Hoe zorg je ervoor dat je ex je gaat missen en je terug wil?

13-10-2011 21:55 69 berichten
Het is sinds twee weken weer uit met mijn (ex) vriend.

We zijn al 5 jaar samen en zijn al meerdere keren uit elkaar geweest. Ik was degene die het meestal uitmaakte. Zo ook dit keer, nou ja eigenlijk in overleg. Hij wou het niet maar zij ik kan je niet dwingen. Dus uit elkaar gegaan. Nou mis ik hem en wil hem terug maar ik wil niet als eerste wat van me laten horen. Normaal had hij al lang iets laten horen. Nu heb ik niks gehoord. Niet eens een smsje, krabbel op hyves ofzo.



Ik heb al op hyves en facebook allemaal lekkere mannen toegevoegd. Misschien dat hij dan wat gaan doen.



Hebben jullie nog meer tips? En aub niet gaan loepen en weer zeiken over mijn andere topics.
Alle reacties Link kopieren
http://www.youtube.com/watch?v=M4rNysdpdok&ob=av3e



Edit: dat denkt je ex dan he.. Ik vind je topics namelijk best vermakelijk



Alle reacties Link kopieren
yeeeeee het is herfst vakantie, krijgen we eindelijk weer van die lach topics
grow up!
Alle reacties Link kopieren
Godallejezusnogaantoezeg.
Alle reacties Link kopieren
Wat een ontzettend flauwe reacties..
Alle reacties Link kopieren
quote:mali30 schreef op 13 oktober 2011 @ 22:02:

Over loepen gesproken, heeft er al iemand geloept? Anything good?? Ik kan niet, want mobiel..





Zonder te loepen, maar omdat ik TO' ken'.



TO heeft gewoon hulp nodig van maatschappelijk werk of iets dergelijk want haar leven is niet op orde, logeert bij vrienden, moeder is drugsverslaafd, heeft haar vmbo niet afgemaakt, amper/geen werkervaring, vnl therapie gevolgd, wilde laatst zwanger worden/zijn/ze was zwanger en ze weet niet hoe instanties ed werken.





To zorg dat je een kamer vind en een opleiding kan gaan doen. Misschien is zo'n zelfstandige vrouw wel heel aantrekkelijk voor je vriend.
Alle reacties Link kopieren
Hij reageert niet terwijl jij lekkere mannen toevoegt? Dat klinkt alsof hij verliefd is en met z'n hoofd heel ergens anders dan bij jou.



Sterkte
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Nu even een serieuze tip: http://www.exterugkrijgen.nl/vrouw/



Werkt écht!!
Alle reacties Link kopieren
Dank u borderwalk, da's een trieste zaak!

Het zou idd verstandig zijn als TO hulp zou zoeken. Maar ik gok dat ze dat advies hier al ettelijke malen heeft gehad, en er niks mee doet?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cacciatore schreef op 13 oktober 2011 @ 22:00:

Zeker weer ergens vakantie ofzo?Morgen begint toch de herfstvakantie.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Hij reageert niet als jij lekkere mannen toevoegt? Klinkt alsof hij verliefd is en met zijn hoofd heel ergens anders.



Sterkte
Alle reacties Link kopieren
quote:borderwalk schreef op 13 oktober 2011 @ 22:08:

[...]

To zorg dat je een kamer vind en een opleiding kan gaan doen. Misschien is zo'n zelfstandige vrouw wel heel aantrekkelijk voor je vriend.Mooi gesproken! Ik denk dat de meeste mannen dat idd het aantrekkelijkst vinden. Go for it!
Alle reacties Link kopieren
quote:borderwalk schreef op 13 oktober 2011 @ 22:08:

[...]





Zonder te loepen, maar omdat ik TO' ken'.



TO heeft gewoon hulp nodig van maatschappelijk werk of iets dergelijk want haar leven is niet op orde, logeert bij vrienden, moeder is drugsverslaafd, heeft haar vmbo niet afgemaakt, amper/geen werkervaring, vnl therapie gevolgd, wilde laatst zwanger worden/zijn/ze was zwanger en ze weet niet hoe instanties ed werken.





To zorg dat je een kamer vind en een opleiding kan gaan doen. Misschien is zo'n zelfstandige vrouw wel heel aantrekkelijk voor je vriend.





even quoten, want ik ben het helemaal met je eens.



Je zit psychisch zwaar in de knoop, laat die jongens en ga eerst eens aan jezelf werken
quote:ster89 schreef op 13 oktober 2011 @ 22:09:

Nu even een serieuze tip: http://www.exterugkrijgen.nl/vrouw/



Werkt écht!!





Ik weet dat je het niet serieus bedoeld, meer om de mij uitlach club hier te joinen maar deze dingen voel en doe ik echt dat betekend toch iets??



Heb jij deze symptomen?



- Maakt bijna elk liedje over liefde je aan het huilen?



- Heb je weinig eetlust?



- Verzin je excuses om je ex te bellen?



- Stuur je 40 sms'jes per dag naar je ex?



- Kijk je 100 keer per dag op de Hyves of Facebook van je ex?



- Waar je te zien krijgt hoe je ex wél doorgaat met zijn of haar leven.



- Non-stop denk je, wat heb ik fout gedaan?



- Heb je nergens meer zin in?



- Je wilt je ex 'bespioneren' door bij zijn of haar huis te gaan staan.



- Kijken en uitzoeken wat hij of zij uitspookt.



- Ga jij naar plekken waar je eventueel je ex kunt tegenkomen?



En als je dan je ex tegenkomt, of afspreekt dan wordt het vaak niks, en eindigt het met huilen, ruzies etc. en achteraf voel je je klote!!
Alle reacties Link kopieren
Hmm, dubbel. Stomme app.
Alle reacties Link kopieren
Ooooh wacht was dit dezelfde TO als van het beltegoed, en de peuken die hij niet betaalde?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:feeks schreef op 13 oktober 2011 @ 22:11:

[...]





even quoten, want ik ben het helemaal met je eens.



Je zit psychisch zwaar in de knoop, laat die jongens en ga eerst eens aan jezelf werken





Dat heb ik al gedaan jaren, geloof me ik was erger.



Ik heb borderline en heb dialectische gedragstherapie 1 jaar lang gehad. Ret therapie. Individuele gesprekken.



Ze hebben me gezegd dat ik er maar mee moet dealen. Ik kon medicatie krijgen maar dat weiger ik want daar kom je niet meer vanaf.



Misschien dat ik anders ben en denk dan jullie maar ik zit hier echt mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:sirana90 schreef op 13 oktober 2011 @ 22:12:

[...]

- Stuur je 40 sms'jes per dag naar je ex?



Daar krijg je hem in ieder geval niet mee terug! Dat vindt niemand leuk! Je schreef ooit dat je ex een stalker was, maar nu ik dit allemaal lees lijk jij wel de stalker. En je weet zelf hoe irritant dat is. Ik zou er echt mee stoppen. Hij wordt er niet blij van en jij ook niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:mali30 schreef op 13 oktober 2011 @ 22:10:

Dank u borderwalk, da's een trieste zaak!

Het zou idd verstandig zijn als TO hulp zou zoeken. Maar ik gok dat ze dat advies hier al ettelijke malen heeft gehad, en er niks mee doet?Op die topics wordt idd veel advies gegeven (moet TO wel tussen alle andere zgn 'schop onder je kont' reacties doorlezen.
Alle reacties Link kopieren
Is dit echt? Ik heb (nog) niet geloept, maar dit is zo over the top dat ik me afvraag of dit niet lekker verzonnen is om ons op het forum weer bezig te houden met onnuttige dingen...



Voor als het wel echt is: Houd op met kinderachtig doen.

Een relatie is geen spelletje! Neem contact op met die ex-vriend van je en leg uit hoe onvolwassen je je hebt gedragen, dat je hem mist en het opnieuw wil proberen. Reageert hij niet dan lijkt het me tijd om het op te geven en verder te gaan. Een man is (net zoals een vrouw trouwens) geen ding wat je weg kan doen als je er geen zin meer in hebt.
Alle reacties Link kopieren
Sirana, echt serieus dit? Ik hoef niet eens meer te gaan loepen om met mijn hoofd te schudden. Vind het bericht dat je om 22.12 postte verontrustend. Je lijkt wel een stalker en dat had misschien onder die lijst moeten staan.

Veel van de dingen op dat lijstje zijn obsessief. Wil je hem terug of wil je een straatverbod? want als je die dingen van je lijstje echt gaat uitvoeren kom je eerder bij de laatste optie uit dan bij de eerste.



Laat hem gaan, krijg je leven op de rit en dan komt er ongetwijfeld een veel leuker iemand op je pad.
Alle reacties Link kopieren
Dialectische gedragstherapie??!!
Alle reacties Link kopieren
Oke Sirana ik ga nog één poging doen.



Je hebt heel wat topics hier geopend over je leven dat niet zo fijn verloopt en over je ex-vriend. Het is ook allemaal niet niks! Elke keer zijn er veel lieve reacties aan je geven door mensen die écht het beste met je voor hebben en je proberen te steunen en advies te geven.

Maar als er met die (goede!) adviezen vervolgens niets gedaan wordt en er steeds maar weer nieuwe topics geopend worden waaruit blijkt dat je totaal niet luistert hebben steeds minder mensen zin om nog de tijd er voor uit te trekken om een goedbedoelde post te tikken, er wordt immers toch niet meer naar geluisterd!



Zoals ik al zei, het is allemaal niet niks en dat is echt heel erg rot voor je, maar door in die slachtofferrol te blijven zitten wordt het er niet beter op.



Je ex is uit je leven en dat is misschien maar goed ook. Ik denk namelijk dat het goed is als je je eens een poosje op jezelf gaat concentreren. Uit gaat zoeken wie JIJ bent en wat JIJ wil. Zonder dat je nog een stoorzender in je leven hebt waar je heel veel energie aan kwijt bent zoals je ex.



Het is heel moeilijk om los te laten, zeker na een lange relatie. Maar ik denk dat je heel goed weet dat dit niet meer gaat werken, je hebt de relatie immers met goede redenen verbroken. Neem de tijd om te treuren, liefdesverdriet is rot. Natuurlijk kloppen die dingen die op die lijst staan, we weten allemaal hoe liefdesverdriet voelt.

Maar je ex is niet de enige man op de wereld. Er zijn zoveel mannen die je zoveel gelukkiger kunnen maken dan hij! Maar dat kan pas als je zelf je leven op de rit hebt en ook van jezelf houdt. En dat wil je waarschijnlijk ook helemaal niet horen, maar het is echt de waarheid.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ze hebben me gezegd dat ik er maar mee moet dealen. Ik kon medicatie krijgen maar dat weiger ik want daar kom je niet meer vanaf.



En dat is dus niet waar. Dat is een aanname die jij doet.

En so what als je er niet meer vanaf komt, als het helpt dan is het goed toch? Als je er niets vanaf weet dan heb je ook geen idee of je wel of geen bijwerkingen van de medicatie zult hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven