Wat eet jij op dit moment? Deel 17

25-04-2019 18:58 3054 berichten
Iedereen die houdt van lekker eten, veel andere onderwerpen en gezelligheid, is van harte welkom om mee te schrijven in dit topic.


Hier kun je het oude topic vinden eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-16/ ... #p29851007

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het met man zo goed gaat Chris!

Wij gaan morgen varen in de Biesbos,daarna uit eten en naar een festival in de stad.We slapen bij vrienden die naast het festival wonen.
Enorm veel zin in!

Nu een radler en wat walnoten.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel plezier coetje🌹
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Dank je Chris! Gaat vast goed komen,het zonnetje schijnt hier al.

Ontbijt koffie en 2 crackers met filet americain.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Mogge.het ziet er hier ook fantastisch uit.gaan nog even weg straks, maar wel alles op ons dooie gemakkie.
Morgen middag verjaardag .kunnen we ook nog buiten zitten. heerlijk.
En de rest van de week zien we het dan wel weer.
Ontbijt,.kaas uien broodje met katenspek :yum: en koffie.
Fijne zaterdag. :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag, wat gaan de dagen toch snel.
Coetje heel veel plezier. Leuk om te varen daar.
Woensdag at ik uiteindelijk patat, goulashkroket en knakworstje. Smaakte niet geweldig. Donderdag at ik speklappen met bruine bonen en dat smaakte wel geweldig. Gister ribkarbonade (iets te lang gebakken), aardappelkroketjes en verse sperziebonen. Voor vanavond bakje tikka massala uit de vriezer gehaald met paar van die pannenkoekjes die ik erbij kreeg.
Vervelend dat je je niet fit voelt Zenzeo.
TV het eten gaat aardig goed en ook al een week geen pijnaanval gehad. Bijzonder.
Chris, fijn dat het bij man zo voorspoedig is gegaan!
Viva hoop dat bij jullie alles goed is.
Hier ook lekker weer en morgen nog mooier met de lapjesmarkt. Zin in.
Fijn weekend allemaal.
Alle reacties Link kopieren
O en qua druiven, had van de week 2 bakken rode druiven uit de bonus en net witte bij Lidl meegebracht.
Alle reacties Link kopieren
Mijn druiven zijn nu bijna op.waren van de Turkse winkel en heel erg lekker.

Vanmiddag weggeweest. Wat n prachtig weer .wel op tijd thuis.
Ben nu dan de laatste druiven aan het eten. En straks denk ik maar n broodje .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Heb druiven van AH, ook uit de bonus, maar ze zijn niet geweldig.
Net een beschuit op.
Fijn dat het eten goed gaat, Thee!
Hier nog niet helemaal in orde.
Vrees dat ik het 1 en ander aan eten moet weggooien. Maar niks aan te doen.
Alle reacties Link kopieren
Mogge.jammer zenzeo. Beterschap.❤️

Ontbijt.kaas uien broodje met katenspek. ben ik momenteel dol op.is altijd zo tijdelijk bij mij. Dan moet er elke keer katenspek komen.en ineens vind ik het dan niet meer zo lekker.en stort ik mij op iets anders.
Alleen kaas kan elke dag. Ook koffie.
Vanmiddag verjaardag. Lekker buiten zitten. glaasje wijn er bij.

coetje is al aan het varen.of intussen. op het festival terrein.
Beter weer hadden ze niet kunnen treffen .
Fijne dag. Ik hoop zenzeo dat je ook n beetje kunt genieten van het weer . :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
coetje hopelijk hebben jullie het leuk! ik heb ook verjaardag vanmiddag, van mijn vader maar buiten zitten zit er niet in, mijn ouders wonen 3 hoog in een serviceflat dus helaas pindakaas.. maar als het weer daar zo is als hier is het ook te koud om buiten te zitten, dus niet erg. het beloofde mooie weer heb ik nl nog niet gezien, gisterenmiddag was het 14 graden terwijl er 18 was voorspeld en nu geeft mijn tablet 17 aan terwijl er 22 was gezegd :-?
chris ik heb dat ook altijd, van die faaaaases dat je iets ineens heel lekker vind en dan ineens ben je er op afgegeten.. raar is dat eigenlijk he.
zenzeo vervelend dat je nog niet lekker bent, beterschap!
thee veel plezier vandaag op de lapjesmarkt, en fijn om te lezen dat het beter met je gaat!
Lunch: yoghurt met muesli. Fijne dag en tot later vandaag! Bezoek kan elk moment voor de deur staan.
Alle reacties Link kopieren
Het is hier prachtig weer Liz..22 graden .in de zon warmer.en gisteren ook.
Ik neem wel n jasje mee ,als je toevallig in de wind zit kan het wel frisjes zijn .
Het is net wat je zegt.je moet gewoon n mooi plekje hebben . En zo niet naar binnen. Is ook geen ramp natuurlijk.maar omdat wij geen tuin hebben is het voor mij wel prettig vandaag.
Gisteren de hele dag in n jurkje gelopen .zonder iets er over.
Je ziet wel de meest vreemde kleding voorbij komen. Mannen in korte broeken. Kinderen en fietsers met n dons Jack. Tieners met hele korte rokjes maar ook met dikke truien. 😅
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden een heerlijke dag gister,tot einde van de middag.Middelste heeft met voetballen zijn enkelband ingescheurd.
Gisteravond nog even naar het festival geweest en toen werd ik vannacht gebeld door vrienden dat bij een afschuwelijke brand hun zoon en een vriendje zijn omgekomen. :cry: echt een enorm drama,verschrikkelijk!!
Heb nog niet geslapen,denk ook dat ik er even niet zoveel ben hier.
Alle reacties Link kopieren
Coetje, je hebt een pb van mij.
Afbeelding

Coetje: ik had dit ontzettend trieste nieuws via de media vernomen.
Zo jong nog... daar zijn gewoon geen woorden voor.
Wat een enorm verlies voor iedereen die van hen hield.
Even een condoleancekaartje voor je in elkaar geknutseld.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 15-09-2019 20:04
68.02% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Coetje ik kreeg vanochtend al kippenvel toen ik las over de brand. Zo'n verdriet is onbeschrijflijk :( dan valt de pech van middelste in het niet terwijl het natuurlijk wel balen voor hem is.
Zenzeo hoop dat jouw eten ook snel weer wat beter gaat.
Liz en Chris een leuke verjaardag gehad?
De lapjesmarkt viel tegen. Geslaagd voor coupons voor een jurk en een broek maar die broek is voor volgend voorjaar pas denk ik.
Heb pizza laten bezorgen en nog genoeg over voor morgen.
Fijne avond!
Alle reacties Link kopieren
Ik had het vanmorgen ook al op het nieuws gehoord.
Lieve coetje wat verdrietig .heel veel sterkte ook voor jou en je gezin❤️
Alles valt bij zo iets vreselijks in het niet.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames. Ja vanmiddag nog heerlijk buiten kunnen zitten.
Het was gewoon gezellig .hapje drankje.en om 17 uur waren we thuis.
Nog n kop soep gegeten thuis. En morgen weer n gewone week.
Fijne avond.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Dank voor de lieve woorden,het is verschrikkelijk!
Vannacht ook slecht geslapen maar ik ga wel werken,ik kan toch niets doen en wat afleiding is goed.
Ontbijt koffie..rest weet ik nog niet.
Alle reacties Link kopieren
Mogge, ja coetje.thuis zitten ga je alleen meer piekeren over iets waar je niks aan kunt doen.zag foto’s op internet van het huisje .afschuwelijk.

Ontbijt brood met brie en met jam. Koffie.
Regenachtig hier. Past ook n beetje bij mijn humeur. Dat niet zo best is. :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ook even een berichtje van mij. Wij hebben een moeilijke start gehad en naast dat ik echt ontzettend moe ben, gaat het nu goed met ons.

De kinderen wilden vandaag graag naar de opvang. Gisteren samen met hun een traktatie gemaakt. Man bracht ze vanmorgen weg, maar kwam weer terug met beiden. Hij had niet begrepen dat ze daar zouden blijven :hihi: .

Oh en Chris, je wordt gemist door de oudste. Ze heeft nu al een paar keer gevraagd wanneer tante Christa op bezoek komt :-D

Vanavond hebben we stamppot andijvie gegeten met spekjes. En Griekse yoghurt met geraspte appel en een beetje kaneel.

Coetje, kon je een beetje afleiding vinden vandaag?

Tijdschrift, heb je het gezellig gehad met je visite?

ZZ, ben jij inmiddels een beetje opgeknapt?

Thee, wat jammer dat de lapjesmarkt tegen viel. Maar wel leuk coupons gescoord.

Liz, nog van harte gefeliciteerd met je vader zijn verjaardag.

Chris, fijn dat de ingreep bij je man goed is gegaan. Altijd even spannend lijkt mij.
Alle reacties Link kopieren
heel veel sterkte coetje, wat een vreselijk bericht :-( daar kun je alleen maar heel stil van worden.. :hug:
Alle reacties Link kopieren
viva fijn om weer van je te horen, wat rot dat jullie zo'n slechte start hadden. gelukkig gaat het nu beter met jullie. vonden de meisjes het leuk om te trakteren? wel jammer dat je man nidt had begrepen dat was afgesproken dat ze daar zouden blijven.
thee wat jammer dat de lapjesmarkt tegen viel, maar je hebt iig wat coupons meegenomen en bent dus niet voor niks heen geweest.
chris is je humeur met het weer wat beter geworden of zit je niet lekker in je vel? dat kan ook wel eens gebeuren natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Het werken gister bracht wel wat afleiding maar het blijft in mijn hoofd zitten.

Viva,ik reageer straks op je pb..is me een beetje ontschoten.

Mijn ontbijt was koffie en nu 2 crackers met kaas.
Voor iedereen hier een dikke :hug:
Alle reacties Link kopieren
Mogge. natuurlijk zit dat in je hoofd coetje.je zal maar zo.n bericht krijgen. :hug:

Viva hoop dat het van af nu allemaal wat beter gaat :hug:
moet wel lachen om dat tante Chris. tenminste nog een die mij mist😂
Waren zondag op verjaardag van kleinzoon.die zie je alleen met feliciteren.🤪en daarna ging hij fietsen met z.n vriendjes in de bossen.rondom huis.
Zo gaat dat als ze groter worden.zijn de vriendjes belangrijk.ben ik ook wel blij van. Ze konden de hele dag buiten zijn met dat mooie weer.
Nee Liz voel mij nog steeds niet geweldig. nog steeds vervelend. Heeft wel n oorzaak.maar kan ik hier niet te diep op ingaan. I.v.m herkenbaarheid.
stuur je later op de dag wel n p.b. Ga nu eerst met man mee de hechtingen gaan er uit vandaag. Daarna even naar mijn schoonzus.die heeft gisteren n kleine ingreep gehad.
Fijne dag allen. De zon schijnt hier .wel n paar wolken.we zien het verder wel . :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven