Het meest genante wat me ooit is gebeurd!

11-11-2011 22:09 630 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schaam me dood en dit mag nooit iemand te weten komen. In ieder geval niet iemand die ik ken. Ik moet het toch kwijt.

Ik heb vanavond gewoon in mijn broek, nou ja panty gepoept! Ik was onderweg naar huis en ik kon het niet meer houden... hevige krampen en waterdunne diarree... Wat genant!!!

Wat is met meest genante wat jullie is overkomen? Gedeelde smart....
Alle reacties Link kopieren
In een restaurant hadden we allemaal extra hapjes gekregen en sterke drank als toegift ná de maaltijd.

Toen ik het restaurant uitstapte, kotste ik in één keer alles uit, zo in het zicht van de bedienden/ bezoekers.

Ik kon het echt niet inhouden, terwijl ik niet eens misselijk was...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ook nog eentje die ik had verdrongen...

Paar jaar geleden was het super mooi weer, dus ging ik met wat vrienden het park in. Al snel ging de eerste fles rosé open. Daarna volgden nog een paar flessen. Het was heel gezellig en ik had niet door dat ik inmiddels behoorlijk aangeschoten was. Toen het tijd was om te gaan (17:00 uur) stapte ik op mijn fiets.

Maar ik kon gewoon niet meer rechtdoor fietsen! Fietste ik zo slingerend en langzaam dat ik uiteindelijk midden in een kinderfeestje langzaam omviel! Op het grasveld vlak aan de vijver... Zo gênant!!!! Die gezichten van die ouders!! Heel erg!!
Alle reacties Link kopieren
Een bloedbad op de witte broek van een ander. De details laat ik uit privacy-overwegingen even achterwege, maar fraai was het niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens ook weleens (per ongeluk!!) een gigantische scheet gelaten tijdens een vrijpartij toen ik mijn ex net kende.. En hij zat zeg maar precies zo dat hij er niet echt omheen kon
Alle reacties Link kopieren
quote:goldmember schreef op 08 december 2011 @ 23:14:

Ik heb er ook nog eentje die ik had verdrongen...

Paar jaar geleden was het super mooi weer, dus ging ik met wat vrienden het park in. Al snel ging de eerste fles rosé open. Daarna volgden nog een paar flessen. Het was heel gezellig en ik had niet door dat ik inmiddels behoorlijk aangeschoten was. Toen het tijd was om te gaan (17:00 uur) stapte ik op mijn fiets.

Maar ik kon gewoon niet meer rechtdoor fietsen! Fietste ik zo slingerend en langzaam dat ik uiteindelijk midden in een kinderfeestje langzaam omviel! Op het grasveld vlak aan de vijver... Zo gênant!!!! Die gezichten van die ouders!! Heel erg!!
Alle reacties Link kopieren
Wat een gewelidge verhalen staan hier al! Ik heb ook een bijdrage aan dit topic.



We (toen nog vriend en ik) reden terug van 'schoon' oma en hadden daar door oma zelfgemaakt Indisch gegeten. Ik heb een zwakke maag/ spastischedarm en kan maar weinig hebben.

Aangezien het de eerste keer was dat ik bij haar bleef eten en niet meteen moeilijk wilde doen over mijn zwakke maag heb ik dus gewoon meegegeten.



In de auto terug overstemde mijn buikgerommel het gerommel van de auto. Ik verkrampte van de pijn en het zweet brak me uit.



Vriend schrok zo van mijn lijkbleke witte bezwete, verkrampte gezicht dat hij naar het ziekenhuis wilde rijden. NEEEE, gewoon snel naar huis (we moesten nog ongeveer 30 min.)



Tot ik ineens riep. HIER ER AF! HIER ER AF! Vriend gaf een ruk aan het stuur en zodra we bij de afrit stoplichten stonden ben ik uit de auto gesprongen met een stoffen doekje om de ruiten schoon te maken en achter het transformatorhuisje gaan poepen (mega diarree). (iedereen van de andere rijbanen kon me gewoon zien zitten!!)



Vriend stond intussen nog steeds voor het stoplicht, verbaasd, paniek! Hij heeft een u-turn gemaakt en de auto in de berm gezet.



Inmiddels was de druk van de ketel; bij mij en heb ik zo goed en kwaad als het ging mijn billen afgeveegd met het ruitendoekje. Met het schaamrood op mijn kaken ben ik de auto weer ingestapt.



Toen wist vriend meteen wat een spastische darm inhoudt!



Nu bijna tien jaar later, kunnen man en ik er af en toe nog hartelijk omlachen als we voorbij deze afrit rijden.
Alle reacties Link kopieren
O, ik weet er nog een!



Toen ik net een maandje verkering met mijn eerste vriendje had, mocht ik mee toen ze met de hele familie een nichtje op Schiphol gingen afzetten voor een lange reis. We gingen met meerdere auto's, wij zaten in de auto van zijn ouders. In de parkeergarage was ik de laatste die uitstapte. De hele familie stond dus al buiten en kon daardoor maar te goed zien dat mijn voet bleef haken achter een gordel en ik plat op mijn buik uit die auto klapte Ik had daardoor ook nog eens een enorm onsmakelijke wond op mijn knie waar ik nog weken last van heb gehad. Heel geslaagd dagje dus
Na een vakantie in het buitenland had ik last van enorme diarree. Als een vaatdoek zat ik op de bank, had een string aan en mijn nachtshirt. Ik voelde een windje opkomen en dacht die wel even te kunnen laten gaan. Fout gedacht, dus gewoon een poepje op de bank gedaan door mijn string heen. Mijn ex zit nog steeds op die bank, hehe.
Als je een K-dag hebt, dan maakt dit topic alles weer goed.

Tranen!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:meisje29 schreef op 09 december 2011 @ 11:45:

Na een vakantie in het buitenland had ik last van enorme diarree. Als een vaatdoek zat ik op de bank, had een string aan en mijn nachtshirt. Ik voelde een windje opkomen en dacht die wel even te kunnen laten gaan. Fout gedacht, dus gewoon een poepje op de bank gedaan door mijn string heen. Mijn ex zit nog steeds op die bank, hehe.
Alle reacties Link kopieren
ook erg genant als je van het toilet af komt en een collega tikt je op de rug en zegt: Er steekt wat uit je broek! Was het mijn inlegkruisje die los had gelaten en naar boven was gegleden...
Alle reacties Link kopieren
quote:ster89 schreef op 08 december 2011 @ 23:18:

Ik heb trouwens ook weleens (per ongeluk!!) een gigantische scheet gelaten tijdens een vrijpartij toen ik mijn ex net kende.. En hij zat zeg maar precies zo dat hij er niet echt omheen kon OMG, dit is wel heel genant!
Alle reacties Link kopieren
@Goldmember: Ik heb het een paar keer moeten lezen, kon me even niks voorstellen bij: midden in een kinderfeestje.



Maar nu zie ik het helemaal voor me
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
@Moonlight, het was echt heel erg! Allemaal blije kindjes en ouders en ik kwam echt met een hele ruime, langzame bocht aan en toen viel ik heel langzaam om..... Er was ook een moeder en die keek me aan op een manier, nou laten we het er op houden dat ik me ernstig schaamde! Haha!
Alle reacties Link kopieren
quote:Turkooiss schreef op 11 november 2011 @ 22:23:

Oooh Lonkaa, dat heb ik ook gehad, doorlekken bij een logeerpartij van een vriendinnetje. Heb ook niks gezegd tegen de moeder, ook zo erg. Gelukkig sliepen er meer meiden Dat is mij ook een keer overkomen! Alleen dacht haar vader toen dat het chocola was (dacht dat we in bed van alles naar binnen hadden zitten werken), en ik heb maar niet gezegd wat het werkelijk was want zijn verhaal kwam me beter uit Kan er nu smakelijk om lachen!
Alle reacties Link kopieren
quote:ster89 schreef op 08 december 2011 @ 23:18:

Ik heb trouwens ook weleens (per ongeluk!!) een gigantische scheet gelaten tijdens een vrijpartij toen ik mijn ex net kende.. En hij zat zeg maar precies zo dat hij er niet echt omheen kon Hahahaa... dat heeft mijn vriend ooit een keer gehad! Toen was ik de gedupeerde dus... Heb er toen maar niet teveel over nagedacht ;)
Alle reacties Link kopieren
@Chipper. Wat genant! Hahah lig helemaal dubbel hier om de verhalen, heerlijk op vrijdagmiddag als ik geen zin in werken heb!
Alle reacties Link kopieren
Haha die van dat inleg kruisje!!! Wat erg!!!! Hahahaha!
Alle reacties Link kopieren
quote:colalight schreef op 12 november 2011 @ 10:18:

Toen ik een jaar of 14 was was ik met mijn ouders op een camping in Hongarije op vakantie. Ik had daar een vriendinnetje ontmoet en we speelden best veel. OPpeen gegeven moment moest zij naar de wc.

Thuis haalden mijn zusjes en ik wel eens als grap uit dat als iemand op de wc zat je heel hard tegen de deur aan ging trappen zodat degene op de wc zich een ongeluk schrok.

Dat deed ik dus ook bij die vriendin op die wc-camping met als gevolg dat die hele wc in elkaar stortte (alle wanden vielen om). Ik schaamde me rot en heb haar verteld dat er een rare man was die dat deed.Hahaha heerlijk dit soort acties! Ik zie het helemaal voor me
Alle reacties Link kopieren
Ha! Ik heb er ook nog één met een inlegkruisje.. Gelukkig speelde ikzelf niet de hoofdrol!

We gingen uiteten met de familie van mijn toenmalige vriend. Zitten we daar allemaal aan een lange tafel, met voor ons de kaart en een drankje. Pakt de moeder van mijn ex haar tasje en haalt haar bril eruit. Op dat moment trekt ze een inlegkruisje mee uit haar tas en het ding vliegt over tafel en blijft middenin liggen. Het oudste nichtje (toen een jaar of 11) gilt het uit: "JAAAAAA HOOOOOR, ZAG JE DAT????!!!!!! OMA'S INLEGKRUISJEEEEEE!!! HAHAHAHAAAAAA!!!!!" Iedereen draaide zich om in het restaurant! Op dat moment zat ik me te schamen voor haar, nu kan ik er vreselijk om lachen... En als ik haar tegenkom denk ik er stiekem altijd aan!

(Gemeen he, want dit kan iedereen overkomen... je moet alleen niet zo'n irritant nichtje bij je hebben)
Alle reacties Link kopieren
Genante momenten hier:

1. Een houten ring 'passen' in een warenhuis, blijkt de ring niet meer van mn vinger af te gaan. Na veel trek/sleur-werk bleek mn vinger zo afgekneld dat het bloed er niet meer doorheen stroomde en werd hij blauw/zwart van kleur. Warenhuis personeel keek m'n vriendin raar aan toen ze om zeep vroeg om de ring eraf te halen. Een hel van 10 minuten voor een ring van 3Euro (uiteindelijk niet gekocht natuurlijk, vervloekt ding).

2. Tijdens een feestje in een Amsterdamse kroeg een scheet zodanig -vaak- wegdrukken dat op een gegeven moment ik hem niet meer Kon houden. Gedurende een gesprek met de moeder, tante en vriendin van mn vriendin (die het feestje organiseerde), steeg de stank op en het gesprek in ons groepje viel spontaan stil. Niemand durfde iets te zeggen. Heel onopvallend weggeslopen met een knalrode boei.

3. Absolute diepte/schaamte punt: Tijdens een korte vakantie 2 jaar geleden op een luxueus eiland (had een romantisch weekendje-weg moeten worden), voelde ik me op de heenweg met de boot al niet zo lekker. Maag rommelde, bovenste broek-knoopje open, en moest naar de WC. Bij aankomst had ik het een aantal uur onder controle, alleen toen kwam het. We hadden gereserveerd in een super aanbevolen/klein vis-restaurantje boven op de heuvel (mooi uitzicht, je kent het wel). Vanaf ons hotel was het 15 minuten lopen en tijdens die tocht omhoog voelde ik het al borrelen. In mn witte broek voelde ik een scheetje aankomen en besloot hem te laten gaan. Fout gedacht, ik voelde iets nattigs en vriend vertelde dat er een lichtbruine vlek op mn kont te zien was. Kon door de grond zakken. Vervolgens hele weg terug gelopen, door de hotel lobby gerend richting hotelkamer en daar de hele nacht op de WC gezeten. Het kwam er van voor&achter tegelijkertijd uit. (Super romantisch)Weekend verziekt letterlijk en figuurlijk..

4. Tegen mn tweede ontmoeting met schoonzus in het italiaans haar complimenteren met haar nieuwe (kapsel) pony (pony = frangetta, was het even vergeten), ik zei dus: Complimenti con la tua fregna! (wat dus schaamhaar betekend)... "Mooi schaamhaar heb je laten knippen" :D Kon ze niet zo om lachen (vriend dan weer wel)...
Alle reacties Link kopieren
Oh en nog één, waar ikzelf wél de hoofdrol in speelde.

Vorig jaar zat ik na een hele zware operatie in een revalidatiecentrum. Omdat ik rolstoeler ben mocht ik de wc niet op slot doen... Mocht je dan vallen dan kunnen ze je op komen rapen.

Omdat ik al weken morfine e.d. gebruikte zat ik zo verstopt als het maar kon. Op een gegeven moment moest ik eindelijk echt heel erg. Maar ja, daar zat ik dan... En er kwam gewoon niks! Terwijl het er echt heel erg uit moest! Gevraagd om een klysma en na heel veel vijven en zessen kwam het eindelijk. Gevolg: heel veel, heel hard en uitgescheurd (sorry, niet echt smakelijk). Zeer tegen mijn gewoonte in moest ik om hulp vragen want ik bloedde flink (lang leve de bloedverdunners). Gelukkig zat daar zo'n noodknop binnen handbereik. Dus er kwam meteen verpleging gelukkig. (Het arme mens... die lúcht!) Met een groot incontinentie-verband mocht ik het toilet verlaten... Wat voelde ik me rot! Gelukkig zat ik niet meer verstopt, de wc daarentegen wél! Er werd meteen een briefje met 'defect' op de deur geplakt. Mijn kamer was er precies tegenover, dus ik zag de volgende dag de jongens van de technische dienst met hun mouw voor hun neus uit het toilet komen.... Toen ben ik nog maar wat dieper onder mijn dekens gekropen!

Heb me toen maar getroost met de gedachte dat ze hier vast wel vaker iets mee maakten.....
Alle reacties Link kopieren
oh dit topic fleurt mijn dag weer op. Ik heb er zelf ook nog wel een paar.



1) met manlief weekendje weg, mooi hotel wat in een winkelcentrum lag (overdekt). Kennelijk beide iets verkeerds gegeten want tijdens het verkennen van de stad voelden wij ons beide steeds zieker worden. Dus wij terug naar het hotel, maar echt vlak voordat we bij het hotel waren moest manlief even gaan zitten. Kotst zo alles, maar dan ook alles onder, recht voor een sjieke schoenenzaak. We zijn naar het hotel gestrompeld en daar het gemeld, ik was ook te ziek om het op te ruimen. Daarna beide om de beurt de badkamer moeten gebruiken. Gatverdamme wat stonk onze kamer...



2) mondeling Nederlands en ik had me verslapen, dus snel snel naar school. Ik ren de trap op en voel, nee he, beha vergeten. En wie staat voor het lokaal te wachten op zijn beoordeling. De jongen op wie ik al 2 jaar smoor was. Nu denk ik waar maakte ik me druk over, maar ja toen was ik 17....



3) 2 vriendinnen op bezoek en manlief had een uitje van zijn werk waarbij hij een nachtje weg zou blijven. Ik op zitten scheppen, nee hoor manlief drinkt eigenlijk nooit teveel. Volgende dag gezellig met z'n 3en manlief opgehaald die groen zag van de drank ehmmm tja...
Alle reacties Link kopieren
Haha Bellaroma, dat schaamhaarcompliment!





Zitten jullie (de lezers) ook zo hardop te lachen achter de computer?
Alle reacties Link kopieren
@Artpiraat: JAAA!! Ik log elke dag effe in om vooral dit topic te lezen! Geweldig gewoon. De kat ligt naast me te slapen en kijkt af en toe geërgerd op als ik hard zit te lachen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven