Het meest genante wat me ooit is gebeurd!

11-11-2011 22:09 630 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schaam me dood en dit mag nooit iemand te weten komen. In ieder geval niet iemand die ik ken. Ik moet het toch kwijt.

Ik heb vanavond gewoon in mijn broek, nou ja panty gepoept! Ik was onderweg naar huis en ik kon het niet meer houden... hevige krampen en waterdunne diarree... Wat genant!!!

Wat is met meest genante wat jullie is overkomen? Gedeelde smart....
Alle reacties Link kopieren
quote:Bahco schreef op 11 november 2011 @ 23:52:

Of dat je nieste en toen zat je hele lip en je hand onder de snot?Ja, of je stuur en het hele dashboard...
Dit gaat raar klinken maar ik heb ooit mijn vel op mijn gezicht per ongeluk vacuum getrokken met een soort van spuit. Omdat het een grappig gevoel was en er raar uitzag had ik er een tijdje mee gespeeld en gelachen.



Tot ik twee uur later in de spiegel keek. Ik kreeg allemaal blauwe bloeduitstortingen in de vorm van perfecte cirkels. Het ergste op mijn kin en rond mijn neus.



En de volgende dag had ik dus een verplicht congres voor school die ik moest bijwonen. Heb me zelden zo geschaamd. Gelukkig was het doenbaar met veel make-up en een verhaal dat ik op mijn gezicht was gevallen en zo de bloeduitstorting had op gelopen.
Alle reacties Link kopieren
Ik moest heeel hard lachen om de post van moonlight. Sorry, eigenlijk is het heel zielig, maar ben nogal visueel ingesteld. Is ook niet echt iets wat je tegen mensen kan vertellen zoiets.



Ik was zelf pas aan het wandelen met mijn vriend en toen kreeg ik zulke buikpijn dat ik bijna flauwviel, heb nog nooit zoiets gehad. We waren ongveer 20 min lopen van huis. Ik wilde eerst nog proberen thuis te komen, maar

inmiddels had ik zwarte vlekken voor mijn ogen en zo'n ongelofelijke pijn, dat mijn viend zei dat ik bij een pannenkoekenhuis in de buurt moest gaan poepen. Ik ben kromlopend van de pijn naar binnnen gestormd daar (de bediening keek erg vreemd) direct naar de wc's en heb daar

enorm zitten diarreeën en stinken. Vriend moest ondertussen aan de bar wachten en we hadden ook geen geld bij ons om te betalen voor toiletgebruik ik vond het zo lullig voor hem.

Gelukkig heeft mijn vriend vaak schijt aan wat anderen vinden (leuke woordspeling) en vond hij het vooral sneu voor mij.

Sindsdien nemen we altijd wat kleingeld mee als we een stuk gaan lopen.



Ik heb ook een keer in bed geplast toen ik 20

was en mijn nieuwe vriendje voor de tweede keer bleef slapen.

En ik heb ook weleens een beetje in m'n broek gepoept als ik dacht dat ik een scheet moest, maar toch diarree bleek te hebben. Dit is me tot nu toe alleen thuis gebeurd gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
quote:JaneDoe1 schreef op 11 november 2011 @ 23:55:

[...]





Ja, of je stuur en het hele dashboard... En dan moet je maar net een zakdoek of ander papiertje bij je hebben om het onopvallend weg te nemen.
Alle reacties Link kopieren
Oehh paddle, dat klinkt echt als iets dat mij ook zou kunnen overkomen, haha!



Weet nog wel dat ik op de basisschool onder de les met een stukje groen crepepapier zat te spelen, waarbij ik het ook deels in mn mond deed.

Op een gegeven moment zei mn meester dat ik even mn gezicht moest wassen (bij het kraantje in de klas). Ik snapte niet waarom, maar toen ik in de spiegel keek was heel mn gezicht groen.. Schaamde me rot, vooral omdat heel mn klas achter me zat te lachen!





Edit: En oja, het ging er ook niet helemaal vanaf.. Dus moest nog naar huis ook ermee! Gelukkig was het al aan het eind van de dag en woonde ik dicht bij school..

Hmm hoe meer ik typ hoe meer ik me herinner.. Maar gelukkig moet ik er nu alleen nog maar om lachen als ik eraan terugdenk!
Alle reacties Link kopieren
Een van de eerste keren dat ik ongesteld was op school GIGANTISCH doorgelekt: ondekte op weg naar huis dat mn kont wel erg koud was, keek thuis in de spiegel, mijn lichtblauwe spijkerbroek was op de hele billen en een groot deel van de voorkant helemaal rood. Wat voelde ik mij ellendig!



En een keer toen ik een jaar of 17 was, na weken oogcontakt eindelijk een praatje gemaakt met Een Hele Knappe Jongen uit de discotheek. Beetje dichtbij mekaar staan en deze mevrouw liet ineens een harde boer recht in zn gezicht. Hij floepte er zo uit! Met dikke rooie kop nog lachend als een boer met kiespijn "Sorry. Boertje!" gestameld. Hij verontschuldigde zich om ff naar de wc te gaan en heb m nooit weer gesproken.
Alle reacties Link kopieren
Wat een grappige verhalen!

Mijn gênante moment.... Een klant die nogal een hoge stem had, tot 3 x in hetzelfde telefoongesprek 'mevrouw' noemen (het was meneer...)

Daarna nog 2x in andere gesprekken die meneer, mevrouw genoemd. Echt per ongeluk. En die lieve man, die bleef altijd vriendelijk tegen me.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ook eentje waar ik me nog steeds voor schaam:

Ik had een soort scharrel en die bleef gezellig slapen na de sex, ik had last van een opgezette buik en hield alles in. So far(t) so good.

Totdat ik in diepe slaap was en wakker werd van mijn eigen keiharde scheet!!! Ik schaamde me rot en mijn hart ging enorm tekeer. Ik merkte dat hij er ook wakker van was geworden, maar ik deed alsof ik sliep. Terwijl hij tegen me aan lag en mijn hartslag (180 pm) vast heeft gevoeld. Zo gênant!!



Andere keer: ik sliep bij mijn vriend. We hadden sex gehad terwijl ik nog ongesteld was. Resultaat: een heel bloederig bed.

Volgende dag komt zijn vriend langs, die wilde zijn iPad lenen, lag nog ergens op/in t bed. En ja hoor.... Die vriend had t hele dekbed terug geslagen!! Hij heeft niks gezegd, ik zag t later pas en werd toch een beetje boos op mijn vriend! Waarom had ie dat di g zelf niet even gepakt??



Nog eentje. Toenmalig vriendje had nogal een ijverige moeder. Zij was op bezoek en ging ons huis schoonmaken. Ik was er niet anders had ik daar een stokje voor gestoken! Stond mijn vibrator nog naast t bed!! Horror! Kwam ik 's avonds thuis, kamer netjes, bed verschoond, vieb pontificaal op het nachtkastje!!! Schaam!!
Alle reacties Link kopieren
Geweldig dit topic!!
Komt wel goed, schatje!
Alle reacties Link kopieren
quote:goldmember schreef op 12 november 2011 @ 00:53:



Kwam ik 's avonds thuis, kamer netjes, bed verschoond, vieb pontificaal op het nachtkastje!!! Schaam!! Wat erg!
Alle reacties Link kopieren
Ik durf door dit soort ongelukken zelf de deur niet meer uit zonder pakje zakdoekjes.
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar heb ik na toiletbezoek in een Pathe rondgelopen met een behoorlijk stuk wcpapier uit mijn broek... En ik maar denken waarom lacht iedereen naar mij... Niemand die wat zei, totdat ik terug was bij mijn vriendin die ook in de lach schoot.
Alle reacties Link kopieren
En er schiet me nog een te binnen.

Toen ik ongeveer 16 was, ging ik stappen met mijn beste vriendin in de plaatselijke disco. Ik moest naar het toilet om mijn maandverband te verschonen maar de deur van die wc sloot niet goed af dus mijn vriendin ging voor de wcdeur staan voor het geval dat... Natuurlijk was het retedruk in de dameswc, en mijn vriendin zei nog tegen iemand dat deze wc bezet was maar natuurlijk geloofde die griet dat niet dus zij rukte de deur open, precies op het moment dat ik mijn vuile maandverband uit mijn onderbroek haalde... Iedereen in het damestoilet kon meekijken!
Alle reacties Link kopieren
Er schiet er mij ook eentje te binnen! Ik was zwanger en met mijn vriend een avondje naar de bioscoop. We zaten in de zaal met maar 8 mensen ofzo. In de pauze kreeg ik erge buikpijn en ik ging naar de wc on te poepen zegmaar... Nou ik zat best wel een tijdje... Hoor ik mijn vriend opeens: 'duurt het nog lang lieverd, ze hebben besloten te film weer te starten als jij er ook weer bent' Nou toen ik terug kwam die zaal in wist ook iedereen wat ik net gedaan had....
Komt wel goed, schatje!
Alle reacties Link kopieren
Hilarisch topic dit!



Vooruit, ik ook dan. Ik ben heel onhandig en stoot altijd dingen om, of loop tegen dingen aan (vooral omdat ik problemen heb met mijn coordinatie en slecht kan inschatten of ik genoeg afstand hou van de deurpost/tafel/duur porseleinen beeld). Anyway, ik was een keer op een belangrijk congres met heel veel belangrijke mensen (duh) in een zaal die omhoog liep, met traptreden dus. Ik kwam te laat binnen en liep door het middenpad op zoek naar een plekje (sowieso al gespannen door doodse stilte en geergerde blikken). Uiteraard zag ik toen een traptrede over het hoofd en maakte ik een fantastische snoekduik, waarna ik een paar meter naar beneden rolde en keurig voor de voeten van de voorzitter tot stilstand kwam. Eh, hallo...Wel een onuitwisbare indruk achtergelaten.
Alle reacties Link kopieren
hahaha leuk topic!



Ik heb ook iets genants.. 2 jaar geleden werkte ik in een koffiebar, en moest ik soms vuilniszakken naar een plek 50 meter verderop brengen (buiten de bar), maar dan moest je dus wel eerst door die zaak lopen met die vuilniszakken in je hand.



Toen ik dat een keer deed was het redelijk druk. Ik liep NET door de voordeur toen 1 vuilniszak openscheurde aan de onderkant!! ALLE vuilnis lag verspreid bij de voordeur. En ik stond er naast. Zooo genant als ik er nu nog aan denk!! Ik heb het ook bijna niemand verteld.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik een jaar of 14 was was ik met mijn ouders op een camping in Hongarije op vakantie. Ik had daar een vriendinnetje ontmoet en we speelden best veel. OPpeen gegeven moment moest zij naar de wc.

Thuis haalden mijn zusjes en ik wel eens als grap uit dat als iemand op de wc zat je heel hard tegen de deur aan ging trappen zodat degene op de wc zich een ongeluk schrok.

Dat deed ik dus ook bij die vriendin op die wc-camping met als gevolg dat die hele wc in elkaar stortte (alle wanden vielen om). Ik schaamde me rot en heb haar verteld dat er een rare man was die dat deed.
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam van een verjaardag en ik was moe en ik ging gelijk naar bed maar boven hoorde ik een soort gebrom ik heb het geneerd want ik wou slapen maar me vader kon er niet tegen dus die was het huis aan het inspecteren en 2x keer in mijn kamer geweest of ik wist waar die geluid vandaan kwam nou nee dus hij ging weer weg maar wist toch zeker dat het uit mijn kamer kwam en trok dus mijn kast open en ja hoor het geluid kwam daaruit en met een vuur rood gezicht pakt me vader me vibo die dus aan was gegaan en gooide het naar me toe om het uit te zetten zo erg
Alle reacties Link kopieren
quote:vrijgezellevisje schreef op 12 november 2011 @ 11:29:

Ik kwam van een verjaardag en ik was moe en ik ging gelijk naar bed maar boven hoorde ik een soort gebrom ik heb het geneerd want ik wou slapen maar me vader kon er niet tegen dus die was het huis aan het inspecteren en 2x keer in mijn kamer geweest of ik wist waar die geluid vandaan kwam nou nee dus hij ging weer weg maar wist toch zeker dat het uit mijn kamer kwam en trok dus mijn kast open en ja hoor het geluid kwam daaruit en met een vuur rood gezicht pakt me vader me vibo die dus aan was gegaan en gooide het naar me toe om het uit te zetten zo erg



Dit is wel heel erg!

maareh hoe kan die vib nu ineens aan zijn gegaan..?
Alle reacties Link kopieren
De allereerste keer dat ik bij mijn vriend zijn ouders thuis blijf slapen.. Ik kreeg midden in de nacht buikkrampen. Erge diarree, ik voelde me hondsberoerd. Het ergste was dat de wc op de bovenverdieping was naast hun kamer en ik ZO'n herrie maakte dat zijn moeder bezorgt aan de deur klopte of het wel ging. En het stonk! Niet normaal. Ik had nog nooit zoiets gehad dus ik schaamde me echt dood.
Alle reacties Link kopieren
Ik was bij een vriendin logeren, en had daar in bed geplast (We lagen in een bed)



Had met ex pikante foto's gemaakt en daarna had z'n moeder de camera gebruikt.. Had die suffe de foto's niet verwijderd.. Hoorde ik van m dat zn ma zoiets zei 'eh, mitchell, zulke foto's zijn prima maar wis ze voortaan wel even'



Met ex sex, hij was me aan het likken en toen ik klaarkwam liet ik een scheet



Met scharrel douchen, werd een beetje licht in mn hoofd dus even op de badrand gaan zitten

Was ik dus toch flauwgevallen en echt (volgens hem) een dikke scheet gelaten



Ik was bij mn vader in bad geweest en liep de trap op (sliep op zolder) en was mn haar aan het borstelen toen mn stiefmoeder om de borstel vroeg dus die gaf ik van halverwegen de trap aan..

Sterretjes en viel flauw van de trap

Had alleen een handdoek om, die was onderaan de trap dus niet meer om mn lijf haha.

Leuk als je een jaar of 16 bent en je nog schaamt voor je lichaam..



En nog wel meer dingen, ik maak altijd rare dingen mee haha
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
quote:maaique schreef op 12 november 2011 @ 12:03:





Ik was bij mn vader in bad geweest en liep de trap op (sliep op zolder) en was mn haar aan het borstelen toen mn stiefmoeder om de borstel vroeg dus die gaf ik van halverwegen de trap aan..

Sterretjes en viel flauw van de trap

Had alleen een handdoek om, die was onderaan de trap dus niet meer om mn lijf haha.

Leuk als je een jaar of 16 bent en je nog schaamt voor je lichaam..



En nog wel meer dingen, ik maak altijd rare dingen mee hahaMet je vader in bad op de 16e?
Alle reacties Link kopieren
quote:Yvaatje schreef op 12 november 2011 @ 12:16:

[...]





Met je vader in bad op de 16e?ik denk Bij als in: ouders gescheiden?
Alle reacties Link kopieren
Er staat toch BIJ mn vader in bad?

In zijn badkamer..
Internagelaktisch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven