BDSM, voor de liefhebbers - deel IV

27-01-2017 16:39 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds de oudheid bestaat er op dit forum een 'centraal' BDSM topic. Het vorige topic vind je hier. Het clubje SM-ers is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.



Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:



Deviance & Desire



Kink Aware Info



Marijkes Praktijken



Submissive Guide



Wandering Spirits



Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay



En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum

een paar filmpjes
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Neuh, mijne ook niet maar ik vind haar zo tof en ik was even benieuwd hoe het met haar gaat. Maar je hebt geen idee over wie ik het heb dus dan wordt het lastig!
...
Alle reacties Link kopieren
Is volgens mij ook al lang geleden toch?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar denk ik. Ze had een avatar met de afkoring van haar nick erin.

Pffft, normaal heb ik zo'n goed geheugen!
...
Alle reacties Link kopieren
Ook geen idee. Al komt haar verhaal mij wel bekend voor.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
komt mij ook bekend voor...



heb wel wat ideeen, maar die hebben recentelijk nog gepost en nick staat niet vermeld in avatar..



dank je lollypop, ff kijken.
Alle reacties Link kopieren
@Rooss, bedoel je deze toevallig?



https://www.bdsmzaken.nl/ ... -dgb-frm.asp?tabelid=2624
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand me vertellen of de maan weer verkeerd staat oid....? Jemig wat doen mannen moeilijk op het moment, en dan is het nog maar een koffiedate!
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Wat voor sterrebeeld heb je Subon ;)



aan het typen......
Alle reacties Link kopieren
Zou dat het verschil maken, Frika...?



Ik heb zelden zoveel fuzz gehad om een koffiedate. Maakt de zin erin meteen een stuk minder. Ook niet eerlijk natuurlijk.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
quote:subon schreef op 05 februari 2017 @ 09:56:

Zou dat het verschil maken, Frika...?



Ik heb zelden zoveel fuzz gehad om een koffiedate. Maakt de zin erin meteen een stuk minder. Ook niet eerlijk natuurlijk.Als hij al zo moeilijk doet om een koffiedate wil jij daar dan nog energie in steken?
aan het typen......
Alle reacties Link kopieren
Goede vraag, gek genoeg had ik het zo nog niet bekeken. Eens even een moment van bezinning nemen en een beslissing daarnaa.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Eens met Frika. Ik heb inmiddels geleerd dat iemand wil of niet wil en ik ga niet lopen trekken aan iets dat toch niet gaat gebeuren. Zeker als het maar een koffiedate is.



Hoop trouwens niet dat het aan de maan ligt, want ik heb komende weken twee (koffie)dates staan
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Ik ga er zeker niet aan lopen trekken. Graag of niet. Heb er gewoon niet bij stilgestaan dat dit een prima reden kan zijn om af te zeggen.



Ik hoop het ook niet voor jou Lolly
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
@subon mijn ervaring is dat als afspreken voor een koffiedate al zo lastig, het er vaak sowieso niet van komt of daarna niks meer wordt. Iemand die wil, doet zijn best er voor.



Ik kan zelf ook niet vaak. Ben ik eerlijk in. Dus soms plan ik een maand in de toekomst, maar als ik wil dan doe ik wel mijn best om iets te plannen en dat verwacht ik ook van de ander.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
quote:lollypopje schreef op 05 februari 2017 @ 10:49:

@subon mijn ervaring is dat als afspreken voor een koffiedate al zo lastig, het er vaak sowieso niet van komt of daarna niks meer wordt. Iemand die wil, doet zijn best er voor.



Dit !



Ik kan zelf ook niet vaak. Ben ik eerlijk in. Dus soms plan ik een maand in de toekomst, maar als ik wil dan doe ik wel mijn best om iets te plannen en dat verwacht ik ook van de ander.
aan het typen......
Alle reacties Link kopieren
Ik snap jullie hoor en heb hetzelfde in de volle agenda. Deze staat dus inderdaad vanaf afspraak tot datum ongeveer een maand vooruit gepland. Geen probleem, ook niet bij de ander. Maar omdat ik de details niet uitgebreid op internet wil plempen voor jan en alleman zou ik ineens niet serieus zijn in de afspraak....WTF...
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Wat een sukkel. Nou dan ben je er toch klaar mee.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Ja, als ik het zo teruglees...denk dat dat heel goed zo zou kunnen zijn haha
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat het afspreken zelf gewoon moeilijk was. Maar dit is echt heel veel meer gedoe dan een koffiedate waard is.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Bizar he.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Dus jij moet of fb ofzo gaan verkondigen dat je zo een leuke date gepland hebt staan en dat je er nu al naar uitkijkt?

Moet je dan ook in misere gaan vertellen dat je het eigenlijk zoveel eerder wilt en dat je er zo van baalt?



Of begrijp ik t nu verkeerd?
aan het typen......
Alle reacties Link kopieren
Ik moet het inderdaad het liefst overal blabberen want daarmee schijn ik te laten zien dat ik zelfstandig en onafhankelijk ben en geen verantwoording heb af te leggen aan anderen. Die ander heeft iets dergelijks wel gedaan en ik heb hem beleefd gevraagd mij daarbuiten te houden omdat ik niet vind dat het alle bekenden van mij wat aangaat wat ik wanneer met wie ga ondernemen (ook al is het alleen koffie).
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat een weirdo. Alsof iedereen hoeft te weten wat je uitspookt. Daarbij het is maar een koffiedate, geen relatie. En zelfs dan moet je het toch zelf weten
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Hahaha wat erg dit.

Ik heb nu al dik een jaar een relatie en ik heb hem nog nooit op mijn facebook gezet. Het gaat niemand wat aan wat ik doe en ik post lekker wat ik zelf wil!



Wat een droef toeter. Hij wil zich alleen maar belangrijk voelen....



Ik zou t laten gaan Subon. Jullie staan hier al beide anders in geloof ik....
aan het typen......
Alle reacties Link kopieren
Goedeavond,

Ik ben nieuw hier en ook in de bdsm.

Na jaren ontdekte ik dat mijn partner er van hield om ruw behandelt te worden. Knijpen, een tikje,...Eens aan haar haren trekken... Ze vond het allemaal lekker en wou steeds meer. Ik vind het ook wel ok, maar waar stopt dit? Wanneer ga ik te ver? Wat als andere dingen wil als zij? Of andersom? Ja, we praten wel en we kunnen, denk ik, over alles praten. Zij is sub, ik heb de rol van top op me genomen. Ik probeer dingen en tot nu toe vind ik het wel leuk. Mijn vraag: Hoe bouw je een avondje op, hoe lang duurt een sessie ... Kortom Hoe begin ik eraan? Help!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven