Plaatjesplakken? Mail ons en vraag het aan

08-06-2013 08:54 960 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar dagen geleden een mail gestuurd met het verzoek om plaatjes te mogen plakken maar nog geen reactie helaas....
Alle reacties Link kopieren




Bedankt Mods!
Edit: te weinig posts helaas.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb rechten aangevraagd. Vanaf mijn iPad. En ik ben nogal een sukkel, maar heb nu dus geen idee met welk mailadres ik dat gedaan heb. Ik vrees met een adres wat ik helemaal niet gebruik. Maar ik ben het dus wel.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
quote:feow schreef op 30 december 2015 @ 13:06:

Ik heb rechten aangevraagd. Vanaf mijn iPad. En ik ben nogal een sukkel, maar heb nu dus geen idee met welk mailadres ik dat gedaan heb. Ik vrees met een adres wat ik helemaal niet gebruik. Maar ik ben het dus wel.



Mail de mods dit nog even!



mvg,



Junior.
ik heb net gemaild voor plaatjesplakrecht
Ha die mods,



Mag ik plaatjes plakken?



Edit:

Gemaild, las te laat dat dat moest.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
quote:feow schreef op 01 januari 2016 @ 19:31:

[afbeelding]



Beste Feow,



Zie je link, je hebt 2x http staan.



bij het plakken in het icoontje met het bergje moet je wel eerst de http weghalen als die al in jouw link staat.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
quote:JuniorModeratorViva schreef op 01 januari 2016 @ 19:35:

[afbeelding]Nee er klopt meer niet aan je link, ik ga even kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie wel waar het fout gaat.



Met de rechtermuisknop zag ik de goede link zo snel niet.



Kan je niet gewoon even een makkelijker plaatje kiezen?



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij lukt het wel als ik hem opsla op een site op internet en dan kan ik hem posten.



Dus ik zou óf beginnen met een iets makkelijker plaatje van google of met eigen foto`s die bijv. zijn opgeslagen op een fotosite als mijnalbum of photobucket, en uiteraard kan je het plaatje van die site opslaan bij Paint en dan opslaan en op die manier weer opslaan op een site waar je afbeeldingen kan plaatsen en op die manier weer hier kan posten.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb aangevraagd via mail
Alle reacties Link kopieren
Mods



Deze kan bij de linken om plaatjes te plakken:

quote:Enn schreef op 10 januari 2016 @ 00:24:

Op de iPad in Safari



1) Vinger op de foto houden. (let op! Niet vanuit Google en eerst naar het plaatje zelf gaan)

2) Foto kopiëren via optie die verschijnt op de ipad.

3) Deze link weer plakken bovenin een nieuwe URL balk van Safari.

4) Dan verschijnt er in die URL balk een link met aan het einde .jpg of .png.

5) Deze link opnieuw kopiëren.

6) Dan hier plakken op Viva (let even op! Eerst een paar keer op enter drukken voordat je de link plakt omdat anders het werkbalkje van de iPad straks voor de icoontjes van Viva gaat zitten en die heb je zo nodig).

7) De link selecteren.

8) Drukken op het icoontje met de bergjes (boven het reageerscherm 8ste van rechts).

9) Dan: plaats jouw reactie (rechts onderin).
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 10 januari 2016 @ 00:33:

Mods



Deze kan bij de links om plaatjes te plakken:



[...]





Dank je Enn, ik heb het toegevoegd bij de linken .



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
quote:feow schreef op 10 januari 2016 @ 00:46:



Beste Feow,



Niet huilen



Je hebt 2x http:/



1x is al genoeg.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
Idd zonder de dubbele http:quote:feow schreef op 10 januari 2016 @ 00:45:

[afbeelding]
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
STAMPVOET!!!!!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
quote:feow schreef op 10 januari 2016 @ 00:53:

[afbeelding]

houd je eerst je vnger op de foto

kopieer je dan de link met de ipad en plak je de gekopieerde link dan in een Nieuwe URL balk pagina?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Feow, als ik mij niet vergis heb ik al vaker hier gezegd, je wilt een website plakken, plaatje plakken is net even anders.



Alle reacties Link kopieren
quote:feow schreef op 10 januari 2016 @ 00:54:

STAMPVOET!!!!!Maak je een nieuwe pagina aan? Of plak je het in dezelfde balk als waarmee je het plaatje hebt gezocht?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:feow schreef op 10 januari 2016 @ 00:54:

STAMPVOET!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Houd je vinger nou een op de foto zelf..... dan verschijnt er een balkje dat zegt kopieer.

Niet de link van de pagina kopieren.... dat staat er ook niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven