees hier, dan is de persoon waarschijnlijk mee genomen naar Spanje .🤭
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog gewoon in ons koude kikkerlandje hoor :P
Wel lekker gegeten en een leuke avond gehad.
Nu naar bed want morgen weer vroeg werken.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,
Ik ben al op mijn werk,gelukkig de laatste dag zo vroeg.
Ontbijt thuis koffie en straks 2 crackers met kaas.

Fijne vrijdag!!
Alle reacties Link kopieren
Wat een pokkeregen!!Collega komt net helemaal doorweekt binnen dus ik heb haar maar even een warme kop thee gegeven en wat handdoeken.
Wat voel ik me dan rijk met een auto!

Ik heb 2 eitjes aangezet en die eet ik zo op mijn cracker met kaas.

Thuis is alle voorbereiding in volle gang voor het feest morgen.Tent gelukkig gister al gezet,dat was een drama geworden met deze regen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal!

Chris, wij zijn een duo. Bij YouTube kun je ook zoeken op 10-Strings- goodbye of 10-Strings- Standing bij a big world en Dan krijg je ons te zien. En kun je verder kijken voor nog méér nummers. Ik zal zo proberen om een link van YouTube hier te plaatsen. Kapper heb ik ook een hekel aan! Maar punten moet soms. Ik kleur mijn haar niet. Niks mis met XL! Man heeft XXL geloof soms XXXL 😳🤭 hij big me small geen gezicht wij 2!!! 🤣😂 Ja laten we een Viva band beginnen!! Woehoeeee yeahhh 😃🤗😎

Coetje, zeker pokke weer! Altijd rot, als je zeiknat op je werk aankomt! Als het nou op de terugweg weg is? Dan kun je je meteen omkleden! Super tof dat je hebt gedrumd!! Wow! Lekker je eitjes!

Goed hier nu: 4 boterhammen met roomboter, 2 met jonge kaas en 2 met mozzarella. Beker koffie met melk.

Goed zal de link plaatsen. Hoop dat dat lukt!

Fijne (werk)dag!!
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
https://m.facebook.com/10-Strings-21781 ... =bookmarks

Lukt dit?
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Als je een stuk terug naar beneden scroll ga je liedjes zien, zowel live als studio record. Studio is leuker. Covers en eigen werk. Zo nu genoeg over dit. Kijk maar of jullie het leuk vinden, niets moet alles mag 🙂 als jullie er geen donder aan vinden is dat ook prima 🤣😂
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Wat een drukke dagen, gisteren is Sint langs geweest, zowel op school als thuis.

Oudste is vandaag vrij, man dacht dat ze gewoon naar school moest. Stonden ze daar aangekleed en met de jas aan klaar om 08.00 uur :rofl: Toen hebben ze maar verse broodjes gehaald.

Gaan vandaag de kerstboom optuigen. Leuk gezins activiteit met dit druiliger en donkere weer.
Alle reacties Link kopieren
:yes: gelukt. Wat leuk.ga op n rustig tijdstip meer kijken.
Jullie doen er echt iets mee hè? 👍
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Mogge. n druilerige dag. donker en triest. Echt Sinterklaasweer.

coetje al op het werk..bijna weekend coetje nog even doorzetten.

Gossie Viva zonde dat ze al zo vroeg aangekleed stonden.had je zo.n lekkere rustige ochtend kunnen hebben. .

Is dat samen met je man H.B. of n bandlid.

Ontbijt .broodje cornedbeef.koffie. Denk dat we vanmiddag maar even n paar boodschappen doen .o.a broodbeleg.
Als ik de moed op kan brengen om er door te gaan.
Tot later op de dag. :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Chris,bijna weekend ja...maar morgen 70 pubers over de vloer...misschien werk ik dan wel liever :rofl:

Hahaha Viva,ik heb zo weleens op school gestaan met jongste..niemand te bekennen,had ik dus een studiedag over het hoofd gezien. :proud:
Kindjes goed verwend door de Sint?

Hb,bij mij laadt de pagina niet,ligt misschien wel aan mijn pc.Kijk vanavond thuis nog even.

Nu een cappuccino en een cracker filet americain.
Alle reacties Link kopieren
Ja, donker, koud en nat (6)
Enfin. Ik had een versgebakken kappie met jam. Kop koffie erbij.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al twee nummers geluisterd. O.a Fire.👍
Erg leuk.en ook professioneel. Treden jullie vaak op?

Vanmiddag n paar boodschappen gedaan .wat n pokkenweer. Even de grens over geweest.ook tanken. En nu weer bij de warme kachel.en eens kijken wat voor weer het weekend brengt. En kijken of er nog iets leuks te doen is ergens. En anders de kerst spullen maar te voorschijn halen.
Moet ook gebeuren.
Viva staat de boom? En is ie mooi?
Heb n kom soep gegeten ie die ook op. Paar druiven en n mandarijn .
Neem straks nog iets hartigs .niet echt n maaltijd.
Tis de hele week al n beetje makkelijk eten hier.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ja leuk Hb! Klinkt goed!

Op de muziek na is alles klaar voor morgen buiten,het ziet er echt gezellig uit. En met de kachels is het echt niet koud.
Nu moe maar voldaan naar bed.
Slaap lekker en tot morgen.
Alle reacties Link kopieren
Ach coetje. Ook wel gezellig die pubers. Alleen zulk petweer. Maar het laatste waar die jongelui zich zorgen over maken is het weer.
Het gaat om feest feest.drinken eten en muziek .veel plezier..
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal 🤗

Viva, is de 🌲 mooi geworden???

Chris, heb je af en toe dat je makkelijk eet, niets mis mee! En heb je de kerstpullen nog opgeduikeld? Dank je wel! Ja we treden op. Door mijn gezondheid heeft het wel wat vertraging gehad. We doen het echt voor de mensen, het nummer big world heb ik geschreven en gecomponeerd, ik hoop dat mensen bv daar kracht uit kunnen halen. Heb het op mijn 23e geschreven. Ben nu 40.

Coetje veel plezier! En fijn dat het niet koud is!!!

Chris, het tanken in Duitsland is echt veel goedkoper! Hadden eind september een bungalow park bezocht Limburg, gingen ff naar de DM (keek mijn ogen eruit (bengelde aan een draadje 👀) maar de klapper was het tanken! Wat bespaar je daar!!

Goed gisteren vervelend bah weer! Nu droog! Ben op visite geweest naar mijn allerbeste vriend die is vandaag jarig maar gisteren gevierd.

Gisteren hebben we; geroerbakken spitskool, rode ui en knoflook gegeten, met voor mij 🍚 rijst en gekookte aardappelen voor hem. En vissticks!!! Mjammiejammie!

Nu; 4 boterhammen met roomboter, en gekookte eitjes. 2 bekers koffie met melk en dat was het.

Een fijne (werk)dag!
''Geen woorden maar daden''

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven