Entertainment alle pijlers

Het grote series topic! Spoilers in wit!

19-05-2016 22:24 968 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier een nieuw topic over alle series, niet alleen Netflix.

Spoilers mag maar dan in het wit.



Wij volgen nu Outsiders,leuke serie!
quote:Starshine schreef op 19 mei 2016 @ 23:06:

[...]



Welles een filmserie..

Mag best hoor. We doen niet moeilijk.

zoals anderen wel Gelukkig
Welterusten stelletje tv verslaafden
Alle reacties Link kopieren
Nashville vind ik ook leuk!
quote:Starshine schreef op 19 mei 2016 @ 23:11:

Welterusten stelletje tv verslaafden Slaap lekker
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook slapen,zal morgen eens proberen iets in het wit te typen.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 19 mei 2016 @ 22:28:

Die ken ik niet. Waar gaat het over?Als je House, Criminal Minds en Crossing Jordan in een blender zou gooien krijg je Rosewood.
Gister aan Derek begonnen. Een comedy met Ricky Gervais over een man die in een verpleeghuis werkt. Normaal vind ik hem best wel leuk maar ik heb hem na 5 minuten uitgezet.



Netflix heeft een ernstig gebrek aan leuke comedy's.
Alle reacties Link kopieren
quote:tulpje1977 schreef op 19 mei 2016 @ 22:49:

Bates motel wordt alleen maar beter



Spoiler:



Norman speelt een geweldige Norma





Ben nu bezig met seizoen 4.

Idd, totdat hij vermoord wie hij niet zou moeten vermoorden, zonder die persoon vind ik de serie niet meer leuk. Nu dat ze zo gelukkig waren. Zucht.

Zo te zien kan ik niet in wit schrijven. Hoe doen jullie dat. Spoiler hier ergens,

Andere serie kijktip, 9 juni begint het 2e seizoen van Wayward Pines.
Alle reacties Link kopieren
Huh! Toch wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 20 mei 2016 @ 07:19:





Netflix heeft een ernstig gebrek aan leuke comedy's.Ik vind comedy's sowieso vaak niet heel erg leuk.
Alle reacties Link kopieren
Misschien dat we Bates motel nog maar een kans geven dan, puur uit nieuwsgierigheid...



Het leuke van Wayward Pines vond ik dat er gezegd werd dat het bij 1 seizoen zou blijven, nu wordt het denk ik weer uitgemolken zoals zoveel series die te lang doorgaan.
Alle reacties Link kopieren
Nu las ik van de week iets over een serie dat er een nieuw seizoen komt en dat het een anthologieserie wordt net als True Detective en American horror story maar nu weet ik toch niet meer over welke serie dat ging...
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand hoe ik de spoilers kan bekijken via de telefoon?
Alle reacties Link kopieren
quote:Arizona15 schreef op 20 mei 2016 @ 09:51:

Weet iemand hoe ik de spoilers kan bekijken via de telefoon?

Als je de tekst quote zie je ze. Op iPhone tenminste.

Bij Android tekst selecteren.
Alle reacties Link kopieren
Ja het werkt. Dank je
Ben nu begonnen aan Jane the Virgin. Vond het eigenlijk leuker dan ik had verwacht, hoewel een hoog soap gehalte. Een lekkere wegkijker wat mij betreft.
ik heb afl 1 gezien en twijfel nog een beetje. Maar wie weet kijk ik wel verder.



Qua comedy op netflix kijk ik Modern family, OITNB en Rita.

The unbreakable kimmy Schmidt vond ik echt stom. Derek ook dus. Misschien Fargo eens proberen, de film vond ik erg leuk tenslotte.





Oja, Better call Saul moet ik ook nog steeds aan beginnen (is dat eigenlijk comedy, ik weet het eigenlijk niet)
Ja, ik hou wel van slechte voice-overs met Spaans accent
Ja op zich vond ik het wel grappig, maar het is lastog met zo'n over the top serie. Kimmy schmidt was ook zo over the top en dat vond ik niks.

Maar in het verleden had je Ugly Betty en Ally McBeal die ook een beetje overdreven waren. Die vond ik dan wel weer leuk. Ik zal vanavond afl 2 kijken.



Maar eigenlijk mis ik van die niets aan de hand comedy's zonder belangrijk leidend verhaal waarvan je gewoon af en toe een aflevering kan kijken.

Modern Family is er een, maar ik denk ook aan The Simpsons, Friends, the nanny, malcolm in the midde. Niet heel intelligent, maar gewoon leuk en als je eens twee maanden niet kijkt ben je ook niet de hele draad kwijt.
How I met your mother vond ik ook niet leuk btw
Qua comedy is mijn favoriet van dit moment Modern Family.



Verder kan ik Friends ook heel vaak zien, dat blijf ik leuk vinden.



Net als de gouwe ouwe comedy's Fawlty Towers en Schone Schijn



Net 1e aflevering gezien van Bloodline. Geen comedy maar wel goed! Nu de 2e aflevering
quote:Starshine schreef op 20 mei 2016 @ 15:12:

Ja op zich vond ik het wel grappig, maar het is lastog met zo'n over the top serie. Kimmy schmidt was ook zo over the top en dat vond ik niks.

Maar in het verleden had je Ugly Betty en Ally McBeal die ook een beetje overdreven waren. Die vond ik dan wel weer leuk. Ik zal vanavond afl 2 kijken.



Maar eigenlijk mis ik van die niets aan de hand comedy's zonder belangrijk leidend verhaal waarvan je gewoon af en toe een aflevering kan kijken.

Modern Family is er een, maar ik denk ook aan The Simpsons, Friends, the nanny, malcolm in the midde. Niet heel intelligent, maar gewoon leuk en als je eens twee maanden niet kijkt ben je ook niet de hele draad kwijt.





Misschien dan nog New Girl?



Modern Family is wel echt het grappigste wat ik in jaren heb gezien.
quote:dolfje schreef op 20 mei 2016 @ 09:30:

Misschien dat we Bates motel nog maar een kans geven dan, puur uit nieuwsgierigheid...



Het leuke van Wayward Pines vond ik dat er gezegd werd dat het bij 1 seizoen zou blijven, nu wordt het denk ik weer uitgemolken zoals zoveel series die te lang doorgaan.Wat ik er van begrepen heb komt Wayward Pines terug mede dankzij de fans, want er zou inderdaad maar 1 seizoen van zijn. Hetzelfde gebeurde afgelopen jaar bij The Leftovers, dankzij de fans komt er nog een 3e (wel laatste ) seizoen. Ik ben er iig erg blij mee, ik vond Wayward Pines erg goed en The Leftovers briljant, van mij mogen ze daar nog lang mee door gaan.
Komedies is bij mij wel een dingetje, ik hou vooral van de Engelse humor geloof ik. Monthy Python, Fawlty Towers, Absolutely Fabulous, Blackadder... ja hoor geweldig. Uit de US vond ik alleen Friends geweldig, hoewel ik Happy Days ook wel erg leuk vond (maar die is erg oud ^^).
quote:tattou schreef op 20 mei 2016 @ 21:23:

Komedies is bij mij wel een dingetje, ik hou vooral van de Engelse humor geloof ik. Monthy Python, Fawlty Towers, Absolutely Fabulous, Blackadder... ja hoor geweldig. Uit de US vond ik alleen Friends geweldig, hoewel ik Happy Days ook wel erg leuk vond (maar die is erg oud ^^).Oh ik heb hetzelfde en vind Friends dus juist helemaal niet grappig. Maar Modern Family wel heel erg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven