Websites recepten hobbykok / fine dining

29-08-2024 13:30 12 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie kan er fijne Nederlandstalige websites aanraden waar leuke recepten voor hobbykoks op staan, beetje fine dining genre?
Ik vind de sites Hap en Tap en Harold Kookt leuk om rond te neuzen maar meer ken ik er niet.
Jullie nog leuke tips?
Ik haal zelf veel inspiratie van, jawel, TikTok en instagram. Veel (privé)chefs die daar echt lekkere fine dining dingen laten zien. Als je zoekt op “fine dining”, specifieke gerechten of bepaalde ingrediënten gaat er een wereld voor je open. (Laatst bijv een briljant oesterrecept)

Voor de meer alledaagse keuken maak ik graag iets van Uit pauline’s keuken, libelle lekker, kookmutsjes of Eef kookt zo.
Alle reacties Link kopieren Quote
Souvy en Njam!
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren Quote
Kijk eens op Cheflix, hebben vaak wel goede aanbiedingen voor een abonnement.
Alle reacties Link kopieren Quote
Eigenlijk bezoek ik altijd Engelse sites, omdat deze veel meer reacties en recensies hebben, waardoor ik beter kan schiften welke recepten het waard zijn om uit te proberen.
Daarnaast veel meer keuze uit gerechten over de hele wereld.
In het begin ff zoeken met vertalen en maten maar als je veel kookt heb je de taal snel door.
Ik gebruik vaak RecipetinEats.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een fijne sites zijn dat, Holi!
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren Quote
Epicureo schreef:
29-08-2024 13:53
Ik haal zelf veel inspiratie van, jawel, TikTok en instagram. Veel (privé)chefs die daar echt lekkere fine dining dingen laten zien. Als je zoekt op “fine dining”, specifieke gerechten of bepaalde ingrediënten gaat er een wereld voor je open. (Laatst bijv een briljant oesterrecept)

Voor de meer alledaagse keuken maak ik graag iets van Uit pauline’s keuken, libelle lekker, kookmutsjes of Eef kookt zo.
Ik zit niet op Tiktok. En op Insta zoeken vind ik niet zo fijn, en vaak ook Engelstalig. Of een filmpje maar dan weet ik nog geen recept/verhoudingen. Maar wie weet zoek ik daar niet zo goed.
Alle reacties Link kopieren Quote
ninanoname schreef:
29-08-2024 14:34
Souvy en Njam!
Ik heb geen sous vide apparaat. Njam heb ik even snel bekeken, vond ik wel aardig.
Alle reacties Link kopieren Quote
AnAppleADay schreef:
29-08-2024 15:32
Kijk eens op Cheflix, hebben vaak wel goede aanbiedingen voor een abonnement.
Wel es van gehoord idd, maar 8,- per maand vind ik toch wel veel geld. Dat tikt toch wel aan.
Alle reacties Link kopieren Quote
ninanoname schreef:
29-08-2024 21:51
Wat een fijne sites zijn dat, Holi!
Ja hè, ik vind ze ook leuk. Maar nu dus zoekende naar meer vergelijkbare sites maar dat is nog niet zo makkelijk…
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind www.smaakmenutie.nl een fijne site.
Ik kom uit Ironië, dat ligt aan de Sarcastische Zee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Holi-Day schreef:
30-08-2024 21:09
Wel es van gehoord idd, maar 8,- per maand vind ik toch wel veel geld. Dat tikt toch wel aan.
Ja je moet het even in de gaten houden. Ze hebben wel eens goede deals, ik had ooit een jaarabonnement voor 20,- ofzo

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven