Vanmiddag hoor ik of ik dood ga - knuffel nodig

12-01-2017 10:32 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dramatische titel (en dat voor mijn eerst geopende topic na 8 jaar meelezen), maar zo voel ik me nu even ook.

Vanmiddag heb ik een gesprek met de oncoloog. Na 4 maanden van intensieve chemotherapie is het nu alles of niets. Van te voren is er gezegd dat er een kans was van <10% dat er na de chemo geopereerd zou kunnen worden. Zo niet, heb ik waarschijnlijk nog 2 jaar te leven.

Gisteren de CT-scan gehad, vanmiddag volgt dus de uitslag.



Ik heb vanochtend brood gesmeerd, de kinderen naar school gebracht, me aangekleed zoals ik er uit zag voordat ik ziek werd (panty en jurkje ipv een joggingbroek en slobbertrui), en ik doe net alsof ik niet elk moment keihard kan gaan huilen. Ik ben bang dat als ik eenmaal begin ik niet meer kan stopppen.

Na het gesprek zal ik alle tranen weer opdrogen, en zodra ik de kinderen weer zie een glimlach opzetten en weer doen alsof alles normaal is.



Maar nu wil ik heel graag even virtueel uithuilen en een (virtuele) knuffel van krijgen.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte vanmiddag, ik duim voor toch nog een goede uitslag. Wat vreselijk zeg...
Alle reacties Link kopieren
Knuf!!!
Alle reacties Link kopieren




It ain't me
Wat een nachtmerrie.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte vanmiddag! Ik duim voor goed nieuws voor je.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
knuffel...



veel sterkte!
Jeetje wat heftig! Heel veel sterkte
Wat een nachtmerrie. Alle positieve energie sturen wij jou kant op. Hopelijk krijg je goed nieuws. Sterkte vanmiddag.
Hier nog een knuffel



Sterkte!
Alle reacties Link kopieren


Ik wens je héél veel sterkte toe meid!!

Heel dikke knuffel, ik zal aan je denken vandaag
Shit dat is erg. Ook ik hoop op een wonder. Veel liefs.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte, wat staat je wereld dan on hold. En wat lijken andere dingen dan onbelangrijk! Nogmaals veel sterkte!
Ik steek een kaarsje voor je op
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte en een dikke knuffel!
Alle reacties Link kopieren
Och wat verschrikkelijk. Dikke knuffel
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Shit, nu moest ik toch even heel hard huilen. Heb een enorme echte knuffel van mijn man gekregen, en zit nu weer even gekalmeerd met een beker thee en een pak chocoladekoekjes al jullie lieve berichtjes te lezen.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Hé gets, heel veel sterkte lieve TO
Alle reacties Link kopieren
Pfff vreselijk



Heel veel sterkte vanmiddag...



Alle reacties Link kopieren
De zon is hier trouwens net weg.... Ik ga er maar vanuit dat dat dus geen slecht voorteken is
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven