Entertainment alle pijlers

Temptation Island

30-01-2016 16:06 3083 berichten
Vanaf donderdag 4 februari komt temptation island eindelijk weer op tv.



Wie gaat er kijken?
quote:Mirrex schreef op 31 januari 2016 @ 00:05:

Ik vraag mij altijd af welk stel hun relatie zo op het spel wil zetten. Dan is je relatie je niet zo lief denk ik... Iets met kat en spek!Nee joh, ze hebben geen echte relatie met elkaar. De mensen die meedoen zijn gewoon ingehuurd door castingbureaus. Maar daar moet je gewoon niet teveel over nadenken tijdens het kijken
Ik ga ook kijken hoor.

Hoop op een boel gruizigheid.
quote:Mirrex schreef op 31 januari 2016 @ 00:05:

Ik vraag mij altijd af welk stel hun relatie zo op het spel wil zetten. Dan is je relatie je niet zo lief denk ik... Iets met kat en spek!Ik vraag me af wie er zo stom is om binnen 10 dagen vreemd te gaan terwijl je weet dat de verleiders op je relatiebreuk uit zijn en er tientallen camera's hangen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rubber_Ducky schreef op 31 januari 2016 @ 09:09:

[...]





Nee joh, ze hebben geen echte relatie met elkaar. De mensen die meedoen zijn gewoon ingehuurd door castingbureaus. Maar daar moet je gewoon niet teveel over nadenken tijdens het kijken Die Kirsten en Regilio hebben 100% zeker te weten wel een relatie.
Tuurlijk zijn het (ook) echte stellen. Het zijn geen acteurs die meedoen. Zelfs als men bij een castingbureau vandaan zou komen hoeven het nog geen acteurs te zijn.

Een figurant of model hoeft niet te kunnen acteren. Kan best zijn dat mensen die bij zo'n bureau staan ingeschreven benaderd zijn om mee te doen met hun verkering maar er worden ook oproepen gedaan voor deelname aan dit soort programma's.



Acteren is een vak, en al die emoties die daar los komen, zeker als bedrog uitkomt, kun je helemaal niet acteren. Dat kunnen Pierre Bokma en Carice van Houten nog niet eens. Dat is gewoon echt.



Als je naar vorige edities van dit programma kijkt, het verdriet wat mensen hebben, de teleurstelling, de woede etc. als ze zo goed zouden kunnen spelen zouden er wel wat filmprijzen op Ikea meubels staan.



Er wordt een hoop gescript, als in, mensen worden in situaties gebracht die ideaal zijn voor overspel, de vrijgezellen krijgen de opdracht te flirten etc. men wordt op de proef gesteld maar de relaties zijn echt, anders zou de productie nooit het gewenste effect hebben.
quote:Eleonora-1 schreef op 31 januari 2016 @ 11:39:



Als je naar vorige edities van dit programma kijkt, het verdriet wat mensen hebben, de teleurstelling, de woede etc.



Er wordt een hoop gescript, als in, mensen worden in situaties gebracht die ideaal zijn voor overspel, de vrijgezellen krijgen de opdracht te flirten etc. men wordt op de proef gesteld maar de relaties zijn echt, anders zou de productie nooit het gewenste effect hebben.En dat is precies waarom ik niet ga kijken. Ik ga de televisie maffia niet voeden! Walgelijke televisie over de rug van mensen ( ja die kiezen er zelf voor maar toch).
quote:Eleonora-1 schreef op 31 januari 2016 @ 11:39:

Tuurlijk zijn het (ook) echte stellen. Het zijn geen acteurs die meedoen. Zelfs als men bij een castingbureau vandaan zou komen hoeven het nog geen acteurs te zijn.

Een figurant of model hoeft niet te kunnen acteren. Kan best zijn dat mensen die bij zo'n bureau staan ingeschreven benaderd zijn om mee te doen met hun verkering maar er worden ook oproepen gedaan voor deelname aan dit soort programma's.



Acteren is een vak, en al die emoties die daar los komen, zeker als bedrog uitkomt, kun je helemaal niet acteren. Dat kunnen Pierre Bokma en Carice van Houten nog niet eens. Dat is gewoon echt.



Als je naar vorige edities van dit programma kijkt, het verdriet wat mensen hebben, de teleurstelling, de woede etc. als ze zo goed zouden kunnen spelen zouden er wel wat filmprijzen op Ikea meubels staan.



Er wordt een hoop gescript, als in, mensen worden in situaties gebracht die ideaal zijn voor overspel, de vrijgezellen krijgen de opdracht te flirten etc. men wordt op de proef gesteld maar de relaties zijn echt, anders zou de productie nooit het gewenste effect hebben.





Ja bijvoorbeeld we gaan elkaar nu allemaal masseren of jullie mogen zoveel drinken als jullie willen.



Gelukkig mogen stellen met kinderen niet meedoen. Weten jullie nog dat een keer een meid zwanger was, die gingen gelukkig maar uit het programma.
Alle reacties Link kopieren
Denk wel dat de relaties en de emoties echt zijn, maar er wordt onwijs 'creatief' gemonteerd. Niet alleen met beeld, om bepaalde dingen te suggereren, maar ook met audio. De vragen worden er dan bvb uitgeknipt waardoor een uitspraak heel anders overkomt dan ze bedoeld is. En zo wordt dan van iemand een type gemaakt, waarop de rest van het 'script' dan geënt wordt. Weet ik van iemand die voor het programma gewerkt heeft. In de interviews vragen ze dan bvb of die persoon mensen kent die al vreemdgegaan zijn, wat die persoon daar dan van vindt, en dat wordt dan zo gemonteerd alsof ie er zelf niet vies van is, op die manier maken ze dan een 'risicopersoon' van iemand...
Men weet dondersgoed waar aan meegedaan wordt hoor. Het zijn mensen die dat zelf leuk vinden. Kijk een paar oude afleveringen en je weet het.



En er wordt altijd op effect gemonteerd. In alle real life programma's.

Daar vallen of staan dat soort programma's mee.
Alle reacties Link kopieren
Nog geen topic over het ultieme trashprogramma?

wie gaat het ook kijken?



Stressed is just desserts spelled backwards
Ik weet niet. Had wel zin om te gaan kijken toen ik hoorde dat t er weer op kwam. Maar na t zien van de voorstukjes twijfel ik...
Alle reacties Link kopieren
ja is wel al een topic over.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
Ja ga het ook kijken. Ik snap echt niet dat je als stel meedoet aan zo'n programma.
Alle reacties Link kopieren
quote:OldWood schreef op 04 februari 2016 @ 09:27:

Ja ga het ook kijken. Ik snap echt niet dat je als stel meedoet aan zo'n programma.



Ach, als het toch al beroerd ging heb je in ieder geval een gratis vakantie.

Ik snap ook niet dat je als vrijgezel mee wil doen.



Dan sta je toch ook bekend als sloerie daarna (man/vrouw).

Sommigen hebben een eigen bedrijf, lekkere reclame
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Precies, je moet toch nog je boodschappen halen, je ligt straks weer bij de tandarts in de stoel en als je je naam op Google intikt is de term sloerie het eerste dat je tegenkomt.

Bij je baas of jezelf aan het werk en je collega's weer zien.



Maar goed, wij hebben weer wat te bekijken
Alle reacties Link kopieren
Dit was toch wel een vreselijk gênant moment met die boxershort



Gringo
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 04 februari 2016 @ 09:58:

Dit was toch wel een vreselijk gênant moment met die boxershort



GringoGut, daar sta je dan, letterlijk voor paal
Gisteren de aftrap in vlaanderen. Hoe was het?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook kijken!

Heb er al de hele week zin in.



Vriend verbiedt het als hij thuis is, gelukkig is hij op donderdag altijd sporten

Komen wat vriendinnen kijken met hezelfde probleem thuis, dus ik kom morgen napraten ;)
Alle reacties Link kopieren
Wanneer begint het hier?
Vanavond :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik ga kijken! Ik ben benieuwd of ik het nog steeds zo leuk vindt als 10 jaar terug!
Alle reacties Link kopieren
quote:AnDu schreef op 04 februari 2016 @ 10:16:

Gisteren de aftrap in vlaanderen. Hoe was het?

Vond het maar saai gisteren. Hopelijk volgende week leuker.



Wel raar dat ze het niet op dezelfde dag uitzenden. Nu kan ik alles al verklappen
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:DorothyParker schreef op 04 februari 2016 @ 17:29:

[...]



Vond het maar saai gisteren. Hopelijk volgende week leuker.



Wel raar dat ze het niet op dezelfde dag uitzenden. Nu kan ik alles al verklappen Ja dat is wel een beetje jammer maar verklappen vind ik niet erg hoor.
quote:voel schreef op 04 februari 2016 @ 17:27:

Ik ga kijken! Ik ben benieuwd of ik het nog steeds zo leuk vindt als 10 jaar terug!Ik ben bang dat ik het niet zo leuk als 10 jaar terug ga vinden. Nu is er een heel ander slag mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven