Entertainment alle pijlers

Outlander spoiler topic

18-05-2016 09:56 1381 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie het allemaal nog wil zien, lees hier niet verder!







met een leuk plaatje van Jamie, gewoon omdat het kan!
Stressed is just desserts spelled backwards
"Voor wie het allemaal nog wil zien, lees hier niet verder."



Ik wil het allemaal nog zien, maar lees juist wel verder. Wil het liefst beetje weten wat er komt. Kijkt veel leuker vind ik.



Malificient: om die reden heb je een pb :-)
als je de boeken kent of hebt gelezen weet je eigenlijk al wat er komt maar goed
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, het grote verhaal is hetzelfde, maar ik zie wel degelijk verschil in een aantal andere verhaallijnen. Ik ben benieuwd of en hoe ze de komende gebeurtenissen gefilmd hebben.
Net de nieuwe aflevering gezien en ik moet zeggen dat ze me echt verbaasd hebben.

Niet helemaal zoals het in het boek beschreven staat, maar goed.. En al met al gaan ze redelijk snel door boek 2 heen, maar ook hiervoor geldt dat het een serie is. Een beetje vrij omgaan met bepaalde verhaallijnen mag dan wel van mij



Ik vind dit seizoen tot nu toe echt prettiger om naar te kijken dan het eerste seizoen ( en daar was ik al behoorlijk fan van )
Alle reacties Link kopieren
quote:Chantilly21_1 schreef op 22 mei 2016 @ 18:24:

Net de nieuwe aflevering gezien en ik moet zeggen dat ze me echt verbaasd hebben.

Niet helemaal zoals het in het boek beschreven staat, maar goed.. En al met al gaan ze redelijk snel door boek 2 heen, maar ook hiervoor geldt dat het een serie is. Een beetje vrij omgaan met bepaalde verhaallijnen mag dan wel van mij



Ik vind dit seizoen tot nu toe echt prettiger om naar te kijken dan het eerste seizoen ( en daar was ik al behoorlijk fan van )

Gisteren ook gezien (2/7?) Ik vind dit seizoen ook leuker om te zien.



Wat een verdriet nou weer, tranen met tuiten!
ik ga morgen me moeder bellen, Jamie I'm coming
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikhierhuh schreef op 23 mei 2016 @ 16:41:

[...]



Gisteren ook gezien (2/7?) Ik vind dit seizoen ook leuker om te zien.



Wat een verdriet nou weer, tranen met tuiten!



Ik heb de aflevering net gezien, de heftigste aflevering van dit seizoen tot nu toe zeg



Fergus

Faith



en die scene in Versailles met Comte st Germain vond ik ook heel heftig.

Ik wist wel dat het kwam, maar het zag er wel akelig uit.



sowieso goed gecast die man, wat een griezel



Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
Ach gossie, wat een tragische aflevering.
Alle reacties Link kopieren
Bedoelen jullie de tweede aflevering van het tweede seizoen? Die ga ik binnenkort kijken. Maar wat gebeurt er dan? Wil liever een beetje voorbereid zijn haha!
Alle reacties Link kopieren
quote:maze schreef op 25 mei 2016 @ 18:38:

Bedoelen jullie de tweede aflevering van het tweede seizoen? Die ga ik binnenkort kijken. Maar wat gebeurt er dan? Wil liever een beetje voorbereid zijn haha!

Nee, we bedoelen 2/7. Is echt te triest voor woorden. Ik ga je niet vertellen wat gebeuren gaat want dan zal je niet meer kijken.



Hopelijk gaat volgende week weer goed. Zucht.
Nee, de 7e aflevering van het tweede seizoen



EDIT: Het komt vast goed volgende week, gezien de verhaallijn in de boeken Maar echt, wat een trieste gebeurtenissen..
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 24 mei 2016 @ 10:23:

[afbeelding]Hij was snel klaar hé? Hahahahahah
quote:Ikhierhuh schreef op 25 mei 2016 @ 18:48:

[...]



Nee, we bedoelen 2/7. Is echt te triest voor woorden. Ik ga je niet vertellen wat gebeuren gaat want dan zal je niet meer kijken.



Hopelijk gaat volgende week weer goed. Zucht.Jammer. In een spoilertopic hoop ik juist op spoilers.
Alle reacties Link kopieren
quote:Chantilly21_1 schreef op 25 mei 2016 @ 18:48:

Nee, de 7e aflevering van het tweede seizoen



EDIT: Het komt vast goed volgende week, gezien de verhaallijn in de boeken Maar echt, wat een trieste gebeurtenissen..

Kan je stiekem ons iets over vertellen... ik heb de boeken niet gelezen.



Alle reacties Link kopieren
quote:EHR schreef op 25 mei 2016 @ 18:50:

[...]





Jammer. In een spoilertopic hoop ik juist op spoilers.Vooruitdan maar... baby gaat dood.
Alle reacties Link kopieren
Ja wil ook juist wel de spoilers weten. Maar die weet ik nu dus. Als ik het van tevoren weet kan ik me er toch op voorbereiden en heb ik er minder "last" van.
Alle reacties Link kopieren
quote:maze schreef op 25 mei 2016 @ 18:54:

Ja wil ook juist wel de spoilers weten. Maar die weet ik nu dus. Als ik het van tevoren weet kan ik me er toch op voorbereiden en heb ik er minder "last" van.Gelukkig maar.
Nou ja, aangezien het een spoilertopic is inderdaad



Claire verliest baby, nadat ze Jamie heeft zien duelleren met Black Jack Randell en denkt dat Randell dodelijk gewond is geraakt.. Hierdoor denkt ze dat Frank ( in de toekomst) nooit geboren zal worden, omdat ze ervan uit gaat dat Jack Randell een directe voorouder is van Frank ( wat uiteindelijk toch wat anders lijkt te liggen, de broer van Jack Randell, Alex, is de daadwerkelijke voorvader van Frank).



Claire heeft een lang (lichamelijk en geestelijk) herstel, waarbij ze uiteindelijk naar de Louis, Koning van Frankrijk gaat, om Jamie vrij te pleiten en uit de gevangenis te krijgen. Koning wil een wederdienst.



Aangezien ze de bijnaam 'Dame Blanche' heeft ( een witte tovenares) wordt ze gevraagd om te getuigen in een zaak tegen de Comte en Master Raymond ( beiden aangeklaagd voor tovenarij), waarbij uiteindelijk de Comte vergiftigd wordt en overlijdt. Na deze scene wordt Raymond verzocht Frankrijk nooit meer te betreden en wordt Claire meegenomen door de Koning, waarna hij seks met haar heeft ( erg kort en snel).



Jamie komt uiteindelijk thuis, met veel tranen komt het uiteindelijk goed en gaan ze gezamenlijk naar het graf van Faith.



Hierna gaan ze terug naar Schotland, om Lovat ( grootvader van Jamie) op verzoek van Charles Stuart zover te krijgen zich aan te sluiten bij de Jacobieten. Jamie en Claire willen dit eigenlijk tegengaan, wat niet volledig lukt..Lovat is een rare, nare man, die zijn zoon ( vader van Jamie) nooit meer heeft gesproken na het huwelijk tussen hem en Jamie's moeder. Ze brengen tijd door op Lallybroch, samen met Jenny en Ian.



Uiteindelijk komen ze steeds dichterbij de datum van de Slag om Culloden, blijkt Claire weer zwanger te zijn ( van Brianna) en aan het einde van boek 2, komt ze ( met veel pijn en moeite) haar belofte na aan Jamie en keert terug via de stenen..De slag staat dan op het punt van beginnen en Jamie is van plan daar te sterven.



En dan gaan we verder in boek 3



Ik heb vast her en der wat gemist hoor, maar dit zijn de grote lijnen!
Alle reacties Link kopieren
Mooie samenvatting! Uiteindelijk wordt Claire teruggestuurd door Jaimie en komt ze weer bij Frank, die zagen we in aflevering 1 van dit seizoen. Ze blijkt dan zwanger te zijn. Frank neemt haar mee naar Boston en daar wordt Brianna geboren.. Zij komt ook even in aflevering 7 voorbij, helemaal in het begin.
Alle reacties Link kopieren
quote:Chantilly21_1 schreef op 25 mei 2016 @ 19:06:

Nou ja, aangezien het een spoilertopic is inderdaad



Claire verliest baby, nadat ze Jamie heeft zien duelleren met Black Jack Randell en denkt dat Randell dodelijk gewond is geraakt.. Hierdoor denkt ze dat Frank ( in de toekomst) nooit geboren zal worden, omdat ze ervan uit gaat dat Jack Randell een directe voorouder is van Frank ( wat uiteindelijk toch wat anders lijkt te liggen, de broer van Jack Randell, Alex, is de daadwerkelijke voorvader van Frank).



Claire heeft een lang (lichamelijk en geestelijk) herstel, waarbij ze uiteindelijk naar de Louis, Koning van Frankrijk gaat, om Jamie vrij te pleiten en uit de gevangenis te krijgen. Koning wil een wederdienst.



Aangezien ze de bijnaam 'Dame Blanche' heeft ( een witte tovenares) wordt ze gevraagd om te getuigen in een zaak tegen de Comte en Master Raymond ( beiden aangeklaagd voor tovenarij), waarbij uiteindelijk de Comte vergiftigd wordt en overlijdt. Na deze scene wordt Raymond verzocht Frankrijk nooit meer te betreden en wordt Claire meegenomen door de Koning, waarna hij seks met haar heeft ( erg kort en snel).



Jamie komt uiteindelijk thuis, met veel tranen komt het uiteindelijk goed en gaan ze gezamenlijk naar het graf van Faith.



Hierna gaan ze terug naar Schotland, om Lovat ( grootvader van Jamie) op verzoek van Charles Stuart zover te krijgen zich aan te sluiten bij de Jacobieten. Jamie en Claire willen dit eigenlijk tegengaan, wat niet volledig lukt..Lovat is een rare, nare man, die zijn zoon ( vader van Jamie) nooit meer heeft gesproken na het huwelijk tussen hem en Jamie's moeder. Ze brengen tijd door op Lallybroch, samen met Jenny en Ian.



Uiteindelijk komen ze steeds dichterbij de datum van de Slag om Culloden, blijkt Claire weer zwanger te zijn en aan het einde van boek 2, komt ze ( met veel pijn en moeite) haar belofte na aan Jamie en keert terug via de stenen..De slag staat dan op het punt van beginnen en Jamie is van plan daar te sterven.



En dan gaan we verder in boek 3



Ik heb vast her en der wat gemist hoor, maar dit zijn de grote lijnen!Nee, nee heel goed gezien. Hehehe Ga door aub!
Alle reacties Link kopieren
quote:dutchsuzanne schreef op 25 mei 2016 @ 19:10:

Mooie samenvatting! Uiteindelijk wordt Claire teruggestuurd door Jaimie en komt ze weer bij Frank, die zagen we in aflevering 1 van dit seizoen. Ze blijkt dan zwanger te zijn. Frank neemt haar mee naar Boston en daar wordt Brianna geboren.. Zij komt ook even in aflevering 7 voorbij, helemaal in het begin.Is Jamie echt dood?
Nee, Jamie is niet dood Het komt allemaal wel goed uiteindelijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:Chantilly21_1 schreef op 25 mei 2016 @ 19:17:

Nee, Jamie is niet dood Het komt allemaal wel goed uiteindelijk!Arme Claire, ze zien elkaar weer... Yeahh
Alle reacties Link kopieren
Heb nu al zin om te kijken. Zeker nu ik weet dat in the end alles goedkomt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven