Wat eet jij op dit moment? Deel 17

25-04-2019 18:58 3054 berichten
Iedereen die houdt van lekker eten, veel andere onderwerpen en gezelligheid, is van harte welkom om mee te schrijven in dit topic.


Hier kun je het oude topic vinden eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-16/ ... #p29851007

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Nasi goreng.
Heb een (snoerloos) apparaatje gekocht om uitjes ed. te snijden.
Heb geen hekel aan met het mes snijden, maar kan niet meer lang staan.
Hij deed het uitstekend! Sjalotje, stukje winterwortel en knoflook erin, aan het trektouwtje trekken en klaar. Super.
Alle reacties Link kopieren
Leuk zenzeo.keukenhulpje.

Ben vanmiddag met n kennisje weg geweest.was gezellig .waren bij haar dochter. Later heeft ze hier n kop soep mee gegeten.en nu weer heerlijk met z.n tweetjes.
Morgen de eerste dag van de Kerst week.beetje rare week .kom ik steeds met de dagen in de war, maar zal ik vast niet de enige zijn ,
Wil bijtijd opstaan morgen.nog n wasje draaien .morgenmiddag nog naar de H.A. kleine ingreep.moet even n plekje wegbranden of snijden.weet niet wat ie gaat doen.
Al vaker laten doen komt n hechtinkje in .en klaar is het,dan wachten op de uitslag .maar dat zal pas in het nieuwe jaar zijn . Of al eind deze week.kan ook nog .
Trusten 😴😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk een goede uitslag, dan.
Gezellig middagje had je!
Zit kerstkransjes te eten.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Lieve dames,dit topic is vol,ik open een nieuwe en vraag aan de mods of hier een slotje op kan.

Liefs Coetje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven