BDSM, voor de liefhebbers - deel IV

27-01-2017 16:39 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds de oudheid bestaat er op dit forum een 'centraal' BDSM topic. Het vorige topic vind je hier. Het clubje SM-ers is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.



Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:



Deviance & Desire



Kink Aware Info



Marijkes Praktijken



Submissive Guide



Wandering Spirits



Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay



En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum

een paar filmpjes
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ik lees even mee hier, en eerlijk gezegd ben ik soms een beetje opgelucht als ik hier sommige dingen lees. Ik voel me minder vreemd/raar.

Ik weet ergens al wel langer dat ik het leuk vind om gedomineerd te worden in bed, het gebeurde thuis wel nooit, maar ik voelde het aan als iets vreemds van mezelf en wist ook niet goed hoe en wat ik er mee moest.

Het is de laatste jaren op sexueel gebied ook nooit denderend geweest.

Nu ben ik door omstandigheden hier terecht gekomen, en ben ik stiekem aan het chatten geweest. Ik voelde me weer beter in mijn vel, ben een vibrator gaan halen. En blijkbaar heeft de man dit opgevat als een waarschuwing of een bedreiging ofzo weet ik het, maar het is voor hem een wake-up call geweest. Hij geeft me weer aandacht, ook in bed en focust zich echt op mij, hij probeert te domineren en dit lukt ook wel. Maar ik merk nu dat ik pijnprikkels ook lekker vind. Ik voelde me snel afgeleid tijdens sex ( klinkt raar ik weet het) maar als hij gewoon in tepels knijpt is dit lekker, ik voel mezelf samentrekken. Als hij hard knijpt word ik ijl (ik weet niet of dit het juiste woord is) in mijn hoofd, echt gefocust. Ook als hij me bij de haren trekt en me zo domineert ervaar ik dit. Gisteren had hij me bij de keel, en ik kikte er echt op. Het voelt zo heerlijk en ook zo verkeerd om het heerlijk te vinden! Is dit raar? Bèn ik raar?

Kent iemand dit?
Alle reacties Link kopieren
Duidelijk Lolly, dan ben ik bang dat ik me bij je aansluit..
quote:Simple_me schreef op 28 januari 2017 @ 11:41:

Ik lees even mee hier, en eerlijk gezegd ben ik soms een beetje opgelucht als ik hier sommige dingen lees. Ik voel me minder vreemd/raar.

Ik weet ergens al wel langer dat ik het leuk vind om gedomineerd te worden in bed, het gebeurde thuis wel nooit, maar ik voelde het aan als iets vreemds van mezelf en wist ook niet goed hoe en wat ik er mee moest.

Het is de laatste jaren op sexueel gebied ook nooit denderend geweest.

Nu ben ik door omstandigheden hier terecht gekomen, en ben ik stiekem aan het chatten geweest. Ik voelde me weer beter in mijn vel, ben een vibrator gaan halen. En blijkbaar heeft de man dit opgevat als een waarschuwing of een bedreiging ofzo weet ik het, maar het is voor hem een wake-up call geweest. Hij geeft me weer aandacht, ook in bed en focust zich echt op mij, hij probeert te domineren en dit lukt ook wel. Maar ik merk nu dat ik pijnprikkels ook lekker vind. Ik voelde me snel afgeleid tijdens sex ( klinkt raar ik weet het) maar als hij gewoon in tepels knijpt is dit lekker, ik voel mezelf samentrekken. Als hij hard knijpt word ik ijl (ik weet niet of dit het juiste woord is) in mijn hoofd, echt gefocust. Ook als hij me bij de haren trekt en me zo domineert ervaar ik dit. Gisteren had hij me bij de keel, en ik kikte er echt op. Het voelt zo heerlijk en ook zo verkeerd om het heerlijk te vinden! Is dit raar? Bèn ik raar?

Kent iemand dit?Ik denk dat je hier wel in het goeie topic zit (welkom) .. hier vindt volgens mij niemand dat raar
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat iedereen die hier schrijft dat wel herkent simple, in meer en mindere mate.

ik moest ook wennen, aan het 'raar' zijn. dat zakte na verloop van tijd, de schroom die ik had is nagenoeg verdwenen.

En nu kan ik er alleen maar van genieten, van dingen die anderen misschien wel 'raar' vinden,, of te extreem.

maar ik schaam me niet meer, we doen wat goed voelt, en als het goed voelt met elkaar, is het goed.
Alle reacties Link kopieren
Vanavond ga ik de mancave van Dom-to-be bezoeken inclusief speelzolder maar eerst gaan we bij de KS beurs wat nieuwigheden aanschaffen. Hebben jullie de beurs wel eens bezocht? Voor mij is het voor het eerst, hem 'm altijd gemeden als brandnetels maar met Henk ga ik natuurlijk gráág spannend winkelen!



Ook gaan we ons vanille gebeuren weer wat heet-peperen, letterlijk. Ik vind het zo superspannend allemaal, voel me net een bakvisje op date.

Ik vind het introduceren van sommige zaken erg fijn in een basis vanille setting, het vertrouwen groeit steeds verder richting een D/s.
...
Alle reacties Link kopieren
Spannend Roos, klinkt fijn!

Nooit op KS beurs geweest, trekt me eerlijk ook niet zo.. wel benieuwd wat je ervan vond, we horen het graag
Klinkt leuk Roos !



Ik heb een aantal keer op de beurs gestaan in een stand en daarvoor ben ik er wel eens geweest als bezoeker. De sfeer vond ik erg goed en het is best lekker om in een hele grote (nog redelijk sfeervol ingerichte) hal rond te lopen die geheel in het teken staat van de erotiek. Dus om leuke speeltjes uit te zoeken is het ook zeker een aanrader (en om boeien/zweepjes te testen ..).



Het nadeel vond ik dat de entree-prijs best nog fors is (+parkeren+eten/drinken) om langs de diverse winkeltjes te mogen lopen om iets te mogen kopen (even kort door de bocht). Alle aanvullende activiteiten (swingerscafe/peepshow/sm-podium) kosten extra geld.



Maar het is toch leuk om daar samen naar toe te gaan en heel ongedwongen samen speeltjes te bekijken en leuke dingen uit te zoeken. Zo'n breed aanbod zie je nergens bij elkaar zo voor het grijpen.
Alle reacties Link kopieren
Ks ben ik echt nog nooit geweest. Trekt me niet. Te duur, te commercieel, te ve aapjes kijken.

Ga ik liever naat beurzen speciaal voor kinksters en qua shows ben ik te verpest om dat interessant te vinden.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Welkom @Simple_me. En nee je bent niet raar. Al kan ik me voorstellen dat het misschien wel zo voelt, omdat het niet het beeld is waar je mee opgroeit. Maar er zijn echt zoveel mensen die ook zo zijn als jij.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
te verpest.. klinkt best ok eigenlijk...
Alle reacties Link kopieren
Bizar, waar vind je die vrouwen?



*Laat de auto alvast warmdraaien*
Take me to the place you know best
Alle reacties Link kopieren
quote:HoesjeBoesje schreef op 28 januari 2017 @ 12:17:

te verpest.. klinkt best ok eigenlijk...



Grinnzzzz. Te veel gezien, dan



Bij kinkfeesten kijk ik ook zelden naar de show, als die er is. Het is wel mooi ofzo, maar doet me niet zo veel. Meestal heb ik al wel dat soort dingen gezien en dan zie ik het liever in een gewoon spel tussen twee mensen, dan in een show.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
quote:Cassanova schreef op 28 januari 2017 @ 12:20:

Bizar, waar vind je die vrouwen?



*Laat de auto alvast warmdraaien*Ik kan het je vertellen. Maar de kans dat ze jou willen schat ik op 0,00001%
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
quote:Cassanova schreef op 28 januari 2017 @ 12:20:

Bizar, waar vind je die vrouwen?



*Laat de auto alvast warmdraaien*Goed zoeken, mazzel hebben en vooral zelf heel wat fijns te bieden hebben.
Alle reacties Link kopieren
Kan me niet zo veel bij zo'n show voorstellen eigenlijk..
Alle reacties Link kopieren
@Hoesje dan is het best leuk om een keer te zien hoor. Zeker bijvoorbeeld een bondageshow kan best spectaculair zijn of een zwepenshow met singletailes.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Simple_me.



Spannend dat jullie samen aan het ontdekken zijn wat voor jullie werkt. Wat je allemaal beschrijft klinkt mij niet raar. En juist heel normaal eigenlijk dat je aan die gevoelens moet wennen. Het is een zekere tegenstelling die je opzoekt (pijn is fijn? Hard en zacht? Overgave/domineren en gelijkwaardigheid?). Voor mij versterkt het bijvoorbeeld juist ook daarom de intensiteit van wat je met elkaar doet. Maar door die tegenstellingen kan het ook wat onnatuurlijk of ongemakkelijk voelen. Als je je realiseert dat dat je hoofd is die de sex/liefde aan het rationaliseren is dan kan je je er misschien al makkelijker overheen zetten. Sex/liefde/lichamelijkheid is (wat mij betreft) vooral je samen goed voelen. Als je dat samen bereikt dan is er niks mis mee toch



Realiseer je wel dat hij waarschijnlijk een beetje dezelfde soort 'drempelvrees' heeft
quote:lollypopje schreef op 28 januari 2017 @ 12:12:

Ks ben ik echt nog nooit geweest. Trekt me niet. Te duur, te commercieel, te ve aapjes kijken.

Ga ik liever naat beurzen speciaal voor kinksters en qua shows ben ik te verpest om dat interessant te vinden.Dat weet je niet als je er nog nooit geweest bent .. dat is dan jouw aanname. Het is ook een beetje als een concert; daar kan je je wel een idee bij vormen als je de beelden ziet, maar het is toch anders als je er midden in staat.
Alle reacties Link kopieren
quote:lollypopje schreef op 28 januari 2017 @ 12:22:

[...]





Ik kan het je vertellen. Maar de kans dat ze jou willen schat ik op 0,00001%Want? Nu dikke tranen over mijn wangen en verpest zelfbeeld door jou haha
Take me to the place you know best
Alle reacties Link kopieren
@shifty waar. Maar gebaseerd op wat ik heb gehoord van veel bekenden, waarvan ik weet dat wij veel dingen hetzelfde ervaren. Zeker als het gaat om de prijs en de commercie. Betaal ik liever 5 euro voor een kinkbeurs, vol toffe standhouders. Van webshops tot tweede hands, tot handgemaakt en met veel bekenden.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Kunnrn jullie iets zeggen wat het verschil in gevoel is bij een flogger, singletail, plak, bullwhip, enz

Mijn D en ik willen wat nieuws aanschaffen maar zien door de bomen het bos niet meer. We zijn nog niet zo ervaren, maar ik heb er wel fantasieen bij.

Op mince.nl en Bol.com gekeken. Er zijn ziveel verschillende.
Alle reacties Link kopieren
quote:Netgear55 schreef op 28 januari 2017 @ 13:25:

Kunnen jullie iets zeggen wat het verschil in gevoel is bij een flogger, singletail, plak, bullwhip, enz

Mijn D en ik willen wat nieuws aanschaffen maar zien door de bomen het bos niet meer. We zijn nog niet zo ervaren, maar ik heb er wel fantasieen bij.

Op mince.nl en Bol.com gekeken. Er zijn ziveel verschillende.
Alle reacties Link kopieren
Een singletaile is een één strenginge zweep, een bullwhip is dus een type singletail.

Over het algemeen geven die een meer snijdende pijn.

Ik zou deze zeker afraden als je net begint omdat er vrij veel techniek bij nodig is.



Floggers hangt het gevoel af van het soort strengen en het gewicht. Kan variëren van doffe klappen tot snijdend.

Als je deze aanschaft zou ik gaan voor een niet te zware met stengen die niet te veel impact hebben, zodat je de ander niet tw veel schade kunt doen. Wel is het aan te raden vab te voren te oefenen met de techniek, want anders gaan de strengen alle kanten op of komen op de verkeerde plek neer. Oefenen van floggers, en andere types zwepen, kun je bijvoorbeeld doen op een kussen.



Plakken en plankjes branden meer qua pijn. Het voordeel van deze is dar ze weinig techniek vergen en makkelijk te controleren zijn.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
@ Netgear wou daar ook even aan toevoegen dat een flogger verschillende sensaties geeft. Van een wat doffe klap die niet pijnlijk is tot gemene steekjes als je met de puntjes slaat.



Onderschat de impact van sommige zwepen en floggers niet en laat je goed informeren. Zou jammer zijn als je er echt schade van oploopt.
Alle reacties Link kopieren
@netgear misschien een leuk idee om eens op fl te kijken voor een workshop. Die worden best wel eens georganiseerd. Zag laatst nog een caningworkshop langs komen. Dan leer je heel veel over dat soort dingen. Hoewel ik bdsm namelijk niet meteen gevaarlijk zou willen noemen, kun je als je niet weet wat je doet best iemand beschadigen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven