Openingszinnen

23-02-2014 23:45 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ladies,



Ze schieten als paddenstoelen uit de grond tegenwoordig... Websites met o zo'n leuke, goeie en 'originele' openingszinnen voor bijvoorbeeld Tinder of WhatsApp...



Zelf ben ik (als man) hier eerlijk gezegd niet zo van en vind dat je al snel erg 'bedacht' over kunt komen. Ik hou het liever bij een simpele groet om vervolgens met interesse een gesprekje te beginnen. Werkt overigens vaak naar tevredenheid maar niet altijd...



Vandaar ook dat ik toch benieuwd ben... Wat vinden jullie dames van openingszinnen in het algemeen en waarom? Kunnen jullie ze in de meeste gevallen nou waarderen of niet?
Zonder openingszin blijft het vrij stil he?
Alle reacties Link kopieren
Laat eens wat openingszinnen zien dan. Ik heb er al even geen meer gehoord.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Deed t pijn toen je naar benede viel??



Of geloof je in liefde op t eerste gezicht. Of moet ik anders later nog een keer langslopen.



Ik vind de meeste openingszinnen vreselijk!!! Bedenk iets grappigs. Of iets waar je over na moet denken.



Gisteren bijvoorbeeld; doet whatsapp t alweer. Dat vind ik ook een beetje afgezaagd.
Als een man een openingszin nodig heeft dan is het niet mijn type.
Alle reacties Link kopieren
quote:yoehh, 2 minuten geleden

Deed t pijn toen je naar benede viel??



Of geloof je in liefde op t eerste gezicht. Of moet ik anders later nog een keer langslopen. Die herinner ik wel en nee, daar heeft niemand succes mee gehad.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Een welbekende forummer hier zou zeggen: "Neuken?"
Alle reacties Link kopieren
quote:scriptum schreef op 23 februari 2014 @ 23:57:

Een welbekende forummer hier zou zeggen: "Neuken?"Als het die is wie ik denk dan vergis je je, die vraagt altijd bij nieuwelingen hier op het forum iig of ze kan koken. Maar hij bedoelt neuken idd.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 23 februari 2014 @ 23:50:

Laat eens wat openingszinnen zien dan. Ik heb er al even geen meer gehoord.



Google op "originele openingszinnen" et voila ;) Elke dag weer nieuwe aanwas. Wat in mijn ogen het ook afgezaagd maakt. Hoe kun je als vrouw nu weten of het geen 'plagiaat' is?



@SpringDing: Dat klopt uiteraard. Maar ik bedoel natuurlijk de grappige bedachte zinnetjes zoals je zult begrijpen

Niet een "Hey hey, mooie pics heb jij!" om maar iets te noemen.
Alle reacties Link kopieren
"Biertjuh?" kan ik wel waarderen.
Alle reacties Link kopieren
Maakt me niet uit. Ligt aan de manier waarop het gebracht wordt. Kan dus gewoon "Hoi" zijn of iets leuks. ligt aan de man en uitstraling.
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk maakt het niets uit.

Als ik geïnteresseerd ben dan kan ik zelfs hele foute openingszinnen wel vergeven.

Maar als ik hem al niet zo leuk vind, dan verandert de geweldigste opening daar niets aan.



En wat betreft dat plagiaat; beter goed gejat, dan slecht bedacht.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen openingszin.. maar jij hebt een opening.. en ik heb zin.
Alle reacties Link kopieren
Hele foute zinnen met uitgaan "lach eens?", "waarom lach je niet!", "kijk eens niet zo serieus". Bleh... Verschrikkelijk. Laat me gewoon ontspannen kijken.

Maar ja, als een hele leuke jongen dat zegt dan maakt het ook niet uit natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Wat maakt een openingszin nou uit? Wat mij betreft gaat het om het hele plaatje: oogcontact, uitstraling, keuzemogelijkheid (nee is ook een keus), dressing, lichaamshouding, interese in mij als persoon. Als dat allemaal klopt, kan zelfs een ongelukkige, stamelende openingszin niets meer verkeerd doen.
Love is the meaning of life
Alle reacties Link kopieren
Ik heet Geitje, hoe heet ben jij?
Alle reacties Link kopieren
quote:delite schreef op 24 februari 2014 @ 00:53:

Eigenlijk maakt het niets uit.

Als ik geïnteresseerd ben dan kan ik zelfs hele foute openingszinnen wel vergeven.

Maar als ik hem al niet zo leuk vind, dan verandert de geweldigste opening daar niets aan.Tsja, niets aan toe te voegen!
Mensen op een 2e klas manier behandelen levert nooit 1e klas resultaten op
Hoe kom ik in u terecht?
Als ik merk dat het een bedachte openingszin is, dan is het voor mij al niks. Vind ik zo superstom!! Gewoon; "hé hoi, ik ben ...". En dan geef ik wel antwoord.
Omdat de meeste openingszinnen niet tot meer opening leiden, zou ik ze veeleer stuipzinnen durven noemen.



Ik vind die gejatte openingszinnen beschamend, een aanfluiting voor (haar) intelligentie en (zijn) originaliteit. Als je er als vrouw achter komt dat je je (mede) hebt laten versieren door zo'n dertien-in-een-dozijn opmerking, schaam je je dan niet stuk om zoveel getoonde naïviteit? Wat is de toegevoegde waarde van zo'n pril contact als het fakegehalte al bij de allereerste zin zo pijnlijk duidelijk is?



Maar goed, misschien weet ik gewoon niet wat ik mis...
Alle reacties Link kopieren
Hoi
Alle reacties Link kopieren
Een uit het hoofd geleerde openingszin is al-tijd belachelijk. Ook bij een leuke vent. Die wordt er meteen een stuk minder leuk door.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
En als je -tig keer antwoord moet geven op " hallo, hoe gaat het " / " hallo, wat ben je aan het doen " ( met jou aan het chatten, eikel ) dan is dat ook oervervelend.



Zeg " hallo " en maak een opmerking over iets uit iemands profiel. " ik zag dat je van goede wijn ( wie niet ) houdt, bladiebladiebla "
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:zas schreef op 24 februari 2014 @ 07:59:

Als ik merk dat het een bedachte openingszin is, dan is het voor mij al niks. Vind ik zo superstom!! Gewoon; "hé hoi, ik ben ...". En dan geef ik wel antwoord.



Geil?

Dat werkt bij mij niet...
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Als ik merk dat het een bedachte openingszin is, dan is het voor mij al niks. Vind ik zo superstom!! Gewoon; "hé hoi, ik ben ...". En dan geef ik wel antwoord.quote:delite schreef op 25 februari 2014 @ 00:59:

[...]Geil?

Dat werkt bij mij niet...

Maar als je achternaam nu "Geil" is? Dan mag het wel weer, toch?

"He, hallo, ik ben Geil."

Beetje een diepe basstem bij op zetten.

http://www.mundia.com/nl/ ... GEIL&birthPlace=Nederland

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven