Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
quote:Biepmiep68 schreef op 15 februari 2017 @ 19:28:

Tomcat, ik heb eigenlijk veel vragen. Sta een beetje op een kruispunt in mijn leven. Misschien helpt een kaartje leggen mij om wat inzichten te krijgen. Eerst maar eens de vraag; wat brengt de toekomst mij op liefdesgebied? Kan je dat zien?



liefdesgebied geeft geluk aan, dat komt goed



Verder is het in het algemeen in je voordeel om te werken met de zaken zoals ze zijn, niet proberen teveel te sturen. Pak wat er is en gebruik dat in plaats van te verzinnen wat je nodig zou hebben in de ideale situatie.

De uitkomst is dat je je leven o de rit krijgt en houdt zoals jij het wil
quote:Mejuffrouwmuis schreef op 16 februari 2017 @ 09:28:

Hoi Tomcat,



Ook ik sta op een kruispunt in mijn leven. (hou ik niet van) Vraag van vandaag:



Wat moet mijn man met zijn werk gaan doen? Blijven, weggaan of voor zichzelf beginnen? We komen er maar niet uit en alle opties hebben goede plus- en minpunten. (zonder kinderen was het een no-brainer geweest, maar onze kinderen wegen het zwaarst in het nemen van beslissingen)



Onderzoek de opties goed, dingen kunnen anders zijn dan ze lijken, er kunnen dingen zijn die verborgen zijn, dit kan zelfs bewust zo worden gedaan door iemand



Ik krijg dat het goed is als je man zich gaat bekwamen in nieuwe zaken en niet moet gaan teren op de kennis en kunde die hij nu heeft.. geeft dat een aanknoping? er ligt een goede oogst in de toekomst.
Alle reacties Link kopieren
Dank je tomcat ik hoop dat het me allemaal lukt.

Ik ben een perfectionist, dus dat niet-sturen is wel moeilijk.

Mijn leven weer op de rit zou mooi zijn.
quote:littlemissclumsy schreef op 16 februari 2017 @ 23:33:

Hoi Tomcat,



Misschien heb je laatst over mijn vraag heen gelezen maar kan je mij vertellen of ik een andere baan ga vinden dit jaar?

Alvast bedankt



Dat kan lukken, als je niet gaat zitten wachten tot het aar jou komt. Investeer erin en je zal het dubbel en dwars terugverdienen.. In de toekomst ligt dat je zorgen achter je kan laten, tijd om vooruit te kijken in plaats van achteruit



Zit er nu iets van een moeizame samenwerking in je werk waar niemand echt blij mee is? Of wil je juist een baan in conflicthantering/mediation/coaching ofzo?
quote:Frikandellekuh schreef op 18 februari 2017 @ 10:35:

Hoi Tomcat,



Toch weer terug met een vraag;)

Partner en ik zitten in een situatie waar ik mijn vraagtekens bij zet. Gaan wij hier samen uitkomen?Analytisch te werk gaan, de situatie lijkt te beredeneren.
quote:chocoladerijstwafel schreef op 18 februari 2017 @ 10:53:

Hoi Tomcat,



Zal ik ooit zwanger mogen raken, bijvoorbeeld dit jaar?



Blijf ik de rest van mijn leven met mijn huidige partner?



Alvast bedankt voor de moeite. ??



Het ligt wat vreemd..zaken gaan lopen zoals jij ze plant, maar het zwanger raken komt voort uit het vermengen van zaken, werelden, ideeen, niet vanuit het traditionele gezinsgeluk.



Bij je partner is de kans goed dat jullie lang samenblijven maar daar is wel iets van een compromis voor nodig, zorgen dat beiden geven en nemen waar ze recht op hebben.
EN weer klaar voor vandaag
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 18 februari 2017 @ 10:35:

[...]





Jij hebt genoeg doorzettingsvermogen en wijsheid, de baby ligt er als een keerpunt in het leven, vertrouwde omgeving achterlaten, planmatiger te werk gaan.

Ikheb wanneer gevraagd en krijg een 9 misschien morgen, mischien 9 maart,



Dat wanneer daar hecht ik niet zoveel waarde aan overigens, dat is meer een beetje spelen volgens mij..zou wel heel vreemd worden als dat gaat kloppen Dank je wel Tomcat ! fijn om te lezen, heb er zelf ook zeker vertrouwen in, maar blijft toch spannend hé ik hou de 9 in mn hoofd, zou toch wel heel bijzonder zijn als het daarop uitkomt. Zal je je laten weten als het zover is
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 18 februari 2017 @ 10:47:

[...]





Ja dat lukt, houdt je sociale contacten warm, dat werkt in het voordeel en probeer niet te schermen met succesen uit het verleden, dat werkt in het nadeel.Top! Dat is een heel passend antwoord!
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
Hallo Tomcat,



Zou je kaart voor mij kunnen leggen. Ik ben benieuwd hoe het met mijn liefdesleven gaat dit jaar.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat,

Gisteren mijn 2e hondje (eerste overleed in 2015) laten inslapen.

Het is zo leeg. Ben nu niet toe aan een ander hondje,maar ik weet bijna zeker dat ik later weer heel graag eentje wil. Mijn vraag: Gaat er weer een hond(je) in mijn leven komen? En gaat mijn man hier mee akkoord?(Die wil eigenlijk geen hond meer) Dat vind ik heel erg. Dank je wel alvast
quote:tomcat schreef op 18 februari 2017 @ 10:45:

[...]





Mijn peiling lopen ook best aardig in dat topic waar ik vraag of de kaarten kloppen



Je jonge familielid is op weg op een nieuw pad, een nieuw begin. welvaart voor het huis/gezin kan daar een positieve bijdrage levere. Nieuwe ondernemingen opstarten is nu even niet zo goed. Er ligt geluk in gezin/familie in de toekomst.



Hoop dat het helpt.Dat helpt zeker. ;) Als het klopt dan he. Ik maak me een beetje zorgen over hem maar dat is dus niet nodig. Mooi. Kan nu nog niet zeggen of het klopt wat je zegt want ik praat er niet over met hem. Ik maak me zorgen op afstand. Maar het klinkt wel goed, ik denk ook wel dat het klopt.
O en dankjewel.
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 18 februari 2017 @ 10:51:

[...]





Mogelijk, jij bent er meer mee bezig dan hem. Er zit iets van teleurstelling uit het verleden achter je laten, misschien een reboundrealtie?



Als je de goede keuze maakt dan kan het, maar te snel te veel willen werkt in het nadeel,Dank je Tomcat! Je hebt gelijk, het is begonnen met een rebound en een gevoel van teleurstelling in het verleden dat ik nu inmiddels wel achter me heb gelaten. Ook een heel sterk verlangen om iets met hem te krijgen. Ik ben gewoon zwaar verliefd geworden maar hij durft niet zoveel te ondernemen heb ik de indruk. Wel weet ik honderd procent zeker dat hij me heel leuk vindt. Ik weet ook dat ik geduld moet hebben met deze meneer.
Alle reacties Link kopieren
Tomcat, dan heb ik nog een vraag, zou te gek zijn als je daarvoor nog eens de kaarten wilt leggen.

Mijn vraag is of je kunt zien hoe mijn liefdesleven eruit ziet dit jaar....

Mijn dank is groot!
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 18 februari 2017 @ 11:03:

[...]





Dat kan lukken, als je niet gaat zitten wachten tot het aar jou komt. Investeer erin en je zal het dubbel en dwars terugverdienen.. In de toekomst ligt dat je zorgen achter je kan laten, tijd om vooruit te kijken in plaats van achteruit



Zit er nu iets van een moeizame samenwerking in je werk waar niemand echt blij mee is? Of wil je juist een baan in conflicthantering/mediation/coaching ofzo?



Dank je voor je reactie!

Ik ben momenteel werkzaam als zelfstandige maar hier absoluut niet meer gelukkig mee.

Ik ben al druk met solliciteren en ik hoop dat de kaarten gelijk gaan krijgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 18 februari 2017 @ 11:05:

[...]





Analytisch te werk gaan, de situatie lijkt te beredeneren.Klopt inderdaad....Het is zeker te beredeneren!
aan het typen......
Alle reacties Link kopieren
mag ik ook?,
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 18 februari 2017 @ 11:09:

[...]





Het ligt wat vreemd..zaken gaan lopen zoals jij ze plant, maar het zwanger raken komt voort uit het vermengen van zaken, werelden, ideeen, niet vanuit het traditionele gezinsgeluk.



Bij je partner is de kans goed dat jullie lang samenblijven maar daar is wel iets van een compromis voor nodig, zorgen dat beiden geven en nemen waar ze recht op hebben.



Heel erg bedankt Tomcat!

Wel ben ik erg benieuwd wat je bedoeld met dat bovenste.. adoptie oid?

Dat zie ik echt niet gebeuren namelijk, maar ik ben benieuwd..
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 18 februari 2017 @ 10:30:

[...]





Werk geeft rust als ieder zijn eerlijke deel neemt en krijgt, financieel zie ik ontverdenheid waar dit niet nodig is, of het is van tijdelijke aard, of je wil misschien teveel en ziet daardoor niet wat je hebt.



De baby is relaxed, ontspannen, op kracht aan het komen, er komt snel nieuws dat in het voordeel werkt, plannen werkt in het nadeel Er ligt een wijs adviseur in de toekomst, iemand die vanuit sociale kringen adviezen geeft



Dank je Tomcat. Ik ben benieuwd of wat je zegt uitkomt. Mag ik het volgende nog vragen?



Nieuws dat in het voordeel werkt, heeft dat te maken met de baby of werk? Ik krijg namelijk sterk de indruk dat mijn huidige werk niet iets is waar ik naar terugkeer.

En de adviseur is die mogelijk familie gebonden?



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Tomcat gaan wij uit de wsnp komen met een schone lei?

Bedankt
Alle reacties Link kopieren
Tomcat gaan wij uit de wsnp komen met een schone lei?

Bedankt
Wat leuk dat je kaarten legt! Zou je voor mij ook willen leggen?



Mijn vraag is: zullen de verschillen/problemen die tussen mijn vriend en mij opgelost worden (iig naar een aanvaardbaar compromis)? Of zal het altijd tussen ons in blijven staan?



Alvast heel erg bedankt voor de moeite!
Alle reacties Link kopieren
Tomcat, ik heb een vraag. Is het nodig dat is verhuis? Is dat dan op korte termijn. En in mijn huidige woonplaats of beter daarbuiten? Misschien geven je kaarten een antwoord?
quote:chillzone schreef op 18 februari 2017 @ 21:17:

mag ik ook?,Ja hoor, wat is je vraag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven