Kaasfondue met kleuter?

16-10-2008 16:36 17 berichten
En dan de kleuter niet als ingredient gebruiken natuurlijk ;-)



Lijkt me zo lekker, kaasfondue. Heb een kant en klaar pakje gehaald, omdat ik het eerst eens wilde proberen, maar wat eet je er dan zoal bij? Ik heb bloemkoolroosjes, heb nog champignons, brood.. Lees wel lekkere dingen allemaal, ook op het topic van MV, maar ik zoek dus eigenlijk een paar simpele bij gerechtjes, mss nog iets van gegaard kippetje ofzow?? Geen idee dus, en wil het tot een succes maken zodat we het nog een keer kunnen eten.
Alle reacties Link kopieren
kijk maar uit dat je kleuter zijn/haar mond niet verbrandt aan de kaas....dat wordt loeiheet. Ik doe er trouwens altijd broccoli bij
Alle reacties Link kopieren
paprika en komkommerschijven zijn er ook lekker bij.



Eet smakelijk trouwens... Kaasfondue uit een pakje of vers?

(ik ben een luie kok dus bij mij is het altijd het pakje...)
Alle reacties Link kopieren
Mijn kinderen zijn dol op kaasfondue!!

Paprika, gehaktballetjes, komkommer, stokbrood, tomaatjes.
Alle reacties Link kopieren
Laatst ook gegeten met Mops (4), en ik heb haar in geen tijden meer zoveel groente zien weghappen. Oké, de groente was ondergedompeld in een laag kaas, mara toch...vet en zuivel zitten ook in de schijf van 5 :-)



Kleine bierworstjes, hamblokjes, stokbrood, paprika, bloemkool, broccoli, tomaat, champignons, augurkjes, komkommer, zilveruitjes, appel, ananas, gehaktballetjes (waar je ook weer van alles aan kruiden, specerijen, of groente doorheen kunt draaien).. meid, leef je uit, het kan allemaal!
Wat wilde ik nou toch typen?
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk is alles al gezegd ja, er kan zoveel met kaas. Neem wat lekker stokbrood of ander brood wat je lekker vindt om in de kaas te dopen. Cherrietomaatjes, een salade erbij. En verder alle suggesties van de andere forumsters.