Entertainment alle pijlers

Outlander spoiler topic

18-05-2016 09:56 1381 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie het allemaal nog wil zien, lees hier niet verder!







met een leuk plaatje van Jamie, gewoon omdat het kan!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik ben na het eerste seizoen vorig jaar helemaal verslingerd geraakt aan de boeken, heerlijk om je zo onder te dompelen in een andere wereld. Vind seizoen 2 allemaal vrij traag gaan, maar het is allemaal wel prachtig weergegeven. Ik kijk erg uit naar de koppeling met het heden van Claire en Brianna.



En Jamie... Zwijmel
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikhierhuh schreef op 25 mei 2016 @ 19:23:

[...]



Arme Claire, ze zien elkaar weer... YeahhOf is het nou sarcastisch bedoeld?
Ze zien elkaar echt weer Het duurt even, maar ze komen bij elkaar ( na 20 jaar).
Kijk. Aan deze spoilers heb ik wat :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:maze schreef op 25 mei 2016 @ 21:03:

[...]





Of is het nou sarcastisch bedoeld?Nee, natuurlijk niet.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig!
Alle reacties Link kopieren
Maar Jamie is dan wel getrouwd met een ander...
Jep! Ik moet zeggen dat ik plaatsvervangend kwaad was toen ik het las . Niet dat ie opnieuw getrouwd was, maar wel met wie... Maar goed, hij kon niet weten wat er allemaal was gebeurd..Daar komt ie pas in boek 6/7 achter..
Alle reacties Link kopieren
Ja, Brianna zet de desbetreffende dame wel goed op haar plaats
Alle reacties Link kopieren
quote:Chantilly21_1 schreef op 25 mei 2016 @ 21:40:

Jep! Ik moet zeggen dat ik plaatsvervangend kwaad was toen ik het las . Niet dat ie opnieuw getrouwd was, maar wel met wie... Maar goed, hij kon niet weten wat er allemaal was gebeurd..Daar komt ie pas ik boek 6/7 achter.. Ik kan niet wachten... Met wie?!
De vrouw die een oogje had op Jamie in een van de eerste afleveringen.. En halfnaakt op 'm stond te wachten in seizoen 1 nadat ie net getrouwd was met Claire
Alle reacties Link kopieren
Laoghaire. Het jaloerse meisje dat Claire wilde laten executeren vanwege hekserij.
Alle reacties Link kopieren
Verrek, de sloerie.



Thanks dames.
Alle reacties Link kopieren
Ben begonnen aan seizoen twee en het wist me weer/nog niet te boeien.



Slechte casting, ik erger me kapot aan Claire en Jamie is in de serie helemaal niet groot, breed en knalrood.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Gisteren weer een aflevering van gezien 2/8. Niets bijzonder om te melden, zelfs een beetje saaie aflevering. Alleen de opa van Jammie, wat een grove vent zeg.



Weer een week wachten en hopen dat een beetje interessanter gaat worden.
Alle reacties Link kopieren
Wel jammer dat ze de scenes met het houten kunstgebit en de prostaatproblemen van de ouwe vos niet hebben gebruikt. Had de boel wat opgepimpt
Alle reacties Link kopieren
quote:LaFleurNoire schreef op 30 mei 2016 @ 21:40:

Wel jammer dat ze de scenes met het houten kunstgebit en de prostaatproblemen van de ouwe vos niet hebben gebruikt. Had de boel wat opgepimpt
Alle reacties Link kopieren
Laatste nieuws, Outlander book 3 en 4 worden ook verfilmd.
Alle reacties Link kopieren
quote:mrsdoubtfire2 schreef op 01 juni 2016 @ 23:32:

Laatste nieuws, Outlander book 3 en 4 worden ook verfilmd.O cool! Dat boek 3 sowieso werd verfilmd was mij ook wel duidelijk aangezien ze al een poosje druk aan het casten waren om de perfecte Brianna te vinden.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
In de castingoproep (of hoe je zoiets ook noemt, beschrijving van het karakter zeg maar) stond dat Brianna haar moeder achterna reist om op zoek te gaan naar haar vader, dat is boek 4. Dus waarschijnlijk speelde het wat langer, maar is gewacht tot 1 juni om het aan te kondigen (denk ik).



Vind het wel fantastisch nieuws!
Super nieuws! Ik zag het ook al op FB voorbij komen, op de Outlander pagina



Afgelopen aflevering vond ik niet zooo boeiend..Ze hadden het inderdaad wat spannender kunnen maken

Benieuwd hoe ze de komende periode gaan uitbeelden!
Alle reacties Link kopieren
Wat vonden jullie van de laatste aflevering? Een van mijn favorieten tot nu toe.
Alle reacties Link kopieren
Ik loop een beetje achter, ben bij afl 3 geloof ik
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Weer een aflevering gezien 2/9, niet slecht maar gaat alleen over de oorlog. Geen nieuwe karakters gezien.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet nog kijken, maar over het algemeen zijn de wat "saaiere" afleveringen opstapjes voor een grote knal. Ik ben benieuwd hoe ze de cliffhanger gaan vormgeven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven