Wie heeft er al ervaring met Too good to go app?

12-08-2018 12:08 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen met Too good to go app. Vertel! Hoe bevalt het? Hoe vaak bestel je via de app en bij wie het liefst?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
Vriendin was ook blij. Heeft de zalm gekregen die ik niet hoef. ik heb nog genoeg aan de 2 verpakkingen burgers, maaltijdsalade yoghurt roomkaas en groentes van de tas die ik bij de jumbo haalde
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren Quote
Toch maar weer over de grens vandaag, en weer lekker gegeten. Iets met laagjes aardappel gehakt en groente, en een toetje toe.(en nog wat salades)
En ik had mezelf nog zo toegesproken om niet naar de bakker te gaan voorlopig, maar ja net voor ik wegging had die ook wat, en dat is de buurman van de traitteur. Dus ja als het op je weg ligt.
Appeltaartje, ik schrok van de prijs toen ik het zojuist op zocht, en een bruin vloerbrood.
Toen nog even getankt voor 30 cent/l minder dan hier. Ik zal niet zeggend at ik geld verdiend heb, maar zeker niet teveel uitgegeven
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren Quote
Misschien moeten we ook maar een topic maken met: wat doe ik met mijn TGTGtas.
Had nu roomkaas met perzik/sinaasappel. Iemand een idee waar ik dat bij stop? zo op de boterham lijkt me nog al zoet
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren Quote
Als je dan toch gaat, kun je het beter gelijk goed doen. ;)

https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R ... ppeltoetje
https://recepten.lidl.nl/Recept/Dadels- ... ppelsiroop
Alle reacties Link kopieren Quote
Vandaag bij de Jumbo een behoorlijke tegenvaller, 6 zakken sla, tot vandaag goed. En ik snap dat dat het concept is, en ik heb normaal altijd goede boxen gehad, maar hierbij snappen ze toch zelf ook wel dat ik vandaag geen 6 zakken sla meer op krijg? :rofl: (De sla ziet er ook niet meer uit alsof ik het morgen en overmorgen nog kan gebruiken). Een beetje variatie was wel leuk geweest. En een pakje kipfilet (beleg) houdbaar tot eind september, en olijven houdbaar tot begin oktober.

Volgens mij had de persoon die deze tas heeft ingepakt er niet zoveel zin in.
Alle reacties Link kopieren Quote
huisduif, ziet er goed uit, daar kan ik mee vooruit (heb het nu gewoon door de yoghurt gemengd)
Anna, dat valt tegen ja, ik heb ook eens op een zaterdag hier bij de jumbo gehaald, kreeg ik 2 zakken chocoladebroodjes, in totaal 18 stuks, de rest weet ik niet meer. Terwijl de Jumbo over het algemeen leuke tassen heeft. Ik heb maar gedacht dat ze het door een zaterdaghulp hebben laten doen, die het niet goed snapte.
En voor mijn gevoel is het begin van de week vaak gebak, lekker maar nogal veel voor mij alleen.
Maar daar klaag ik verder niet over ;)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier ook veel sla van de jumbo. Sla stamppot was een succes. Sla soep niet
Als je niks doet, gebeurt er ook niks!
00suus00 schreef:
07-09-2019 18:51
Sla stamppot was een succes. Sla soep niet
.
:rofl:

Hier vandaag van de bakker, ik eet vanavond tosti’s. Morgen barbecue waar het stokbrood goed van pas komt. Na eerst croissantjes bij het ontbijt.
Ik heb zojuist m'n allereerste bon gekocht van een broodjeszaak in de buurt waar ik wel eens ga lunchen. Ik hoop dat ik niet alleen dingen krijg met vlees/vis erop want ik ben vegetariër maar goed dat ontdekken we morgen.

Vind het best wel spannend eigenlijk :$
Is bij jullie trouwens ok de lijst niet compleet? Ik check altijd de lijst of er nog iets te redden valt maar als ik dan bij ontdek kijk staan er nog meer opties. Het is nu zelfs zo dat 1 zaak in de lijst niks te redden heeft voor morgen en bij ontdek kun je nog 2 bonnen kopen? En eergisteren stond er een eettentje in de buurt bij ontdek omdat die iets te redden had maar die kan ik nu helemaal niet meer vinden. Kunnen ondernemers ook eenmalig mee doen?
Alle reacties Link kopieren Quote
nlies schreef:
07-09-2019 18:46
En voor mijn gevoel is het begin van de week vaak gebak, lekker maar nogal veel voor mij alleen.
Maar daar klaag ik verder niet over ;)
Haha ja, ik krijg heel vaak op maandag een hele of halve vlaai bij de Jumbo, die ben ik gaan weg geven op een gegeven moment, zat ineens veel te vaak aan een stuk taart savonds :lol:
Alle reacties Link kopieren Quote
Anna_02 schreef:
07-09-2019 20:49
Haha ja, ik krijg heel vaak op maandag een hele of halve vlaai bij de Jumbo, die ben ik gaan weg geven op een gegeven moment, zat ineens veel te vaak aan een stuk taart savonds :lol:
Ja erg he, en dan je zelf voornemen om niet meer op maandag of dinsdag een bon te nemen daar, En dan ga je een paar dagen later een bon nemen bij de traiteur en net voor je weggaat zie je dat die naast een bakker zit die ook nog wat over heeft. En omdat je dan toch moet rijden (toch net iets te ver voor de fiets) neem je daar ook een bon. In de zak die op het doosje ligt zit braaf een bruin brood, in dat doosje een appeltaartje, heel erg lekker. Dus hoe los ik dat volgende keer op?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Lijkt me zo lekker om op de fiets het te kunnen halen.

Spar zit hier op 11 km vandaan, dan 15 km 2 jumbo's, bakker bart, bakker en sinds kort de biologische winkel ook. Maar moet er altijd voor rijden, zo jammer dat de jumbo in dorp niet mee doet....
Ik heb net gekregen voor 3,99:
Pizzabroodje
Smoothie
3 grote croissants
Saucijzenbroodje
Frikandelbroodje
Chocolate chip cookie
Pretzel

Alles wat ik niet kan eten omdat er vlees op zit geef ik weg.
Alle reacties Link kopieren Quote
Voor €4,99 bij de bakker:
1 Meergranenbrood
6 muesli-bollen
2 ham-kaas croissants
1 croissant met banketbakkersroom en chocolade
1 pudding broodje
1 bladerdeegding met vers fruit en room
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zag dat ze bij de Carrefour , in België dus, ook vegetarische pakketjes aanbieden. Goed idee
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik twijfel of ik weer een bon zal kopen van dezelfde broodjeszaak als waar ik zondag ben geweest. Bakker Bart doet hier ook mee maar ik heb nog genoeg broden in de vriezer.

Voelt een beetje raar om weer iets op te halen terwijl ik net ben geweest.
Alle reacties Link kopieren Quote
TsumTsum schreef:
10-09-2019 17:36
Ik twijfel of ik weer een bon zal kopen van dezelfde broodjeszaak als waar ik zondag ben geweest. Bakker Bart doet hier ook mee maar ik heb nog genoeg broden in de vriezer.

Voelt een beetje raar om weer iets op te halen terwijl ik net ben geweest.
Wat maakt het uit, zij kijken niet naar wie het haalt hoor
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb al enige ervaring met toogoodtogo, maar zojuist voor het eerst een bon van de PLUS op de kop getikt. Iemand ervaring met deze supermarkt?
Alle reacties Link kopieren Quote
Rond 20:15 haalde ik vandaag mijn box op bij de PLUS.
Begin van de middag had ik hen opgebeld met de vraag of het ook vegetarisch kon (ik ben geen vegetariër, maar ben niet zo'n grote vleeseter). Helaas was dit niet mogelijk. De reden: 'De avond ervoor pakken wij de boxen al in.'

De box die ik kreeg voldeed keurig aan de eis van drie keer de winkelwaarde; het was zelfs een ruime euro erboven. De houdbaarheidsdatum was allemaal 11 september.

De inhoud van de box:
- 1 kilo half-om-half gehakt
- Een pulled pork salade
- Mosterd-dille heksenkaas
- Een stuk watermeloen
- Een pak magere aardbeien yoghurt.

In tegenstelling tot bijvoorbeeld een bepaalde Albert Heijn waar ik een paar keer wat heb opgehaald en (naar horen zeggen) de Jumbo, viel het me op dat de producten nogal willekeurig waren. Natuurlijk is dat geen verplichting, maar ik zou aan een supermarkt die wat meer ingrediënten geeft voor een volledige maaltijd, altijd de voorkeur geven.

Bovendien viel me op dat bij de Albert Heijn wat meer groente en fruit was toegevoegd. Iets waar ik zelf wel blijer van werd.

Dat de boxen al 24 uur eerder zijn samengesteld en de producten die dag dus helemaal niet in de winkel hebben gelegen, wekt bij mij niet echt verbazing op. Wel denk ik dat het niet echt de bedoeling is om dat de klanten mede te delen, maar goed.
Ja dat zou ik ook raar vinden als de boxen een dag van te voren al ingepakt worden. Dan had het dus niet op die dag verkocht kunnen worden want het lag niet in de winkel.

Ik ga denk ik maar weer een bon kopen voor de broodjeszaak, dan heb ik weer wat lekkers voor in het weekend.
Alle reacties Link kopieren Quote
Complimentje voor TGTG:
ik had een bon voor de lokale bakker gekocht toen ik er achter kwam dat ik vanwege een afspraak elders het pakket nooit op tijd op kon halen.
Ik heb de bon direct geannuleerd en een paar dagen later stond het geld al terug op mijn rekening!
Alle reacties Link kopieren Quote
TsumTsum schreef:
07-09-2019 20:01
Is bij jullie trouwens ok de lijst niet compleet? Ik check altijd de lijst of er nog iets te redden valt maar als ik dan bij ontdek kijk staan er nog meer opties. Het is nu zelfs zo dat 1 zaak in de lijst niks te redden heeft voor morgen en bij ontdek kun je nog 2 bonnen kopen? En eergisteren stond er een eettentje in de buurt bij ontdek omdat die iets te redden had maar die kan ik nu helemaal niet meer vinden. Kunnen ondernemers ook eenmalig mee doen?
Hier zijn er een aantal gestopt; bakker Bart was altijd binnen no time uitverkocht, maar ze doen helemaal niet meer mee. De Dekamarkt ook niet meer, en een aantal café / restaurants hebben maar heel zelden een bon
Eindelijk weer eens een bon kunnen bemachtigen. Kreeg voor 5 euro 2 Aziatische gerechten bij een traiteur; rijst met groenten en noodles met vlees. Allebei erg lekker!
---

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven