Entertainment alle pijlers

Zembla-Sharleyne

17-02-2016 21:23 606 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er ook?
Eleonora wanneer kind zelfmoord zou gepleegd hebben zouden er vingerafdrukken op de reling moeten staan en die stonden er niet.
Als ze bij bewustzijn was dus niet slapend dan had ze gegilt wanneer ze door toedoen ve ander er af is gegooid.

Reling is zo hoog dat je er echt op moet klimmen daar stap je als 5jr niet zo over heen.

Slaapwandelen werd ook genoemd vlak na haar dood maar ook dan moesten er vingerafdrukken vh meisje moeten zijn.



Tja die moeder , raar mens heb haar eind 2014 en begin 2015 paar keer met slonzige en sluikerige kleding voor t huis zien lopen. Zag er niet uit en zo dronken als maar kan. Ik vroeg toen aan buren wie dat was toen zeiden ze oohh uit de flat doet wel vaker zo. Niet wetende dat er een lief blond meisje alleen thuis zat.
Artikel gelezen?

De ooggetuige keek récht in de smoel van de moeder na de val van het kind.

Zij ging vervolgens niet naar haar kind toe maar ging zwaar beschonken in een auto zitten.



Ik ben geen politieagent maar zelfs ík begrijp dat dat afschuwelijke mens, met haar problematiek, er iets mee van doen had, om half twee 's nachts.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp ook niet dat de zaak is geseponeerd. Ze kunnen niet bewijzen dat moeder er iets mee te maken had, terwijl de getuige haar daar heeft zien staan?
Alle reacties Link kopieren
Ik las ergens dat er nooit op vingerafdrukken is gecheckt.
quote:sparood2010 schreef op 18 februari 2016 @ 07:25:

Ik begrijp ook niet dat de zaak is geseponeerd. Ze kunnen niet bewijzen dat moeder er iets mee te maken had, terwijl de getuige haar daar heeft zien staan?



Juridisch zal dat wel weer ingewikkeld in elkaar zitten. Zoals zo vaak. Dingen zijn zo klaar als een klontje maar ja, juridisch krijgt men het dan niet rond. Niks aan te doen, is de wet.



Meestal probeer ik dit soort dingen niet zo tot me door te laten dringen, omdat het me te erg gaat bezighouden en ik er niks aan kan doen, maar ik werd echt gegrepen door de foto's van dit meisje.



Je moeder lost een deel van haar problemen op door je over de balustrade van je flat te gooien en loopt dan een paar dagen gewoon weer los rond.

De enige die echt voor je opkwam had geen 'recht' op je.

Wat een afschuwelijk, kindonterend verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het helemaal met je eens Eleonora. Juridisch zal het wel niet mogelijk zijn omdat er buiten de getuige (die eigenlijk ook het niet heeft zien gebeuren) geen bewijs was.

Ondanks dat iedereen 'weet' wat er is gebeurd. Ik hoop dat ze ooit nog een manier vinden om wel gerechtigheid te krijgen voor het meisje en haar vader.
Er komt geen gerechtigheid. Het meisje zal namelijk niet uit de dood opstaan wanneer de moeder gestraft wordt.
quote:Amand schreef op 18 februari 2016 @ 08:13:

Er komt geen gerechtigheid. Het meisje zal namelijk niet uit de dood opstaan wanneer de moeder gestraft wordt.Precies,hoe triest het ook is..
Nou en?

Dan deugt het er mee wegkomen nog steeds niet.
quote:Eleonora-1 schreef op 18 februari 2016 @ 08:31:

Nou en?

Dan deugt het er mee wegkomen nog steeds niet.Nee dat deugt ook niet maar als er geen enkel bewijs is dan zal ze niet vervolgd worden al zijn de vermoedens nog zo groot..
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 18 februari 2016 @ 08:31:

Nou en?

Dan deugt het er mee wegkomen nog steeds niet.





Precies. En iedereen ermee weg laten komen, omdat het meisje dood is lijkt mij ook niet zo'n goede insteek.

Petje af voor vader.
quote:MalleBabbe1 schreef op 18 februari 2016 @ 08:38:

[...]



Nee dat deugt ook niet maar als er geen enkel bewijs is dan zal ze niet vervolgd worden al zijn de vermoedens nog zo groot..Dat mag ik toch verschrikkelijk kut vinden?
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 18 februari 2016 @ 08:31:

Nou en?

Dan deugt het er mee wegkomen nog steeds niet.Nee, dat deugt echt niet.
Nou ik mag toch hopen dat de falende instanties er niet mee wegkomen..
quote:Eleonora-1 schreef op 18 februari 2016 @ 08:40:

[...]





Dat mag ik toch verschrikkelijk kut vinden?

Wie zegt dat je dat niet kut mag vinden dan,ik niet en Amand ook niet..

Ik denk dat er geen mens is die dit niet kut vindt.
Alle reacties Link kopieren
Verschrikkelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:MalleBabbe1 schreef op 18 februari 2016 @ 08:44:

Nou ik mag toch hopen dat de falende instanties er niet mee wegkomen..Dat hoop ik ook.
Alle reacties Link kopieren
ik heb het gisteren ook gekeken en ik voelde gewoon kippenvel op me huid, zo triest! het eerst wat ik dacht was, waar praten al die "geleerde" mensen nog over? waar waren jullie al die tijd?



Wat ik ook niet begreep, had dat meisje geen tante en oom, of waarom hebben die oma en opa dat kind niet bij die moeder vandaan gehaald? Ik heb het gevoel dat hier gewoon meer schuldige mensen zijn dan alleen die moeder.



Als ik die vader geweest zou zijn, had ik dat meisje tegen alle wetten en regels in daarvandaan gehaald.
Alle reacties Link kopieren
En dit is niet de eerste keer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rzm schreef op 18 februari 2016 @ 09:11:

ik heb het gisteren ook gekeken en ik voelde gewoon kippenvel op me huid, zo triest! het eerst wat ik dacht was, waar praten al die "geleerde" mensen nog over? waar waren jullie al die tijd?



Wat ik ook niet begreep, had dat meisje geen tante en oom, of waarom hebben die oma en opa dat kind niet bij die moeder vandaan gehaald? Ik heb het gevoel dat hier gewoon meer schuldige mensen zijn dan alleen die moeder.



Als ik die vader geweest zou zijn, had ik dat meisje tegen alle wetten en regels in daarvandaan gehaald.Blijkbaar een vader die niet haar biologische vader was en niemand hoorde hem.
Ik heb dit gisteravond gezien en het laat me niet los. Arm, arm meisje.



Wat ik niet begrijp: ook al is niet te bewijzen dat moeder haar kind daadwerkelijk van de flat heeft geduwd, er zijn toch genoeg aanwijzingen dat zij haar kind ernstig verwaarloosde en in gevaarlijke situaties bracht? Wordt ze daar dan helemaal niet voor vervolgd? Ik vind het ongelooflijk dat je dit blijkbaar een kind kunt aandoen, en gewoon vrij rond blijft lopen.



En die vader... tja... hij heeft in zijn optiek alles gedaan wat hij kon, maar ik vind alleen (heel veel) mails sturen ook niet echt een teken van groot doorzettingsvermogen. Nu gaat hij procederen, maar dat had hij natuurlijk moeten door vóór het overlijden van zijn kind. Ik had echt bij álle instanties aan de bel gehangen, alle media ingeschakeld die ik kon bedenken, noem maar op. Dat hij het uiteindelijk heeft opgegeven vond ik diep triest.



En ja, de hulpverlening heeft enorm gefaald. Goed dat ze daarvoor ter verantwoording worden geroepen. Maar zoals die directeur zei: er zullen altijd fouten worden gemaakt, hoe zeer je ook je best doet om die te voorkomen. En daar zullen altijd kinderen het slachtoffer van zijn. Maar uiteindelijk is er maar één dader, en dat is in dit geval de moeder.
quote:Rzm schreef op 18 februari 2016 @ 09:11:

ik heb het gisteren ook gekeken en ik voelde gewoon kippenvel op me huid, zo triest! het eerst wat ik dacht was, waar praten al die "geleerde" mensen nog over? waar waren jullie al die tijd?



Wat ik ook niet begreep, had dat meisje geen tante en oom, of waarom hebben die oma en opa dat kind niet bij die moeder vandaan gehaald? Ik heb het gevoel dat hier gewoon meer schuldige mensen zijn dan alleen die moeder.



Als ik die vader geweest zou zijn, had ik dat meisje tegen alle wetten en regels in daarvandaan gehaald.



Die geleerde mensen kenden dit hele verhaal niet, dat is pas na de dood van dit meisje bij hen terecht gekomen.



Dat er inderdaad niemand uit de omgeving heeft ingegrepen begrijp ik ook niet. Goed dat die buren een melding deden bij het CJG deden toen ze hulpgeroep van het meisje hoorden, maar waarom niet 112 bellen? Weinig slagvaardige mensen allemaal, die kennelijk net zoals de vader hun weg niet kunnen vinden bij de diverse instanties.



Dat is eigenlijk de grootste tragiek van dit verhaal: dat er zoveel mensen bij stonden en naar keken, niet omdat het ze niet kon schelen, maar omdat ze niet bij machte waren om in te grijpen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nihou schreef op 18 februari 2016 @ 09:13:

[...]



Blijkbaar een vader die niet haar biologische vader was en niemand hoorde hem.Sorry maar een slap excuus. Hij is te braaf. dan wordt je misschien als kinderlokker gezien, dat kind moet daar weg! Dor alle vuren heen gaan om dat kind weg te krijgen daar.
Alle reacties Link kopieren
ik heb een buitenlandse achtergrond en ik weet hoe mannen van mijn afkomst zouden handelen in z'n situatie als het gaat om je eigen kind of niet. Het zijn geen mannen die een stapje achteruit doen en dit op legale manier willen afhandelen en van buitenaf dit tafereeltje te bekijken. Bij ons is het ook van, al wordt je als terrorist gezien, ook al wordt het als kindontvoering gezien, je doet alles, maar je wacht niet af!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven