Nieuwe etenswaren waar je blij mee bent!

23-10-2008 13:27 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laatst was hier zo'n leuk topic waarin je kwijt kon, wat je mist in de schappen, omdat het niet meer gemaakt wordt.



Dat kan ook andersom natuurlijk. Misschien brengen we elkaar dan nog op goede ideeën!



Ik trap af!



Philadelfia light basilicum, erg lekker!

Wasa Sandwich crackers, alle varianten erg verslavend

Ik kan niet zo goed oosters koken, dus ik ben erg blij met de boemboe's rendeng vlees en sajoer boontjes van conimex

Fanta cassis, sinds kort te koop in flessen bij de Ah. Is de lekkerste cassis die er is.

Naan brood om zelf af te bakken van Pataks

Ben ook erg blij dat Alpro nieuwe produkten ontwikkeld, mijn zoontje heeft koemelkallergie en die vindt de opgroeimelk van Alpro heerlijk, en ik gebruik Alpro kookroom (als ik bijv een roompasta maak) zodat we alles samen kunnen warm eten. (nee ik heb geen aandelen Alpro)



nu jullie!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Unox knakworstjes

Elk soort toetje en ze mogen van mij elke dag nieuwe verzinnen

Smeerbare geitenkaas

Eiersalade uit een spuittube van AH

De ouderwetse worstenbroodjes met ketchup



(en dat was het zo even snel)
Alle reacties Link kopieren
Naan brood van patak is inderdaad erg lekker!!
Alle reacties Link kopieren
De groene thee met cranberry voor mijn moeder. Die kan niet goed tegen veel theesoorten, maar deze wel en die vind ze ook lekker.



Exotic Spice & Lime chips van Lays.



Coffeesticks van Nescafe met Moccasmaak voor luie koffiezetmomenten.



De honing-met-muntsmaak voor mijn geitenkaas-met-mosterd tosties.



In de categorie seizoenssnaai: de kruidnoten met witte yoghurtlaag van Kruidvat. Ik hou niet van die gemengde want alle pure kruidnoten blijven altijd over.
Alle reacties Link kopieren
De groene thee met cranberry is inderdaad erg lekker!



Verder vind ik de Latte Machiato Caramel van Nescafé echt heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:Muis66 schreef op 23 oktober 2008 @ 13:34:





De honing-met-muntsmaak voor mijn geitenkaas-met-mosterd tosties.

oei, dat klinkt lekker voor bijv. geitenkaas salade. Wat is dat precies en waar koop je het?
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
fanta lemon light!

en dat ze bij de coca cola light lemon nu extra vitamine c indoen is een mooie bijkomstigheid
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook erg blij met mijn senseo en pads, voor het bezoek dan. Zelf lust ik geen koffie en koffie zetten was altijd een ellende. Altijd klachten dat het te slap of te sterk was of dat de filter lek was. Zelfs ik kan nu koffie zetten
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik mis de SKY ijsjes. Vooral de witte met capucinno vulling.



Ow..duh...dat hoort in het andere topic.



Ik vind de milka caramelrepen ge-wel-dig!!
anoniem_59304 wijzigde dit bericht op 23-10-2008 13:43
Reden: ben een beetje blond
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 23 oktober 2008 @ 13:38:

[...]





oei, dat klinkt lekker voor bijv. geitenkaas salade. Wat is dat precies en waar koop je het? Hij is ook errug lekker. Van Melvita en te koop bij AH. Ik zal effe een plaatje opsnorren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 23 oktober 2008 @ 13:38:

[...]





oei, dat klinkt lekker voor bijv. geitenkaas salade. Wat is dat precies en waar koop je het? Krijg alleen de link hier, maar het is zo'n opzekopskie fles.

http://www.melvita.nl/index.php?page=honing
Cereal koekjes met chocola en de wafels van Cereal. Vooral de chocoladewafels. De chocola is ook erg lekker van Cereal, vooral de praline.En nee, ik heb geen aandelen.
Alle reacties Link kopieren
Hmm, ziet er goed uit. Staan ook allemaal lekkere receptjes op die site zie ik nu. Ik krijg bezoek en dat voorgerecht met katenspek en geitenkaas lijkt me wel wat (beetje off-topic dit).



On topic: de smoothies van het vers-schap van de Albert Heijn. Vooral die met mango, en de ananas-pasievrucht. (kan ze ook wel zelf maken, doe ik vaak wel, maar gemak dient de mens).
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Amber83 schreef op 23 oktober 2008 @ 13:35:

De groene thee met cranberry is inderdaad erg lekker!





Jaaa, die die die!

En Frusi, daar ben ik aan verslaafd. Die rode dan he, die oranje lust ik niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:kleintje_ schreef op 23 oktober 2008 @ 13:33:

Unox knakworstjes

Elk soort toetje en ze mogen van mij elke dag nieuwe verzinnen





het toetje van de maand van Mona is wel uitgevonden voor jou dan!



Ik vind zelf de Danio Straciatella erg lekker. En bij de AH light slagroom uit een spuitfles (jaja, ook een beetje aan de lijn denken af en toe).



Verder vind ik die 1 persoons-pizza's die je even in de magnetron kunt doen met zo'n zilverpapiertje eronder, erg lekker voor even tussendoor, vooral de Hawai-smaak.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ideaal voor als je lenzen hebt. Kruidenpasta rode peper van excellent van AH, zit in een tube. Je hebt dacht ik meer smaken. Maar rode peper heb ik liever niet aan mijn vingers.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Klopt MV, die heb je ook van knoflook en die gebruik ik altijd. Zo makkelijk en dat heb je altijd 'vers' bij de hand in de koelkast.
Stressed is just desserts spelled backwards
groene thee met ginseng van pickwick

aardappel sticks met parmesan/rucola van celavita

indian style pizza van dr. oetker
Wij zijn hier heel blij met "Wok It" van Silvo.



Heerlijke wokkruiden in verschillende smaken



Favoriet: Vietnam-kruidenmix
Alle reacties Link kopieren
Thai Sweet Chili chips, ik geloof van Lay's. Appelkruimeltaartyoghurt, merk weet ik niet maar heeeerlijk! Lekker blijft Choba (chocoladeboter voor op brood). En Glace (rose) koeken.
Alle reacties Link kopieren
[quote]Maleficent schreef op 23 oktober 2008 @ 13:54:

[...]





het toetje van de maand van Mona is wel uitgevonden voor jou dan!



Ik vind zelf de Danio Straciatella erg lekker. En bij de AH light slagroom uit een spuitfles (jaja, ook een beetje aan de lijn denken af en toe).



Die danio straciatella is ook echt superlekker!! En idd toetje vd maand helemaal voor mij weggelegd. Er bestaat geen toetje die ik niet lust....



Ik wilde even toevoegen dat ik superblij ben dat de marsepein en gevulde speculaas er weer is (ok het is er een beetje vroeg, maar wel lekker)
Alle reacties Link kopieren
(er is iets niet helemaal goed gegaan met mn berichtje gloof k :( )
Alle reacties Link kopieren
"ready to wok" noodles, ideaal, scheelt ook in de afwas
Alle reacties Link kopieren
Lays baked chips, smaak paprika. Heerlijk!
Caramel thee van de Appie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven