Gezondheid alle pijlers

grote puist

11-01-2017 21:07 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beetje smerig misschien maar heb een hele grote puist (zeker een dikke cm) in Mn hals zitten. Hij doet gewoon zeer! Heb hem al voorzichtig proberen uit de drukken naar dit lukt niet. Binnen in voel ik een hard ronde bobbel. Iemand tip wat ik eraan/ ermee kan doen?
Zou er een beetje voorzichtig mee zijn, misschien is het een steenpuist
Alle reacties Link kopieren
Foto?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Tandpasta opsmeren dan droogt ie uit
Niet aankomen!!

Daarmee maak je het waarschijnlijk alleen maar erger en roder.
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 11 januari 2017 @ 21:11:

Foto?
Alle reacties Link kopieren
Steenpuist.... die zijn toch enorm hard en zwarte plek erin?



Foto... ik bespaar je de onsmakelijkheid
Alle reacties Link kopieren
Tea tree er op!
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Trekzalf erop smeren?
Alle reacties Link kopieren
quote:Philae2 schreef op 11 januari 2017 @ 21:12:

Niet aankomen!!

Daarmee maak je het waarschijnlijk alleen maar erger en roder.Zo lastig.. wil hem Zo graag weg hebben omdat het zo zeer doet en gewoon erg lelijk ia
Alle reacties Link kopieren
ik had laatst een grote puist bij neusgat. deed zeer bij aanraken. hij verdween vanzelf na 1 week dacht ik
quote:jacjac schreef op 11 januari 2017 @ 21:15:

Steenpuist.... die zijn toch enorm hard en zwarte plek erin?



Foto... ik bespaar je de onsmakelijkheidNee hoor dat hoeft niet, ik zou zeggen google is op afbeeldingen steenpuist en vergelijk met jou puist
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg spontaan pukkel uitknijp drang...
Alle reacties Link kopieren
quote:HoesjeBoesje schreef op 11 januari 2017 @ 21:22:

Ik krijg spontaan pukkel uitknijp drang...



ik ook

maar je kunt filmpjes kijken op youtube gelukkig
quote:Pinda-Kaas schreef op 11 januari 2017 @ 21:25:

[...]





ik ook

maar je kunt filmpjes kijken op youtube gelukkig
Alle reacties Link kopieren
Warm compres erop bevordert de rijping.

Vroeger stak ik zelf wel eens een steriel naaldje eein om de druk eraf te krijgen en te knijpen. Wordt afgeraden door deskundigen maar hielp wel. Bovendien houd ik ervan om te friemelen en 'opereren' op mezelf.
als het inderdaad een gewone puist is ,pak dan een speld of naald,schoonmaken met sterilon of alcohol,prik de naald recht in de puist (voel je niet) dan kan het pus eruit, dit herhaal je morgen nog eens en dan verder afblijven.

Als je twijfelt of het een steenpuist is : dan afblijven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pinda-Kaas schreef op 11 januari 2017 @ 21:25:

[...]





ik ook

maar je kunt filmpjes kijken op youtube gelukkigmaar dan nog, krijg een soort van jeuk aan mn vingers.... ik wil knijpen!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fresiaatje schreef op 11 januari 2017 @ 21:27:

Warm compres erop bevordert de rijping.

Vroeger stak ik zelf wel eens een steriel naaldje eein om de druk eraf te krijgen en te knijpen. Wordt afgeraden door deskundigen maar hielp wel. Bovendien houd ik ervan om te friemelen en 'opereren' op mezelf.



ik doe dat soort ingreepjes ook zelf, maar heb wel van iemand geleerd hoe het moet

je maakt het ook echt heel snel een stuk erger als je onzorgvuldig te werk gaat
Alle reacties Link kopieren
quote:HoesjeBoesje schreef op 11 januari 2017 @ 21:22:

Ik krijg spontaan pukkel uitknijp drang... Waarom hebben vrouwen zo n pukkel uitknijpen drang?
Alle reacties Link kopieren
Een watje in alcohol dopen, van 70%. Dit insmeren op de puist. Daarna een goede verzorgende creme zoals cetomacrogolcrème of nivea. Morgen is de puist minder groot en met 2/3 dagen echt geslonken.



Niet knijpen! Straks krijg je een groot litteken daar. Ik weet dat het lastig is, heb zelf ook neiging tot knijpen en friemelen, maar heb ontdekt dat bovenstaand het beste helpt.
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Alle reacties Link kopieren
Niet zelf mee rommelen! Ik ken een verhaal van vrij dichtbij van iemand die daar aan overleden is (pukkel in de nek/hals). De ontsteking was naar binnen geslagen nadat ze aan de pukkel had gezeten, en is naar haar hersenen gedaan. Een paar dagen erna is ze overleden.
quote:Cuques schreef op 11 januari 2017 @ 21:43:

Niet zelf mee rommelen! Ik ken een verhaal van vrij dichtbij van iemand die daar aan overleden is (pukkel in de nek/hals). De ontsteking was naar binnen geslagen nadat ze aan de pukkel had gezeten, en is naar haar hersenen gedaan. Een paar dagen erna is ze overleden.Wow what??? Bizar!
quote:Marco_32 schreef op 11 januari 2017 @ 21:33:

[...]





Waarom hebben vrouwen zo n pukkel uitknijpen drang?Ik ben een vrouw, maar heb die drang absoluut niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marco_32 schreef op 11 januari 2017 @ 21:33:

[...]





Waarom hebben vrouwen zo n pukkel uitknijpen drang?ik ken ook een man die dat heeft

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven