Wat is jouw troostvoedsel

19-01-2018 13:46 99 berichten
Pizza 6 kazen
Pasta pesto
Chocolade het liefst met hele hazelnoten
Zure matten de groene
Redband dropduo’s
Tosti ei truffel kaas dippen in madame jeanet mango salsa
Kaassouflé dippen in truffel mayo
Broodje garnalen met zuur en madame jeanet peper met gebakken ui
Rijst met kip
Loempia met kip dippen in chilisaus
Chili cheese nugget met jalapeño burgerking
Grote glas cola
Big mac
Milkshake banaan
Surinaamse bara

Het liefst eet ik pittig alleen bij pasta eet ik de groene tabasco bij en bij de rest mango chutney Afbeelding

Wat is jullie troostvoedsel?
anoniem_353921 wijzigde dit bericht op 19-01-2018 13:50
21.86% gewijzigd
Zure beertjes zijn ook lekker. Zure sleutels.
Broodje Surinaamse kip
en als ik meer behoefte heb:
Roti....
Volgens mij kan ik maar beter emigreren
Zoute haringen of salmiak sticks.
Ik heb helemaal geen troostvoedsel. Ik heb ook weinig behoefte aan troost, geloof ik. Als het leven tegenzit wil ik liever Netflix kijken ofzo.
Troostvoer heb ik niet als ik me rot voel honger ik mezelf uit. Wil je me happy hebben dan moet je me saoto soep geven, ik vind dat zooooooooo lekker :kwijl:
Alle reacties Link kopieren
Het rare is : sundae ijsjes van de drive van de mcdonald's werken gek genoeg beter dan lekkerder ijs ... het heeft wel iets om alleen in de auto lekker aan zo'n plastic lepeltje likken en je dan heel even heel zielig te mogen voelen :)
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren
Biefstuk goede salade en wijn
Troostvoedsel? Ik troost mezelf nooit met eten. Maar ik heb wel een hoop guilty pleasures.

- Hotwings van de KFC
- Oreo McFlurry van de Mac
- Patatjes met fritesaus en een fishfilet van de Mac
- Gefrituurde kaasstengels
- Zelfgemaakte biologische cheeseburgers met heeeeeeeeel erg veel cheddar cheese komkommer en tomaatjes
- Chips: Cheetos, Hamka’s, Pringles Sour Cream & Onion
- Chocola: melk met hazelnoten van Tony of Milka, Kinderreepjes, KinderBueno, Oreo koekjes (met witte chocola eromheen!)
- Drop: mildzoute Oldtimers, Topdrop en Dubbelzoute drop van Venco.
- En soms snoep: yoghurt fruit snoepjes van Katja, biggetjes van Katja, zure matten, gesuikerde perzikjes en aardbeitjes.

Gelukkig eet ik al het bovenstaande niet zo heel vaak/veel. Anders zou ik nu zeker 100 kilo wegen. :proud:

De Oreo white koekjes eet ik wel elke dag (1 of 2). Maar ik ga bijna nooit (hooguit 5x per jaar) naar de Mac Donalds of KFC en eet ik alleen chips en chocola (en heel soms snoep) in het weekend. En dan deel ik met mijn zusjes, nichtje en neefje. Drop alleen nog als ik last heb van mijn keel. Ik frituur nooit aangezien ik geen frituurpan heb. Alsnog heel fout en slecht allemaal, I know. Als tiener at ik dit trouwens allemaal wel erg veel en vaak en toen was ik mega slank, oneerlijk! :nut:
Lotus90 schreef:
19-01-2018 15:50
Troostvoedsel? Ik troost mezelf nooit met eten. Maar ik heb wel een hoop guilty pleasures.

- Hotwings van de KFC
- Oreo McFlurry van de Mac
- Patatjes met fritesaus en een fishfilet van de Mac
- Gefrituurde kaasstengels
- Zelfgemaakte biologische cheeseburgers met heeeeeeeeel erg veel cheddar cheese komkommer en tomaatjes
- Chips: Cheetos, Hamka’s, Pringles Sour Cream & Onion
- Chocola: melk met hazelnoten van Tony of Milka, Kinderreepjes, KinderBueno, Oreo koekjes (met witte chocola eromheen!)
- Drop: mildzoute Oldtimers, Topdrop en Dubbelzoute drop van Venco.
- En soms snoep: yoghurt fruit snoepjes van Katja, biggetjes van Katja, zure matten, gesuikerde perzikjes en aardbeitjes.

Gelukkig eet ik al het bovenstaande niet zo heel vaak/veel. Anders zou ik nu zeker 100 kilo wegen. :proud:

De Oreo white koekjes eet ik wel elke dag (1 of 2). Maar ik ga bijna nooit (hooguit 5x per jaar) naar de Mac Donalds of KFC en eet ik alleen chips en chocola (en heel soms snoep) in het weekend. En dan deel ik met mijn zusjes, nichtje en neefje. Drop alleen nog als ik last heb van mijn keel. Ik frituur nooit aangezien ik geen frituurpan heb. Alsnog heel fout en slecht allemaal, I know. Als tiener at ik dit trouwens allemaal wel erg veel en vaak en toen was ik mega slank, oneerlijk! :nut:
Oreo met witte chocolade is zó lekker.
Oh en echt eten:

Sushi
Surinaams eten (roti, Saoto, bara/telo met bakkeljauw)
Antilliaans eten (met name de oestersoep)
Marokkaans eten (kip tajine, kip- en visbastilla, harira)
Vietnamees eten (teveel om op te noemen!)

Ik ga nu zelf alvast kip tajine voorbereiden. :heart:
Lotus90 schreef:
19-01-2018 15:55
Oh en echt eten:

Sushi
Surinaams eten (roti, Saoto, bara/telo met bakkeljauw)
Antilliaans eten (met name de oestersoep)
Marokkaans eten (kip tajine, kip- en visbastilla, harira)
Vitnamees eten (teveel om op te noemen!)

Ik ga nu zelf alvast kip tajine voorbereiden. :heart:
Me2.
Broodje pom.
Ik mis nu een Surinaams restaurant in mijn dorp..... :cry:
anoniem_352904 wijzigde dit bericht op 19-01-2018 16:02
5.45% gewijzigd
Oh en ik vergeet nog pasta..

Vapiano: met extra scampi’s en extra spinazie!

Zelfgemaakte biologische lasagne met veel courgette tomaten paprika en vooral heel erg veel kaas.

Of zelfgemaakte pasta met romige saus, kip, broccoli en tomaatjes of met romige saus, zalm uit de oven, bladspinazie en tomaatjes.

:lol:
Alle reacties Link kopieren
Risotto met veel kaas
Rijstepap met kaneel
Eigenlijk alles wat zacht is en lang op moet staan. Het maken helpt dan al.
En pizza. Met heel veel kaas. En soms ansjovis en zwarte olijven. :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Oh en appelmoes en stoofpeertjes.
Op zich als ik echt een petdag heb zou ik het allemaal kunnen eten. Door elkaar. Met elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Niet zozeer als troosteten maar als ik alleen ben eet ik graag:
-Nacho’s met gehakt, paprika, mais en veel kaas uit de oven.
-biefstuk met witbrood.

En heel af en toe ga ik me te buiten aan m&m’s. Met pinda
Alle reacties Link kopieren
Kaas, drop, bacardi/cola, gin/tonic, kaas, melk, kaas en kaas.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
19-01-2018 16:27
Kaas, drop, bacardi/cola, gin/tonic, kaas, melk, kaas en kaas.
Jouw schuilnaam, Tickels. Dat is een tijd geleden :biggrin:
Tickels :$
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
pffff, ik heb niet echt troostvoer want over het algemeen voel ik me prima en vaak echt gelukkig. maar....... ik heb wel heeeeel veel wat ik zooooo lekker vind, bijna alles van Taco Mundo, chocolade en dan in het bijzonder koekjes met chocolade of van die celebrations, macdonalds, mac flurry’s, m&m’s, buffalo chicken pizza van New York pizza... heeerlijk allemaal :proud:
Don't cry, buy a bag and move on.
Chocola 75%, of dropjes.
Maar van één soort snoep word ik weemoedig, verdrietig, namelijk zoute griotjes. Dat is het enige wat mijn moeder nog lekker vond toen ze kanker had en verder nauwelijks meer eten kon verdragen.
Ben&Jerry of Hagen-Dasz
Alle reacties Link kopieren
Chocola.
Melkchocolade. Zonder nootjes.
Eventueel met praliné.

In mega-hoeveelheden.

Of een 4-kazen pizza met champignons.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven