Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....



I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 08 november 2016 @ 22:07:

[img]https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=58D196C7[/img]
Alle reacties Link kopieren
Oef, waren jullie zonder mij naar een nieuw topic vertrokken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ik word nu helemaal doodgegooid op mijn tijdlijn met doemreacties op Trump als nieuwe president. "De Maya's hadden gelijk, Derde Wereldoorlog is coming! Economie stort in!" Pff doe even normaal zeg. Ik ben ook geschokt, maar Amerika zal het ermee moeten doen.
quote:nessemeisje schreef op 09 november 2016 @ 09:17:

Ik word nu helemaal doodgegooid op mijn tijdlijn met doemreacties op Trump als nieuwe president. "De Maya's hadden gelijk, Derde Wereldoorlog is coming! Economie stort in!" Pff doe even normaal zeg. Ik ben ook geschokt, maar Amerika zal het ermee moeten doen.De maya's hadden gelijk .
Alle reacties Link kopieren
Ordinaire tvp " Happy New Topic"
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Joepie nieuw topic! Tvp
quote:nessemeisje schreef op 09 november 2016 @ 09:17:

Ik word nu helemaal doodgegooid op mijn tijdlijn met doemreacties op Trump als nieuwe president. "De Maya's hadden gelijk, Derde Wereldoorlog is coming! Economie stort in!" Pff doe even normaal zeg. Ik ben ook geschokt, maar Amerika zal het ermee moeten doen.Ik verbaas mij er ook over dat mensen zich er zo druk over kunnen maken. Ben zelfs al mensen tegen gekomen die bang zijn geworden
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik word hier ook wel bang van hoor Ben wel blij dat mijn tijdlijn er hetzelfde over lijkt te denken als ik.
Later is nu
Ik kan mij er niet druk over maken.



Gelukkig heb ik ook nog een groep die met hele andere dingen bezig zijn en dat delen.
Alle reacties Link kopieren




Leuk, weer pagina's ergernis.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik zie ook al stukken over de voorspellingen van Nostradamus langskomen.
Tvp.

Wel veel verkiezingsleed op mijn tijdlijn, maar Nostradamus heb ik nog niet gezien.
Alle reacties Link kopieren












Mensen zijn er maar druk mee.
Ik zie nu ook een tegen beweging op komen aan teksten.
quote:single1985 schreef op 09 november 2016 @ 15:33:

Ik zie nu ook een tegen beweging op komen aan teksten.Yep. Allemaal mensen die het allang aan hadden zien komen etc.
Alle reacties Link kopieren
Deze moest ik dan wel weer om lachen



quote:Starshine-2 schreef op 09 november 2016 @ 15:39:

[...]



Yep. Allemaal mensen die het allang aan hadden zien komen etc.Nee vooral mensen die dat negatieve gedrag zat zijn en dat we moeten kijken naar wat we wel hebben en dat druk maken geen zin heeft. Beetje de positiviteit stroming.
Oh aha. Tja, we hebben het er inderdaad maar mee te doen.
Alle reacties Link kopieren
IK vind dat plaatje van het vrijheidsbeeld zo mooi gemaakt!
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik zie ook overal die 9/11 en 11/9 plaatjes en vergelijkingen.



Die van Bush vind ik dan wel weer vermakelijk.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iemand op FB die al weken aan het zeuren is of iemand een Videoland abonnement met hem wil delen. Kost 8,99 maar meneer wil perse delen met iemand. Serieus, deze kerel is 35 en woont nog thuis. Heeft gewoon een prima inkomen, maar wel al weken zeiken dat 'ie wil delen en als mensen er iets van zeggen, dan door blijven mekkeren dat een single abonnement veel te duur is
quote:minnimouse schreef op 09 november 2016 @ 18:54:

Ik heb iemand op FB die al weken aan het zeuren is of iemand een Videoland abonnement met hem wil delen. Kost 8,99 maar meneer wil perse delen met iemand. Serieus, deze kerel is 35 en woont nog thuis. Heeft gewoon een prima inkomen, maar wel al weken zeiken dat 'ie wil delen en als mensen er iets van zeggen, dan door blijven mekkeren dat een single abonnement veel te duur is Wat een treurnis..
quote:single1985 schreef op 09 november 2016 @ 10:35:

[...]





Ik verbaas mij er ook over dat mensen zich er zo druk over kunnen maken. Ben zelfs al mensen tegen gekomen die bang zijn geworden

Niet alleen op facebook maar echt all over het internet..

Ook op dit forum las ik berichten als 'de wereld gaat eraan en wereldwijde dag van rouw want Trump heeft gewonnen'
quote:soetkees schreef op 09 november 2016 @ 18:23:

Ik zie ook overal die 9/11 en 11/9 plaatjes en vergelijkingen.



Die van Bush vind ik dan wel weer vermakelijk.Je moet je toch echt kapot schamen wanneer je dit soort plaatjes op facebook pleurt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven