Het meest genante wat me ooit is gebeurd!

11-11-2011 22:09 630 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schaam me dood en dit mag nooit iemand te weten komen. In ieder geval niet iemand die ik ken. Ik moet het toch kwijt.

Ik heb vanavond gewoon in mijn broek, nou ja panty gepoept! Ik was onderweg naar huis en ik kon het niet meer houden... hevige krampen en waterdunne diarree... Wat genant!!!

Wat is met meest genante wat jullie is overkomen? Gedeelde smart....
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt net of de kat nog een klein stukje verder opgeblazen moet worden



Wel een schatje. Hoe oud is ze nu?
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Haha ja de foto is Een beetje verfrommeld, maar het origineel klopt wel hoor!



Ze is nu 1,5. Mijn vriend wilde altijd al Maine coons. Het maakte mij niet zoveel uit als ze maar lief zijn. En dat zijn ze! We hebben er nu 2. Een mannetje en een vrouwtje.



Artpiraat: het is echt leuk een Maine coon! Als je de kans hebt zou ik er zeker voor gaan. Wel duur in aanschaf, maar je krijgt er veel voor terug. Helaas geen geld, wel liefde haha
Alle reacties Link kopieren
Een kitten bij de cattery moeten kiezen vind ik lastig. Ik zou ze zo allemaal willen



Alleen weet ik zeker dat het er nog lang niet in zit, mijn katten zouden geen ander accepteren.
Wij wisten welke kleur wij wilden en als het een goede Cattery is dan zijn de katjes vaak zo weg! Wij hadden bij alletwee de laatste keus! Stond al een wachtlijst voor dat nestje.
Alle reacties Link kopieren
oh over versprekingen...



Ik woon nu ruim een jaar in het buitenland en kan zeggen dat ik bijna vloeiend de taal spreek. Ik voer ook gewoon mijn normale beroep uit (verloskundige) waarin taal natuurlijk erg belangrijk is.



Ik werk op de verloskamers en in principe beantwoord ik niet de telefoon, dat doet iemand anders. Maar goed soms gebeurt het toch omdat die collega op de wc zit ofzo.



Zo ook tijdens een rustige zondagdienst, er belt een mw op en die zegt dat ze 36 weken zwanger was en net bij het opstaan een grote bloeding heeft gehad en dat haar buik steenhard is.

Oh jeeh dat is natuurlijk niet goed dus ik gezegd dat ze meteen in de auto moet stappen en hierheen moet komen.

Collega komt terug van wc en hoort mijn verhaal, moeten we geen ambulance bellen dan zegt zij. Shit niet aangedacht maar goed mw is nu al onderweg dus vooruit. Wel de gyn ingelicht en die regelt ook maar vast dat de OK op de hoogte is.



Komt mw binnen, heel rustig totaal niet in paniek, wij gelijk een echo maken en vragen hoe het nu met het bloedverlies is....



Bleek het geen bloeding te zijn maar vochtverlies. Die woorden lijken dus heel erg op elkaar. Blod i sängen of Blöt i sangen. Vliezen waren dus gebroken en ze had weeen..



zucht... Collega's hebben er hartelijk om moeten lachen maar ik voelde me wel lullig hoor. Ben wel blij dat het allemaal meeviel en liever iemand te snel laten dan dat ik het onderschat. Maar toch..
Alle reacties Link kopieren
Wat ben ik blij om jullie blunders en pijnlijke situaties te lezen, nu relativeer ik de mijne toch al een klein beetje.



Ik woon net samen met mijn vriend in een studio en zijn broer kwam gezellig eten. We hadden een zware pastaschotel gemaakt en aten dit samen met enkele wijntjes. Deze combinatie beviel mijn maag niet echt. Ik kreeg enorme maagkrampen en moest echt naar de wc. De wc is helaas op 3 meter afstand van de eettafel waar we aan zaten en de isolatie van de wc laat ook wat aan zn wensen over.. Ik moest toch echt naar de wc en probeerde het geluidloos aan te pakken. Dit mislukte volledig en heb een aantal keer enorm wat geluid geproduceerd. Met een knalrode kop kwam ik een kwartier later van de wc en schoof terug aan tafel. Mijn vriend stelde de vraag of alles oké was en voor de rest van de avond werd dit alles pijnlijk verzwegen. Wat had ik liever gehad dat er op dat moment om gelachen werd zodat het minder gênant werd. Ik durf echt amper nog in de buurt van zijn broer te komen..
quote:Artpiraat schreef op 11 december 2011 @ 13:02:

[...]





Wat is dat toch, het verschijnsel van de nieuwe vriend en hem onderplassen? Ik heb nu al een paar keer voorbij zien komen dat de man tijdens de eerste nacht ondergepiest wordt.

Dat heet nu territorium markeren
Ik heb ooit eens een keer overgegeven in een bus (gewoon zo'n stadsbus) en toen niks gemeld bij de chauffeur. Ik schaam me er nog steeds voor. Ik was ziek, maar had tentamen dus besloot maar gewoon te gaan. In de bus werd het er niet beter op, kots - en kotsmisselijk. En toen kwam het er dus uit voor ik ook maar in staat was op het stopknopje te drukken. Daarna op het knopje gedrukt en (half kotsend) de bus uit gerend.

En het lullige is dan ook dat ik ergens in the middle of nowhere was uitgestapt en hoe dan ook weer in de bus moest stappen: naar huis danwel naar de universiteit. Pfft.. Voelde me heel beroerd en heel zielig.
Over poepen gesproken Poep
Alle reacties Link kopieren
Prachtige dag, zon hoog aan de hemel.

Geweldige date op een zonovergoten terras.

De vlinders fladderden weelderig, alles wees op een spetterende date.

Ik zag er op m'n best uit (al zeg ik het zelf) in m'n nieuwe, zwierige lange gebloemde jurk.



Toen moest ik even naar het toilet.

Tevreden kijk ik in de spiegel wanneer ik m'n handen was. Ik doe nog wat lipstick op, dotje mascara erbij en loop weer heupwiegend het volle terras over naar m'n date.



Bleek m'n jurk achter in m'n onderbroek te zitten.
Alle reacties Link kopieren
*) Ik zal een jaar of 16 zijn geweest en ging met mijn toenmalig vriendje, voor het eerst een pakje condooms kopen, dit vond ik al ontzettend genant. Ik had een licht rokje aan en was ongesteld. Op een gegeven moment tikt een vrouw me aan; "Je hebt achter op je rok een grote bloedvlek zitten". Ik schaamde me echt kapot. Ook tegenover mijn toenmalig vriendje..



*) En ik ben een keer in een hotel in Spanje tegen een grote glazen deur op gelopen, wist niet dat die dicht was. Ik had een groot ei op mijn hoofd en het duizelde me ontzettend. Ook echt verschrikkelijk genant



*) Ik zocht een keer de Soya melk in een supermarkt. Dus ik zei tegen mijn vriend, best hard, ik moet nog even de Soa melk pakken
Alle reacties Link kopieren
Herinner me nu een van toen ik brugpiepertje was. Eerste keer dat ik m openbaar maak want ik heb me echt geschaamd...



Ik zat in de klas en werd niet lekker. Naar het toilet en jawel: flink diarree. Ik heb een tijd op het toilet gezeten en daarbij de nodige geluiden geproduceerd.

Het waren echter wc-hokjes met een open boven- en onderkant en de deur naar de gang stond ook nog open (dat was vaak zo).

Ik als onnozel bruggertje had er niet bij nagedacht dat de geluiden op de gang duidelijk te horen zouden zijn en dat daar inmiddels een aantal scholieren stonden te wachten op de bel.

Dus toen ik terugliep naar de klas werd ik hard uitgelachen en werden er opmerkingen gemaakt over de onsmakelijke geluiden die men gehoord had.



Ik moet zeggen dat dit topic de pijn wel een beetje verzacht.

Ik heb in de jaren daarna (waarin ik helaas nogal eens diarree had) altijd opgelet de deur dicht te doen en vooral zachtjes te doen...
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Mijn zus vroeg eens om Durex batterijen in de winkel. Het duurde even voordat het kwartje viel.



Ik had met mijn ex af gesproken. Rokje aan, hoge hakken aan. Dus wij liepen over de boulevard en ja hoor, mijn schoen bleef steken en ik liep verder. Gelukkig had ik het snel door en hij had het niet door.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog iets wat erg wat, maar niet genant voor publiek ofzo. Ik moest er zelf wel om lachen, maar ook schamen. Heb het nooit iemand verteld.



Ik deed vrijwilligerswerk in een bejaardentehuis en ging dus stofzuigen in de kamers van die bejaarden. Als ik dat deed, gingen ze altijd even een stukje lopen omdat ik dan alles aan de kant moest zetten enzo. Dus ik deed braaf mijn werk, totdat ik opeens gerommel hoorde. (ik had de stofzuiger slang alleen vast, niet met die stang), zuig ik een hele blouse op! Dat ding was ook zo dun, ik kon hem dus niet meer tegenhouden! Oooh ik schaam me nu nog. Die vrouw was trouwens dement en heeft nooit iets doorgehad.
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond meegemaakt, niet voor mij gênant maar wel voor degene die het meemaakte:



Mijn man en ik wonen op de 4e verdieping van een flat en op de 2e woont een man (in de 30 schat ik) die nogal van feestjes en alcohol houdt. Rond etenstijd gaat de bel en staat zijn zus beneden. Ze legt uit dat hij niet reageert op de bel en telefoon, maar dat hij wel thuis is (want licht brand in woonkamer en zijn auto voor de deur). Of wij haar even binnen kunnen laten. Dus mijn man ook naar de 2e om de zus te helpen. Zij op de deur bonzen, bellen en roepen, maar geen reactie. Ik zag al helemaal voor me dat de buurman dood in zijn flat zou liggen. Zus heeft geen sleutel en belt andere zus die een kwartier later komt. Mijn man weer naar beneden, zij de deur open en naar binnen gerend, zit buurman doodleuk om zijn bank met een kater en had geen zin om een teken van leven te geven. De zussen hebben hem vervolgens voor allemaal lelijke dingen uitgemaakt en ik lag dubbel in de deuropening (maar ja, beter zo dan dat je dus echt dood ligt)....
Alle reacties Link kopieren
Laatst bij een popconcert. Rare buik en op een gegeven moment hevige aandrang. Binnen 10 seconden voelde ik het al langs m'n benen lopen , aan de racekak dus, en naar de toiletten gespoed.

Ik zat er helemaal onder en ben snel naar huis gegaan. De hele nacht nog aan het spoken geweest!!!!!!! Shit happens
Alle reacties Link kopieren
quote:ditendat schreef op 12 december 2011 @ 08:57:

zuig ik een hele blouse op!Ghehehehe
You don't have to fit into the format
Ben een keertje ziek geworden in de trein. Diarree, overgeven, de hele mikmak. Gelukkig wel op tijd de wc gehaald, maar ik kwam t hokje net uit voor een groot station.... Toen stond dat hele halletje dus volgepakt met mensen die allemaal naar frisse lucht hapten nadat ik het deurtje open had gemaakt.....



Genant!
Alle reacties Link kopieren
X
Een van de eerste keren dat ik bij mijn vriend bleef slapen.

Ik kwam 's ochtends onder de douche vandaan, droog me af en slinger mijn lange haar naar voren om ook dat te drogen.

Daarmee klaar zwiep ik mijn hoofd naar achteren en mijn haar wikkelt zich strak om de waslijn die nog uitgetrokken boven het bad hing.

Ik zat muurvast.

Toen ik al zo'n 5 minuten stond te prutsen om mezelf weer los te krijgen (op de tast, want ik kon het niet zien) kwam mijn vriend ook de badkamer binnen.

Die ziet mij daar piemelnaakt aan de waslijn hangen, en heeft eerst 5 minuten op de grond gelegen van het lachen voor hij eindelijk van enig nut kon zijn.

Uiteindelijk is de schaar eraan te pas gekomen, het zat zo strak.

Tot op de dag van vandaag maakt hij er flauwe grappen over.
quote:mclean72 schreef op 17 december 2011 @ 00:10:

Die ziet mij daar piemelnaakt aan de waslijn hangen,
Alle reacties Link kopieren
***



Toch maar weggehaald aangezien IRL ook bijna iedereen het verhaal kent. Beetje herkenbaar.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Oh sorry wat een lang verhaal...
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Oh jeetje Moonlight, wat moet dat een vreselijke reis voor je geweest zijn !



Ik bedacht me ook nog iets. Op de lagere school was ik bij de schooltandarts. En een keer moest ik drie kiezen laten trekken. Het was in de jaren zeventig. Ik denk dat de tandartsmethodes inmiddels wel verbeterd zijn. Uiteraard bloedde het nadat de kiezen getrokken waren. Het bloedde behoorlijk. Mijn hele mond zat vol met bloed. Toen ik terug de klas in kwam, zag de leraar natuurlijk dat het geen leuk tandartsbezoekje geweest was. Hij vroeg wat er gedaan was. Maar ja, ik kon niet praten, mijn mond zat immers vol met bloed. Hij zei, dat ik het maar op moest schrijven in mijn schrift en het hem dan moest laten lezen. Dus ik schreef het op en liep naar voren in de klas. Maar ik hield het bloed niet meer en als kots kwam al het bloed mijn mond uit. Tapijt onder het bloed.
Alle reacties Link kopieren
dan sta je met een kleine trolly op de loopband op schiphol..

dan duidelijk mind yor steps en ja hoor..klabammmmm languit met karretje en al..terwijl naast loopband gate nr... vol mensen aiiii.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven