Minder van Tinder 6 / kleppen over Happn

23-11-2016 20:21 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 6!



Voorgaand deel 5
Alle reacties Link kopieren
Mooi omschreven zeg... wauw.



Ik heb ook een vriendin waarvan haar ex zelfmoord heeft gepleegd en wij hebben dat onderwerp ook weleens besproken. Van wanneer deel je zoiets. Ze heeft op een gegeven moment wel intensief met een man gedate, waarbij ze toen haar hart heeft gelucht. Hij had ook de nodige bagage en was oprecht geïnteresseerd. So far so good. Maar toen puntje bij paaltje kwam werd het hem toch teveel, of in elk geval is hij uiteindelijk zo ineens van de aardbodem verdwenen. Enorm rot. Inmiddels heeft ze een fantastische relatie met iemand die ze al kende maar waarbij ineens de vonk oversloeg. Zo zie je maar weer.



En hier ook een haat-liefde verhouding met tinder. Ik herken wat je schrijft Mimo, waar tinder je voor? Die vraag stel ik mezelf ook wel. Ik wil oprecht wel een leuke relatie, maar ben ook wel behoorlijk chat-moe en daardoor ook niet altijd meer oprecht geïnteresseerd in een man. Op een date wel, maar via de chat niet zo. Dan denk ik, waarom zoveel energie in iemand steken als de kans heel groot is dat ik deze persoon niet eens ga ontmoeten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Robertooooh schreef op 01 maart 2017 @ 12:01:

[...]

Ik moet heel eerlijk zeggen dat het mij wss niet kan overkomen. Ik heb normaal maar 1 of 2 matches (en soms geen) waardoor ik wel aandacht kan besteden aan mijn matches. Maar vaak kom ik toch in een situatie dat ik wel wat zeg, maar er niet gereageerd wordt. Of 1 reactie en daarna stil. Ik zou het prettiger vinden dat de vrouwen die met mij matchen toch ook gewoon kunnen zeggen het klikt niet, laten we maar unmatchen. Ipv blijven hangen zonder te reagerenIk reageer altijd of unmatch iemand gewoon als ik geen interesse heb. Niet reageren vind ik vervelend. Maar er zijn inderdaad ook veel mannen die wel matchen maar niet reageren. Die mensen doen het puur voor de hoeveelheid matches ofzo?
Even een egopost, nu geen tijd om alles door te lezen.

Mijn Tinder date is net pas weg. Gisteren avond een date gehad, totaal zonder verwachtingen. Het was gezellig!

De eerste keer dat ik een date op de eerste date mee naar huis neem.

Het was laat geworden en hij zou een uur moeten wachten op de trein.

Nou dat vond ik sneu.. Dus mee naar huis en gekletst en geknuffeld. Rond 4:30 gingen we pas slapen en vanochtend 8:30 alweer wakker en verder gekletst en geknuffeld tot nu.



Merk wel dat hij weinig vragen stelt en ik vooral veel over hem weet nu. Dus dat veranderd hopelijk nog gaandeweg.

Maar voel me zo volledig mijzelf bij hem en rustig en relaxed. Had deze niet zien aankomen haha.

Hij gaat vrijdag op vakantie en als hij terugkomt ga ik. Daarna maar verder zien waar dit heen gaat. Ben in elk geval in een fijne happy modus nu, dit doet mij sowieso al erg goed.
Of ik vertel(de) over m'n bagage lag helemaal aan de situatie, als een date ergens naar vroeg wat voor mij een extra lading heeft ga ik daar niet over liegen. Afhankelijk van wat het dan was probeerde ik dat wel een beetje luchtig te brengen maar mocht een date dat toch teveel of te zwaar vinden, prima maar dan pas je niet bij mij.

Andersom net zo, ik heb liever dat iemand zich vrij uitspreekt over dingen ipv erover te liegen omdat je het gesprek niet te zwaar wil maken.

Ik kom nou eenmaal met een lading bagage, het maakt me wie ik ben en de ene keer zit er meer in die rugzak dan de andere keer omdat bepaalde dingen met vlagen terugkomen.
Alle reacties Link kopieren
Gaaf Eva, Alleen geknuffeld de halve nacht?
Wees meester en vormgever van jezelf
Haha, ja. Een klein beetje meer, maar hij bleef netjes. Het was gewoon fijn zo!
Alle reacties Link kopieren
@Eva wow en alleen maar geknuffeld? Wel heel erg leuk zeg!



@Stellar Dat vind ik ook wel een mooie benadering!
Eva dat klinkt leuk! Jij loopt vandaag met een glimlach rond, geniet!



Stellar je hebt daar een punt, bagage is niet erg maar hoe je erover praat vertelt veel over of je het verwerkt hebt en hoe je er mee omgaat. Met tranen in de ogen en de sfeer daarna verpest of er snel over heengaan en daarna weer met de glimlach over naar een luchtiger onderwerp. Met dat laatste heb ik geen probleem bij de eerste dates. Het eerste, daar zit ik niet op te wachten. Het is de bedoeling dat het leuk wordt met iemand, niet dat ik hem door een zware periode moet loodsen. En dat is ook een van de redenen dat ik nog steeds single ben, heb er al vaak een punt achter gezet omdat iemand nog niet over zijn scheiding is, te veel schuldgevoel heeft naar zijn kinderen toe,... dat heb ik allemaal niet. Ik wil genieten en het leuk hebben. Het moet een plus zijn, geen min.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een fijne date Eva!



Inderdaad is de koffer metafoor erg treffend. Zelf ben ik koningin in bagatelliseren, 'andere mensen maken pas echt erge dingen mee, ik mag niet klagen'. Ik loop dus met zo'n kartonnen Jip&Janneke koffertje rond, maar dan wel een met zo'n stiekeme dubbele bodem. Die verhalen horen bij mij, geven kwetsbaarheid & gelaagdheid aan mijn persoonlijkheid, maar zal ik niet zomaar met iedereen delen. Na een aantal dates kwam het toevallig ter sprake en prikte date ook meteen door mijn luchtige manier van vertellen heen. Het was totaal niet zwaar of ongemakkelijk, juist heel fijn en verdiepend in ons contact.
Eva wat leuk meid. Zo zie je maar weer dat er onverwachts een hoop leuke dingen kunnen gebeuren



Jeepman meldde zich net met het bericht dat hij het leuk vond maandag en een lieve groet.

Dat valt me dan weer mee van hem, dat hij het initiatief neemt. En om heel eerlijk te zijn zat ik vandaag in een 'niemand vindt me leuk ik ga nooit meer iemand vinden boehoehoe'-modus, dus het doet me goed zo'n berichtje te krijgen.



Weet alleen nog niet zo goed wat ik ermee ga doen.
Alle reacties Link kopieren
Zeggen dat je dat ook vind gb. En dan kijken hoe hij erop doorgaat. En of en wanneer hij met voorstellen komt
Wees meester en vormgever van jezelf
Alle reacties Link kopieren
Super leuk Eva!



Gb; ja idd zeggen dat jij het ook leuk vondt ben benieuwd succes.
Ja sowieso wilde ik wel reageren, maar hoe het verder gaat weet ik nu nog even niet.





Pippilotta, hoe is het met jou?

Femme, voor jou ook veel sterkte. We zitten inderdaad in hetzelfde schuitje. Hebben jullie nog contact gehad of gaan jullie nog contact houden? Toevallig heb ik vanmorgen zijn nummer en bijbehorende chat verwijderd, zowel op whatsapp als op facebook. Werd er alleen maar verdrietig van dat allemaal te lezen. Ik heb hem niet verwijderd op facebook en ook niet geblokkeerd op whatsapp, dat vond ik niet nodig. Stiekem hoop ik, hoe stom ook, dat hij ooit contact opneemt. Maar dat zal vanzelf minder worden tot ik op een gegeven moment helemaal geen behoefte heb aan wat dan ook van/met hem.
Goede stap gezet GB. Blokkeren is idd (nog) niet nodig. Dat voelt ook gelijk zo definitief.



En natuurlijk hoop je dat hij nog contact opneemt maar dat gevoel slijt vanzelf.



Ik heb ook het nummer van de Italiaan verwijderd uit mijn telefoon. Mocht hij nog willen afspreken,dan hoor ik t wel. Ik ga er in ieder geval geen energie meer in steken.
eerste bericht van een match: Sex?



Die had ik nog niet meegemaakt op Tinder



Eens nadenken over een gevat antwoord terug... Sex met hem zal ik in ieder geval niet hebben
Dat is wel heel direct, maar wel precies wat de meeste mannen daar zoeken



Jeepman wilde graag weer eens afspreken en ik heb gezegd dat ik dat ook leuk zou vinden. Geen idee welke kant het opgaat, maar het bevalt me wel dat hij niet opdringerig is. Mijn ex was een stuk dwingender en ik moet zeggen dat ik het zo wel prettig vind. Misschien ook omdat ik zelf nog niet precies weet wat ik wil.

Vind het wel fijn om te merken dat het in ieder geval niet aan de mannen ligt. Ik heb nu 3 dates gehad en in 3 gevallen vonden de mannen me leuk genoeg om me nog eens te zien. Eigenlijk ben ik dus redelijk succesvol Doet ook wel weer wat met je zelfvertrouwen en dat had ik nou net vandaag even nodig. Misschien heel slecht van me om hier bevestiging uit te halen. Ik ben ook geenszins op zoek naar een rebound ofzo. Maar er schuilt volgens mij geen kwaad in om Jeepman nog een keer te zien, om rustig te kijken waar het heen zou kunnen gaan en niets te forceren.



Hoe is het met de anderen?
Alle reacties Link kopieren
quote:CherokeeRose1977 schreef op 01 maart 2017 @ 19:58:





Eens nadenken over een gevat antwoord terug... Sex met hem zal ik in ieder geval niet hebben Trouwen?
quote:Rarekwast schreef op 01 maart 2017 @ 20:18:

[...]

Trouwen?He ja, dat was een goed antwoord geweest! maar ik heb al gereageerd dus die bewaar ik voor een andere keer
Alle reacties Link kopieren
quote:CherokeeRose1977 schreef op 01 maart 2017 @ 20:38:

[...]





He ja, dat was een goed antwoord geweest! maar ik heb al gereageerd dus die bewaar ik voor een andere keer Maar wat heb je geantwoord dan?
Wees meester en vormgever van jezelf
Alle reacties Link kopieren
quote:Robertooooh schreef op 01 maart 2017 @ 20:59:

[...]





Maar wat heb je geantwoord dan?ja lekker!
quote:Treezebees schreef op 28 februari 2017 @ 20:41:

Gb hij lijkt net sterk uit zijn tegenslagen gekomen te zijn. Het is niet omdat je veel hebt meegemaakt dat je per definitie niet stabiel bent.

Er zijn er die bij het minste onderuit gaan, dat zijn onstabiele mensen.



Dit.

Neemt niet weg dat mensen die het eea meegemaakt hebben, leukere mensen zijn
quote:greenbean schreef op 01 maart 2017 @ 08:43:

Ik zou ook een anoniem profiel aanmaken als ik jou was Trees. En zo lang mogelijk je echte naam geheim houden.





Hier gaat het even helemaal niet goed Ik voelde me best ok de afgelopen 2 weken, maar eergisteren droomde ik over hem en sindsdien is het mis. Misschien heb ik het verdriet weggestopt en komt het er nu dubbel en dwars uit. Ik ben zo teleurgesteld, in hem maar ook in mezelf. Denk terug aan de dingen die gebeurd zijn, de momenten dat er wellicht een ommekeer is geweest in zijn gevoel. Hoe lang hij eigenlijk al wist dat ik totaal zijn type niet ben.



Ik vind het zo oneerlijk dat het me niet lukt. Ik vind mezelf een goed en eerlijk mens en vraag me af waarom mannen dat niet zien. Ik was in de relatie met hem soms wat emotioneel maar ik ben wel altijd eerlijk naar hem toe geweest. Eerlijk over mijn gevoel, eerlijk over mijn emoties, eerlijk over het feit dat relaties moeilijk voor me kunnen zijn.

Ik was bereid om aan mezelf te werken en dat wist hij ook. Maar hij is verliefd geworden op de vrolijke, ongecompliceerde greenbean die ik de eerste paar weken was en was waarschijnlijk al snel teleurgesteld omdat ik dat niet (altijd) ben.



Ik zit mezelf weer even helemaal gek te maken met al die gedachten. Er iets aan veranderen kan ik niet. Al zou hij besluiten dat hij me miste en met me verder willen, dan weet ik ook dat een relatie sowieso niet zou werken. Er zit dus niks anders op dan verder te gaan en te accepteren dat dit niet bleek te zijn wat het in het begin leek. Maar ik vind het op dit moment even heel erg lastig en huil dan ook veel.
quote:missmadame schreef op 01 maart 2017 @ 08:46:

en een dikke knuffel Greenbean!

Misschien is het het beste om te zwelgen in het verdriet een tijdje en dan verder te gaan. Wees aardig voor jezelf.

Dus lekker naar sauna of kapper, misschien even niet daten.



Okee, ik heb ook weer iets (blijf bezig): was gisteren tickets aan het regelen voor ons weekje weg in mei op iPad van ICTer, blijkt ie nog 3(!) datingapps op dat ding hebben staan. Eh, niet leuk. Zijn commentaar: ja maar ik ben niet ingelogd.quote:missmadame schreef op 01 maart 2017 @ 09:30:

Nou stellar, ze staan ook nog op zijn telefoon(s). Dat gaf ie dan wel eerlijk toe.



Maakt niet uit joh....Hier kan je gewoon al je overdenkingen kwijt. Soms beter hier, dan bij hem



Ik vind het niet echt een goed teken. Hij is nog niet helemaal zeker over jullie en dat is niet niet erg. Maar doet hij er wat mee? Want dat zou een grens zijn. Maar ja, jullie gaan een weekje weg....
quote:missmadame schreef op 01 maart 2017 @ 09:45:

@femme het is eerder ruim een week dat we weggaan. En toch heb ik nu spijt van dat ik gisteren geboekt heb. Als ik het eerder had gezien, had ik niet geboekt.



Jeetje door dat gedoe met ex zit ik even niet lekker in mijn vel. Nou komende dagen maar mezelf ook eens lekker verwennen. Ik blijf het lastig vinden: wat kun je verwachten na 4 maanden. En nee niet hoe het hoort, maar ik wil zeker niet te claimerig zijn dat is mijn grootste angst.Ga het gesprek zsm met hem hierover aan. Volgens mij kan je tickets binnen een bepaalde tijd annuleren.....
quote:Eva- schreef op 01 maart 2017 @ 12:30:

Even een egopost, nu geen tijd om alles door te lezen.

Mijn Tinder date is net pas weg. Gisteren avond een date gehad, totaal zonder verwachtingen. Het was gezellig!

De eerste keer dat ik een date op de eerste date mee naar huis neem.

Het was laat geworden en hij zou een uur moeten wachten op de trein.

Nou dat vond ik sneu.. Dus mee naar huis en gekletst en geknuffeld. Rond 4:30 gingen we pas slapen en vanochtend 8:30 alweer wakker en verder gekletst en geknuffeld tot nu.



Merk wel dat hij weinig vragen stelt en ik vooral veel over hem weet nu. Dus dat veranderd hopelijk nog gaandeweg.

Maar voel me zo volledig mijzelf bij hem en rustig en relaxed. Had deze niet zien aankomen haha.

Hij gaat vrijdag op vakantie en als hij terugkomt ga ik. Daarna maar verder zien waar dit heen gaat. Ben in elk geval in een fijne happy modus nu, dit doet mij sowieso al erg goed.Wauw

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven