wat eten bij de friet

30-11-2012 17:56 125 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij eten vanavond patat, heerlijk,. Af en toe even los gaan bij de snackbar. Flink bord friet en twee snackjes. Meestal een frikandel en een kroket.,... Wat eten jullie bij de friet? En een of twee snacks ?Misschien dat ik dan eens iets anders ga bestellen....
Oh, ik dacht dat je recepten wou voor bijgerechten. Ik frituur altijd zelf, maak er een salade bij en een schnitzel of zo.
Alle reacties Link kopieren
Salade
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Broodje kaassouflé met pindasaus!
Alle reacties Link kopieren
salade ? jullie allebei.....(-: oh nee.. dat wordt hem niet.

Dat eten we al zo vaak, ga nu echt voor het snacken..
Eh, wij eten vanavond frietjes, met braadworstjes en een salade.



Snacks eten we zelden. Hooguit 1x per jaar. Meestal een bamiblok.
Alle reacties Link kopieren
Luni, dat klinkt ook lekker, heb ik ook wel eens een periode gegeten. Alleen vind ik dat vaak als losse snack lekker, en bij de patat wel veel. Door dat broodje.
Alle reacties Link kopieren
Bamischijf met stip op 1!

En verder een goulashkroket, satekroket, frikadel speciaal. Ooohhoooo het water loopt me in de mond! Ik heb iets kant en klaars in de koelkast staan, maar je brengt me op een idee...
Alle reacties Link kopieren
Niet alleen salade no worries, vanavond friet met salade en gebakken vis.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Wij eten vanavond ook frietjes. Ik neem een goulashkroket en een kaassoufle.
Alle reacties Link kopieren
kaassouffle of broodje kaassouffle

frikandel

kroket of broodje kroket

(bij de Mac of een hamburger of een mac Kroket)

bapao is ook lekker, denk altijd dat het mager is

Oja bamieschijf of sate is ook lekker.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
goulashkroket, ken ik niet echt ,lijkt me ook wel wat

kaassoufle, ja kanshebber..



haha mup, eet smakelijk.. bamischijf vind ik ook lekker.
Als ik friet eet dan doe ik het meestal als onderdeel van een gewone maaltijd, met warme groente en/of salade en iets "vleesvervangends" (kan echt van alles zijn, gebakken eitje, groentekroket, falafal, gevulde champignions etc)

Heel soms eet ik wel eens een bakje patat of een snack tussendoor, en dan vind ik een groentekroket of eierbal wel lekker.
Alle reacties Link kopieren
Pikanto! Heerlijk ;)
Alle reacties Link kopieren
Mayonaise
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
mijn favorieten:

frikandel speciaal

kroket

kaassoufflé

portie saté van de grillplaat
Alle reacties Link kopieren
quote:beaugirl schreef op 30 november 2012 @ 17:59:

Luni, dat klinkt ook lekker, heb ik ook wel eens een periode gegeten. Alleen vind ik dat vaak als losse snack lekker, en bij de patat wel veel. Door dat broodje.Het is ook veel, maar wel heel erg lekker!!
Alle reacties Link kopieren
Ik had zojuist een raspatat oorlog, berehap met pindasaus en frikandel speciaal.



mn ogen waren alleen iets groter dan mijn maag...
En soms kun je gebakken uien/champignions bij de friet krijgen en dat vind ik ook wel lekker, met veel mayo en ketchup.
Bereklauw met satesaus of een viandel.
Alle reacties Link kopieren
oh het is dat ik nog even moet wachten met bestellen tot vriend thuis is, maar ik krijg van jullie antwoorden nog meer trek..heb net een zak kroepoek opgentrokken.
quote:quinacridonerose schreef op 30 november 2012 @ 18:07:

En soms kun je gebakken uien/champignions bij de friet krijgen en dat vind ik ook wel lekker, met veel mayo en ketchup.Ja, dit is ook errug lekker
Alle reacties Link kopieren
Patatje oorlog, bamischijf (maar die eet ik eigenlijk liever los), frikandel speciaal. Ik at vroeger nog wel zo'n kipdinges. En een goulashkroket is ook lekker.



Maar ik eet zelden meer patat van de snackbar. En als we het halen is het idd bij de salade en zelfgemaakte hamburgers. 2 keer per jaar ofzo. Ik eet nog wel eens een bamischijf of een kaassoufle op mijn werk als ik de verleiding van de kantine niet kan weerstaan.
Alle reacties Link kopieren
Stoofvlees.
Alle reacties Link kopieren
Een gegrilde kip van de poelier en een salade van veldsla met uitjes en pijnboompitten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven