Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic deel IX

24-07-2014 20:24 1548 berichten
Alle reacties Link kopieren
De een vrekt uit noodzaak, de ander om verspilling tegen te gaan en weer een ander gewoon voor de lol.



Wat jouw reden ook is, hier kun je tips met elkaar delen.







Hier vind je de oudere delen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Deel VII

Deel VIII

Vrekwaardig eten
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Kom maar op met die tips!
Ik lees mee



Idee voor mensen die nog op vakantie gaan naar de zon.



Bij de DA is de nivea zonnebrand nu met 40% afgeprijsd
Ik lees ook graag mee.

Zaterdag op vakantie en ik vermoed er na wel wat te moeten bezuinigen
Ik zal ook even een tip plaatsen, kom niet alleen maar lukken.

Vanavond een lekker slobberwijntje gedronken.

Soave (wit, droog) van de Aldi in Duitsland voor maar ¤1,69 per fles.
Alle reacties Link kopieren
Dames, uit het vorige topic heb ik de code gehaald voor de wijn.

Net 6 flessen wijn besteld voor minder dan een tientje.



Super bedankt daarvoor
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me nog steeds af hoe dat bedrijf kan bestaan van die bestellingen, daar moet toch geld BIJ?



Maar geniet er van
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
10 euro korting bij drogistplein.nl



minimale besteding 25euro

geldig tot 31 oktober 2014

code is niet uniek



ZA86GR982



Er zijn veel aanbiedingen voor 1 of anderhalve euro (zie aanbiedingen). Als je dan voor 35 euro in je winkelwagen hebt, kortingsbon invoert, dan betaal je 25 euro en gratis verzenden. Zo heb ik Nivea Shampoo voor 70 cent de fles, 70 cent voor 4 pakjes sportlife, rond de euro voor Andrelon conditioner, etc. etc.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van euroclix een aanbieding om 3 weken te abonneren op een krant en het stopt automatisch. Zit er aan die actie verder gen addertjes onder het gras?
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk gaan ze je (meer dan 1x) bellen om te vragen of je een abonnement wil.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 26 juli 2014 @ 08:52:

Waarschijnlijk gaan ze je (meer dan 1x) bellen om te vragen of je een abonnement wil.Dat kunnen ze toch niet doen als bel-me=niet register staat
over welke wijnsite hebben jullie het, ben beetje te lui het hele topic door te spitten
Alle reacties Link kopieren
Het wordt regelmatig genoemd en geroemd op de laatste 3 pagina's van het vorige topic, inclusief kortingscodes.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:betoverend schreef op 26 juli 2014 @ 08:59:

[...]





Dat kunnen ze toch niet doen als bel-me=niet register staatWel als je nu een abonnement afsluit. Dan moet je je voor deze aanbieder weer apart afmelden in het bel-me-niet-register.
Procrastinate now and panic later.
Alle reacties Link kopieren
quote:olijfgroen schreef op 26 juli 2014 @ 10:35:

[...]





Wel als je nu een abonnement afsluit. Dan moet je je voor deze aanbieder weer apart afmelden in het bel-me-niet-register.



Ok, weet ik dat ook weer



Dit is de link drie weken lang een gratis krant:

Gratis krant



Je kan kiezen tussen het parool, ad, de Volkskrant en trouw
Alle reacties Link kopieren
ja, klopt, ze gaan je bellen, dat noemen ze zogenaamd ' warm contact' en dat kun je niet tegengaan met het ' Bel me niet register,' omdat je zelf iets hebt ingevuld. Ik nee m verborgen nummers gewoon nooit op.
Alle reacties Link kopieren
quote:gianna schreef op 26 juli 2014 @ 10:43:

ja, klopt, ze gaan je bellen, dat noemen ze zogenaamd ' warm contact' en dat kun je niet tegengaan met het ' Bel me niet register,' omdat je zelf iets hebt ingevuld. Ik nee m verborgen nummers gewoon nooit op.Ik heb meegemaakt als je niet opneemt bij de eerste keer dat ze de volgende dag terugbellen.
Je kunt je ook gewoon een beetje "vergissen" in het telefoonnummer hè
quote:Bieb2.0 schreef op 26 juli 2014 @ 11:37:

Je kunt je ook gewoon een beetje "vergissen" in het telefoonnummer hè doe ik ook vaak, ik vul een mobiel nr van ons in wat hier nog wel ligt (oude prepaid) maar niet meer in gebruik is :P
Ik vul altijd gewoon 0612345678 in. Hopelijk heeft niemand echt dat nr want die wordt zeker gestalkt
Ik heb het al met het parool gehad en nu het ad. Je wordt idd 1 malig gebeld waarop ik keurig gezegd heb dat ik geen interesse is omdat ik de krant te duur vind. Daarna niets meer gehoord, kleine moeite voor 3 weken een gratis krant
quote:detulp050 schreef op 25 juli 2014 @ 20:23:

10 euro korting bij drogistplein.nl



minimale besteding 25euro

geldig tot 31 oktober 2014

code is niet uniek



ZA86GR982



Er zijn veel aanbiedingen voor 1 of anderhalve euro (zie aanbiedingen). Als je dan voor 35 euro in je winkelwagen hebt, kortingsbon invoert, dan betaal je 25 euro en gratis verzenden. Zo heb ik Nivea Shampoo voor 70 cent de fles, 70 cent voor 4 pakjes sportlife, rond de euro voor Andrelon conditioner, etc. etc.die kortingscode kun je die onbeperkt gebruiken bij verschillende bestellingen in de toekomst. Of kun je dat maar 1 keer gebruiken die kortingsode.
Alle reacties Link kopieren
Maar als je een verkeerd nummer invoert dan zul je misschien geen krant binnen krijgen, toch?
quote:myheartgoes.. schreef op 27 juli 2014 @ 09:40:

Maar als je een verkeerd nummer invoert dan zul je misschien geen krant binnen krijgen, toch?Je wordt niet voor die tijd gebeld maar na.
Alle reacties Link kopieren
Tip: bij sommige bedrijven krijtje leuke kortingen of gratis producten/diensten als je jarig bent en je hebt ingeschreven voor de mailinglist.



Bij crystal clear kreeg je vaak gratis sauna toegang!

Weet iemand nog andere leuke 'cadeaugevers'?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven