Help vriend is een moederskindje

20-11-2016 11:18 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_243961 wijzigde dit bericht op 28-11-2016 23:12
Reden: Privacy redenen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hij moet haar masseren..?! Heel apart
Alle reacties Link kopieren
Accepteren.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Zo is hun band dus. Daar kun je het wel of niet mee eens zijn, maar ik denk niet dat je hier iets aan kunt veranderen.
Hij is dus niet perfect.

Volgens mij geloof je in sprookjes en heb je niet door dat hij niet zo leuk is als je had gehoopt.
Misschien dat ik het beter begrijp als je uit had gelegd wat hem zo perfect maakt verder.....
Alle reacties Link kopieren
Ja, dan wil ze aan haar schouders gemasseert worden... Of zij doet het bij hem. Als mijn vader dat van mij zou vragen zou ik me erg ongemakkelijk voelen. Maar misschien is dat anders bij een moeder-zoon relatie
Alle reacties Link kopieren
quote:Fruzzle schreef op 20 november 2016 @ 11:21:

Hij moet haar masseren..?! Heel apart



En haar puistjes uitknijpen. Gezellig moeder-zoon dingetje.



TO, het zou mijn keuze niet zijn. Als hij zelf niet veel wil veranderen gaat er ook niks veranderen, ook niet als jullie gaan samenwonen.



Wat zei jij en je vriend op het vakantievoorstel? Vind je vriend het logisch en leuk dat ze mee gaat, of is het een misverstand?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren


Ik vind het al bizar dat je op je 25e nog thuis woont! Om het over de rest nog maar niet te hebben.

Het zou mijn ding niet zijn, zou al heel hard weggerend zijn!
Alle reacties Link kopieren
Perfect is natuurlijk een groot woord. Ik bedoel dat hij verder alles is waar ik ooit van heb gedroomd. Hij is lief, zorgzaam, betrouwbaar, heeft een goed hart, wilt me altijd helpen en staat altijd voor me klaar. de eerste persoon met wie ik in een relatie zit en niet hoef te stressen waar hij is of wat hij doet. Ik heb alleen maar slechte vriendjes gehad en hij is precies het tegenovergestelde.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er voor bedanken, maar het is natuurlijk jouw keuze. Weet wel dat hij waarschijnlijk niet zal veranderen, dus je zal moeten kiezen of jij de rest van je leven hier wil in meegaan of niet.
Alle reacties Link kopieren
Masseren vind ik niet zo gek, elkaars puisten uitknijpen wel, gatverdamme. En daar zou ik tegen mijn vriend ook zeker wat van zeggen net als dat gezoen, gewoon ver over de grens.



Ik heb er ervaring mee idd en je gaat het niet "winnen" , moeder trok aan het langst eind, ik had het nakijken.

Succes met je mommyboy, je gaat er nog een kluif aan krijgen als je deze relatie in stand houdt.
...
Alle reacties Link kopieren




Daar droog je toch spontaan van op?
Alle reacties Link kopieren
quote:Fruzzle schreef op 20 november 2016 @ 11:21:

Hij moet haar masseren..?! Heel apart

Vind je?



Gewoon accepteren. Als jij een tripje samen met je vriend wil zonder zijn moeder, moet je dat tegen hem zeggen.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
quote:snowwhite12 schreef op 20 november 2016 @ 11:27:

Perfect is natuurlijk een groot woord. Ik bedoel dat hij verder alles is waar ik ooit van heb gedroomd. Hij is lief, zorgzaam, betrouwbaar, heeft een goed hart, wilt me altijd helpen en staat altijd voor me klaar. de eerste persoon met wie ik in een relatie zit en niet hoef te stressen waar hij is of wat hij doet. Ik heb alleen maar slechte vriendjes gehad en hij is precies het tegenovergestelde.En zo doet hij dus ook tegen zijn moeder. Heb je hem al eens verteld wat je hiervan vindt?
...
Wat zegt je vriend erover dat zijn moeder plant om mee te gaan op reis volgende zomer? Daar maak je best korte metten mee hoor, hoe langer je die gedachte laat aanslepen, hoe slechter.



Telkens dank je wel zeggen voor het eten vind ik dan weer heel normaal.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat er in de toekomst wel afspraken moeten worden gemaakt met vriend mocht je gaan samenwonen anders loopt moeder bij jullie straks de deur plat en je moet zien te voorkomen dat het ruzie veroorzaakt.
Alle reacties Link kopieren
En inderdaad, ik lees werkelijk niks waarom hij dan zo'n fijne partner zou zijn eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 20 november 2016 @ 11:25:

[...]





En haar puistjes uitknijpen. Gezellig moeder-zoon dingetje.



TO, het zou mijn keuze niet zijn. Als hij zelf niet veel wil veranderen gaat er ook niks veranderen, ook niet als jullie gaan samenwonen.



Wat zei jij en je vriend op het vakantievoorstel? Vind je vriend het logisch en leuk dat ze mee gaat, of is het een misverstand?



We hadden het er eerst over dat we samen eerst ergens gingen en dan daarna naar het "thuisland" van mijn vriend samen met zijn familie dus. Maar nu begin ik te denken dat het samen met zn 2en naar de zee niet meer doorgaat.

Overigens zouden we ook samen gaan shoppen deze maand en nu heeft schoonmoeders al gezegd dat ze mee gaat en vindt hij het een beter idee als ik met zijn moeder en zusje alleen ga.
-
anoniem_63e9328468450 wijzigde dit bericht op 20-11-2016 11:31
Reden: Antwoord staat hierboven al
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:snowwhite12 schreef op 20 november 2016 @ 11:27:

. de eerste persoon met wie ik in een relatie zit en niet hoef te stressen waar hij is of wat hij doet. .Ja inderdaad! Hij zit altijd bij zijn moeder!
Alle reacties Link kopieren
Bedanken voor het eten vind ik trouwens normaal en behoorlijk onbeleefd als je het niet zou doen.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
quote:snowwhite12 schreef op 20 november 2016 @ 11:29:

[...]





We hadden het er eerst over dat we samen eerst ergens gingen en dan daarna naar het "thuisland" van mijn vriend samen met zijn familie dus. Maar nu begin ik te denken dat het samen met zn 2en naar de zee niet meer doorgaat.

Overigens zouden we ook samen gaan shoppen deze maand en nu heeft schoonmoeders al gezegd dat ze mee gaat en vindt hij het een beter idee als ik met zijn moeder en zusje alleen ga.

Waarom in godsnaam pik je dit allemaal?

Trek je mond open!
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 20 november 2016 @ 11:28:

[...]



En zo doet hij dus ook tegen zijn moeder. Heb je hem al eens verteld wat je hiervan vindt?Nee ik durf vaak niet te zeggen als iets mij dwars zit, heeft niks met hem te maken zo ben ik met iedereen. Ik wil niemand kwetsen en wil ook niet dat hij mij gaat zien als "een bitch die tussen hem en zijn moeder wil stoken" en daarbij weet ik ook niet hoe ik dit zou moeten zeggen
Alle reacties Link kopieren
Vijfentwintig, allebei nog bij de ouders wonen en op vakantie wil ze mee. Serieus, jullie zijn 25? Tijd om op te groeien. En je losmaken van je ouders hoort daar ook bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven