Voorbind vraag..

28-03-2013 19:35 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo



misschien een beetje een rare vraag dit maar goed.. Bestaat er een voorbinddildo die specifiek is gemaakt om gebruikt te worden DOOR mannen? Dus als gevende partij zeg maar Na 1e zoektocht op google lijkt merendeel gemaakt te zijn voor vrouwen namelijk..



Zal nog wat uitleg geven waarom; ik ben nu jaar of 3 samen met mijn vriendin en allebei waren wij eerste voor elkaar. Alles gaat perfect, seksleven ook bevredigend, echter blijft "intercourse" (plastisch dit ) erg pijnlijk voor m'n vriendin. Nu is mijn piemel niet helemaal recht.. Volgens mij niet heel extreem verder, ook na wat googlen op dit thema, maar omdat we niet anders kennen blijven we wel altijd gevoel houden van "wat als..." Als iemand met 2e gedeelte van deze vraag ervaring heeft hoor ik het ook graag
Alle reacties Link kopieren
Dus dat je twee piemels hebt? Jij bent dus man?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
ik snap de vraag niet zo ?
Wees jezelf....
Ja, die bestaat.
Alle reacties Link kopieren
http://www.christineleduc ... y_id=10045&offset=7&page=



Zoekt en gij zult vinden.
Alle reacties Link kopieren
Wat is nou het verband tussen of een voorbinddildo ontworpen is voor een man en jouw vriendin die pijn heeft bij de seks en jouw niet helemaal rechte piemel?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ze willen testen of zij ook pijn ervaart bij penetratie door een rechte piemel (de voorbind dus), neem ik aan.

Want dan weten ze dat het dus aan zijn niet-rechte piemel ligt dat ze pijn heeft.



En dus zoeken ze een voorbind voor hem waar ze haar mee kunnen penetreren.



Maar TO: dat kan je toch ook testen met een gewone dildo?
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Alle reacties Link kopieren
Al es bij de dokter geweest? Vooral vriendin dan, mss is er een verklaring...
Alle reacties Link kopieren
Veel piemels zijn een beetje scheef, en tenzij er een S bocht of een haakse hoek in zit lijkt mij dit niet de reden dat het zeer doet bij je vriendin. Erg pijnlijk zelfs, nee, dat ligt ergens anders aan. Is ze nat genoeg? heeft ze het bij alle standjes? heeft ze het ook bij een vibrator of dildo? Is ze gespannen omdat het eerder zeer deed? Ik zou er mee naar de dokter gaan, want elke keer "zeer pijnlijke seks" lijkt me niet de bedoeling en zeker niet "bevredigend".
Alle reacties Link kopieren
Tenzij je piemel er uit ziet als de antenne van de gele teletubbie, zal dat het probleem niet zijn.
Alle reacties Link kopieren
Koop Eros of ander goed merk glijmiddel. Dat helpt waarschijnlijk wel.



Helpt dat niet, dan afspraak huisarts maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Broedkippetje schreef op 28 maart 2013 @ 20:41:

Ze willen testen of zij ook pijn ervaart bij penetratie door een rechte piemel (de voorbind dus), neem ik aan.

Want dan weten ze dat het dus aan zijn niet-rechte piemel ligt dat ze pijn heeft.



En dus zoeken ze een voorbind voor hem waar ze haar mee kunnen penetreren.



Maar TO: dat kan je toch ook testen met een gewone dildo?



Dit is het idee ja We hebben ook al eens getest met de vibrator van mijn vriendin en dat was minder pijnlijk. Maar die is ook een stuk kleiner en toch niet zelfde als "echt seks" dachten wij.



Dokter denken we ook wel aan. Maar is toch een behoorlijke stap. We dachten het eerst op deze manier te proberen maar na reacties hier misschien toch maar gelijk een afspraak maken
Hmm zo te zien is zo'n holle strap-on gemaakt van zacht materiaal, ik vraag me af of hij niet gewoon de vorm van je eigen geslacht aanneemt maar dan als dikkere variant.



Je geeft aan dat je naar de dokter gaan een grote stap vind, zou het anders voelen als je een seksuoloog opzoekt? Deze mensen zijn dagelijks meerdere keren per dag met seks bezig (als werk, niet dat het allemaal konijnen zijn hoor) wellicht dat dat wat spanning voor jullie wegneemt?
quote:Conundrum schreef op 28 maart 2013 @ 19:52:

http://www.christineleduc ... y_id=10045&offset=7&page=



Zoekt en gij zult vinden.Die is ook krom.
Alle reacties Link kopieren
naar de dokter.



maar de dokter zal weinig kunnen vinden behalve een ietwat kromme piemel.

naar de psycholoog!
quote:krasjna schreef op 30 maart 2013 @ 00:16:

naar de dokter.



maar de dokter zal weinig kunnen vinden behalve een ietwat kromme piemel.

naar de psycholoog!Die krijgt hem wél recht denk je?
Ik zou hem 6 weken in het gips laten zetten.
Alle reacties Link kopieren
quote:del_speciaal schreef op 30 maart 2013 @ 00:19:

[...]



Die krijgt hem wél recht denk je?



Dat is m.i. het probleem niet.



je kunt lol aan een scheve lul beleven hoor.

het probleem zit tussen de oren (denk ik)
[quote]krasjna schreef op 30 maart 2013 @ 00:24:

[...]



Pff la ma

Zou die minder pijn hebben bij het vrijen dan?
De psycholoog?
Alle reacties Link kopieren
Die pijn van haar heeft niks te maken met je al dan niet echt scheve piemel. Dat is onzin, tenzij die echt een hoek van 90 graden halverwege maakt (zoals bij een g-spot dildo) . Zoek eerst maar eens uit waar haar problemen zitten, want met een voorbinddildo verdwijnen die echt niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:krasjna schreef op 30 maart 2013 @ 00:16:

naar de dokter.



maar de dokter zal weinig kunnen vinden behalve een ietwat kromme piemel.

naar de psycholoog!HIJ moet ook niet naar de dokter, maar ZIJ! Een scheve penis, met een bochtje, of een voorkeurshouding naar links, rechts, boven of onder, een banaan, allemaal heel normaal en veel voorkomend, ik ben nog weinig kaarsrechte piemels tegen gekomen. Ik denk dat er bij haar iets mis gaat, ofwel te gespannen, ofwel psychisch, ofwel een lichamelijk probleempje, dat zo simpel kan zijn als een chronische schimmelinfectie oid. Pijn bij het vrijen is neit de bedoeling, en komt niet door een scheve piemel.
Alle reacties Link kopieren
quote:MoodyMissy schreef op vrijdag 29 maart 2013 10:06 Koop Eros of ander goed merk glijmiddel. Dat helpt waarschijnlijk wel.



Helpt dat niet, dan afspraak huisarts maken. Inderdaad, glijmiddel en anders ZIJ naar huisarts ja, ik was niet helemaal duidelijk...
Alle reacties Link kopieren
Mijn man heeft ook een (lichte) kromming en dat vind ik juist heerlijk. Hij bereikt hele andere plekjes dan rechte exemplaren zeg maar;) Maar ik denk niet dat het hevige pijn kan veroorzaken bij je vriendin dus ik zou ook zeggen dat zij even langs de HA zou moeten gaan om er naar te laten kijken!



Heeft ze het overigens bij alle standjes? Ik merk zelf wel dat bv doggy style soms wat pijnlijk kan zijn. Waarschijnlijk door de ietwat andere 'invalshoek'?;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven