Entertainment alle pijlers

Sister Wives op TLC

01-05-2014 18:05 976 berichten
Goedemiddag,



Zijn er hier meer mensen die Sister Wives volgen op TLC.

Ik vind het wel interessant.
Wat ik alleen erg irritant vind is dat ik het idee heb dat de uitzendingen een beetje willekeurig door elkaar uitgezonden worden.

Voorbeeld : op een gegeven moment werd er over nieuwe huizen gepraat en toen dacht ik : he? ze zijn net verhuisd.
Bleek het een oude aflevering te zijn.

En er was een hele aflevering gewijd aan de voorbereidingen voor een feest waarop ze de regels van de familie zouden bekend maken of zoiets. Hilarische scenes met een coupeuse die de jurken in stukjes op de geklede lijven afspeldde, ,hopeloos.

Maar van het uiteindelijke feest heb ik nix gezien. Jullie wel?

Opvallend vind ik ook dat Kody nooit een vrouw zoent in bijzijn van de anderen, maar dat is natuurlijk om jaloezie te voorkomen, maar daardoor komt het allemaal wel wat koud over...

Wat vinden jullie ervan?

VRIENDELIJK VERZOEK : GEEN SPOILERS PLAATSEN S.V.P. !
anoniem_28780 wijzigde dit bericht op 27-02-2018 16:28
1.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog niet zo lang TLC en kijk dit sinds een tijdje op zondagavond. Het eindigde afgelopen zondag wel met een vooruitblik op de ceremonie (met volgens mij allemaal mislukte jurken op die van Robyn na).



Een paar jaar geleden was er een tv serie (niet irl, maar meer 'soap') over een man met 3 vrouwen, zij woonden allemaal in 1 groot huis en ik weet nog wel dat daar een strak slaapschema was. Hij was manager of zo in iets van een ijzerwaren groothandel. Weet niet of iemand dat ook gezien heeft.



Op zich vind ik het wel een interessant onderwerp.
Alle reacties Link kopieren
quote:thee schreef op 02 mei 2014 @ 12:49:

Ik heb nog niet zo lang TLC en kijk dit sinds een tijdje op zondagavond. Het eindigde afgelopen zondag wel met een vooruitblik op de ceremonie (met volgens mij allemaal mislukte jurken op die van Robyn na).



Een paar jaar geleden was er een tv serie (niet irl, maar meer 'soap') over een man met 3 vrouwen, zij woonden allemaal in 1 groot huis en ik weet nog wel dat daar een strak slaapschema was. Hij was manager of zo in iets van een ijzerwaren groothandel. Weet niet of iemand dat ook gezien heeft.



Op zich vind ik het wel een interessant onderwerp.Die serie heette "big love", was leuk!
Elke zondagavond zenden ze een nieuwe aflevering uit van sisterwives. Gisteravond was de ceremonie
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren gekeken en volgens mij was het ook de laatste aflevering. Ze legden uit waarom ze de ceremonie deden en waarom het belangrijk voor ze was. Volgde de serie nooit zo maar die Kody is echt een engerd, snap niet wat die vrouwen in hem zien. Had ook de indruk dat de vrouw met wie hij officieel is getrouwd (Meri) niet echt meer hartelijk tegen hem doet en ook bij de rest van de vrouwen is zij niet echt betrokken. Volgens mij heeft zij ook maar 1 kind met hem terwijl de rest van die vrouwen tientallen kinderen hebben van hem.
Alle reacties Link kopieren
@sassafras, je die serie bedoel ik, kon niet op de naam komen.



@dammes, Meri kon blijkbaar geen kinderen meer krijgen terwijl ze dat wel graag had gewild; 2 weken geleden of zo hebben zij en Kody haar dochter verteld dat ze toch geen IVF-traject in gingen.



Bij de ceremonie vond ik alleen de 2 jurken wel ok die niet door dat meisje gemaakt waren.

Wat ik me af blijf vragen bij dit soort relaties hoe ze het financieel zo kunnen doen??? Al zal dit gezin wel aardig betaald zijn voor/door het programma.
Alle reacties Link kopieren
Ze verdienen echt goud geld met dit soort programma's idd. Al ben ik wel benieuwd hoe ze t met het geld doen, alles op een grote hoop of gescheiden. Als je hier de ruzies op t forum al wel eens leest...
Alle reacties Link kopieren
quote:lesbianwoman schreef op 06 mei 2014 @ 12:38:

Ze verdienen echt goud geld met dit soort programma's idd. Al ben ik wel benieuwd hoe ze t met het geld doen, alles op een grote hoop of gescheiden. Als je hier de ruzies op t forum al wel eens leest...



Kreeg bij hen de indruk dat niet alles gescheiden is. Dat kwam volgens mij paar weken geleden naar voren m.b.t. de studie van de dochter van Meri. Hoe het moet als alle kinderen naar een duurdere school willen en alle ouders eigenlijk willen dat ze geen lening/studiebeurs afsluiten.



Ben idd wel eens benieuwd wat een rl-soap nou oplevert, zowel hier als bijv. daar.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk er ook vaak naar. Vind het zo'n vies idee dat ie z'n leuter elke avond in een andere vrouw steekt. Brrrr...sorry maar ik vind hem enge ogen hebben.
Alle reacties Link kopieren
Zat toevallig vanmiddag een aflevering te kijken en daar kreeg ik toch wel een nare bijsmaak van, kody die beschrijft hoe hij de baas kis over de vrouwen
Alle reacties Link kopieren
@thee maar de dagelijkse dingen wel gescheiden? Of was dat niet duidelijk ?
quote:dammes3 schreef op 05 mei 2014 @ 14:13:

Ik heb gisteren gekeken en volgens mij was het ook de laatste aflevering. Ze legden uit waarom ze de ceremonie deden en waarom het belangrijk voor ze was. Volgde de serie nooit zo maar die Kody is echt een engerd, snap niet wat die vrouwen in hem zien. Had ook de indruk dat de vrouw met wie hij officieel is getrouwd (Meri) niet echt meer hartelijk tegen hem doet en ook bij de rest van de vrouwen is zij niet echt betrokken. Volgens mij heeft zij ook maar 1 kind met hem terwijl de rest van die vrouwen tientallen kinderen hebben van hem.

Dat komt omdat Meri geen kinderen kan krijgen, voor die ene meid hebben ze al abnormaal veel moeite moeten doen. Kody heeft geen zin in de medische molen met Meri. Robyn had aangeboden draagmoeder te zijn na de bevalling van Solomon maar Meri wou dat niet.



Ik kijk het echt al lang en ik vind Kody echt een galbak. Meri trouwens ook. Zij moest perse een groot huis hebben omdat " zij zuinig is op haar spullen en de rest niet".



Vragen jullie je nooit af hoe ze aan het geld komen voor 4 inmmens grote huizen etc?
Alle reacties Link kopieren
quote:Vragen jullie je nooit af hoe ze aan het geld komen voor 4 inmmens grote huizen etc?De uitzendingen in diverse landen zal genoeg geld in de la brengen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Galbak is wel echt het perfecte woord voor Kody wat mij betreft
quote:emma12345 schreef op 06 mei 2014 @ 16:40:

Ik kijk er ook vaak naar. Vind het zo'n vies idee dat ie z'n leuter elke avond in een andere vrouw steekt. Brrrr...sorry maar ik vind hem enge ogen hebben.
quote:lesbianwoman schreef op 06 mei 2014 @ 12:38:

Ze verdienen echt goud geld met dit soort programma's idd. Al ben ik wel benieuwd hoe ze t met het geld doen, alles op een grote hoop of gescheiden. Als je hier de ruzies op t forum al wel eens leest...Volgens mij hebben, in ieder geval in de eerste afleveringen, alle vrouwen een baan en het geld dat ze daarmee verdienen is voor hun zelf. Hoe het gaat met wat Kody verdient en wat ze met de show verdienen is mij ook niet echt duidelijk. Voor de studie van alle kinderen hebben ze volgens mij een gezamenlijk budget.
quote:mniekske schreef op 07 mei 2014 @ 13:26:

[...]





Volgens mij hebben, in ieder geval in de eerste afleveringen, alle vrouwen een baan en het geld dat ze daarmee verdienen is voor hun zelf. Hoe het gaat met wat Kody verdient en wat ze met de show verdienen is mij ook niet echt duidelijk. Voor de studie van alle kinderen hebben ze volgens mij een gezamenlijk budget.



In de eerste afleveringen is er juist 1 van de vrouwen die niet werkt en voor de kinderen zorgt en toen hadden ze nog 1 budget voor alles. Toen woonden ze nog in 1 huis, verdeeld in meerdere appartementen en aten vrijwel altijd samen.

Nu hebben die vrouwen toch alleen nog samen een webshop, maar werken ze niet meer buiten het huis.
A.s. woensdag, 22.00 uur TLC, de eerste aflevering van een nieuwe serie, dus nog recentere opnames.



Ondertussen is me ook opgevallen dat Kody waarschijnlijk graag onder de zonnebank zit.

Hij heeft altijd een bruin/rood gelaat, witter rond de ogen...



Alle reacties Link kopieren
Ik ga morgen gewoon lekker al om 10 uur naar bed om te kijken, mijn man walgt ervan😆.

Las laatst dat er 1 van hem ging scheiden, zijn eerste vrouw Mary heet ze geloof ik, maar ik weet niet of het waar is.
quote:mafalda schreef op 17 maart 2015 @ 17:02:

Ik ga morgen gewoon lekker al om 10 uur naar bed om te kijken, mijn man walgt ervan😆.

Las laatst dat er 1 van hem ging scheiden, zijn eerste vrouw Mary heet ze geloof ik, maar ik weet niet of het waar is.Je ziet wel dat zij zich steeds meer buiten de familie houdt, zeker nu haar dochter uit huis is, maar een scheiding zou me verbazen.
Ja, ik heb ook zoiets gelezen.

Hij kan maar met een vrouw officieel getrouwd zijn en zou dan inmiddels met Robyn getrouwd zijn.

In de preview die nu vertoond wordt, wordt ook gesproken over een 5e vrouw?

(maar voor het zelfde geld is het een hond, een teef....).
Alle reacties Link kopieren
Heel af en toe kijk ik het als het voorbij komt. Ik vraag me vooral af wat die vrouwen voor een eigenwaarde hebben als ze één man gaan delen met 4 andere vrouwen waar ze nog niet eens heel fatsoenlijk mee op kunnen schieten, en verder snap ik niet hoe Kody het allemaal betaald? Wonen alle 4 in mooie huizen, ze doen regelmatig uitstapjes enz enz. Waar doen ze dat allemaal van? Zie die vrouwen niet werken hoor.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
quote:Beter.Laat schreef op 17 maart 2015 @ 17:30:

Ja, ik heb ook zoiets gelezen.

Hij kan maar met een vrouw officieel getrouwd zijn en zou dan inmiddels met Robyn getrouwd zijn.

In de preview die nu vertoond wordt, wordt ook gesproken over een 5e vrouw?

(maar voor het zelfde geld is het een hond, een teef....).Ik las dat Meri van hem ging scheiden (haar initiatief) zodat hij met Robyn kan trouwen om haar kinderen uit een eerder huwelijk te adopteren. Ze blijven dus wel "spiritueel" getrouwd.
Alle reacties Link kopieren
ik kijk t ook regelmatig. Ik vindt ze allemaal wel ok.
Cum non tum age
Ik vind vooral die Meri altijd zo doodongelukkig kijken krijg er bijna medelijden mee , en er is toch altijd wel een hoop gedoe .
Alle reacties Link kopieren
Ik vind trouwens dat je bij de kinderen heel goed ziet wie de moeder is.

Zou Kody nou nooit eens moe worden van het iedere keer bij een andere vrouw slapen?
Cum non tum age

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven