Wat eet jij op dit moment? Deel 17

25-04-2019 18:58 3054 berichten
Iedereen die houdt van lekker eten, veel andere onderwerpen en gezelligheid, is van harte welkom om mee te schrijven in dit topic.


Hier kun je het oude topic vinden eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-16/ ... #p29851007

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Dat ga ik ook doen Zenzeo.

Viva,hopelijk slaat dit kuurtje snel aan!

Thuis,nu een radler en oudste kookt grieks vandaag,ik hoef alleen aan te schuiven.
Alle reacties Link kopieren
Zo hier ben ik dan eindelijk.vanmiddag twee uurtjes op verjaardagsvisite geweest,
Konden we nu lekker thuis blijven. 😀
Heb ook maar weer n jas er over gehad, gelukkig hoefden we niet buiten te zitten.al kwam tegen 5 uur de zon er door. En toen we naar huis reden regende het.niet veel paar duppies.
Vanavond hamburger op n broodje gegeten met uien champignons etc.
Nog even t.v gekeken.en nu lezen.

Viva nog niet erg opgeknapt? nou de hooikoorts deed het weer goed vandaag. Vind het zo vreemd. mijn man heb ik niet anders gekend dat met hele erge hooikoorts klachten. Die heeft amper nog last. en iemand anders die ik ook altijd tref op deze verjaardag..een vrouw. Was er ook zo goed als vanaf.
Vanmiddag ook nog eerst naar de borstenbus geweest. Heeft mij ontzettend zeer gedaan. De huid onder mijn borst is kapot gegaan. Ze heeft zich wel verontschuldigd.maar zegt ze u heeft n ontzettend dunne huid. .
Na ja.tis gebeurd. niks aan te doen.

coetje de baas is gek met jou.maar jij ook gek met de baas. Dat jij je er druk om maakt of je wel zo lang gemist kan worden. Is toch ook positief.zijn er genoeg die denken.kijken hoe lang ik dit rekken kan.

zenzeo heb je de spullen binnen. sneakers etc.?
Fijne avond allen .Alles komt goed.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Viva ik hoop ook dat de nieuwe kuur wel aanslaat. Beterschap verder met je keel! Niet kunnen praten en pijn hebben is niet fijn..
Coetje fijn dat je baas niet moeilijk deed over je op ook al is het dan net druk, daar moet jij je niks van asn trekken hoor straks, gewoon goed uitzieken en herstellen voor je weer aan het werk gaat na je op!
Thee leuk dat je er ook weer bent, hoe gaat het met je verder? En echt knap van je dat je je jas bijna af hebt, aan mij is dat gefrunnik wat handwerken heet niet besteed..
Alle reacties Link kopieren
Chris goed geregeld dat jullie vanmiddag al op verjaardag waren, hoef je nu lekker nix meer idd. Wat naar dat de huid onder je borst kapot is gegaan tijdens het onderzoek, hopelijk krijg je daar niet teveel last van. Wel dullig van die vrouw om maarcte zeggen dat jij zon dunne huid hebt, als dat al zo is dan ben je vast niet de enige toch dus zij moet gewoon wat voorzichtiger doen vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Zo zit ik niet in elkaar Chris,gelukkig :proud:
Misschien toch een bezoekje aan de huisarts brengen voor je hooikoortsklachten?

Liz,ga ik ook doen,heb er alleen mezelf mee als ik dat niet doe.

Ik eet bakje aardbeien.
Afbeelding
Chris: fijn dat de hooikoorts wat gezakt is. Wat vervelend van de huid onder je borst. Hoop dat het snel heelt en vooral dat de uitslag goed is natuurlijk.
Zenzeo: graag gedaan. Ik haal de plaatjes altijd van www.animaatjes.nl. Hoe gaat het met je?
VL: goed dat je met de huisarts overlegd hebt. Hoop dat deze kuur snel aanslaat.
Coetje: wat fijn zo’n begripvolle werkgever.
Thee: is je jas inmiddels al helemaal af? Of moeten de knopen er nog aangezet worden? Doe je dat met de hand of machinaal? Valt mij op dat knopen due er met de hand aangezet zijn, veel steviger bevestigd zijn. De machinale vallen er vaak af.
Ik had een zakje Spaanse peperzaadjes gekocht, maar zaadjes uit een rood pepertje, zou ook moeten lukken,
Jaja: mooi plaatje. Ga jij nog wat doen op deze Koningsdag?

Ik ga zo brood eten, zonder oranje broodbeleg.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.ik smeer maar steeds heel dun baby olie onder de borsten. schrijnt echt ,
Ik heb pillen van de arts tegen de hooikoorts. maar ze helpen nog niet echt.
Vandaag blijven we binnen .ga op de bank t.v kijken het regent toch.
Vanmiddag zien we wel weer. maar ik hoef niet weg. Ligt er aan wat mijn man nog wil.
Ontbijt. brood met ham .cracker met aardbeien jam. Koffie.
Eet als tussendoortje nog wel n rozijnenbol.
Viva.hoop dat je n beetje opknapt.
Gezellige Koningsdag. :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen! :D

Ik eet een bakje met yoghurt en cruesli.
Ben nooit zo van het ontbijt, maar probeer het wel altijd.
You can't make a rainbow without a little rain
Alle reacties Link kopieren
Ik had vanmorgen 2 roggecrackers met kaas, een gekookt eitje en koffie. Tussendoor 2e kop koffie en een wrap en Nu eet ik een maaltijdsalade zachte geitenkaas van de appie.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, fijne koningsdag gewenst voor jullie ondanks het weer! Ik vergeet dat steeds, dat dat vandaag is en niet a.s dinsdag.
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,

Vannochtend gewekt door de harmonie en de versierde kinderfietsen optocht.
Verder is het hier een drukte met pubers,ze verzamelen hier om straks de stad in te gaan voor Koningsdag.
Ik doe verder lekker niks en vriend kijkt F1.Relaxte dag zo.

Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas en gekookt eitje.
Alle reacties Link kopieren
Haha jij had hetzelfde als ik dus coetje vanmorgen als ontbijt! :lol:
Alle reacties Link kopieren
:high5: Liz.

Ik maak zo nasi en sate van varkenshaas en satesaus.
Alle reacties Link kopieren
Wij eten aardappels .bloemkool .kipfiletje.
Rustige dag gehad. T.V gekeken .hou niet zo van het soort broek dat Maxima aanhad.,zij kan het wel prima dragen met het lengte en zo slank als ze is.
Maar ik heb nooit van broekrokken gehouden .deze heet ook anders geen broekrok .maar Culotte. Wist het ook niet . 😩
En dan met flinke hakken. Is het nog enigszins om aan te zien
Met platte schoenen ziet het er niet uit,
Maar dat is mijn mening .hoeft niet iedereen met mijn eens te zijn ,
De drie prinsesjes.worden steeds leuker. Mooie meiden met prachtig haar. En zij doen het leuk. En niet te vergeten Alexander als trotse vader. 👍
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond, o wat erger ik me aan mijn laptop. Stom ding. Schakelt regelmatig spontaan uit en ik typ sneller dan laptop aankan dus de tekst is steeds trager dan mijn hoofd. Ook regelmatig de zwarte Viva werkbalk weg.
Ik heb brood met duo penotti op en Paasstol. Dadelijk eet ik piepertje, hamlap en rode kool. Daarna denk ik een ijsje.
TV ik zet de knopen met de hand aan. Geen idee of mijn machine dat kan, denk het niet. Verdorie stomme harde wind. M'n pot met tomaatzaadjes omgewaaid net als een kleine kruidenpotje maar weet zo niet welke. Straks even kijken of ik mijn nieuwe broek (de 2e waar ik gisteren aan begonnen ben) goed kan redden. Gister een enorme knipfout gemaakt.
Coetje hoe lang vooraf hoor je een operatiedatum?
Eerst maar weer posten want dat typen schiet zo niet op.
Alle reacties Link kopieren
Jammer van de tomatenplant.
Ik doe eigenlijk 'alles' op de telefoon. Heb onlangs van zoon een laptop gekregen, maar vind het zo'n groot ding op schoot.

Die culotte zou ik zelf niet willen hebben, maar hij staat Maxima wel goed.
Wat gaat WA leuk met zijn dochters om!
Arm om hun schouder, hand even vasthouden, dingen die ik niet ken van mijn pa, haha! Het idee alleen al.

Hier ook laat gegeten. Bloemkool, aardappels en een Toscaanse burger.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Wat zijn die prinsesjes mooie meiden geworden! En wat deden ze het leuk gister! Ik heb verder niet veel met het komingshuis maar net als gister vind ik wel heel leuk om te zien!

Vanmiddag de F1 race kijken samen met vrienden hier thuis.Daarvoor maak ik zo mini sateetjes en gehaktballetjes en ik heb stokbrood met salade.

Ontbijt is koffie en 2 crackers met kaas en een eitje.

Thee,ik hoor aankomende week de operatie datum.Ben benieuwd!

Fijne zondag allemaal!
Chris: hoe gaat het vandaag met je huid? Anti-allergietabletten helpen het best als je ermee begint voordat de allergische reacties krijgt. Daarom raden ze vaak aan om al voor het pollenseizoen te starten, maar dat is aan je arts natuurlijk. Als deze tabletten onvoldoende helpen, zeker teruggaan hoor. Er zijn zoveel anti-allergietabletten, dus dan zou je kunnen testen of een andere beter werkt.

Thee: is het nog gelukt om je broek te redden en de knopen aan je jas te zetten?
Wat zonde van je tomatenplantzaadjes. Ga je het laten staan/terugmikken in de pot, in de hoop dat ze nog gaan ontkiemen?
Ik heb genoeg cherrytomatenplantjes staan; dus als je in de buurt bent, mag je er zo één of meer ophalen hoor!

Coetje: ik hoop dat de operatie niet te lang op zich laat wachten; des te eerder kan je herstel beginnen.

De prinsesjes zijn inderdaad leuke meiden. Vond de jurk van Amalia alleen zo ouwelijk. Maar zullen ze waarschijnlijk bewust doen omdat we nu al vertrouwen in haar moeten krijgen. Maar heb eigenlijk niets met het Koningshuis; het was wel een goed excuus om gisteren eens een oranje tompouce te eten.
Gisterenavond voor de laatste keer dit seizoen boerenkool gegeten.
Vanavond worden het asperges met krieltjes, ham en ei.
Fijne dag vandaag; hebben jullie nog plannen?
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 28-04-2019 19:39
4.37% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
F1 kijken Tv.En jij?

Alles staat klaar voor vanmiddag,nu weer even liggen en dan douchen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .hier ook formule 1.
Gedoucht heb ik al. Ontbijt zit er ook al in .koffie met brood met kruidenkaas en ham. Plus de dagelijkse rozijnen bol.
Fijne dag.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat borstenonderzoek soms ook best pijnlijk, maar bij jou ging het echt niet goed! Kan toch niet! Ik hoop dat het snel geneest.

Ik had een Toscaans burgertje met gebakken aardappelen.
Straks witte druiven.
coetje schreef:
28-04-2019 11:34
F1 kijken Tv.En jij?

Alles staat klaar voor vanmiddag,nu weer even liggen en dan douchen.
Ik ben vanochtend vroeg al naar museum gegaan zodat ik op tijd terug zou zijn voor de F1. Lukte precies. Kwam 5 minuten voor de start weer binnen. :proud: Hoe vond jullie de race Chris en Coetje?
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 28-04-2019 19:46
2.85% gewijzigd
Kopje thee met verse munt van eigen balkon. Heb heerlijk gegeten (die asperges met ham, ei en krieltjes)

Zenzeo: hoe is het met je/gaat het herstel?
Alle reacties Link kopieren
Nou, dat 'herstel' valt wel wat tegen.
Maar voorlopig doe ik nog wel m'n best.

Ik at nog twee bolletjes met (nep)gehakt/bieslook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven