BDSM, voor de liefhebbers - deel IV

27-01-2017 16:39 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds de oudheid bestaat er op dit forum een 'centraal' BDSM topic. Het vorige topic vind je hier. Het clubje SM-ers is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.



Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:



Deviance & Desire



Kink Aware Info



Marijkes Praktijken



Submissive Guide



Wandering Spirits



Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay



En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum

een paar filmpjes
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
quote:HoesjeBoesje schreef op 27 januari 2017 @ 20:05:

[...]



wat denk je? Hahaha ja ik kan van alles bedenken .. gezien dit topic zal het wel iets met de opleiding van cassanova te maken hebben (bdsm voor dummies) .. maar ik was beniewd hoe jij je date in schat. Wat je verwachting is.
Alle reacties Link kopieren
quote:shifty schreef op 27 januari 2017 @ 20:12:

[...]



Hahaha ja ik kan van alles bedenken .. gezien dit topic zal het wel iets met de opleiding van cassanova te maken hebben (bdsm voor dummies) .. maar ik was beniewd hoe jij je date in schat. Wat je verwachting is.



Heb je gedronken? Haha dit topic staat los van mij hoor doos

Take me to the place you know best
Alle reacties Link kopieren
Hoesje, wat fijn voor je.



Ik ben weer aan het koffiedaten, tenminste pogingen tot want de agenda zit nogal vol. Koffiedaten voor de gezelligheid en leuke praat eigenlijk meer op dit moment.



Met D en M is het even een beetje rommelig
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Zeg 'casanova', meelezen dat zal maar een beetje respect in je reacties mag ook hoor.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
quote:subon schreef op 27 januari 2017 @ 20:20:

Hoesje, wat fijn voor je.



Ik ben weer aan het koffiedaten, tenminste pogingen tot want de agenda zit nogal vol. Koffiedaten voor de gezelligheid en leuke praat eigenlijk meer op dit moment.



Met D en M is het even een beetje rommeligEen beetje rommelen is soms ook leuk ..
Alle reacties Link kopieren
quote:subon schreef op 27 januari 2017 @ 20:22:

Zeg 'casanova', meelezen dat zal maar een beetje respect in je reacties mag ook hoor.Gevoelig? Noem eens een voorbeeld wat jij respectloos vind dan
Take me to the place you know best
quote:Cassanova schreef op 27 januari 2017 @ 20:25:

[...]





Gevoelig? Noem eens een voorbeeld wat jij respectloos vind dan Casanova als Cassanova schrijven? Die man heeft zo zijn best gedaan ..
Alle reacties Link kopieren
quote:shifty schreef op 27 januari 2017 @ 20:27:

[...]





Casanova als Cassanova schrijven? Die man heeft zo zijn best gedaan ..Ja kan dat niet veranderen bij mijn instellingen, erg vervelend!
Take me to the place you know best
Alle reacties Link kopieren
ik ken het scenario shifty, ongeveer... verder heb ik weinig keuze dan het laten gebeuren.

en die invulling daarvan laat ik aan je eigen fantasie over.
Alle reacties Link kopieren
Niet lang geleden een zwaar pak rammel gehad. Helaas wilde hoofd niet goed. En nu alweer behoefte aan meer
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
dan blijft de behoefte gewoon bestaan he? of zelfs heviger..
Alle reacties Link kopieren
Dat is een van de frustrerendste gevoelens vind ik zelf
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
quote:HoesjeBoesje schreef op 27 januari 2017 @ 21:10:

dan blijft de behoefte gewoon bestaan he? of zelfs heviger..



Ja, denk het. Ondanks dat het precies was wat ik wilde, deef het niet wat ik verlangde. Wel janken, maar niet breken.

En dan heb ik nu weer het gevoel dat ik het zou kunnen. Zo irritant :$
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
nee.. misschien te gefocussed ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook weer present. Verder niets concreets te melden helaas. Wel binnenkort weekendje weg maar zijn anderen bij dus ik verwacht er maar niet te veel van.
quote:lollypopje schreef op 27 januari 2017 @ 21:23:

[...]





Ja, denk het. Ondanks dat het precies was wat ik wilde, deef het niet wat ik verlangde. Wel janken, maar niet breken.

En dan heb ik nu weer het gevoel dat ik het zou kunnen. Zo irritant :$Dat lijkt haast in tegenstelling .. je hoofd heeft het lichamelijk nodig om los te laten .. maar blokkeerde wat het los moest laten? Wat denk je dat nu anders was dan anders als het wel voor je werkt?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet wel waardoor het niet ging. Nu meer rust en dan gaat het wel.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
blijft wel zonde.. wel van genoten?
Alle reacties Link kopieren
Jahoor dat wel. Tenminste achteraf, want heftige pijn is kut

Maar altijd fijn met speelpartner.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
dat weet ik sinds kort.... pppprrrrrrrr....
Alle reacties Link kopieren
Grinnnzz



Ik ben ook wel echt zwaar maso en dan niet het type dat het lekket vind. Ik wil juist de categorie niet lekkere pijn. Maar ik ben dan ook een beetje lijp
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
ik ben er nog niet volledig overuit geloof ik.. tot zover heb ik de pijn, die echt intens veel pijn deed op het moment, in de minuten daarna nog als erg prettig ervaren.

wat is lekkere pijn? tot aan de grens van eigenlijk echt niet het willen voelen?
Alle reacties Link kopieren
Lekkere pijn is voor mij pijn die als lichamelijke sensatie nog lekket voelt.

Ik hou echter van de pijn die niet lekker is.dan pas gaat het wat in mijn hoofd doen en dat is wat ik fijn vind.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Tvp

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven