Entertainment alle pijlers

UTOPIA hemel of hel. Deel 2

21-12-2016 16:48 1878 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier praten wij weer verder, over het wel en wee in Utopia.



Streamers schrijven hier ook mee, dus sommige postings kunnen voorlopen op de reguliere tv uitzendingen.



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Lees weer mee
Gut ja, Victoria op dat bed... Echt weer zo'n geval van 'de koningin ontbiedt haar onderdanen' en Jessie kan naar boven komen lopen (sjok, sjok). Die mag wel een anti-decubitus matrasje op haar bed hebben, misschien kan Max dat ook mogelijk maken..
Alle reacties Link kopieren
Maar man, wat is die Bas veranderd.... Toen hij binnenkwam was hij lekker recalcitrant, echt een boefje. En nu? Nu is het een ouwe sok, een gezapige vent die het constant voor zijn vriendinnetje opneemt (denkt ie nou echt dat ze een blijvertje is???). En dat gezemel over die dieren komt me ook metersver mijn keel uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:VesperLynd schreef op 21 december 2016 @ 23:43:

Gut ja, Victoria op dat bed... Echt weer zo'n geval van 'de koningin ontbiedt haar onderdanen' en Jessie kan naar boven komen lopen (sjok, sjok). Die mag wel een anti-decubitus matrasje op haar bed hebben, misschien kan Max dat ook mogelijk maken..
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:mendy schreef op 21 december 2016 @ 18:23:

[...]



Ja dat verandert inderdaad per seizoenThanks. Non-issue, ik weet het. Maar het viel me laatst op en ik heb het geduld niet om te wachten op het volgende seizoen
manamana...tutuutududu
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamien schreef op 21 december 2016 @ 23:43:

Maar man, wat is die Bas veranderd.... Toen hij binnenkwam was hij lekker recalcitrant, echt een boefje. En nu? Nu is het een ouwe sok, een gezapige vent die het constant voor zijn vriendinnetje opneemt (denkt ie nou echt dat ze een blijvertje is???). En dat gezemel over die dieren komt me ook metersver mijn keel uit.



Zag je hoe hij vandaag verhaal ging halen voor Do.

Alsof ze dat zelf niet kan pffff.

Wat je zegt, ik ken de Bas die binnen kwam ook helemaal niet meer. Wat een leuke vent was dat, nu een kleffe , dweepzieke , onder de plak zittende angsthaas.

Halsband ontbreekt
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:lady_dana schreef op 21 december 2016 @ 23:55:

[...]





Thanks. Non-issue, ik weet het. Maar het viel me laatst op en ik heb het geduld niet om te wachten op het volgende seizoen Ik heb vanavond opgelet, het sneeuwde
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Bas was Zooooo leuk! Ik had echt een beetje een crush op hem met zijn ondeugende koppie. Maar nu inderdaad....
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
quote:wiezel schreef op 21 december 2016 @ 23:58:

Bas was Zooooo leuk! Ik had echt een beetje een crush op hem met zijn ondeugende koppie. Maar nu inderdaad.... Supergoeie streken haalde hij uit, echt leuk !
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 22 december 2016 @ 00:02:

[...]



Supergoeie streken haalde hij uit, echt leuk !En zo lekker ondeugend lachen. Nu lacht hij helemaal niet meer...
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamien schreef op 22 december 2016 @ 00:10:

[...]



En zo lekker ondeugend lachen. Nu lacht hij helemaal niet meer...

Precies, zijn hele gezichtsuitdrukking is ook veranderd. En als hij lacht, lachen zijn ogen niet mee.

Doodzonde.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Bas was echt 'n schalkje. Zit er vast nog wel ergens...
Alle reacties Link kopieren
Ik lees graag weer mee. Ik post eigenlijk nooit iets, omdat ik meer dan een maand achterloop. Maar ik heb alles opgenomen



Ik ben erg slecht in het 'lezen' van mensen, dus ik ben altijd erg blij met jullie inzichten. Soort van leermomentje
Alle reacties Link kopieren
quote:VesperLynd schreef op 22 december 2016 @ 00:16:

Bas was echt 'n schalkje. Zit er vast nog wel ergens...





Deze Bas idd

Ik had trouwens een interview gezien met zijn moeder waarin gevraagd werd naar Do. Ze antwoordde dat ze het leuk lijken te hebben samen maar dat ze het ook moeilijk vindt om alleen te kunnen kijken. Ze wil haar tentakels het liefst overal hebben, zich overal mee kunnen bemoeien en kunnen ingrijpen als het nodig is.

Ze heeft niets negatiefs over Do gezegd hoor, maar het lijkt mij als moeder best lastig om je kind zo te zien veranderen. Van een zorgeloos ouwehoertje tot de saaie Bas onder de duim van Do. Hij doet het zichzelf aan natuurlijk maar het blijft zonde
Alle reacties Link kopieren
quote:chanella1 schreef op 22 december 2016 @ 18:04:

[...]



[afbeelding]



[afbeelding]

Deze Bas idd

Ik had trouwens een interview gezien met zijn moeder waarin gevraagd werd naar Do. Ze antwoordde dat ze het leuk lijken te hebben samen maar dat ze het ook moeilijk vindt om alleen te kunnen kijken. Ze wil haar tentakels het liefst overal hebben, zich overal mee kunnen bemoeien en kunnen ingrijpen als het nodig is.

Ze heeft niets negatiefs over Do gezegd hoor, maar het lijkt mij als moeder best lastig om je kind zo te zien veranderen. Van een zorgeloos ouwehoertje tot de saaie Bas onder de duim van Do. Hij doet het zichzelf aan natuurlijk maar het blijft zondeHelemaal eensch, verstandige moeder ook
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is Boyd een acteur
...
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat hij een acteur is, wel dat hij instructies krijgt (zoals het omgooien van de loods)
Alle reacties Link kopieren
Djessy, Tòch wil ik wel met Boyd in de stoomcabine naar de sterrenhemel kijken in het Penthouse........



Mooie Gouden Kalf op de schoorsteenmantel
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:chanella1 schreef op 22 december 2016 @ 20:14:

Ik denk niet dat hij een acteur is, wel dat hij instructies krijgt (zoals het omgooien van de loods)Dat moet toch haast wel, dat kunnen ze toch niet op eigen houtje doen
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ruud met zijn Bender truien 45.000 elke uitzending wordt het meer



Ruud ziet ze vliegen.....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 22 december 2016 @ 20:19:

Ruud met zijn Bender truien 45.000 elke uitzending wordt het meer



Ruud ziet ze vliegen.....Ja, hij ziet zichzelf als dé redder van Utopia.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 21 december 2016 @ 23:57:

[...]



Ik heb vanavond opgelet, het sneeuwde Haha ja ik keek vandaag de uitzending van gisteren terug en zag het nu ook.
manamana...tutuutududu
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 22 december 2016 @ 20:19:

Ruud met zijn Bender truien 45.000 elke uitzending wordt het meer



Ruud ziet ze vliegen.....En hij doet ook zo lekker veel voor die truien
Alle reacties Link kopieren
Oh gaan we hier verder!;) geinig hoe boyd bij iedereen zit te slijmen om een stem. Wat is Billy toch rustig sinds Boyd er is. Ze is liever en rustiger. En het lijkt echt over te zijn he tussen haar en Jessie. Gelukkig maar....
Alle reacties Link kopieren
quote:mendy schreef op 22 december 2016 @ 21:52:

[...]





En hij doet ook zo lekker veel voor die truien Verhip , daar is hij natuurlijk oververmoeid van , hij werkt
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven