geen goeie sex, hoe zwaar weegt dat voor relatie?

02-07-2008 16:56 186 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,



Ik schrijf dit omdat ik graag zou willen weten of ik nou een zeikerd ben, of dat ik wel degelijk terecht 'klaag'.



Ik heb bijna een jaar een relatie, maar de sex is nooit geweldig geweest. Ik zie sex als samen genieten, elkaar verwennen, en in elkaar opgaan. Soms vind ik gewoon een vluggertje ook heerlijk!

Maar als wij sex hebben dan draait het voor mijn gevoel veel om mijn vriend, en vind ik hem vaak egoïstisch.

Ik hou van beetje voorspel, en ik trek hem ook vaak af en pijp hem. Ik vind dit best leuk om te doen, omdat ik weet dat hij dat lekker vind.

Maar hij heeft in al die tijd misschien maar 1 of 2 keer gebeft. Vingeren gebeurd ook nauwelijks, en als ie het doet is het 2 seconden ofzo.

Ik wil niet te snel zeuren, en heb lang gedacht dat het wel beter werd...ook heb ik altijd gedacht, zolang ik hem gewoon wel 'geef' (dus pijpen enzo) dat ik dan vanzelf wel van hem terug zou krijgen.

Maar hij doet het gewoon niet!

Ik heb vaak gevraagd waarom hij het niet doet, omdat ik het heerlijk vind om gevingerd of gebeft te worden...het antwoord dat ik dan krijg is ''ik kan de juiste plek niet vinden''...''het duurt me veel te lang''. Ik word daar dan best pissig van, omdat ik zelf wel altjd aan hem denk.

Als we aan het zoenen zijn en het gaat op sex uitdraaien, dan komt hij gewoon bij me naar binnen...dat vind ik lekker hoor, maar dan is het dus stoten totdat hij klaargekomen is...en dan gaat ie roken of valt in slaap.

Ik baal hier vreselijk van.....ik weet ook niet meer wat ik moet doen. Ik vind hem heel egoïstisch, heb ik gelijk?

Ik heb ook vaak zijn hand geleid zeg maar, dan wijs ik hem op mijn lekkere plekken...hij doet het dan echt zo verplicht zeg maar, en hij stopt dan ook snel...en ik wordt vervolgens weer krukdroog.

Ik heb geprobeerd om boos te reageren, of opmerkingen gemaakt dat ik hem egoïstisch vind. Ik heb hem vaak gezegd dat ik van gewoon neuken niet klaarkom,d at weet hij, maar hij doet of zn neus bloed, en denkt dat ik wel daarvan klaarkom, terwijl ik niks fake. Hij weet dat ik alleen klaarkom van orale sex, maar hij doet het niet. Ik heb gepraat, het gevraagd, maar telkens hetzelfde antwoord. Ik denk niet dat het onzekerheid is bij hem!



Ik vindhet overigens niet belangrijk dat ik altijd klaarkom hoor, ook zonder klaarkomen kan ik er erg van genieten.

Maar dit vind ik niet normaal. Een jaar een relatie, en nog nooit door hem klaargekomen, omdat hij geen moeite doet.

Ik heb ook geweigerd om hem te pijpen, en ook de reden aangegeven. Ik denk dan dat het kwartje toch een keer moet vallen, maar nee hoor!



Ik weet niet meer wat ik moet doen. Onze relatie vind ik verder wel leuk, en hij doet verder heel veel voor me, heeft veel voor me over.

Maar dit geeft voor mij wel steeds meer een negatief tintje aan mijn relatie, en soms denk ik echt...als de sex nog zo slecht is, na al mijn pogingen, houdt het dan niet een keer op?

Ik vind sex niet het belangrijkste in een relatie, maar ik vind goeie sex er wel bijhoren.



Ik zou graag jullie meningen willen horen.

Of tips!



Alvast erg bedankt.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Helaholalala; wij wonen niet samen, dus hebben geen gezamelijk huishouden. Maar ik vind het idd wel normaal, en zou het op prijs stellen als manlief dat voor mij eens zou doen.

Hij woont nog thuis en hoeft daar weinig te doen..ik ben erg zelfstandig, en woon alleen, dus voor mij is het normaal.

Wat ik bedoel met dat hij veel voor me over heeft...ik merk dat hij echt van me houdt, neemt me mee uit eten, komt onverwacht langs als verassing, geeft vaak een kus/knuffel, en zegt dat hij van me houdt

Ik neem dan aan dat het oprecht is!

Maar ik moet wel toegeven dat ik wel zou willen dat hij iets voor me doet, zoals afwas als hij bij me is enz.

Maar dan denk ik, tja mannen ijn daar misschien anders in, en nou ben ik een heel erg opruimerig typje, dus misschien overdrijf ik soms
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb altijd het idee dat sex hebben voor mijn man niets meer is dan ff snel klaarkomen. Wat ik hier wel eens lees over dat sex de ultieme vorm van je relatie bevestigen is, het hoogste wat je als partners kunt doen ( waar heb je onder andere anders je partner voor, toch?), dat voelt mijn man niet en dat is niet eens onwil.

Zoals mijn man zelf zegt: mijn verstand weet echt wel dat ik dat heel fijn moet vinden om jou aan te raken enzo, alleen vóél ik dat helemaal niet. Voor mijn man is mij bevredigen echt een 'verplicht' iets en dat werkt bij sex absoluut niet is mijn ervaring.



Heb jij dat idee bij jouw partner ook? Mijn man is overigens over het algemeen nogal passief, dat kan wel meespelen ( die vaat doet hij ook alleen op mijn verzoek).
Alle reacties Link kopieren
O en wat ik ook nog even kwijt wil: ik merk aan mezelf dat als ik geen bevredigende sex heb, dat ik me vreselijk druk kan maken over zijn gebrek aan inzet in het huishouden. Eigenlijk slaat dat nergens op, ik kan het zelf ook wel, maar die ergernis is echt pure frustratie om het feit dat....
Alle reacties Link kopieren
Beukenootje, klinkt als mijn ex.
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
Alle reacties Link kopieren
Is overigens niet de reden waarom hij mijn ex is, maar het zal wel meegespeeld hebben uiteindelijk.
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
Alle reacties Link kopieren
Meid , als het buiten de sex een hele aardige knul is ; dan lijkt me een platonische relatie stukken beter ; kunnen jullie allebei iemand vinden die ook in dat opzicht bij je past .

Aangezien in de meeste relaties sex met een ander totaal geen optie is moet je je echt afvragen of het realistisch is dat hij je morgen naar de zevende hemel gaat voeren .... en of jij ermee zou kunnen leven om daar nooit te vertoeven .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Extrahalo, ik reageerde op een stukje van hoelagirl... zij schreef dat hij voor haar ook niet uit zichzelf gaat afwassen!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het rot voor je. Maar zo door gaan is nog rotter lijkt me. iedereen verdiend een sexpartner die oog voor hem of haar heeft. Nogmaals een tijdelijke dip in een lange relatie heb je altijd, maar een ongeinteresseerde hork maakt een gelukkig seksleven onmogelijk. Klikt het niet op sexueel gebied, wordt het moeilijk hoor. Het is toch een heel belangrijk onderdeel wat alleen maar in belang gaat toenemen naarmate de ontevredenheid groeit. Het zegt ook wat over hem in zijn algemeenheid trouwens.
Ik zou het ook vreemd vinden als je al voor de normale huis-, tuin-, en keukenseks afspraken moet gaan maken zodat jij ook aan je trekken komt. Juist die seks moet makkelijk gaan! Als dat al niet kan......
Alle reacties Link kopieren
Yep, dan moet je je conclusies trekken. Of anders kom je hier binnen 10 jaar en 2 kinderen nog eens langs om te vertellen dat je wel een leuke relaties hebt maar een onbestaand seksleven en dat je daarvan baalt...

Een goed verstaander is er twee waard.
Alle reacties Link kopieren
Hoelagirl, je schrijft dat hij anders wel veel voor je over heeft, en je noemt als voorbeeld; je mee uit eten nemen. Maar dat vind ik niet overtuigend! Dat is iets leuks, ook voor hem ! Je weet pas of hij wat voor je over heeft als hij ook onaangename dingen voor je wil doen. Afwassen bijvoorbeeld, of dingen die hij leuk vindt eens laten om iets te doen wat jij leuk vindt.

Doet hij dat wel eens?
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt eigenlijk alsof ie gewoon lui is...en thuis verwend.

Ik geloof niet dat daar veel verbetering in zal zitten, hij weet wel wat jij wil maar doet het gewoon niet. Nou dan zou ik mijn conclusies trekken, hoe vaak hij ook zei van me te houden.
Alle reacties Link kopieren
Bronny, zulke reacties doen mij dus pijn (omdat het hele verhaal ook op mijn partner van toepassig is zou het maar zo kunnen dat je het zelfde van mijn man vindt)

Mijn man is niet lui en ook niet verwend, dat laatste helemaal niet zelfs. Ik heb het idee dat hij min of meer a-sexueel is, maar is hij daarom ook meteen lui en verwend? Denk het niet.....

Neemt natuurlijk niet weg dat TO inderdaad haar conclusies moet trekken. Kan ze ermee leven nooit fatsoenlijke sex te hebben of niet....
Alle reacties Link kopieren
Beukenootje , kun je 10 hele leuke dingen opnoemen van je partner ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
( en er mag achteraan " ok....behalve in bed dan " )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Jazeker kan ik dat!

1. Hij ziet er heel goed uit.

2. Je kan heel erg met hem lachen

3. Hij ruikt heel lekker ( behalve als hij net uit zijn werk komt)

4. Hij laat merken dat hij gek op mij is.

5. Hij zegt elke dag ik houd van jou

6. Ik kan goed met hem praten

7. Hij is niet jaloers, arrogant of opschepperig

8. Hij doet gekke dingen

9. Hij doet lekker waar hij zelf zin in heeft, zonder zich aan te trekken wat een ander ervan vindt

10. Hij heeft veel moeite gedaan om ons esxleven op een beter niveau te krijgen ( maar dat is helaas dus niet gelukt....)



Ik zei het, hij is heel leuk, behalve op gebied van sex dus....
Alle reacties Link kopieren
Beukenootje, jij geeft aan dat hij veel moeite heeft gedaan. Dat is anders dan bij TO.



Mijn ex en ik klikten ook niet in bed. En dat was ook niemands schuld. En dat is ook niet de reden dat hij nu mijn ex is. Maar dan nog vond ik dat moeilijk hoor. En ben blij dat het nu anders is.
Alle reacties Link kopieren
6 en 7 ........... hij is niet jaloers ? Nooit bang dat jij het elders gaat halen ?

Niet arrogant ; wel arrogant genoeg om te denken dat hij met zijn goeie punten dát gebrek compenseert ?

Goed kunnen praten ; begrijpt hij jouw gevoelens , weet hij precies hoe jij je voelt doordat je dat stuk mist ?

5 ; vind je ook dat hij je dat genoeg toont ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Dumpen die eikel.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man zegt wel dat hij bang is dat ik op een dag iemand tegenkom met wie ik wél waanzinnige sex kan hebben en dat onze relatie dan voorbij is, maar dat uit hij niet in jaloers gedrag.



En ik zou heel, heel, heel erg vreselijk graag spettenrende sex met hem hebben, maar ook zonder heb ik wel het gevoel dat hij me op handen draagt.

Nee, ik kan hem niet duidlijk maken wat ik mis, om het hele simpele feit dat hij dat helemaal niet voelt. Als hij dat wel zou voelen zou hij er zeker iets aan doen.

En ja, mijn man is bij weet ik veel wie geweest om ons esxleven op te vijzelen. Het heeft echter nergens in geresulteerd en dat is erg teleurstellend en frusterend kan ik je zeggen.....

Ik zit nu wel het topic van iemand anders over te nemen.
Alle reacties Link kopieren
En ja, hij is arrogant genoeg om te denken dat zijn goede kanten zijn gebrek compenseren. Whahahahaha!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem egoïstisch. Hij wil het gewoon niet leren.



Arme jij..



Ik zou me toch een tarzan kopen waar je u tegen zegt, mezelf verwennen en zo hard kreunen dat hij het in de keuken kan horen..en dan mag hij niet.



Sorry, dit is stom. Ik hoop dat anderen betere en serieuzere adviezen hebben. Ik was allang weggeweest.
Alle reacties Link kopieren
Beukenootje schreef op 02 juli 2008 @ 18:43:



Ik zit nu wel het topic van iemand anders over te nemen.
Het kan je maar hoogzitten !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven