Wat eet jij op dit moment? Deel 17

25-04-2019 18:58 3054 berichten
Iedereen die houdt van lekker eten, veel andere onderwerpen en gezelligheid, is van harte welkom om mee te schrijven in dit topic.


Hier kun je het oude topic vinden eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-16/ ... #p29851007

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Een sprookjeshuis, Liz. Geweldig! Mooi ook, dat de vaste lasten meevallen.
Als ik zo woonde ging ik nooit meer weg.

Werd vanmiddag ineens onwel. Stom hè. Toch gekookt en knapte er wel wat van op. Aardappels, sla, zalm. Simpel, wel lekker.
Alle reacties Link kopieren
Wat naar Zenzeo! Fijn dat je van het eten toch wat opgeknapt bent.

Net nog lekker gedoucht en nu eet ik een bakje kersen.
Liz: hoe gaat het met jou? Je vroeg hoe het hier gaat. Erg blij dat het vandaag iets koeler wordt. Had het gisteren echt zwaar met die hitte en astma.
Wat klinkt je huis geweldig! Begrijp dat je daar niet meer weg wilt.
Hoop dat je zoon snel opknapt met de prednisolon en zalf. Zal fijn zijn als jeuk en uitslag snel verdwijnen.
Zenzeo: wat naar dat je onwel werd. Hoe gaat het nu?
Coetje: wat fijn die airco. Helemaal nu je noodgedwongen meer thuis zit. Doe verder rustig aan hoor. De fysio geeft je niet voor niets op je kop. Het is het niet waard om jezelf nu te overbelasten, waardoor je in de toekomst bijvoorbeeld last blijft houden.
Heb gisteren wel pasta gegeten, ondanks geen eetlust.Direct portie voor vandaag gekookt.
Fijne dag allen.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 26-06-2019 10:39
5.06% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.Wat vervelend zenzeo. Hoop dat het niet dagelijks gebeurt.

coetje ,kalm aan hè.

Liz ik hoop dat de kuur bij je zoontje werkt.

Weinig nieuws vandaag. Ontbijt was broodje fricandeau. Koffie.
Hier eten we veel vla en yoghurt..weet ook niet wat het vandaag gaat worden.
Pannen koeken misschien.
Vond gisteravond de peulen met de worteltjes wel heeel erg lekker..

En drink veel karnemelk.Liz ga maar snel kopen.want het is ook steeds snel uitverkocht.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Geen airco,mensen die hem te koop hadden belde af..heel jammer!
Dus we zoeken nog even verder.
Hier is het nu bewolkt dus ook niet bloedheet,ook wel fijn.

Tv,hoop dat het bij jou ook wat aangenamer is nu.Beter voor je longen!
Gebruik je dan ook een extra inhaler oid?

Vandaag is het een jaar geleden dat schoonvader is overleden :cry:
Schoonmoeder komt vanmiddag hier en dan blijft ze eten.Ik denk chinees maar dat is nog niet zeker.
Alle reacties Link kopieren
Hier wat zware dagen gehad. De warmte, de zwangerschap, twee hangerig kinderen en een overlijden.

Overlijden was op het werk, zeer onverwachts. Vrijdag is de uitvaart en er moest e.e.a. geregeld worden.

Eet nu een worsten broodje met een beetje mosterd en een beker karnemelk.

Ik ga straks even proberen bij te lezen.
Alle reacties Link kopieren
jee wat erg zeg viva, zo'n onverwachts overlijden op het werk :-( sterkte. was het een jong iemand? coetje jij ook sterkte vandaag op de sterfdag van je schoonvader. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Heavy, Viva.
Jammer, geen airco, Coetje!
Sterkte met de sterfdag.

Ontbijt; Griekse yoghurt /ontbijtgranen
Lunch; Libanees brood met Monchou en sla. Opgerold.

Ik krijg dat brood niet naar mijn zin. Na een minuut in de fryer begint het al hard, knapperig te worden, maar heb het liever zacht, zoals een wrap (het is net zo dun).
Op internet zie ik ook dat dit brood krokant werd. Dus het zal wel zo horen.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Viva.dat is schrikken zo.n onverwacht overlijden. Sterkte er mee.
En nu met n dikke buik zal ook niet prettig zijn. .

coetje sterfdag schoonvader :hug: dat soort dagen blijven je bij hè.
Ja de airco.s en ventilatoren zullen uitverkocht zijn .
Ik leef momenteel in slow motion stand. 😀
Heb mij voor genomen mij nergens druk om te maken. Heb nog wel veel shirtjes en andere kleding liggen wat gestreken moet worden..doe ik ook niet met dit weer.geen zin.komt wel weer.
Drinken doe ik veel.eten ook even iets minder.
Ik geniet van dit weer.ondanks dat we vandaag binnen zijn .vanmorgen even weggeweest .en eerlijk gezegd ben ik moe,weet niet waarvan..n uurtje op de bank doet wonderen😂
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Viva!
Heb de afgelopen dagen aan je gedacht met de warmte.

Chris,beter ook voor je om alles lekker rustig aan te doen!

Ja het is een beetje rare dag vandaag,het jaar is voorbij gevlogen!
En morgen is jongste jarig,die vindt het ook allemaal maar lastig.
Alle reacties Link kopieren
Pasta met Paturain cuisine en gegrillde tomaatjes.
Alle reacties Link kopieren
Ja, die vrouw was 42 jaar, hartstilstand.
Zulke situaties maken je er weer van bewust dat het leven zomaar afgelopen kan zijn.

De kinderen hebben al gegeten, AVG.
Man en ik eten straks een maaltijd salade.

Coetje, lief dat je aan mij dacht. En wat gaat zo'n jaar snel zeg. Fijn dat schoonmoeder bij jullie kan zijn. Wat hebben jullie uiteindelijk gegeten?

ZZ, wat naar dat je gisteren onwel werd. Hoe gaat het nu?

Chris, groot gelijk, even op slow motion. Het is nu wel minder warm, maar het blijft voor mijn gevoel een beetje hangen.

Liz, hoe gaat het nu met je zoon? Jammer dat ze bij jullie geen karnemelk kennen. Ik vind het echt heerlijk.

Tijdschrift, hoe gaat het met jou? Wel fijn voor jou zeker dat het minder warm is, ivm je luchtwegen.

Thee, wat balen van die regio taxi zeg! Het zijn al geen fijne afspraken en dan neem je ruim de tijd, krijg je dit. Gelukkig had de arts nog een plekje. Wanneer moet je weer bloedprikken?

Ik zit nu aan vers fruit water, citroen, blauwe bessen en munt. Zo even de bedden opmaken, samen met man, mocht dit niet meer alleen doen van hem.
Alle reacties Link kopieren
Coetje en VL sterkte met sterfdag en overlijden.
Dat is schrikken ZZ. Niet gevallen? Hoop dat je je weer een beetje goed voelt.
VL ik moet idd nog een keer bloedprikken. Ik ben vorige week op veel geprikt maar niet op bloedarmoede.
Ik zag op FB een koude pastasalade die me wel lekker leek dus gemaakt. Helaas veel te veel fusilli gebruikt. En de slasaus op. Die morgen eerst maar halen om de salade iets smeuiger te maken. Vanochtend naar Hans Anders geweest, het is de rode bril geworden. Meting toch afwijkend van de oogarts.
Verder geen nieuws eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Wel tussen de middag een kleine hamburger en kleine frites met fritessaus op bij de Mac :yum:
Alle reacties Link kopieren
Oh wat jong Viva,soms komt het plots zo dichtbij.
Lief dat man je zo helpt!

Wij hebben chinees gehaald,nasi,bami,witte rijst en ossenhaas in kerriesaus,fou yong hai en babi pangang en kroepoek.Was lekker.

Thee,zat er veel verschil tussen de metingen?

Nu een koffie.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Viva was je was je collega .ik schrik er altijd van,het idee dat het zo over kan zijn .
Pasta salade is ook wel erg lekker. 👍
Heb nog n kant en klare rundvlees salade staan.heeft man mee genomen.is wel n lekkere.maar vind eigen gemaakt altijd lekkerder.
Heb vanavond kippensoep gegeten.en vla met slagroom.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
dat is erg jong viva, wat vreselijk voor de nabestaanden! hopelijk zijn er geen kinderen die nu hun mama moeten missen? dat vind ik altijd het ergste :-(
thee pastasalade is lekker, welk recept gebruik je?
coetje dat is wel dubbel ja, dat je jongste morgen jarig is.. hoe was je schoonmoeder er vandaag onder?
zenzeo wat naar dat je niet lekker werd, gaat het inmiddels weer goed met je? goed op jezelf passen hoor, goed drinken en voldoende zout eten.
tv je krijgt nu 2 betere dagen voor je astma als het goed is, ik hoop het voor je..zo vervelend dat je extra benauwd bent met dat warme weer!
je vroeg hoe het met mij gaat, goed hoor maar wel druk, zaterdag ben ik jarig en gaan we een nachtje weg naar de kust in ost friesland dus daar moeten voorbereidingen voor gedaan worden en zoon zit in zijn laatste week voor de zomervakantie dus die is daardoor uit zijn doen, en ook door zijn uitslag en het slechte slapen door de warmte. das niet echt handig nu maar goed, het is niet anders. ik denk maar zo nu is het even druk maar het weekend heb ik vrij, en word gezellig met zaterdagochtend gebak eten en dan smiddags om 13 uur weg. dan kunnen we om 15 uur aan het strand liggen toch? :) het is 1,5 uur rijden vanaf ons. zondag doet mijn vriend dan voor het eerst in jaren weer mee aan een motorcross daar in de buurt, iemand had hem geklokt tijdens het trainen op 2 verschillende dagen en toen bleek dat hij in de top 5 van de niedersachsencup kan komen, dus hebben ze hem gevraagd om mee te doen voor de club. vriend wil dat al jaren maar het komt er steeds niet van, dus nu de club alles regelt heeft hij dit met beide handen aangegrepen.
Alle reacties Link kopieren
Wat gaaf voor vriend Liz!
Drukke dagen voor je maar wel met leuke dingen.

Schoonmoeder houdt zich goed eigenlijk.Onderneemt best wat dingen alleen terwijl ze toch invalide is.Het in een leeg huis thuis komen vindt ze nog het moeilijkst.

Net de slingers opgehangen voor jongste,nu heb ik een bakje kersen en zometeen lekker naar bed.Zolder is weer redelijk afgekoeld dus hoop op een goede nacht slaap.
Alle reacties Link kopieren
hiep hiep hoera voor de jongste van coetje!! van harte gefeliciteerd! :rose:
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd, Coetje!
Fijne dag voor jullie!

Koffie en straks yoghurt.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Dank je wel Liz!

Vanochtend jongste wakker gezongen met zijn allen en hij heeft ontbijt op bed gehad.Zacht gekookt eitje,broodje en een glas verse jus d'orange.Kadootjes uitgepakt dus een blij kind :P
Nu is hij naar school,vriend en ik gaan om 10.30u ijsjes brengen om te trakteren.Vanavond gaat hij met vriend uit eten,hij wil graag sushi proeven.
De oudste 2 lusten dat niet en ik kan nog niet mee dus een leuk uitje voor vader en zoon.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Mogge. Gefeliciteerd coetje. nog een fijne dag met z.n allen..

Liz wat tof voor je vriend.en tevens n gezellig weekend er aan vast. 👍wens jullie alvast veel plezier.


Moet nog ontbijten.ben al best lang op.en het is heerlijk buiten.echt n zonnige zomerochtend . Nog n tikkeltje fris. en dan heb ik het over vanmorgen om half 8.
Zal nu iets warmer zijn ,
Fijne dag allen. :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Coetje van harte met jongste en hoop dat het een leuk vader/zoon uitje wordt en jullie Chinees klinkt heerlijk.
Lize, wat een leuk vooruitzicht jouw weekend. Alvast van harte en ook alvast fijn weekend. Ik had door de pastasalade, Mexicaanse mix (doperwt/mais/paprika), tonijn, augurkjes, ei en appel.
Vanochtend weer bloedgeprikt. Net even naar Lidl gelopen, gevulde koek, splitijsjes (net gelijk 1 op), slasaus en banaantjes. Klopt Chris vanochtend was het nog best fris.
Iedereen fijne dag :kiss:
Alle reacties Link kopieren
Coetje, gefeliciteerd met je jonste zoon 🎉🥳
Alle reacties Link kopieren
Lunch is Arabisch brood met gebakken courgette en veel kruiden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven