Wat eet jij op dit moment? Deel 17

25-04-2019 18:58 3054 berichten
Iedereen die houdt van lekker eten, veel andere onderwerpen en gezelligheid, is van harte welkom om mee te schrijven in dit topic.


Hier kun je het oude topic vinden eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-16/ ... #p29851007

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Weer thuis. De hechtingen zijn er uit.alles in orde en ziet er goed uit. Moet allemaal nog wel n beetje bijtrekken natuurlijk.

Liz je hebt n pb.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat alles er goed uitzag bij man Chris.En natuurlijk heeft dat verder tijd nodig om te helen.
Veel plezier vanmiddag bij schoonzus.

Ik ga zo naar huis want middelste moet op controle vanmiddag,hij kan iig nog niet steunen op zijn voet/enkel.
Dan werk ik straks thuis nog wat.Ik heb echt de beste baas van de wereld! :P
Alle reacties Link kopieren
Is ook weer achter de rug, Chris! Alle hechtingen eruit.
Fijn dat je die vrijheid hebt, Coetje, om thuis te werken. Komt goed uit.
Met jou ook alles goed, Liz?
Viva, ik snap dat zo'n begintijd niet allemaal rozengeur en manenschijn is. Duurt soms wel een tijdje voor er weer een nieuw evenwicht is. Geduld!
Even een :cheer: naar TV en Thee.

De dag begon zonnig, wat me energie gaf, maar jammer genoeg trekt het nu dicht.
Straks de was in de droger/ophangen. Heb een droogrekje gekocht. Hoef ik niet meer naar de zolder, dus dat scheelt.
Ondergoed en handdoeken doe ik wel in de droger.
Nu druiven en vanavond wordt het iets met gepofte tomaatjes, paprika's en chorizo.
Heb veel te veel groente in huis.
(Note to self: koop niet zoveel!)
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad voetje.je kunt alle kanten op met jouw baas. Zijn niet bij schoonzus geweest.hebben n rondje over de markt gelopen.en bij de Hema rosbief :yum: gekocht.
Toen naar huis en n lekker broodje rosbief gegeten .
Nog n beetje aan het huiswerk gedaan.en met n half oog.t.v gekeken .prinsjesdag. .
de koninklijke dames zagen er weer goed uit. En W.A. had zijn baard ook nog .👍
Heb van de hoedjes en de kleding van de andere dames weinig gezien.
Ik heb in de badkamer ook n droogrekje. Ik heb wel eens handwas. Wat vreselijk ouderwets lijkt te zijn , krijg er vaak commentaar op als ik dat vertel .
Vooral B.H.s was ik liever met de hand .blijven ze langer mooi.
Ik maak wel veelvuldig gebruik van de droger.
Denk dat ik even ga liggen .ben best wel moe.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Liz, ja ze vonden het heel leuk. We hadden een paar foto's afgedrukt, die konden ze laten zien.

Coetje, je hebt wel genoeg aan je hoofd. Dat pb komt wel of niet, dat is ook goed. Voel je vooral niet verplicht.

Chris, ja je hebt indruk gemaakt. Met vlagen heeft ze het over jou. Zo herkenbaar die kinderen en hun verjaardag. Wat naar dat je niet zo lekker in je vel zit :hug:
Alle reacties Link kopieren
ZZ, zo'n klein kindje erbij, is toch even wennen voor iedereen. En mijn herstel ging wat minder. Maar goed, hoort erbij en komt allemaal wel weer goed.

Jammer dat de zon weer achter de wolken trekt. Hoop dat je er wel echt van genoten hebt. En je was er weer door, dat is ook fijn. Kan je van al her fruit geen smoothie maken?
Alle reacties Link kopieren
Ja, was heerlijk weer buiten. Knapte ik zeker van op.
Smoothies hou ik niet van, zo'n dikkige pap.
Morgen koelkast uitmesten. Ik denk dat zo'n wedge meloen nog wel goed is, een prei zal ook nog kunnen en ricotta. De rest moet weg.

Heb net die chorizo gebakken voor de pasta, zalig!
Alle reacties Link kopieren
ZZ, jammer dat je daar niet van houd. Vind ik altijd een makkelijke manier om snel wat vitamines binnen te krijgen. Hoewel, als ik voor de kinderen een fruit bakje maak, dan eet ik zelf ook sneller een stukje fruit.

En als je het goed dun maakt door er een sapje of water of melk doorheen doet?
Alle reacties Link kopieren
Viva je hebt pb terug.
Alle reacties Link kopieren
coetje schreef:
17-09-2019 21:10
Viva je hebt pb terug.

Ontvangen en een berichtje terug.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Viva,ook ontvangen en ik pb je straks terug.

Gisteravond naar de plek des onheils geweest.Ondanks al het verdriet ben ik dankbaar voor alle hulp die ze krijgen uit alle hoeken.Dat was hartverwarmend :heart:

Vandaag weer een heel andere dag,ik ga werken,middelste moet weer terug naar orthopeed met zijn enkel en vriend moet naar de cardioloog.
Druk dus...
Ontbijt was koffie en 2 crackers met kaas.

Fijne dag lieve vrouwen hier!
Alle reacties Link kopieren
Mogge. Moet er ook steeds aan denken coetje.
Als je zo dicht bij de familie staat als jij.kan ik mij voorstellen dat je er de hele dag mee bezig bent .
En ook de normale dingen gaan gewoon verder.
En als je dan straks met je vriend of zoon mee gaat.naar het ziekenhuis.en er loopt iemand te mopperen over lange wachttijden of iets anders .denk je mens waar maak je je druk om.

Wij hier n werkdag. huishoudelijke karweitjes.keuken moet goed gedaan worden.maar ik neem mij voor.niet alles hoeft in een dag af. neem ook tussendoor de nodige pauzes,
Moet nog ontbijten.uitsmijten ros.gaat het worden en koffie, :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Best aardig weer vandaag. Heb even (met moeite) gewandeld.
Zo jammer dat hier geen bos is ofzo...
Enfin. Maaltijd was stamppot met gebakken prei en kruidenroomkaas.
Alle reacties Link kopieren
Dag meisjes. Aardappels hamburger.snijbonen.
Toetje vla.

Nu weer n moord 😥op n advocaat in Amsterdam.
Ben er best wat verdrietig van. soms denk ik wat gaan we allemaal nog beleven. .

Bijtijd naar bed vanavond .heb flink in de keuken gewerkt vandaag, kleinzoon en zoon kwamen nog even langs .hebben snel n hapje gegeten .niet samen met ons.waren druk met de auto, moest wat aan gebeuren.
Fijne avond.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
* VL: wat vervelend dat je herstel wat minder ging. Hoop dat je snel verder mag herstellen,
* Chris: fijn dat de hechtingen verwijderd zijn en het goed gaat met je man.
Met je eens: geschokt door de liquidatie van de advocaat.
* Zenzeo: wat naar dat lopen zoveel moeite kost. Wanneer ga je weer naar de arts?
* Coetje: heftig om naar de plek van de brand te gaan, maar inderdaad fijn dat zoveel mensen meeleven. Hoe was bezoek vriend aan cardioloog?* Thee: hoe gaat het met je?

Met het bezoek was het leuk. Nog even 3,5 km gewandeld. Een paar jaar geleden hadden we, wegens gezondheid bezoek, niet verwacht dat dit ooit nog mogelijk was. Dus zeer dankbaar om samen door het bos te lopen.
Fijne avond.
O ja; heb pasta gegeten vanavond.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Tv,wat fijn dat jullie dan nu samen kunnen wandelen.Het zijn de kleine dingen die het doen!

Gister ook verbijsterd naar de tv gekeken over de moord op de advocaat.Heel triest wordt je daarvan.

Vriend staat op de planning om te dotteren,verwacht dat we begin volgende week een datum horen.Morgen was er een plekje maar wij hebben dit weekend de afscheidsdiensten van de jongens en daar wil ik vriend wel bijhebben,wil hij zelf ook hoor.
Middelste heeft gister toch gips om zijn enkel gekregen,we zijn er maar druk mee.

Vandaag werken,ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.

Zenzeo,knap dat je toch bent gaan wandelen.
Alle reacties Link kopieren
Mogge.
Fijn T.V.dat jullie weer samen wandelen kunnen.

Zwaar coetje die afscheidsdienst.en logisch dat jullie er bij willen zijn .

zenzeo woonde je hier maar in de buurt.konden wij samen wandelen. Ik loop te langzaam.is voor iemand die gezond is slenteren.niet prettig dus.

Ontbijt.kaasbroodje met rollade. Cracker met brie.en eentje met jam. Koffie.
Straks even n paar boodschappen. De zon schijnt dus aardig weer .en het weekend schijnt ook goed te worden.

Ben weer n geweldige thriller aan het lezen.
Laatste Adem van Robert Bryndza. wel heftig.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Dat zou fijn zijn, Chris!!
Ik vroeg mijn buuf mee, maar die is echt het huis niet uit te krijgen.
Soit. Heb zoëven weer gewandeld en hoe gek het ook klinkt: ben er erg voldaan over. Ik ga dit doorzetten. Van de artsen valt weinig heil te verwachten. Morgen een mri van de rug, "want daar kan kanker zitten".
Nou, dat is gewoon niet zo. Maar vlgs zoon werkt ze het lijstje af.

Ik at vanmorgen een tarwerogge boterham met roggebrood en gestoofde paprika/cherrytomaatjes. Parmezaan erover.
En een birdeye pepper :lol: .
Alle reacties Link kopieren
Als ik gelopen heb.ben ik er ook voldaan over zenzeo. vandaag loop ik wel weer n stukkie. Tijdens het boodschappen doen.ik loop ik dan in de supermarkt extra meters. 😅ik doe mijn best daar dan maar.
Ach en nu met dit mooie weer .valt het ook best mee de meters die ik loop.zijn wel de meters die ik wil. dat wordt als het weer verslechterd minder.
Wie dan leeft. wie dan zorgt. Ben best wel tevreden over mij zelf.maar lopen met iemand die in het zelfde tempo loopt als ik.zou wel prettig zijn .tevens n stok achter de deur.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Met de kinderen even naar de speeltuin geweest. Nu een cappuccino, daar had ik ineens zo'n trek in.

Mijn zusje komt zo, ze blijft gezellig het weekend logeren.
Alle reacties Link kopieren
Coetje, heftig hoor om naar die plek te gaan. Fijn dat de betrokkenen zo goed opgevangen worden. En ja, jullie krijgen echt veel te veel voor de kiezen.

Chris, de wereld draait door, letterlijk en figuurlijk. Niet normaal wat er allemaal gebeurd. Voel jij je alweer wat lekkerder in je vel?

ZZ, jij blijft ook maar in die medische molen zitten. Spannend en zwaar weer morgen lijkt mij.

Tijdschrift, fijn dat je het zo gezellig hebt gehad met je visite. Hier gaat het gelukkig weer goed hoor.

Voor iedereen even een dikke :hug:

Wij eten vanavond een broodje kipshoarma met sla en frietjes uit de oven.
Alle reacties Link kopieren
Wat raar dat dat zo gezegd wordt Zenzeo! Sterkte morgen! En chapeau dat je toch bent gaan wandelen,kan me voorstellen dat als het niet zo makkelijk gaat je er ook niet echt de zin voor kunt opbrengen.

Konden we maar een wandel/klets clubje beginnen :proud:

Viva,gezellig dat je zusje komt logeren,veel plezier samen!

Kinderen en vriend eten aardappels?spinazie ala creme,verse spinazie en een gehaktbal.Ik eet wat salade.
Alle reacties Link kopieren
Gegeten hebben we .eerst soep daarna restantje zuurkool met peren uit blik. Vanmiddag stoofperen mee genomen.dus die worden volgende week ook gekookt. heerlijk.ik hou van peren bij de zuurkool.ananas uit blik kan ook .maar daar kan ik niet zo goed tegen. Krijg ik jeuk in de keel en de oren.

Vreemd verhaal van die arts zenzeo. daarom zegt mijn man vaak als ik zeg ga eens naar huisarts, kijk wel mooi uit.ze vinden altijd wel wat.en voordat je het weet .ben je dood😅is ook af en toe net n struisvogel..

Morgen weer thuis.moet wat strijken.en overmorgen kunnen we dan weer weg. Om en om.dan loopt het hier niet in de soep.en geniet ik ook meer van het weggaan.
Vanmiddag ook even bij schoonzus geweest. Is ook weer opgeknapt. En zo heeft de familie incl.mijn man weer n hoop zorggeld gekost.
Gezellige avond. :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Chris,kan ik mijn strijk bij jou afleveren :rofl:

Vandaag werk ik een halve dag,einde van de middag naar de wake van 1 van de jongens.En ik moet de bloemen nog ophalen,heb 2 harten laten maken.

Fijne dag allemaal lieverds!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven