Entertainment alle pijlers

Pokemon go 4

08-01-2017 09:52 3030 berichten
En we gaan weer verder







Pokemon go voor beginners



Pokemon go wiki



how to beat



global nest atlas



pokemon nieuws



iv calculator
Alle reacties Link kopieren
Tangela Victreebell Porygon al geweest?





Himalaya, proficiat met je Ditto!
Alle reacties Link kopieren
Curley, irritant, die poeferds. Wel genoeg gevangen om je charmeleonongelukje van vanmorgen te compenseren?
Alle reacties Link kopieren
Net mijn laatste rondje gelopen tijdens het event. Heb nog maar 5 ballen over, leek of ze vandaag nog moeilijker te vangen dan anders maar uiteindelijk toch nog 4 Charmander, 4 Squirtle , 1 Bulbasaur en 1 Ivysaur gevangen.

Ook nog een hoge Porygon, die had ik dan weer met 1 bal, ik denk dat ik daar nu ook genoeg candy voor heb om te evolven als de 2e generatie er is.



Ik heb ook Togepi als buddy, nog steeds 15 candy nodig.

Ook een 10 km ei uitgelopen, voor de 4e leer een Magby dus nog steeds geen Elekid.
Alle reacties Link kopieren
Ik loop met een ponyta. Die vind ik zo mooi en heb nog wat candy nodig om te evolven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tale schreef op 08 januari 2017 @ 19:02:

Curley, irritant, die poeferds. Wel genoeg gevangen om je charmeleonongelukje van vanmorgen te compenseren?



Ik zit nu op 92 candy al kan ik er nog wel 4 wegdoen, alleen durf ik vandaag niet meer aan die knoppen te komen. In het ergste geval moet ik dus die laatste 4 candy nog bijelkaar lopen als ik klaar ben met Togepi. Gelukkig toch nog het grootste gedeelte van de schade ongedaan kunnen maken.



@ Ladyphoxy ik heb ook het idee dat ze vandaag extra moeilijk te vangen waren. Ben vandaag veel meer ballen kwijt dan gewoonlijk en ze poeften ook meer.
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vandaag alleen Squirtles tegen gekomen. En aangezien ik Blastoise al heb en ook mijn ballen snel minder worden vang ik die niet. Ik zou nog graag wat venosaurs willen. Wel kreeg ik een Igglybuff uit een ei! Joehoe!

Leuk dat ook jij je eerste baby sorry, ditto hebt, Hima!



Weinig gelopen en gevangen laatste dagen. We zijn net terug van n paar dagen vakantie zonder pokemons in de buurt. En nu heeft zoon, toch ook een beetje mijn pokemon-excuus, zijn arm gebroken. .. Behalve dat het heel rot is voor hem, is samen pokemonnen nu ook lastig. Hij kan niet eens zijn jas dicht, ver lopen is vervelend (nog zwaar gips dus ook zware mitella) en met 1 hand is vangen ook moeilijker.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Vandaag een charmeleon gevangen op de bank, was ik nog niet tegen gekomenin het wild en hadden we ook nog niet dus ik ben blij
Frustrerend dagje vandaag. Hij begon zo goed. Vanuit bed ving ik met een bal een Bulbasaur en kwam daarmee in level 26. Daarvoor krijg je overigens alleen 10 ultraballs en wat potions, tegenvaller. Vanavond een rondje door de wijk bij mijn vriend. Eerst een level 4 gym neergehaald, het meest haalbare in de buurt. Helaas stond hij vol met Snorlax/Lapras van 2800+ dus het kostte me bijna al mijn revives. Weinig stops in de buurt, dus je moet 5 km lopen voor vier stuks. Drie eieren uitgekomen, met twee Veronats en een Polliwag, lekker zinloos. Vervolgens 15 ballen naar een Digilet gegooid, en zonder ballen verder gelopen. Of die krengen het ruiken kwam ik vervolgens allerlei moois tegen, waaronder een Vulpix en een Ivysaur. Daarna weer twee stops, waaruit in totaal drie ballen kwamen.

Ah, hier zijn jullie. Happy new topic! En hopelijk binnenkort ook new Pokémon!







Himalaya; ook ik ben blij voor je met je Ditto.

Streepjessokken, beterschap voor je zoon!

Minke,



Ik kwam vandaag in level 30. Dat leverde wel een leuke bonus op! O.a. 3 nieuwe incubators en 3 lucky eggs. Fijn!
Duurt nog maanden voor ik in level 30 kom. Je moet steeds zoveel CP! Ik weet niet of ik ga volhouden om geen muntjes te kopen nu de gyms zo verpest zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 08 januari 2017 @ 15:50:

Ik heb Grimer als buddy. Nog 45 km lopen voor de evolutie, want volgens mij heb ik hem nog nooit in het wild gezien.



En net met de Plus in mijn zak een stuk gelopen met een vriendin. Wilde niet iedere keer op mijn telefoon kijken dus heb maar in het wilde weg op het knopje gedrukt als hij trilde.

Net gekeken wat de score was:



Heb ik toch ein-de-lijk een Ditto!



(En nog veel meer, maar dat was van ondergeschikt belang )





Dat werd wel een keertje tijd



Ik heb er nog een Cleffa bij, maar totaal maar 2 verschillende baby's (Cleffa en Togepi).
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Hier ook nog geen pokémon baby :(
Alle reacties Link kopieren
quote:gifgroen schreef op 08 januari 2017 @ 20:44:

Ah, hier zijn jullie. Happy new topic! En hopelijk binnenkort ook new Pokémon!



[afbeelding]



Himalaya; ook ik ben blij voor je met je Ditto.

Streepjessokken, beterschap voor je zoon!

Minke,



Ik kwam vandaag in level 30. Dat leverde wel een leuke bonus op! O.a. 3 nieuwe incubators en 3 lucky eggs. Fijn!Thanks!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
De gyms zijn hier niet echt verpest. Ik heb bijna de hele kerstvakantie in 2-3 gyms gezeten, maar nu is iedereen weer terug van vakantie zo te zien, ik zit nergens meer in. Morgen weer even een poging doen om ergens in te komen, raakte wel gewend aan die coins elke dag.



Ik ben nu level 27, bijna 28, dat lukt komende week wel denk ik.



Dit weekend waren we een weekend weg, niet heel veel gepokemond, man en dochter beginnen te zuchten zodra ik de app open... Wel stiekem een paar gevangen of als we in het huisje zaten. Vandaag naar een stad geweest en daar wel alle Pokéstops gedraaid, ik had bijna geen ballen meer.



Ik loop weer met Magikarp, ik wil een betere Gyarados. Nu 334 candy, dus het schiet aardig op. Ik heb mijn Blastoise ook vervangen door een betere, die had ik ooit gevangen, maar kon een betere Wartotle nu evolven.



Beterschap voor je zoon, Streepjessokken!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Ach wat sneu voor je zoon Streepjessokken. Veel sterkte gewenst!



Hier ook een frustrerend pokemondagje.

Ik kwam Kabuto tegen (die hebben we nog niet). Ik gooide 1 bal, hij ontsnapte en poefte toen weg.

Later kwamen we een Mankey tegen die ook na 1 bal poefte en bij mijn schoonmoeder zat Wartortle in huis en die poefte ook. Wel 1 Charmander gevangen en uit ons 10 km-ei kwam Magby (onze 3e)

We kunnen gelukkig wel al onze starters evolueren.

We hebben nog meer evoluaties klaar staan. Misschien nog een paar Pidgeys en Rattata's vangen en dan lucky egg inzetten.
Ik heb togepi als buddy, nog 12 candy te gaan.



Van de charmanders en squirtles genoeg gevangen voor de hoogste evoluties, maar helaas nog niet genoeg bulbasaurs..



Gister eindelijk genoeg magikarp candy om een gyarados te maken, mijn beste magikarp was een 92% IV van 119 cp, dus die ge-evolved. Zul je altijd zien, vandaag één van 163 cp gevangen, en dat blijkt een perfecte 100% IV vis te zijn . Nog 380 candy te gaan voor ik die kan evolven..
Alle reacties Link kopieren
Ben ook minder fanatiek nu dan van de zomer. Heb twee baby's: elekid en igglybuf. Van de week maar m'n 10 km ei uitlopen...
Alle reacties Link kopieren
Ik wandel nu met machoke nog 20 candy ongeveer een dan kan ik hem evalueren.

Ik heb verder alle pokemons al geëvolueerd waarmee ik zou kunnen wandelen. Ik moet er nog wel een aantal maar die moet ik dan eerst vangen of uit een ei krijgen.



Verder heb ik 4 verschillende baby's en helaas nog geen togepi. Maar ik heb wel veel 5 km eieren en de aanhouder wint..



Ook sta ik al enkele dagen in 4 gyms... werd vandaag een level 10 gym aangevallen, 3 uur later werd ie overgenomen! Dus hup ik ernaartoe hun eruit gegooid en nu is ie weer level 7...



Ze moeten wel van mijn gym afblijven natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
Streepjessokken wat sneu voor je zoon. Op vakantie gebeurd? Beterschap en hopen dat hij snel minder zwaar gips krijgt.



Hier is 1 gym die regelmatig van kleur veranderd. Vanuit buis kan ik deze bekijken. De rest is allemaal geel level 10.



Vanaf de bank toch nog mazzel gehad. Een ditto (vermomd als moeilijk te vangen rat) en een charmander kunnen vangen.
Alle reacties Link kopieren
He, is het event al afgelopen? Geen starter meer te bekennen hier.
Alle reacties Link kopieren
Zou best kunnen. Het was t/m 8 jan, maar soms snap ik het niet met de tijden.

Ik moet nog alleen omastar en venusaur van gen 1 en cleffa en igglybuf van de baby's.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie nog wel een Charmander in mijn nearby
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Het event startte ook later dus misschien eindigt het dan ook later?
Alle reacties Link kopieren
Wel jammer dat het bijna afgelopen is, ik heb niet genoeg kunnen vangen helaas voor een Blastoise, Charizard of Venosaur

Tegengekomen al helemaal niet, 1X een Charizard en die poefte, net als veel Charmanders en Bulbasaurs.
Alle reacties Link kopieren
Misschien straks nog een paar dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven