Het meest genante wat me ooit is gebeurd!

11-11-2011 22:09 630 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schaam me dood en dit mag nooit iemand te weten komen. In ieder geval niet iemand die ik ken. Ik moet het toch kwijt.

Ik heb vanavond gewoon in mijn broek, nou ja panty gepoept! Ik was onderweg naar huis en ik kon het niet meer houden... hevige krampen en waterdunne diarree... Wat genant!!!

Wat is met meest genante wat jullie is overkomen? Gedeelde smart....
Alle reacties Link kopieren
Ohh genante verhalen, love it.

Ik heb ook recent in mijn broek gepoept. Stond in joggingbroek met net wakker hoofd onder de afzuigkap te roken en dacht dat er windje kwam. Helaas liep het dun langs mijn benen naar beneden.



Wilde toen ik een jaar of dertien was indruk maken op een jongen. Als giegelende meisjes onder elkaar maakte mijn vriendin en ik radslagen. Helaas schoot mijn beha'tje over mijn toen nog minimale borsten omhoog tot net onder mijn kin. Ik wilde dood!



Verleden jaar winter vollop sneeuw. Iedereen op verantwoorde platte gevoerde lelijke winterlaarzen. Ik weigerde en liep op hakjes. Stukje opgevroren sneeuw. Plat op mn bakkes in een volle winkelstraat.



Tijdens een verjaardag/feestje naar het toilet gaan, een witte pukkel signaleren even snel uitduwen en bij de tweede toiletronde constateren dat er nog een straaltje wit pus op mijn wang zit....



Zal ik nog even door gaan of voel je je al wat beter?
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Nee, andere mogen ook
Alle reacties Link kopieren
Net verkering en voor het eerst mee naar verjaardag van zijn oma

Ik zat op een klapstoel en dacht zachtjes een wind te laten

Niet dus, door die stoel hoorde je keihard mijn wind, ik schaamde me dood
Oh ja, zo'n bikini-incident heb ik ook eens gehad.

Op vakantie met een groep jeugd hadden we een uitje met een catamaran. De schipper had zijn zoontje van een jaar of 13 meegenomen om hem te assisteren. Ergens bij een baaitje mochten we van de boot springen/duiken. Als meiden onder elkaar hadden we al gezegd dat we goed moesten opletten of onze broekjes wel aan bleven bij het duiken. Dus na het duiken meteen voelen en hij zat nog goed. Dus huppakee, die ladder weer op. Jongetje van 13 keek met open mond hoe ik die ladder op kwam en het dek op sprong. Ik keek eens naar beneden en ja hoor.... broekje nog aan maar beide borsten hingen helemaal uit het topje
Alle reacties Link kopieren
Ook zo'n poep-verhaal. Heb het nog niet eerder gedeeld.



Afgelopen winter werd ik s nachts een keer niet lekker. Naar de wc, diarree.

Echter, toen ik zat op wc dreigde ik flauw te vallen. Dus ben ik op de grond gaan liggen.

Toen kwam er nog een kramp en heb ik liggend op de grond gepoept... (gewoon laten lopen dus)



Wel meteen opgeruimd. Op zo'n moment ben je blij dat je geen huisgenoten hebt
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Een jaar of 14 was ik, en hevig verliefd op gerard joling. Heb hem dat in een brief duidelijk gemaakt. Het is nooit wat geworden, zelfs niet zonder in mijn broek te poepen
Alle reacties Link kopieren
Bij een logeerparty per ongeluk in bed geplast en 's ochtends heeft de hond de schuld gekregen. Ik schaamde me zo!!! Ik was net dat weekend voor het eerst ongesteld geworden en toen ook dat nog.

Ik was blij toen het weekend voorbij was.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha wat een heerlijke verhalen... Ik voel me stukken beter... ik lees het al ik ben niet de enige die in zijn broek poept.

Wel sneu dat de hond de schuld heeft gekregen haha!
Vreselijk doorlekken in groep 7. Ik zat op een tafel tijdens een pauze en ik voel bijna nog de paniek als ik er aan terug denk. Ik durfde echt niet meer op te staan! Ik denk dat niemand het gemerkt heeft maar ik ben echt huilend naar huis gefietst. Ik heb die tafel stiekem schoongeveegd met mijn mijn shirt. En jeetje, in groep 7 was ik volgens mij ook de enige die ongesteld was. Dat was sowieso al een reden voor veel schaamte!
Alle reacties Link kopieren
Tataaa, jouw onderschrift... leg eens uit?
Oja en ook ubergenant. Een paar jaar geleden werkte ik bij een bedrijf dat aan de rand van een industrieterrein gevestigd was. Ik begon vaak vroeg en zat daar dan als meisje van begin 20 alleen. De buren hadden een incassobureau. Op een ochtend zat ik daar weer alleen en werd er aangeklopt door een jongen die er gewoon een beetje onguur uitzag. Dus ik (ohhh erg die vooroordelen, ik heb er van geleerd) wijs vanachter het raam naar het incassobureau. Er vanuitgaande dat hij vast daar moest zijn. Maar hij bleef maar kloppen en aan de deur rammelen. Dus ik ben naar achter gelopen zodat hij me niet meer zag. Uiteindelijk ging hij weg. Een uur later werd hij aan me voorgesteld. Hoi, dit is je nieuwe collega...... Ik heb uiteraard mijn excuses aangeboden, maar omg wat voelde ik me rot! En hij ook vrees ik...
Alle reacties Link kopieren
Ook wel eens een poepincident gehad. Ik liep stage en was nog aan het werk toen ik plotseling erg nodig moest. Ik redde helaas het toilet niet... mn hele broek vol warme smurrie ... :puke:

T ergste was nog dat ik vervolgens nog een uur met de bus naar huis moest met mn broek vol.... ik heb mn vest om geknoopt en gehoopt dat niemand me aan zou spreken op de immense stank die om me heen hing...
Alle reacties Link kopieren
quote:workit schreef op 11 november 2011 @ 22:54:

Oja en ook ubergenant. Een paar jaar geleden werkte ik bij een bedrijf dat aan de rand van een industrieterrein gevestigd was. Ik begon vaak vroeg en zat daar dan als meisje van begin 20 alleen. De buren hadden een incassobureau. Op een ochtend zat ik daar weer alleen en werd er aangeklopt door een jongen die er gewoon een beetje onguur uitzag. Dus ik (ohhh erg die vooroordelen, ik heb er van geleerd) wijs vanachter het raam naar het incassobureau. Er vanuitgaande dat hij vast daar moest zijn. Maar hij bleef maar kloppen en aan de deur rammelen. Dus ik ben naar achter gelopen zodat hij me niet meer zag. Uiteindelijk ging hij weg. Een uur later werd hij aan me voorgesteld. Hoi, dit is je nieuwe collega...... Ik heb uiteraard mijn excuses aangeboden, maar omg wat voelde ik me rot! En hij ook vrees ik...Hahaha fantastisch!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie medeleven en verhalen. Ik ga nu lekker slapen.

Tot morgen!



keep on posting!



xx
Alle reacties Link kopieren
Haaa o wat heerlijk dit!

Ik heb heel vaak van dat soort situaties, die vooral voor mezelf enorm genant zijn. Probeer ze altijd uit alle macht weer te vergeten en ik denk dat het gelukt is, want kan me nu ff niks specifieks herinneren..



O, toch wel een recente:

Had een beoordelingsgesprek waarbij ik nogal wat over me heen kreeg en dus moest janken. En kreeg toch een enorme loopneus die niet meer stopte.. zat dus heel de rest van het gesprek op een meter afstand van mn begeleiders mn neus aan mn mouw af te vegen..
Alle reacties Link kopieren
Ik was voor het eerst ziek (ben ik niet zo vaak) en zei tegen mijn moeder dat ik me zo raar voelde. Oh, zei ze wat geschrokken, ga maar even naar de wc. Ik draai me om en flats! wat ik gegeten had kwam er weer uit.

Ik begreep dat het serieus was dus ik snel naar de wc, maar vlak voor de wc kwam de tweede golf. Arme mams.
Alle reacties Link kopieren
Ja, voedselvergiftiging opgelopen op airport Dom. Rep. We hadden de toilet voor onze stoelen, en daar heb ik zeker 8 uur op gezeten. kwam het er niet van boven, dan kwam het er wel van onder uit. De paar minuten dat de wc vrij was en door iemand anders werd gebruikt, zat ik met het schaamrood op mijn kaken.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
quote:nokiafan schreef op 11 november 2011 @ 22:53:

Tataaa, jouw onderschrift... leg eens uit?Ah, jij hebt geen iPad zo te merken....
Alle reacties Link kopieren
Haha de eerste keer dat ik bij mijn vriend op schoot zit. Ik moet niezen en laat tegelijk een scheet nog nooit zo geschaamd. Maar nu kan ik er wel om lachen
Poepverhaal maar dan net even anders. Op vakantie op een camping, in de ochtend naar het toiletgebouw. Terwijl ik daar zit, knalt de deur helemaal open, doordat een ander erin wilde. Had de deur waarschijnlijk niet (goed) op slot gedaan.



Ik was sowieso altijd al behoorlijk ongesteld (eerste dagen tampon en maanverband nodig) Was een jaar of 14 en stond in de rij van de kassa bij de plaatselijke supermarkt. Ik voelde het "lopen", ik wist niet hoe ik staan moest voor het geval degene achter mij wat zou zien, pfff.



Heb voor wat ik mij herinneren kan twee keer gehad dat ik naar de WC moest, dat ik dacht, wat een "bevalling". Die tweede keer was op het werk en heb toen de WC wel een uur bezet gehouden. Ik kon echt niet anders, maar wat voelde ik me knullig.



Was met iemand uit eten en dit eten viel blijkbaar verkeerd. Na de laatste hap, meteen snel naar het ene dames toilet. Ik voelde me zo belabberd dat ik een tijdje (zeg maar tijd) bleef zitten. Terwijl ik daarop zat hoorde ik zo nu en dan wel iemand binnenkomen, maar die verdwenen na een tijdje weer. Het kon me ook echt even niets schelen dat anderen naar het toilet moesten zo beroerd voelde ik mij. Tja en dan moet je de zaak weer in. ik had het idee dat alle vrouwen keken met een blik van "o, zij zat zolang op het toilet, wat deed ze zolang"

Ik was toen ergens in de twintig, nu zou ik er schijt aan hebben wat een ander denkt
Alle reacties Link kopieren
Een kennis van me, ging een dagje naar de efteling. Hup, de python in. Het was bloedheet die dag en ze had een dun shirtje aan met spaghettibandjes. Halverwege de rit worden er van die actiefoto's gemaakt. Stond ze daar krijsend op met haar armen in de lucht en jawel... haar boobs uit t shirt! Ze dacht nog dat niemand het gezien had. Totdat de rij bij het foto- verkoop hokje wel érg lang was! Iedereen wilde die foto!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorig jaar in mijn broek gepoept.

Op mijn werk.

Al steigerend onderweg naar de wc.

Ik redde het dus niet.

Op de wc heb ik mijn onderbroek uitgetrokken en in de afvalbak daar gepropt. De rest van de dag dus sliploos rondgelopen.

Verdorie, het was een onderbroek die hoorde bij de BH die ik aanhad, maar ik ging dat ding toch echt niet mee naar huis nemen.

Arme schoonmakers die die bakken moeten legen...
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, sorry, maar toen ik de openingspost las moest ik best wel lachen. Ik had het gewoon niet verwacht.. In je panty gepoept. Klinkt gewoon erg grappig. Niet slecht bedoelt hoor
Alle reacties Link kopieren
toepasselijk liedje



http://www.youtube.com/watch?v=IXMKExZ-IPs
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat iedereen dat toch wel eens heeft gehad, dat je dacht dat je een windje liet maar het bleek poep te zijn? Of dacht dat je een boertje liet en toen kwam er onverwacht iets van je maaginhoud naar buiten? Of dat je nodig moest plassen en toen je ergens de kraan zag lopen dat je het niet meer drooghield? Of dat je nieste en toen zat je hele lip en je hand onder de snot?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven