Wie heeft er al ervaring met Too good to go app?

12-08-2018 12:08 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen met Too good to go app. Vertel! Hoe bevalt het? Hoe vaak bestel je via de app en bij wie het liefst?
Am Yisrael Chai!
In mijn lidl pakket van dinsdag zat:

1 bak witte champignons
1 bak kastanje champignons
2 klio aardappels
5 losse grote uien
250gr losse groene pruimen
1 bos radijsje
1 granaatappel
1 pak sperziebonen
5 galia appels
1 pak blauwe druiven
1 pakje koriander
3 witlof

Leuk pakket, ga ik wat vaker halen.
Ik heb vandaag voor het eerst twee pakketten opgehaald :D . Een Lidl-pakket waar echt veel inzat, en een van de bakker.

Lidl:
16 aardappelen
Bakje snacktomaten
6 romatomaten
1 ui
1 appel
3 wortels
2 sinaasappels
1 courgette
1 komkommer
Krop ijsbergsla
Bosje lente ui
500 gr sperziebonen

En van de bakker een brood, een krentenbrood met amandelspijs erin en een doos gebak :heart: . Vind het helemaal leuk, en gewoon jammer dat ik niet meteen meer kan halen, maar het duurt wel even voordat dit allemaal op is :P
Zijn er ook mensen die met vakantie tgtg halen op hun vakantiebestemming? Daar wil ik namelijk zelf kiezen wat ik eet (en heb ik niks aan als het uit de supermarkt komt of nog verwarmd moet worden)
Alle reacties Link kopieren Quote
Lampreitje schreef:
14-09-2020 11:36
Zijn er ook mensen die met vakantie tgtg halen op hun vakantiebestemming? Daar wil ik namelijk zelf kiezen wat ik eet (en heb ik niks aan als het uit de supermarkt komt of nog verwarmd moet worden)
Dat zal ik om die reden dus nooit doen. Ik kreeg laatst bij de Lidl 5 kgr aardappels. Wat moet ik daar mee op vakantie?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik was vanochtend bij de bakker. Twee bessengebakjes, vier briochebollen (ik wist niet zo goed wat ik daarmee moet (ik hou niet van burgers op brioche) maar ik had ze belegd met wat verdund amandelspijs en plakjes appel en toen nog even in de oven gedaan - was superlekker), een half gesneden brood, twee hamkaasbroodjes en twee rozijnenstengels. Goeie deal!
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een mooie pakketten weer zeg!

Ik heb vorige week voor het eerst bij een bakker in een ander dorp een pakket gehaald.
Zij doen sinds kort mee, voor € 2,99 krijg je dan een pakket met de waarde van € 8,99
Deze bakker heeft meerdere vestigingen en bij de ander krijg je echt heel veel (denk aan een bigshopper vol). Ik wilde deze wel eens proberen.

3 broden meegekregen en een zak met 6 witte bolletjes. Erg lekker, en het rook heerlijk!
Alleen zitten ze iets onder de waarde van het pakket. Maar ach, misschien moeten ze er nog even inkomen.
Ook vond ik ze bij de andere winkel iets vriendelijker.
Toch ga ik het over een poosje weer een kans geven. :)
Alle reacties Link kopieren Quote
In mijn regio vind ik het karig, voorheen deed Jumbo ook mee, maar die zie ik al een tijdje niet meer.
Jammer dat hier de Lidl niet meedoet.

Kan een keer de Coop proberen.

Voordeel toen van Jumbo vond ik dat je het pakket vanaf 13:00 al kon ophalen, het is al vaak tegen de datum en dan kun je verse producten al voor het avondeten gebruiken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier wordt de laatste twee weken de bon steeds geannuleerd omdat er niks over is. Heel fijn voor de bakker natuurlijk, maar van de zeven bonnen zijn er vijf geannuleerd, op twee weken....
Alle reacties Link kopieren Quote
LadyLola schreef:
16-09-2020 06:20


Voordeel toen van Jumbo vond ik dat je het pakket vanaf 13:00 al kon ophalen, het is al vaak tegen de datum en dan kun je verse producten al voor het avondeten gebruiken.
Dat vind ik bij de Lidl ook prettig: afhalen tussen 13.00 en 19.00 uur. Dan kan je er inderdaad nog wat mee.
Sommige Coops hier in de buurt is tussen 18.00 en 19.00 ophalen. Vind ik jammer!
Alle reacties Link kopieren Quote
Irish_Wasser_Woman schreef:
16-09-2020 10:18
Hier wordt de laatste twee weken de bon steeds geannuleerd omdat er niks over is. Heel fijn voor de bakker natuurlijk, maar van de zeven bonnen zijn er vijf geannuleerd, op twee weken....
Pff, dat is wel vaak zeg!

Krijg je dan automatisch geld retour, of moet je daar zelf nog achteraan?
Alle reacties Link kopieren Quote
zand-korrel schreef:
15-09-2020 15:17
Wat een mooie pakketten weer zeg!

Ik heb vorige week voor het eerst bij een bakker in een ander dorp een pakket gehaald.
Zij doen sinds kort mee, voor € 2,99 krijg je dan een pakket met de waarde van € 8,99
Deze bakker heeft meerdere vestigingen en bij de ander krijg je echt heel veel (denk aan een bigshopper vol). Ik wilde deze wel eens proberen.

3 broden meegekregen en een zak met 6 witte bolletjes. Erg lekker, en het rook heerlijk!
Alleen zitten ze iets onder de waarde van het pakket. Maar ach, misschien moeten ze er nog even inkomen.
Ook vond ik ze bij de andere winkel iets vriendelijker.
Toch ga ik het over een poosje weer een kans geven. :)
3 broden en 6 bolletjes van de bakker voor minder dan 9,-? Hier in de regio geen bakker te vinden waar je een heel brood onder 3,- kan kopen.

Sowieso kan ik hier in de omgeving geen pakketten krijgen voor minder dan 4,99. Maar ik ben al blij als ik nog iets kan scoren, de laatste weken is alles binnen no time uitverkocht.
Heb het idee dat met dat thuiswerken mensen meer mogelijkheden hebben om pakketten op te halen ofzo en het dus veel harder gaat dan daarvoor.
Vandaag weer alles uitverkocht, vanavond maar weer eens proberen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Protocol schreef:
16-09-2020 10:41
3 broden en 6 bolletjes van de bakker voor minder dan 9,-? Hier in de regio geen bakker te vinden waar je een heel brood onder 3,- kan kopen.

Deze bakker heeft 3 broden voor € 5,50 ;)

Hier zijn de pakketten ook heel snel weg. Je moet echt geluk hebben!
hopelijk heb je snel weer een box te pakken.
Alle reacties Link kopieren Quote
zand-korrel schreef:
16-09-2020 10:53
Deze bakker heeft 3 broden voor € 5,50 ;)

Hier zijn de pakketten ook heel snel weg. Je moet echt geluk hebben!
hopelijk heb je snel weer een box te pakken.
Maar 3.voor €5,50 is waarschijnlijk een reclame actie? Broden dag of zo? En normaal 2.50 per brood ongeveer? Want dan zit je met de broodjes toch echt op 9 euro.
Alle reacties Link kopieren Quote
zand-korrel schreef:
16-09-2020 10:36
Pff, dat is wel vaak zeg!

Krijg je dan automatisch geld retour, of moet je daar zelf nog achteraan?
Ja, je geld heb je snel terug! Zelfde dag of uiterlijk volgende, en gaat helemaal vanzelf gelukkig :)
Zal wel automatisch gebeuren als de aanbieder het annuleert, het geld zal eerst wel bij TGTG gestald staan, en pas doorgesluisd worden naar de aanbieder als de bon verzilverd is. Is de bon geannuleerd, wordt het automatisch terug gestort. Super systeem, wat mij betreft :)

En ja, we balen wel steeds hoor! Het is steeds zo'n fijn pakket namelijk! Vaak veel broden (waar het ons om gaat) en dan nog losse broodjes en lekkers er om heen. Steeds ruim de waarde (is een hele dure bakker namelijk, maar het geld zó waard!) Maar wat er jammer aan is, is dat je dan zelf alsnog ergens brood of zo vandaan moet halen, om half vijf, haha. En dat moet er dan nog wel zijn :)
Alle reacties Link kopieren Quote
deenje schreef:
16-09-2020 11:39
Maar 3.voor €5,50 is waarschijnlijk een reclame actie? Broden dag of zo? En normaal 2.50 per brood ongeveer? Want dan zit je met de broodjes toch echt op 9 euro.
Nee, is echt altijd!

Maar maakt niet uit, ik ga het over een poosje weer proberen want het smaakt prima.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nu de Lidl die groenten en fruitbox heeft, eindelijk ook eens iets voor mij! Heb hem net opgehaald en dit zit erin:
1 doosje cantharellen (lekker!)
Grote zak sperziebonen
Munt
Peterselie
Komkommer
Rode en gele paprika
Bosui
2 appels
1 grapefruit
1 citroen
1 limoen
Stuk of 15 pruimen, rode en van die grote gele.

Alleen de sperziebonen zijn al een beetje oud, de rest is nog wel even goed.

Top! Zeker voor herhaling vatbaar
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik word altijd blij van de bakker: 4 bakkersbroden plus een zak bollen of croissants of iets dergelijks voor 3,99. Lidl ziet er ook goed uit!
Alle reacties Link kopieren Quote
Dit zal vast en zeker vaker gevraagd zijn, maar is er een manier waarop je meldingen krijgt dat er dingen in de buurt zijn? Ik kijk regelmatig maar ik loop standaard dingen mis.
Alle reacties Link kopieren Quote
Niqqi schreef:
16-09-2020 16:04
Dit zal vast en zeker vaker gevraagd zijn, maar is er een manier waarop je meldingen krijgt dat er dingen in de buurt zijn? Ik kijk regelmatig maar ik loop standaard dingen mis.
Nee dat is er niet. Nieuwe pakketten komen een kwartier na de ophaaltijd online (ophaaltijd van 17 tot 19 -> nieuwe pakketten om 19.15). Bij populaire winkels moet je dan ook echt klaar zitten om een pakket te kunnen bestellen.
Bij sommige winkels komen er gedurende dag extra pakketten beschikbaar. Dit gebeurt ook als iemand z'n bon annuleert
Alle reacties Link kopieren Quote
Banaantjee schreef:
16-09-2020 16:06
Nee dat is er niet. Nieuwe pakketten komen een kwartier na de ophaaltijd online (ophaaltijd van 17 tot 19 -> nieuwe pakketten om 19.15). Bij populaire winkels moet je dan ook echt klaar zitten om een pakket te kunnen bestellen.
Bij sommige winkels komen er gedurende dag extra pakketten beschikbaar. Dit gebeurt ook als iemand z'n bon annuleert
Thanks voor de tip! Dus als ik rond 19:15 klaar zit dan is de kans het grootst dat ik iets vind?
Alle reacties Link kopieren Quote
dat hoeft niet, je moet kijken hoe laat de pakketten kunnen worden opgehaald bij de winkel waar je een pakket van wilt halen. dat kan ook 13 uur zijn, en dan komen de nieuwe pakketten dus om 13.15 en niet om 19.15.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier in de regio is het inderdaad ongeveer een kwartier na sluitingstijd.
19.15 bij de lidl, en 17.15 bij de bakker.

De pakketten zijn zo weg, dus ik zit, als ik een pakket wil, klaar om iets over het uur en dan refresh ik heel vaak.
lizenlotte schreef:
16-09-2020 16:34
dat hoeft niet, je moet kijken hoe laat de pakketten kunnen worden opgehaald bij de winkel waar je een pakket van wilt halen. dat kan ook 13 uur zijn, en dan komen de nieuwe pakketten dus om 13.15 en niet om 19.15.
nou dat is ook niet waar. Hier bij de Lidl tussen 13 en 19 uur ophalen maar pakketten staan er 's ochtends op
Alle reacties Link kopieren Quote
:proud:
Goed... daar schiet je niks mee op dus. Hahaha, in elk geval succes!
Alle reacties Link kopieren Quote
oh nou verdorie, daar gaat mijn logica :-(

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven