Eten op Schiphol Plaza

12-09-2008 11:53 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik ben nieuw hier dus ik weet niet zo goed hoe dit werkt.



Maar ik heb een vraagje. Morgenavond moet ik 2 mensen ophalen op Schiphol. Ze komen net terug van zaken uit Engeland en we willen dan even wat eten daar. Ik kom zelf nooit daar en weet eigenlijk niet of je daar wel kan dinneren. Het zijn ook nog eens zakenmensen dus met een Mc donalds ofzo kan ik dan niet aankomen.



Het moet ook echt op Schiphol zijn aangezien 1 daar zijn auto heeft staan en te moe is waarschijnlijk om nog naar een restaurant te moeten (rijden).



Hebben jullie een idee of je daar wel wat kan eten?
Alle reacties Link kopieren
met openbaar vervoer naar A'dam? De trein stopt zowat op de landingsbaan
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Alle reacties Link kopieren
Of een hotel in de buurt?



Volgens mij is er wel een restaurant richting het Panorama Dek, maar ik dacht dat dat zelfbediening was... (wij komen nooit verder dan Burger King).
Alle reacties Link kopieren
http://www.eet.nu/Schiphol
Peas on earth!
Alle reacties Link kopieren
Op Schiphol weet ik het niet precies maar je schrijft een etentje met zakenmensen, er is een topic over goede restaurants bij Schiphol/amsterdam.



hier

Bijzonder goede en/of speciale restaurants omg Schiphol
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Op iens.nl staan allerlei restaurants, met een rapportcijfer erachter.

Hier de link: http://www.iens.nl/zoek-e...=&private=&kitchen_table=



Mocht die niet werken, dan kun je onder restaurants in Noord-Holland klikken op plaatsnaam Schiphol.
En zo is het toevallig ook nog eens een keer
Alle reacties Link kopieren
ok, bedankt hoor. Maar die ene man wilt dus na die zakenreisniet nog overal heen. (hij is ook de jongste niet meer en ze hebben de laatste weken zowat 24/7 gewerkt) Die wilt gewoon even eten en dan naar huis want dat is ook nog 3 uur rijden van Schiphol af. Dus het gaat echt om eten op Schiphol plaza.



Ik ga nu even naar de linkjes kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alleen wel eens lekker gegeten bij een chinees wokrestaurant bij schiphol.



Zie

hier
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Niemand dus een idee van de eetgelegeheden op Schiphol Plaza zelf?
Alle reacties Link kopieren
Grand Café Plaza" is een bijzonder kleurrijke horecalocatie. Een echt Grand Café waarbij de verschillende kleuren, materialen en diversiteit aan lampen en muziek een prima sfeer waarborgen voor zowel passagiers, afhalers en wegbrengers. U kunt er voor kiezen om gezellig aan de bar te zitten of aan tafel bediend te worden. De menukaart biedt, naast verschillende soorten warme en koude snacks, ook complete warme maaltijden en een uitgebreid assortiment wijnen per glas.



Dakota's Café, Bar & Restaurant

Proef de nostalgische luchtvaartsfeer in Dakota's Café & Bar en geniet van een drankje, een uitgebreide lunch of een verrukkelijk diner terwijl je het spectaculaire uitzicht met de aankomende en vertrekkende vliegtuigen ondergaat.

Locatie: Tussen Vertrekhal 1 en 2 op de 3e etage

Openingstijden:10.30 uur - 20.00 uur (1 november - 31 maart)09:00 uur - 21:00 uur (1 april - 31 oktober)

Zoiets?
Alle reacties Link kopieren
Zo we zijn dus uiteindelijk in Bloemendaal (geloof ik?) beland. Die ene (oudere) collega ging meteen naar huis. Hij was erg moe. Dus toen met m'n andere collega eerst op Schiphol gekeken maar dat was toch een beetje te rumoerig en ook nét niet restaurantjes. Logisch ook...



Dus met m'n collega naar Bloemendaal (hij woont in Overveen geloof ik) en een heerlijke pizza in La Campanina gegeten. Zaaalllig maar een o zo onvriendelijke bediening :S



Nog bedankt voor de tips!
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat je t nog even laat weten :-]

Evt was de Oude Toren op Schiphol Oost ook een optie geweest maar dat bedacht ik me te laat dus ook niet meer neergezet,misschien voor een volgende keer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven