Entertainment alle pijlers

Ja ik geef toe, ik ben verslaafd aan doctor Who

22-11-2013 10:30 762 berichten
Alle reacties Link kopieren
...en ben ik de enige?



Het zal wel....



Dus weet verder echt niemand wat voor speciale dag 23 november is en hoe ik baal als een stekker dat ik moet werken!!! En de eerste mogelijkheid om het terug te kijken is pas op woensdag en al die tijd moet ik dan internet vermijden ( spoilers! )





Aaarghh..





Niemand?





Echt niet?





The day of the doctor?

Doctor

Totaal aantal stemmen: 58

Who? (28%)
Jaaaaa, eindelijk!! (72%)
Ja hoor, in dit huis leeft dat ook. Meer bij mijn man, maar ik doe gezellig mee.
Werkelijk geen idee wie het is dr who
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de naam wel eens gelezen, maar geen enkel idee wie dat is
Alle reacties Link kopieren
Wat is er dan op 23 november?
Alle reacties Link kopieren
quote:norahdubois schreef op 22 november 2013 @ 10:35:

Ja hoor, in dit huis leeft dat ook. Meer bij mijn man, maar ik doe gezellig mee.Jippie!! Herkenning!!! :-)))
Dr. Who is een science fiction serie die al vanaf 1963 op tv is. Morgenavond is er een speciale uitzending vanwege het 50 jarig bestaan.



De uitzending is nog een beetje gehuld in geheimzinnigheid, maar zeker is dat er veel eerdere doctors komen opdraven.



Voor echte fans, zoals mijn man en TO, een hele happening dus en iets waar ze al lang naar uitkijken.
Alle reacties Link kopieren
kan ook niet wachten, maar kan zelf pas zondag kijken
Alle reacties Link kopieren
Ahhh! Zondag al, is ook niet live maar iig sneller,

Ik heb vier avonddiensten op een rij! Bleh





Ben zo benieuwd of de doctor rose herkent of dat ze echt enkel als een soort achtergrond badwolf speelt en dat alleen john haar misschien ziet...daar vrees ik een beetje voor.
Dan weet jij vast ook wel of het erg is in een later seizoen in te stappen, Absor?

Of moet je die serie echt vanaf het begin gezien hebben om het te kunnen volgen?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon bij de negende doctor instappen, heb ik ook gedaan, vanaf 2005

Die echt hele oude meuk daar heb ik ook het geduld niet voor hoor. ( sorry echte whovians )
Alle reacties Link kopieren
je kunt makkelijk instappen bij de 9e doctor, Christopher Eccleston. Hij was de eerste 'moderne' doctor. Ik ben daar begonnen en dat beviel goed! Ben nog helemaal niet bij, dus ik laat de aflevering van vandaag schieten.

Voor de mensen die niet weten wie Doctor Who is.. hij is een timelord, de laatste van zijn 'ras'. Met het ruimteschip de Tardis reist hij door de tijd. Elke aflevering is weer een feestje, omdat je nooit weet waar het heen gaat. Meestal heeft doctor Who een companion, een 'gewoon' mens dat meereist en alle bijzondere dingen voor het eerst beleeft.
Daar had ik dus ook niet zo'n zin in, om die hele oude afleveringen te kijken. Maar ik heb inmiddels zoveel positieve verhalen over Dr. Who gehoord dat ik toch wel erg benieuwd ben!

Ik ga eens op zoek naar het 2005 seizoen.
Mijn vriend is ook fan, maar we hebben morgenavond een verjaardag, beetje jammer weer.
Alle reacties Link kopieren
quote:slwhisper schreef op 22 november 2013 @ 11:32:

Daar had ik dus ook niet zo'n zin in, om die hele oude afleveringen te kijken. Maar ik heb inmiddels zoveel positieve verhalen over Dr. Who gehoord dat ik toch wel erg benieuwd ben!

Ik ga eens op zoek naar het 2005 seizoen.





Ik zeg netflix,





Alleen let op, na vierde seizoen missen drie belangrijke specials die je even elders vandaan moet halen,
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik ben ook fan van dr Who!!

Ik kan het zondagochtend pas kijken en ik kijk echt uit naar deze aflevering!
En wees blij dat je oud wordt want dat betekent dat je het gras niet van onderen ligt te bekijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga jullie jaloers maken, want ik kan gewoon kijken morgenavond
Hebben jullie al het Doctor Who spelletje gespeeld op Google? Is best grappig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Krullevaer schreef op 22 november 2013 @ 12:20:

Hebben jullie al het Doctor Who spelletje gespeeld op Google? Is best grappig.





ja, ik zag hem. Heb hem niet echt gespeeld, want zit een beetje semi-op mijn werk.



Ik ben een hele nieuwe generatie fans aan het kweken: heb er een hele lessenserie aan opgehangen. (en nu weet iedereen wie ik ben)
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook! Ben een enorme fan, al vanaf de jaren '70, met Tom Baker als de doctor. Morgenavond zit ik met sjips en cola áchter de bank, zoals het hoort

Ik ben zó benieuwd naar John Hurt als doctor, ik denk dat het een beetje een duistere variant is...



Dat spelletje op google is geweldig! De eerste rondes glij ik zo doorheen, maar die laatste... *argh!*
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook leuk! Als de visite op tijd weg is morgen, ga ik ook kijken. Leuk dat David Tennant en Billie Piper terugkomen hiervoor, en ik ben ook erg beniewd naar John Hurt en de verhaallijn die daarbij hoort.

Ik hoop dat Idris ooit nog eens haar opwachting maakt. Dat was een hilarische aflevering.
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
quote:Mevrouw75 schreef op 22 november 2013 @ 12:27:

[...]





ja, ik zag hem. Heb hem niet echt gespeeld, want zit een beetje semi-op mijn werk.



Ik ben een hele nieuwe generatie fans aan het kweken: heb er een hele lessenserie aan opgehangen. (en nu weet iedereen wie ik ben)Wat leuk! Wil je daar meer over vertellen?
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is het ook al bal op de BBC: eerst om 8 uur op BBC3 een docu, dan op 1 de Graham Norton Show met David Tennant en Matt Smith en als toetje nog The science of Dr, Who met Brian Cox (sexy, sexy man!)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Dr. Who ken ik nog wel van vroeger. Inderdaad met Tom Baker. Wat vond ik dat eng als kind. Heb nog wel de serie met Christopher Eccleston als de Doctor gevolgd, maar daarna niet meer. Heb nog wel een special gezien een paar jaar geleden, maar dat was omdat Timothy Dalton erin mee speelde.
Jaaaah, ik ben ook fan! :-) Ik ga morgen zeker kijken! Mijn vriend vindt het ook leuk zijn en ik heb 2 collega's die het ook altijd volgen en waarmee ik lekker over de doctor kan discussiëren :-) Voor de rest kent niemand het in mijn vriendenkring.





Ben ook erg benieuwd naar de nieuwe doctor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven