waargebeurde/vreemde verhalen

12-10-2015 18:57 328 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onderstaande las ik net. Stel je voor dat je flauw valt bij de bushalte.....



De Telegraaf

2 uur geleden



Man komt bij vlak voor autopsie



Een man die in een Indiaas ziekenhuis dood was verklaard, is bijgekomen vlak voordat een arts aan zijn autopsie wou beginnen.



De man was bewusteloos gevonden bij een bushalte en naar het ziekenhuis gebracht, waar een arts zijn pols voelde en hem doodverklaarde. Hoewel hij normaliter een paar uur had moeten wachten voordat hij aan de autopsie begon, gaf hij nu opdracht het slachtoffer al klaar te maken, meldt de zender NDTV maandag.



Broeders die de man naar de autopsiezaal moesten brengen, schrokken behoorlijk toen ze hem nog zagen ademen. Daarop ontstond zo'n commotie dat de man bijkwam.



De verantwoordelijk arts vernietigde direct alle papieren waarop de man dood was verklaard. De politie begint een onderzoek wegens nalatigheid.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Only in India.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ergste nachtmerrie
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Alle reacties Link kopieren
In Brazilië is een 2-jarig jongetje tijdens zijn eigen begrafenis rechtop in zijn kist gaan zitten, waarna hij alsnog zijn laatste adem uitblies. Dat bericht de Braziliaanse nieuwssite ORM.



Vrijdag overleed de peuter door een ademhalingsstilstand vanwege een longontsteking. Nadat hij een kwartier was gereanimeerd werd hij officieel doodverklaard.



Water

Thuis werd de jongen in een open kist gelegd zodat familie afscheid van hem kon nemen. Vlak voor de begrafenis kwam hij echter overeind en zei: "Papa, mag ik wat water?" Direct daarna ging hij weer liggen, zonder nog enig teken van leven te geven.



Tevergeefs wachtte de vader nog een uur, maar het jongetje was nu écht dood, verzekerden doktoren hem. De peuter werd even later alsnog begraven op het kerkhof van het eiland Cotijuba, waar hij woonde.



De vader verwijt nu nalatigheid van het ziekenhuis waar de jongen werd behandeld en start een zaak tegen de behandeld artsen. Hij vindt dat ze zijn zoon te snel hebben doodverklaard.
Alle reacties Link kopieren
Een 3-jarig dood meisje uit de Filipijnen is tijdens haar begrafenis plotseling weer tot leven gekomen. Het meisje 'overleed' vrijdag en de volgende dag was haar begrafenis al. Tijdens de dienst begon ze opeens weer te ademen. Haar familie denkt dat ze een wonder hebben vastgelegd op camera.



http://www.wtf.nl/bizar/2 ... -komt-weer-tot-leven.html
Alle reacties Link kopieren
Onthoofde kip gaat ervandoor.



Afgelopen vrijdag is een kip van een Friese boer zonder kop ontsnapt na een slachtpartij. Na een speurtocht van bijna 2 dagen is de arme kip dood gevonden in een weiland. Deze is waarschijnlijk overleden aan uitdroging. Hoelang de kip zonder kop heeft rondgelopen wordt Door de politie onderzocht.



Wie gelooft deze kul verhalen?
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
quote:snoopylynn schreef op 12 oktober 2015 @ 20:13:

Onthoofde kip gaat ervandoor.



Afgelopen vrijdag is een kip van een Friese boer zonder kop ontsnapt na een slachtpartij. Na een speurtocht van bijna 2 dagen is de arme kip dood gevonden in een weiland. Deze is waarschijnlijk overleden aan uitdroging. Hoelang de kip zonder kop heeft rondgelopen wordt Door de politie onderzocht.



Wie gelooft deze kul verhalen? Ik, het is toch algemeen bekend dat een kip zonder kop kan doorlopen? er staat toch niet in het artikel dat het beest 2 dagen gelopen heeft?.
Alle reacties Link kopieren
sorry
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
quote:snoopylynn schreef op 12 oktober 2015 @ 20:25:

sorryOh de boer had geen kop?.
Alle reacties Link kopieren
:sherlock:waar is mijn duim....
Ja en?
Oh ik heb dat echt gezien. Mijn opoe hakte een kip zijn kop af en die rende nog een paar rondjes op het erf.
Alle reacties Link kopieren
quote:peachy-br schreef op 12 oktober 2015 @ 19:17:

Een 3-jarig dood meisje uit de Filipijnen is tijdens haar begrafenis plotseling weer tot leven gekomen. Het meisje 'overleed' vrijdag en de volgende dag was haar begrafenis al. Tijdens de dienst begon ze opeens weer te ademen. Haar familie denkt dat ze een wonder hebben vastgelegd op camera.



http://www.wtf.nl/bizar/2 ... -komt-weer-tot-leven.htmlBizar.

Ze lag al in haar kistje, op de begrafenis-dag.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:snoopylynn schreef op 12 oktober 2015 @ 20:13:

Onthoofde kip gaat ervandoor.



Afgelopen vrijdag is een kip van een Friese boer zonder kop ontsnapt na een slachtpartij. Na een speurtocht van bijna 2 dagen is de arme kip dood gevonden in een weiland. Deze is waarschijnlijk overleden aan uitdroging. Hoelang de kip zonder kop heeft rondgelopen wordt Door de politie onderzocht.



Wie gelooft deze kul verhalen? O maar dat hoorde ik vroeger (toen de boeren zelf kippen deden slachten) vaker.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
daarom moet je ook als je een kip zn kop er af hakt m eerst in een zak stoppen zodat hij niet weg kan rennen

Dit was dus een typische beginnersfout..
quote:snoopylynn schreef op 12 oktober 2015 @ 20:13:

Onthoofde kip gaat ervandoor.



Afgelopen vrijdag is een kip van een Friese boer zonder kop ontsnapt na een slachtpartij. Na een speurtocht van bijna 2 dagen is de arme kip dood gevonden in een weiland. Deze is waarschijnlijk overleden aan uitdroging. Hoelang de kip zonder kop heeft rondgelopen wordt Door de politie onderzocht.



Wie gelooft deze kul verhalen? Nouhou, dat kan dus gewoon! Sterker nog, sommigen worden er nog best oud mee ook: https://en.wikipedia.org/wiki/Mike_the_Headless_Chicken
Alle reacties Link kopieren
NU.nl



Verdachte straatroof Heerlen na zeventien jaar opgepakt



Foto: ANP

Gepubliceerd: 22 oktober 2015 17:05 Laatste update: 22 oktober 2015 18:19



De politie heeft zeventien jaar na een straatroof in Heerlen een verdachte weten aan te houden. De vermeende overvalster liep tegen de lamp door een pluk haar.



Een toen 83-jarige vrouw werd in 1998 bij haar flat van haar tas beroofd.



De bejaarde greep toen haar belaagster bij het haar. De politie stuurde de achtergebleven haren van de dader naar het Nederlands Forensisch Instituut (NFI), die het DNA-profiel van de overvalster in de landelijk databank opnam.



In mei van dit jaar kwam er een match met DNA van een 36-jarige vrouw uit Heerlen, die lichaamsmateriaal had moeten afstaan vanwege een strafbaar feit. De Heerlense werd afgelopen week gearresteerd.



Het slachtoffer heeft de aanhouding van de verdachte niet mogen meemaken, ze overleed enkele jaren geleden.

Door: ANP
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
In Egypte heeft een straathond een opmerkelijke vondst gedaan. De hond vond een pasgeboren baby tussen de vuilnis en wist de baby te redden door hem naar een dichtstbijzijnde huis te brengen. Het verhaal van de heldhaftige hond gaat inmiddels de hele wereld over.

Dat de baby is gedumpt is duidelijk, maar door wie en waarom is nog maar de vraag. Gelukkig is hij opgenomen in het ziekenhuis en maakt het volgens Egyptische autoriteiten goed. De baby heeft enorm geluk gehad dat die niet is opgegeten door de straat hond. “Weer een bewijs dat zelfs honden meer gevoelens hebben dan mensen”, zegt een Egyptenaar. De politie is een zoektocht gestart naar de moeder die nog altijd spoorloos is.
quote:bungaa schreef op 01 november 2015 @ 12:41:

Ik zag op FB deze voorbij komen.

http://www.leeshetnu.nl/o ... raat-en-brengt-naar-huis/Misschien even een waarschuwing erbij dat je niet moet klikken als je een gevoelig type bent.
quote:peachy-br schreef op 12 oktober 2015 @ 19:14:

In Brazilië is een 2-jarig jongetje tijdens zijn eigen begrafenis rechtop in zijn kist gaan zitten, waarna hij alsnog zijn laatste adem uitblies. Dat bericht de Braziliaanse nieuwssite ORM.



Vrijdag overleed de peuter door een ademhalingsstilstand vanwege een longontsteking. Nadat hij een kwartier was gereanimeerd werd hij officieel doodverklaard.



Water

Thuis werd de jongen in een open kist gelegd zodat familie afscheid van hem kon nemen. Vlak voor de begrafenis kwam hij echter overeind en zei: "Papa, mag ik wat water?" Direct daarna ging hij weer liggen, zonder nog enig teken van leven te geven.



Tevergeefs wachtte de vader nog een uur, maar het jongetje was nu écht dood, verzekerden doktoren hem. De peuter werd even later alsnog begraven op het kerkhof van het eiland Cotijuba, waar hij woonde.



De vader verwijt nu nalatigheid van het ziekenhuis waar de jongen werd behandeld en start een zaak tegen de behandeld artsen. Hij vindt dat ze zijn zoon te snel hebben doodverklaard.dit vind ik echt heel erg zielig
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 01 november 2015 @ 13:44:

[...]



Misschien even een waarschuwing erbij dat je niet moet klikken als je een gevoelig type bent.Inderdaad. Ik zie jou waarschuwing staan maar open het toch. Vind zelf dat ik wel wat aankan, maar toch "Schrikken" .
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:KingImmortal schreef op 01 november 2015 @ 13:47:

[...]



dit vind ik echt heel erg zieligVind ik ook erg zielig!
LOEP ME MAAR aub.
quote:bungaa schreef op 01 november 2015 @ 12:41:

Ik zag op FB deze voorbij komen.

http://www.leeshetnu.nl/o ... raat-en-brengt-naar-huis/



Waarom de tijd nemen een foto maken? Als je dit ziet?

Schokkende foto's inderdaad...
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 01 november 2015 @ 14:08:

[...]





Inderdaad. Ik zie jou waarschuwing staan maar open het toch. Vind zelf dat ik wel wat aankan, maar toch "Schrikken" .Ik twijfel maar open het toch maar niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 01 november 2015 @ 13:44:

[...]



Misschien even een waarschuwing erbij dat je niet moet klikken als je een gevoelig type bent.Oh serieus? Ik had niet door dat de foto gelijk in beeld sprong. Sorry, ik haal de link even weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven