Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
Ik wil ook graag. Specifiek of er zowel op relationeel als werk gebied een omslag komt.

Zo niet, dan doorschudden tot het wel zo is .
quote:Jane-Ice schreef op 21 december 2016 @ 11:38:

To, je gaat toch niet eerst rustig loepen en dan over algemene dingen

over mij vertellen he?



Jammer dat het op het forum nog niet mogelijk is om te liken.



Dit dus!! Dat is namelijk wat er dus wel gebeurt.
quote:EHR schreef op 21 december 2016 @ 13:03:

[...]





Jammer dat het op het forum bog niet mogelijk is om te liken.



Dit dus!! Dat is namelijk wat er dus wel gebeurt.Wat maakt dat nou uit joh, ze zegt toch dat het om te oefenen is?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook wel interesse en aangezien ik nog niet veel heb gepost zal er bij mij niet veel te loepen zijn
La vie est belle et elle commence demain
Alle reacties Link kopieren
Kom maar door met je kaartlegging!
Het Viva forum is papaja.
Ja! Ik doe ook mee, ben ook wel benieuwd wat er dan uit zo'n algemene legging gaat komen.

Wil je 'm PB-en?
Alle reacties Link kopieren
Ik wil oooooook
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook heel benieuwd! Graag een algemene legging.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:Grobbekuiken schreef op 21 december 2016 @ 13:33:

Ja! Ik doe ook mee, ben ook wel benieuwd wat er dan uit zo'n algemene legging gaat komen. Ik heb er nu twee gedaan, maar krijg er geen reactie op. Als je wilt wil ik wel even voor je kijken.
quote:Cateautje schreef op 21 december 2016 @ 13:44:

[...]



Ik heb er nu twee gedaan, maar krijg er geen reactie op. Als je wilt wil ik wel even voor je kijken. Doe maar, leg ik ze straks even naast elkaar
Wat leuk!

Ik zie dat je het al heel druk hebt met alle aanvragen, maar hopelijk kan je mij voor 10 januari 2017 nog iets vertellen over mijn liefdesleven.

Wat staat me te wachten, en raad je me het af of aan.



Je mag mij hier gewoon in het openbaar beantwoorden.



Groet, Bruise
quote:Grobbekuiken schreef op 21 december 2016 @ 13:45:

[...]





Doe maar, leg ik ze straks even naast elkaar

Je moet kiezen tussen een vorm van achterdocht en loslaten. Op het moment is er vertrouwen en overgave, maar daar ging wel een grote teleurstelling aan vooraf.

Het komende jaar moet je vechten voor iets, maar eigenlijk, diep in je hart, vind je het niet echt de moeite waard, omdat je bang bent dat het niet lukt. Eigenlijk heb je zo'n gevoel dat je het maar aan het lot moet overlaten en vertrouwen te hebben.

Je omgeving is enthousiast en daar kan je veel liefde van verwachten. Er zijn vooral twee mannen in je leven waar je veel mee te maken hebt en waar je op kunt vertrouwen, vooral een donkerharige man zal het antwoord blijken op hetgeen waar je je energie in steekt en waarvan je denkt dat het je in je eentje niet lukt.

Het wordt een jaar van vertrouwen en het zal je geen windeieren leggen, maar het is wel van belang dat je de hulp aanvaard die je aangeboden krijgt.
quote:Cateautje schreef op 21 december 2016 @ 13:57:

[...]



Je moet kiezen tussen een vorm van achterdocht en loslaten. Op het moment is er vertrouwen en overgave, maar daar ging wel een grote teleurstelling aan vooraf.

Het komende jaar moet je vechten voor iets, maar eigenlijk, diep in je hart, vind je het niet echt de moeite waard, omdat je bang bent dat het niet lukt. Eigenlijk heb je zo'n gevoel dat je het maar aan het lot moet overlaten en vertrouwen te hebben.

Je omgeving is enthousiast en daar kan je veel liefde van verwachten. Er zijn vooral twee mannen in je leven waar je veel mee te maken hebt en waar je op kunt vertrouwen, vooral een donkerharige man zal het antwoord blijken op hetgeen waar je je energie in steekt en waarvan je denkt dat het je in je eentje niet lukt.

Het wordt een jaar van vertrouwen en het zal je geen windeieren leggen, maar het is wel van belang dat je de hulp aanvaard die je aangeboden krijgt.



Geweldig!!



(*grinnik* jij 'kent' me te goed, floeper! )
quote:Grobbekuiken schreef op 21 december 2016 @ 14:07:

[...]





Geweldig!!



(*grinnik* jij 'kent' me te goed, floeper! )

Lieverd, de kaarten liggen er nog. Ik heb niets van mijn kennis over jou gebruikt, erewoord.





quote:Cateautje schreef op 21 december 2016 @ 14:11:

[...]



Lieverd, de kaarten liggen er nog. Ik heb niets van mijn kennis over jou gebruikt, erewoord.





[afbeelding]





Ik weet dat dit jouw bank is, herken 'm van andere foto's. Joh, ik dacht dat je een geintje maakte

Maar goed, klinkt absoluut niet verkeerd allemaal, we gaan zien wat er van komt
Cateau.....doe en kan jij dat serieus? Wauw!
Alle reacties Link kopieren
Oh Cateau, durf het bijna niet te vragen... zou je dat voor mij ook willen doen? Heb er geen ervaring mee en ben zo benieuwd wat er dan uitkomt.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Troeteltje schreef op 21 december 2016 @ 14:17:

Cateau.....doe en kan jij dat serieus? Wauw!Al zo'n 35 jaar.
@Cateautje.



Zou je mij via PB, als je tijd hebt, willen benaderen met info nav gelegde kaarten?

Liever niet openbaar.
Alle reacties Link kopieren
Jaa lijkt mij ook leuk!
quote:Cateautje schreef op 21 december 2016 @ 14:11:

[...]



Lieverd, de kaarten liggen er nog. Ik heb niets van mijn kennis over jou gebruikt, erewoord.





[afbeelding]Mag ik dan aan jou vragen hoe je dat doet? Je kent ons niet, je weet niet hoe we eruit zien. Heb je dan de forumnaam en de avatar in je hoofd? Ik vraag het me serieus af hoor. Ik ben sceptisch (of nuchter), maar ik wil het kaartleggen en jou zeker niet belachelijk maken. Als er iemand tegenover je zit, kan ik me voorstellen dat je daar een bepaald gevoel bij krijgt. Dat lijkt me op een forum wat lastiger.
quote:Dana schreef op 21 december 2016 @ 14:20:

Oh Cateau, durf het bijna niet te vragen... zou je dat voor mij ook willen doen? Heb er geen ervaring mee en ben zo benieuwd wat er dan uitkomt.

Je hoopt met hart en ziel op mooie tijden en dat komt voornamelijk omdat je geen idee hebt van wat het komende jaar je gaat brengen. Je zou daar zo graag inzicht in willen hebben, zodat je niet meer af hoeft te wachten wat het lot je brengt.

Je hebt een tijd lang niet geweten wat je wilde en daarom is de toekomst voor jou ook in schaduwen gehuld omdat je in feite niet veel met kansen hebt gedaan.

Je zult keuzes moeten gaan maken, of het lot laten bepalen of zelf aan je toekomst werken. Volgens de kaarten doe je het laatste.

Je hebt geen rust in je kont en bent een beertje bang dat je inzakt als je je rust neemt.

Er is een donkerblonde man in je omgeving en hij heeft een goede invloed op je, maar je doet niet voldoende met die invloed waar door de kans groot is dat je situatie onvruchtbaar blijft.

Je hebt de neiging om steeds te vluchten uit situaties en dat zal dit komende jaar ook niet anders zijn.
quote:Troeteltje schreef op 21 december 2016 @ 14:23:

@Cateautje.



Zou je mij via PB, als je tijd hebt, willen benaderen met info nav gelegde kaarten?

Liever niet openbaar.Ik heb je een berichtje gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik ben ook wel benieuwd eigenlijk... :$

Altijd al nieuwsgierig naar geweest maar nooit geprobeerd.

Als je nog zin hebt hou ik me aanbevolen
Alle reacties Link kopieren
Jee Cateau, ik krijg hier een brok van in mijn keel, echt waar.

Het enige wat ik niet weet is wie de donkerblonde man zou moeten zijn.

Maar wat is dit raak. Jee.

Dankjewel.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven