Wie heeft er al ervaring met Too good to go app?

12-08-2018 12:08 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen met Too good to go app. Vertel! Hoe bevalt het? Hoe vaak bestel je via de app en bij wie het liefst?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
Betty_Slocombe schreef:
11-06-2020 23:07
Ja, ik weet dat dat het hele concept is, maar het ene product leent zich beter voor invriezen of consumeren na verstrijken van de houdbaarheidsdatum dan het andere.
Dat bedoel ik ook. En veel dingen kunnen in de diepvries of eet ik ook rustig een paar dagen later nog.
Maar ik kreeg bijv een keer op dinsdag om 20:30u 3 magnetronmaaltijden met witlof / aardappelpuree mee. Nu vind ik die op zich gelukkig wel eetbaar, maar invriezen lukt niet. Woensdag 1 gegeten, prima, donderdag nog maar 1 uit de koelkast gepakt maar die zag er al niet goed meer uit.
Als ik dit nou bijv om 12u had kunnen halen had ik er nog anderen blij mee kunnen maken.

Ik vind het ook een leuk concept omdat je wel eens dingen meekrijgt die je zelf nooit zou kopen. En dat kan inderdaad positief of negatief uitpakken. Ik was bijv positief verrast door een aantal vegetarische producten.
Ik tel het bedrag ook niet na van de waarde van het pakket.
Op Facebook zie ik het wel eens: 3,99 betaald maar het blijkt maar €14 waard te zijn ipv €15.
Soms valt het mee (vaak), soms valt het tegen
Net bij de bakker gekregen:
* 3 broden
* 2 kaasbolletjes
* 2 appelflappen
* kaasbroodje + saucijzenbroodje
nienkejj schreef:
12-06-2020 14:22
Op Facebook zie ik het wel eens: 3,99 betaald maar het blijkt maar €14 waard te zijn ipv €15.
Dan is het dus juist meer dan de minimale waarde.
Die 15 euro waarde is voor pakketten waar je 4.99 voor betaalt.
Als je 3.99 betaalt moet het 12 euro waard zijn.

Ik let overigens wel op de waarde, het concept is nu eenmaal dat je een bepaald bedrag betaalt en dat het pakket een minimale waarde moet hebben. Daar horen winkels zich aan te houden.
Nu doe ik echt niet moeilijk over een keer een euro te weinig, maar er zijn winkels die structureel onder de waarde gaan zitten. Dat is gewoon niet netjes.
Ik had vandaag een pakket van de bakker. Toen ik daar kwam zei de verkoopster dat ze het pakket nog niet klaar had, dus ik zei: oh, dan wacht ik wel even.

Maar ik mocht mijn eigen pakket samen stellen uit alles wat er over was. Wat een leuke verrassing!
Ik heb 4 verschillende broden, een zak bolletjes en een gevulde koek uitgekozen.

Heel blij mee, de vriezer zit weer vol met lekker brood.
vorige week bij een andere bakker:
4 hazelnootschuimgebakjes
2 saucijzenbroodjes
1 groot stokbrood
Alle reacties Link kopieren Quote
Ook weer eens een pakket gehaald:

1 glutenvrij worteltaartje
1 pakje glutenvrije koekjes
4 glutenvrije mini-cakejes
2 pastel de nata
2 pain au chocolat

Voor 2,99
Ik had gehoopt dat er ook wat van brood bij zou zitten want dat is bij deze bakker erg lekker. Maar het glutenvrije assortiment moest zeker op ;-) Ook goed.
gemberpannekoek schreef:
23-06-2020 16:00
Ook weer eens een pakket gehaald:

1 glutenvrij worteltaartje
1 pakje glutenvrije koekjes
4 glutenvrije mini-cakejes
2 pastel de nata
2 pain au chocolat

Voor 2,99
Ik had gehoopt dat er ook wat van brood bij zou zitten want dat is bij deze bakker erg lekker. Maar het glutenvrije assortiment moest zeker op ;-) Ook goed.

Klinkt lekker, ook zeker veel voor die prijs (glutenvrij is duur). Helaas geen brood maar je had het zeker slechter kunnen treffen denk ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kan morgen voor €2,99 een pakketje ophalen bij een biologische winkel. Verwacht niet dat het veel zal zijn, maar wèl dat het lekker is. Ze zijn nogal prijzig namelijk.
Ik had bij de supermarkt (€4.99):

Bio snitzels 2 stuks
Bloedworst (vleeswaar)
Kaas miniwiel (orgineel €6)
Bloempap
Tonijn-yoghurt salade
2 vega burgers

Wij hebben besloten niet meer bij deze supermarkt te bestellen omdat de inhoud een aantal keer tegenviel naar onze smaak. De snitzels en de salade vinden wij echt lekker en de andere dingen echt niet. Voor €5 kan ik lekkerdere dingen kopen. Ik ben mij volledig bewust van het concept dat je minder lekkere dingen kan krijgen, ik klaag dus niet.
anoniem_64da636e7cd44 wijzigde dit bericht op 25-06-2020 10:50
1.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Vandaag voor €2,99 bij een biologische winkel drie heerlijke, bijzondere broden en een zakje waterkers gekregen. Het noten-rozijnenbrood is al bijna op :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Lampreitje schreef:
24-06-2020 18:39
Ik had bij de supermarkt (€4.99):

Bio snitzels 2 stuks
Bloedworst (vleeswaar)
Kaas miniwiel (orgineel €6)
Bloempap
Tonijn-yoghurt salade

Wij hebben besloten niet meer bij deze supermarkt te bestellen omdat de inhoud een aantal keer tegenviel naar onze smaak. De snitzels en de salade vinden wij echt lekker en de andere dingen echt niet. Voor €5 kan ik lekkerdere dingen kopen. Ik ben mij volledig bewust van het concept dat je minder lekkere dingen kan krijgen, ik klaag dus niet.
Dat heb ik bij een van de Jumbo's hier. Bij de ene moet je snel zijn, bij de ander staat het uren te koop. Maar die is toch wat minder , kan eigenlijk niet zeggen wat het verschil is, maar er zijn blijkbaar meer mensen die er zo over denken.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zojuist bij EkoPlaza een groenten en fruit pakket afgehaald voor €2,99. Moet zeggen dat het er niet heel florissant meer uitziet, maar kan meeste (uien en wortel) wel gebruiken in een pasta saus. Ook een klein bosje verlepte andijvie, waarvan ik niet goed weet wat ik ermee moet doen. Even creatief nadenken dus! Moet wel zeggen dat ik deze denk ik niet zo snel weer zal halen. Gewoon omdat de inhoud weinig verrassend is (alles heb ik normaal ook al in huis).
nlies schreef:
24-06-2020 23:36
Dat heb ik bij een van de Jumbo's hier. Bij de ene moet je snel zijn, bij de ander staat het uren te koop. Maar die is toch wat minder , kan eigenlijk niet zeggen wat het verschil is, maar er zijn blijkbaar meer mensen die er zo over denken.
Deze supermarkt staat idd vaak lang te koop, maar ook andere winkels van dit concern. Misschien probeer ik eens een ander filiaal, ik woon in een supermarkt rijke buurt.
Vanavond bij de bakker voor 4,99 gekregen:
* 6 bruine bollen met sesam
* 4 grote eierkoeken
* 2 croissants
* 2 bruine broden
* stukje slagroomschnitt en een roze gebakje (geen idee wat dat is)
SanPellegrino schreef:
25-06-2020 09:44
Moet zeggen dat het er niet heel florissant meer uitziet, maar kan meeste (uien en wortel) wel gebruiken in een pasta saus. Ook een klein bosje verlepte andijvie, waarvan ik niet goed weet wat ik ermee moet doen. Even creatief nadenken dus!
.
Jammer SanPellegrino, wij hebben laatst juist heerlijk gesmuld van bietenrisotto (bieten uit pakket) en had er al eens een granaatappel bij zitten. Hier proberen ze wel te variëren met de inhoud.

Met andijvie zou ik normaal kijken of het nog wat op te pimpen is met schijfjes appel, of is het daar al te verlept voor?
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier is man weer naar onze vaste TGTG stek geweest :)
Weer een fijn pakket! Niet heel divers, maar wel "waar voor je geld".
Vier hele broden (allemaal volkoren) en een grote zak met allemaal harde broodjes er in. Stuk of 12, zo te zien. Ook nog vier croissantjes.

Lijkt niet veel zo, maar het is allemaal van de bakker, en ik weet dat hun broden niet onder de 3 euro per stuk zijn. En brood, daar héb je ook echt wat aan! Leuk, allemaal van die snackdingetjes als een gebakje en een zak koekjes en zo (vooral heel lekker natuurlijk!) maar nu hebben we weer voor twee weken brood, en dat voor 4 euro :) En de harde broodjes eten we nu lekker :)
Irish_Wasser_Woman schreef:
27-06-2020 17:27

Lijkt niet veel zo
Lijkt niet veel zo??
Voor 4 euro dus het moet de 12 euro halen. Daar zit dit heel ruim boven, dus ik vind dit juist wel veel.
Alle reacties Link kopieren Quote
bluewaterrr schreef:
27-06-2020 17:38
Lijkt niet veel zo??
Voor 4 euro dus het moet de 12 euro halen. Daar zit dit heel ruim boven, dus ik vind dit juist wel veel.
Ja, ik bedoelde ook meer dat het geen 10 verschillende dingen zijn :) Dat hebben we hier meestal wel, dus bijvoorbeeld een zak bolletjes, én een zak krentenbollen, én een zak eierkoeken, én broden én croissantjes :) En dat is allemaal heel lekker! Maar we hebben meer aan vier volkoren broden, zeg maar :) Dus heel blij met onze "buit" van vandaag, ondanks dat het dus niet zo heel erg veel líjkt ;)
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanaf vandaag kan het alleen nog maar tegenvallen :| De supermarkt hier om de hoek maakte er al altijd een feestje van, maar vandaag paste die €4,99 niet eens in de tas!!!

Twee carrot-fudge-cakes
Groot pak verse eierkoeken
Vier hamburgerbroodjes
Zak soepgroenten
Bakje 'kiemtrio' met drie soorten kiempjes
Bak Caesar salade
Schaal voorgesneden fruit met oa ananas, meloen en granaatappel
Lu overblijfkoek
Burrata kaasje
Roche Baron
Boer'n yoghurt met aardbeien
Toetje 'hoekje' van almhof
Quiche met oa spinazie en courgette.
Zes vrije uitloop eieren
Drie aardappelen
en één perzikje

Ik heb er vier hamburgers bij gekocht en toen hadden we een feestmaal :cheer2:
Klinkt heerlijk yette! Wat veel eten zeg. Daar kun je echt nog veel mee maken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een goed pakket yette!
Ik had een pakket van de bakker:

1 bruin brood
1 wit brood
2 halve wit
5 muesli bollen
5 bruine puntjes met witte anijsachtige korrels (vinden wij lekker)
1 klein zoet bolletje met rozijnen
Het was 1 plastic supermarkt tas helemaal vol.

Goede oogst gezien ik m kocht omdat ik brood wilde. Als dit op is ga ik zeker weer naar deze bakker, het vorige pakket was vergelijkbaar met deze en beviel ook goed.
Alle reacties Link kopieren Quote
2 bakkers geweest

Bakker 1
4 speciale koeken
2 kokosmacronen
1 witte bol
2 kaasbroodjes
1 kaas ui brood
2 donuts.. had vriend al gekaapt voor ik ze kon spotten haha

Bakker 2
3 hele volkoren broden
Zak met 15 harde broodjes
6 bruine puntjes
6 krentenbollen
3 vruchtenschelpen
4 tompoucen
ananee wijzigde dit bericht op 04-07-2020 17:06
11.84% gewijzigd
Een baksteen is nooit alleen
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had vorige week ook mijn eerste pakket van de bakker.
3 broden en een halve aardbeienvlaai (die erg lekker was!).

Ik was wel tevreden.
Mijn man vond het ook lekker, maar zei wel dat dat dat brood van hem niet zo hoefde. Was 2x volkorenbrood en 1 witbrood. En dat eten we nooit, we hebben altijd Waldkorn/meergranen.
Maar ja, da’s de gok hè en de lol ervan. Dat witbrood worden morgen tosti’s en die volkoren zijn wel opgegaan natuurlijk.
Ik wil het nog wel een keer proberen.
Laatst een kaaspakket gehaald: pond extra belegen, half pond boerenbelegen en een stukJe schapenkaas. Kaas van de kaaswinkel :heart: Ik heb meestal kaas van de appie, maar dit is toch lekkerder.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven