Wat eten we vandaag?

28-09-2010 12:40 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren




Vertel ons hier wat je vandaag gaat eten, en kom inspiratie opdoen!



Het vorige topic is hier na te lezen:

En wat eten we vandaag?
Chinees!
Alle reacties Link kopieren
Ik maak vandaag pasta met de zelfgemaakte pesto. Erbij een salade met gorgonzola, pecannoten en peer.



En nu (lunchpauze op werk) moet ik even naar huis om wat spullen op te halen
Lekker culinair..



Ik haal de schade wel weer in als ik niet zo strak sta van de stress en drukte op het werk... (in het bejaardentehuis waarschijnlijk)



Edit: ik reageerde op mijn eigen post... Ik bedenk me nu pas hoe raar dat is.



Age, klinkt goed zo'n salade. Ik hou erg van sla en ben altijd op zoek naar nieuwe salade varianten. Deze gaat op mijn lijst. Wat doe je er nog meer door?
Alle reacties Link kopieren
Jij bent oplettend van aard Age! Een clean topic dus weer. Iemand nog zin om een samenvatting te maken van alle voorbij gekomen recepten op het vorige topic?



Age uit de vriezer is zeker zelf gekookt hoor maar wel zo makkelijk als je weinig tijd hebt. Wij zijn sowieso niet zulke grote eters dus een recept van 2 pers met iets extra groenten kunnen wij meestal nog een portie van invriezen of sommige dingen koken makkelijker voor 4. (jammer alleen dat mijn vriezer nu bomvol zit, hij is al niet zo groot en omdat ik bijna weer aan het werk ga is 1 lade nu in beslag genomen door babyvoeding!)
Alle reacties Link kopieren
nog steeds ziekkig,maar gelukkig niet zo erg meer als gisteren.

bordje uit de vriezer in de plingg met volkorenpasta wordt ut.
Alle reacties Link kopieren
Ik eet vandaag Pittige biefstukreepjes met kokos van de wokmail :-)
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Mijn lunch is een restje rode curry van gisteren; biefstukreepjes, spercieboontjes, limoenpartjes, groene peper, sjalotjes, rijst, rode curry en kokosmelk.



Mijn avondeten wordt pasta met kip in rode pesto.
Alle reacties Link kopieren
Vriend is thuis en hij maakt vandaag bb met r

(Bruine bonen met rijst, surinaams gerecht)



Kan nu al niet wachten!
Alle reacties Link kopieren
quote:Turkooiss schreef op 28 september 2010 @ 13:37:

Vriend is thuis en hij maakt vandaag bb met r

(Bruine bonen met rijst, surinaams gerecht)



Kan nu al niet wachten!



Oh héérlijk! Dat maakte mijn moeder ook wel eens. Back in the days



Age: hulde voor nieuw topic, leuke hippe foto in OP joh!



On-topic: ik eet vanavond bij een vriendin die heerlijk kan koken, en vooral ook lekkere taarten en toetjes maakt, ben benieuwd.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
hier wordt het gewoon oudhollandse Hutspot, maar heb er enorm zin in, dat heb je weleens... (het is weer de eerste keer hutspot na de zomer, vandaar denk ik..)
Alle reacties Link kopieren
Ik eet ook pasta pesto.. restje van gisteravond!
Alle reacties Link kopieren
Nu al weer aan het werk Suuz? Voor mijn gevoel ben je vorige maand pas bevallen maar dat is natuurlijk niet zo Time flies! Kijk je er naar uit om weer aan het werk te gaan?



Geen idee Durk, ik doe altijd maar wat Zal denk ik een dressing maken van olijfolie met wittewijnazijn, suiker en African Pepermix. Dat door de sla en dan de pecannoten (gezouten), gorgonzola en in stukjes gesneden peer erdoor. Heb ook nog een zakje met pittenmix (geroosterde sojaboontjes, zonnebloem- en pompoenpitten) en croutons liggen, maar dat wordt wellicht wat teveel. Dus een simpele salade vandaag, heb ook verse pasta met zelfgemaakte pesto en nog lekker brood om de pesto mee op te vegen



Gezellig, allemaal nieuwe posters
Alle reacties Link kopieren
Hee happy new topic iedereen!

Kek plaatje in de OP Age!



*stampvoet dat ze ook op de hyves wil*
Alle reacties Link kopieren
BBR aten wij vroeger thuis ook heel vaak,geen idee eigenlijk wat er verder allemaal in zat.



Ik maak dus wortelstamp met een unox rookworst.
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic!

Het worden vandaag toch tortelinni's gevuld met kaas met pesto en een stukje gegrilde zalm.

Iemand welis tortellini van grand italia op? die ringetjes. Heb veel ingeslagen met 2+1 gratis
Alle reacties Link kopieren
Kunnen we dat schort ook bestellen bij TO?



Die bevalling voelt voor mij soms ook net een week geleden hoor Age Maar de heren zijn alweer drie en halve maand oud dus time to go back to work! Ik heb wat gemengde gevoelens; het lijkt me slopend, vermoeiend en druk met die heren en het werk! Anderzijds heb ik er ook erg zin in, ik zit al sinds januari thuis dus mijn hersenen kunnen wel weer eens wat input gebruiken!



Grappig dat met een nieuw topic ook gelijk wat nieuwe posters aanwaaien, ben benieuwd of er ook blijven plakken!



Twijfelmeid; wij zitten ook in de wachtkamer hoor; ik zou bijna een complot vermoeden hier met al de rellen van tegenwoordig





Thee; heb je nog wat van MV gehoord?
Alle reacties Link kopieren
Maar wie is nou de beheerder van de hyves? De wachtkamer zit vol! Wij willen er ook bij! Wij willen er ook bij! Wij willen er ook bij!



Suus83, was de vorige keer ook dat er veel nieuwe forummers bijkwamen door vers topic en daar zijn er best wat van blijven hangen dacht ik...



Ik weet het nog niet, misschien chili con carne? Of misschien veranderd dat nog als ik in de super ben. Ga zo lopen.



Oh en iemand vroeg waarom ik ben gestopt met roken, toch? Nou ik heb dus een dochter van 21 maanden en vind het een slecht voorbeeld, ik stink, het is ongezond, ik heb 's morgens een hele vieze hoest, nu de winter er weer aan komt is buiten staan niet fijn, je mag toch al nergens meer roken, ik haat de afhankelijkheid en de stress die er bij komt kijken en omdat ik niet meer wil roken!
Alle reacties Link kopieren
Dus je gaat weer fris het leven tegemoet Cherise!



Vanavond ga ik gezellig uit eten met mijn citylief. Wij zijn namelijk een half jaartje samen en dat mag gevierd worden.
Alle reacties Link kopieren
wij eten vandaag spruitjes, aardappels en een stukje draadjesvlees

morgen: broccoli, aardappelpuree en restje draadjesvlees

donderdag; stamppot boerenkool met spekjes en rookworst

vrijdag: opgebakken boerenkool met spekjes en rookworst

en voor het weekend, dat zien we zaterdag wel :D



wel leuk topic, soms doe ik er wel ideeen op, want soms weten we niet wat we moeten eten.



ik hoop dat ik hier ook verder mee mag schrijven.

mijn complimenten voor het topic

groetjes mb
Alle reacties Link kopieren
Geen chili vandaag, maar de bloemkool was in de aanbieding, dus die is het geworden, met een sausje, aardappels en een karbonaatje. Lekker Hollandsch.
Alle reacties Link kopieren
Cherise goed bezig! Ik zei altijd dat ik 1 keer wilde stoppen en dat zou zijn als ik zwanger wilde worden en dat heb ik ook gedaan. Nu dus een ruim jaar geleden en ik moet eerlijk zeggen dat ik het eigenlijk niet eens echt mis. Gaat met jou ook goed komen Cherise!



MB het is hier vrij forum dus iedereen mag meeschrijven (of meelezen hoor!) Vivacity gefeliciteerd en eetse vanavond; weet je al welk soort restaurant het worden zal?
Alle reacties Link kopieren
@Suuz, we gaan naar een soort van grandcafe/restaurant. We hebben daar nog nooit gedineerd en wilden allebij iets nieuws uitproberen. Menukaart op internet ziet er super uit. Ik ben benieuwd of het ook goed smaakt



Trouwens, zijn je mannen nu al (!!) 3,5 maanden oud? Dat gaat snel zeg (hahaha leest al een tijd mee)
Alle reacties Link kopieren
Bij zo'n nieuw topic komen de meelezers altijd uit de kast

Ik ga maar eens aan het eten beginnen, in ieder geval aan de salade en het brood met pesto: trek!!
Alle reacties Link kopieren
So true Agent!

Ik heb hiervoor ook al een account, alleen was dat een super herkenbare nickname en aangezien ik toen op verschillende topics had gereageerd heb ik het maar even veranderd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven