Minder van Tinder 6 / kleppen over Happn

23-11-2016 20:21 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 6!



Voorgaand deel 5
Bericht is bijgewerkt! Ik ga verder bijlezen over jullie avonturen en gedachtespinsels
quote:Robertooooh schreef op 06 maart 2017 @ 17:09:

[...]

Er was gewoon een geweldige klik vanaf het eerste contact. Vooral gebaseerd op lust. Ik zoek dat niet uit of ben er heel specifiek op uit, maar soms gebeurt dat. Om haarzelf te beschermen koos ze als eerste date voor een boswandeling, wat iets minder veilig bleek uit te pakken, mede door haarzelf (ging zonder intenties er naartoe). Tweede date was ze erg boos en bood ik aan een knuffel te komen halen. Dit resulteerde in meer. Derde en vierde date waren hele lange en sensuele dates. Maar merk dat het bij mij echt bij lustgevoelens en een klik qua kletsen en hobbies blijft. Geen verliefdheid en zou eigenlijk wel moeten ondertussen, denk ik eigenlijk. Daarnaast heb ik nog wat wensen die niet helemaal in een 1 op 1 relatie passen. En ben daar ook open en eerlijk in. Dus ik hou haar niet aan het lijntje. Maar merk dat zij wel meer zou willen.



Begrijp mij niet verkeerd, ik vind het heerlijk klinken wat je hebt en gun het je natuurlijk van harte. MAAR.....Ik zou als ik in jouw schoenen staan het afkappen....Ik vind op basis wat je zegt dat het scheef zit en het zou moreel niet lekker zitten bij mij.



Waarom hou je het nog aan?
quote:Zowieso schreef op 06 maart 2017 @ 17:16:

@Eva, snap je gevoel en het is moeilijk om je eerdere ervaringen even opzij te zetten. Maar geniet van de goede aandacht, hoe fijn is dat!

@GB: fietstocht en dochter gaat mee, hmm..vind ik binnen de datefase ook wel erg vroeg.

@Robertoo: je hebt duidelijk gezegd dat het dus echt niet een nieuwe liefde gaat worden? Misschien haar in bescherming nemen als zij toch aangeeft meer te voelen voor jou?



Sorry heb nog niet alles terug gelezen..alleen ff de laatste 2 pagina's.

Enne..vertrouwen hebben in je date cq nieuwe liefde..wahhh, wat een gedoe.

Want: stress ik om niks als 'mijn nieuwe liefde' toch nog vriendschappelijk (!) loopt te w'appen met een Tinderdame (die hij nooit heeft gezien omdat ik in beeld kwam, maar hij dus wel mee op w'app zit en hij heeft haar wel bericht over mij en hem en dat we in een liefdesrelatie zitten). Hij is trouwens van de complimenten geven, en stelt een ieder op zijn/haar gemak. Dat vindt zij ook wel leuk zei hij. Dus..ik zei dat ik het wel vreemd vind dat hij haar nog steeds berichten stuurt. Immers hun contact was in 1e instantie gestart om een date in te plannen..of zie ik weer spoken? Stomme w'app ook.In eerste instantie zou ik het ook niet zo tof vinden.....Maar wellicht is de romantische klik, bewust omgezet in een vriendschappelijke? Ik zou dat wel uitvragen bij hem. En hij zou als het een nette man is, ook duidelijk (maar dan ook echt duidelijk) aangeven bij haar en haar intenties moeten uitvragen. Als zij nog blijf 'hangen', is het niet zo handig om contact te houden.....Maar als het vriendschappelijk is zie ik geen problemen.
quote:CherokeeRose1977 schreef op 06 maart 2017 @ 18:29:

vanuit Londen!



Even kort, het lange verhaal komt later, de sex date met de italiaan was uiteindelijk zonder sex maar wel heel leuk. Later meer daarover...



En zaterdag as een date.



Maar zoals ik zei, later meer





Klinkt goed!!!!!!!!! Veel plezier in de tijd daar
quote:greenbean schreef op 06 maart 2017 @ 20:56:

Zo.. Jeepman had in de gaten dat ik terughoudend reageerde op zijn voorstel om zijn dochter mee te nemen op date (?) en kwam er uit zichzelf mee dat we beter alleen met zijn tweeën af kunnen spreken.

De boekhouder wil echter snel gaan. We hebben net een date op maandag gepland maar hij vroeg zich af of we ons daarvoor ook nog kunnen zien, aangezien hij 3 dagen vrij is. Maandag is mij echter vroeg genoeg want snel gaan is op dit moment wel het laatste wat ik wil. Ik merk dat ik het door zo'n vraag dan direct weer benauwd krijg. Waarom moet het allemaal zo snel en gehaast?

Ik antwoordde net dat maandag wat mij betreft vroeg genoeg is en toen reageerde hij wat kortaf.

Naja, als hij daar moeite mee heeft moet ik het wellicht maar afkappen. Even afwachten maar hoe het zich verder ontwikkelt...



hoe is het met de anderen? Frysian, MissMadame, Misspippilota? Jullie zijn zo stil



Femme, hoe is het nu met jou? Ik kan soms zo hardnekkig aan ex denken, word daar af en toe helemaal gek van.



Nou ja....Dat dus. Graag of niet. Je past aan de tempo van de 'langzame' aan vind ik. Tenzij het echt niet meer verenigbaar is met je eigen gevoel. Maar ik snap hem wel....Hij vindt je leuk en wilt je graag zien! Hij heeft 3 dagen vrij en dus de tijd, niet gek dat hij vraagt of jij ook kan. En als je, begrijpelijk aangeeft dat je het maandag prima vindt, kan ik mij voorstellen dat hij teleurgesteld is. Dus dat is misschien zijn kortaf reactie.



Zie gewoon maar hoe het loopt
quote:Noor226 schreef op 07 maart 2017 @ 08:44:

Greenbean, het klinkt alsof je het zelf niet echt ziet zitten allemaal. Als het contact echt leuk is, dan is meer/vaker toch alleen maar beter? Ik zou me als man zijnde een beetje afgewezen voelen als een date zou zeggen dat maandag vroeg genoeg is.



@neliba: altijd spannend zo'n eerste date, veel plezier



@ zowieso: hmm, een vriendschap onderhouden met iemand die je nog nooit hebt ontmoet.. ik zou dit ook niet fijn vinden. Reservebank inderdaad?



Ik ben nog steeds aan het daten met de vaste date. We zien elkaar 2-3x per week ondanks de reisafstand en ik ben gek op hem. Iets dat me aan de ene kant heel blij maakt, want dit diepere gevoel en deze mate van klik heb ik nog nooit ervaren. Maar als hij dan vertelt over een neef die sinds kort 'ook vrijgezel' is, dan vraag ik me af of hij er hetzelfde over denkt of dat hij mij ziet als 'voor de leuk' en een ego-boost na een verbroken lange relatie. I know: 'vraag het hem'. Het is niet dat ik er meteen een relatielabel aan wil hangen, want dat geeft ook geen garanties. En ik denk ook dat die onzekerheden bij verliefdheid zullen horen, maar ik wil wat bevestiging dat hij ook potentieel ziet in ons, voordat ik over een tijdje met een gebroken hart overblijf..





Het klinkt als prille relatie onzekerheden. Alles wat een ander zegt iets zwaarder afwegen. Veel nadenken over wat als, de toekomst. Ik zou als het niet te erg is, gewoon lekker hier je onzekerheden spuien



En anders van die indirecte bevestigingen zoeken....Nodig hem uit voor een verjaardag van je zus/ouders/beste vriendin over een wat langere tijd en zie hoe hij hierop reageert
quote:Noor226 schreef op 07 maart 2017 @ 09:40:

@greenbean: ik begrijp je achtergrond en waarom je jezelf nu wilt beschermen, dus inderdaad gewoon jouw tempo aanhouden.



@eva: wat fijn dat het voor jou ook zo goed voelt. Als je veel moeite moet doen of er echt aan moet gaan trekken dan zit het inderdaad niet goed.

Maar wat je zegt klopt, zo'n terloopse opmerking begint bij mij dan toch te malen..



Want er zijn ook zeker gunstige tekenen, zo heeft hij zijn familie over me verteld, al vrij op het begin aangegeven dat hij verliefd begon te worden en zegt hij dat hij soms niet kan geloven dat het op alle vlakken zo klikt en dat voor een random Tinderswipe. Hij belt vaak, deelt werknieuwtjes en vraagt mijn mening over bepaalde zaken. Plus voor iemand die op date 1 aangaf niet te houden van public displays of affection krijg ik toch vaak een arm om me heen of wordt m'n hand vastgehouden in het openbaar.



Als ik dit zo lees schaam ik me en vind ik mezelf echt een domme doos, want dit lijstje is best oké





Best oké zelfs......
quote:lola712 schreef op 07 maart 2017 @ 09:55:

De date van woensdag is donderdag geworden want dan is meneer vrij. Alleen een tijdstip noemen is dan wel érg lastig.... :( Het voelt een beetje alsof hij of geen zin heeft of nog meer hengeltjes heeft uitgeworpen. Meneer zelf heeft wel mijn interesse maar hoeveel moeite het toch kost om iets af te spreken, zucht. Maar heb verder ook niet echt dates in de planning dus mag wel weer eens...Ik gooi hem maar in hoor......Graag of niet
quote:deau schreef op 07 maart 2017 @ 11:33:

Ik wil graag ook mee praten als jullie dat goed vinden.



Mijn relatie is sinds eind januari uit. Heb Tinder al vier weken op mijn telefoon staan, maar dat was meer als afleiding en om te kijken wie er allemaal nog beschikbaar is

Ik heb nu wel een aantal leuke matches lopen.



Ik merk alleen dat ik snel afknap op iemand zijn manier van typen. Ik had een leuke match die steeds 'Jah' en 'Ok'.. Dan heb ik al geen zin meer



Welkom! Tinder en ander datezaken zijn een goede manier om je relatie wat sneller achter je te laten, zowel positief als minder positief Voor mij werkt het in ieder geval wel. Nu ik al een paar keer een klik (in meer of mindere mate) heb mogen ervaren, gaat het verwerken een stuk beter en ik zit lekkerder in mijn vel dan wanneer ik er niet mee bezig ben.



Het enige wat mij een beetje benauwd is dat ik ook het gevoel heb dat ik elk moment onder de pannen weer kan zijn. Ergens fijn als dat gebeurd, want dus een leuke man, maar anderzijds wil ik ook even lekker alleen zijn. Het is onverenigbaar, want je kan niet beiden tegelijkertijd hebben. En natuurlijk kan ik dat tegen man zeggen, maar in de praktijk lopen dit soort dingen. Ik wil EN EN. Het cliché van dat singles een relatie willen en die met een relatie single willen zijn.



Ik herken het trouwens wel van het snel afknappen op iets....Je moet in the end doen waar je goed bij voelt. Als je het erbij wilt laten als hij alleen aan het me'en ben, jah'en etc is dat helemaal prima. Of een beetje doorheen kijken en een leuk gesprek hebben
quote:FemmeForte schreef op 07 maart 2017 @ 12:49:

Super leuk al die dates! Geniet ervan!



Ik neem een beetje afstand van dit topic. Ik heb totaal geen zin in daten. Ik zit nog heel veel met die ene in mijn hoofd. Daarom is het ook niet eerlijk tegen andere mannen als ik nu gaan proberen te daten terwijl ik er geen zin in heeft en ze ook geen eerlijke kans geeft. Mischien ergens in de zomer maar weer, wie weet.



Succes iedereen! Ik lees stilletjes nog wel met jullie mee!



xxHelemaal begrijpelijk en zag het ook wel aankomen......Ik denk aan je Fem!
quote:missmadame schreef op 07 maart 2017 @ 13:49:

Ik lees ook mee. Lig in bed met zware griep, gelukkig wordt er goed voor mij gezorgd (door ICT-er)



Beterschap!

Verzorgd door ICT'er
quote:Robinson schreef op 07 maart 2017 @ 17:47:

Ik heb tinderjongen vrijdag voor het laatst gesproken op FB, was echt gezellig gesprek. Weet alleen niet wanneer ik hem nu weer een berichtje kan sturen, ben helemaal uit het daten. Wil niet te pusherig overkomen en komende tijd lukt toch niet om af te spreken. Hij komt ook uit een lange relatie en wil rustig aftasten, omdat ik niet als rebound oid gezien wil worden.

Eigenlijk is whatsappen wel makkelijker, maarja vind dat ook weer zo wat, telefoonnummer geven. Hoe snel gaven jullie telefoonnummer?





Ik vind het wel lang duren....Meestal als iets leuks was, dan hoor je wel binnen een paar dagen van hoi hoe gaat het, heb je nog wat leuks gedaan oid. Small talk ihkv contact warm houden.



Als hij uit een (lange) relatie komt, moet je sowieso rekening houden met dat je een rebound kan zijn....Zeker als je de eerste bent (geldt overigens ook voor mij )



Hoe snel het gaat mbt telefoonnummer geven wisselt. Soms een paar gesprekken, soms diezelfde dag als we een goed en leuk gesprek hebben. In ieder geval bij een bepaald gevoel.
quote:neliba schreef op 07 maart 2017 @ 23:05:

Nou, date van vanavond was geen succes. Hij was stukje (acht jaar) ouder dan ik. Op zich geen probleem. Alleen bleken zijn Tinder foto's niet al te recent te zijn. Geen lekkere binnenkomer dus, want IRL zag hij er gewoon best oud uit (vanuit mijn perspectief ). Verder ook niet echt een klik. Ook niet rampzalig hoor, we hebben anderhalf uur gezellig gekletst, maar daarna waren we ook wel uitgepraat. Wat mij betreft komt er geen vervolg dus. We hebben dat niet concreet uitgesproken (dat vind ik toch moeilijk op een of andere manier), maar hij heeft ook geen berichtje meer gestuurd of zo, dus ik hoop maar dat hij er hetzelfde in staat.



Had voor donderdag ook nog een date gepland staan, maar die ga ik afzeggen. Om verschillende redenen voel ik al dat dit niet gaat werken, dus dan maar even afkappen.



Oh, as we speak komt er een welterusten-appje binnen van date van vanavond... ga maar even niet reageren...





Jammer.....Toch maar speeddaten gedaan
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 08 maart 2017 @ 11:03:

[...]





Ik gooi hem maar in hoor......Graag of niet



Het is dus niet geworden... Morgen wel een andere date, staat gepland iig. Op de app weinig contact dus heb geen verwachtingen, kan alleen maar meevallen.



Ik date trouwens tegenwoordig alleen nog maar thuis. In de stad voelt zo geforceerd, je hebt bekijk van andere mensen, zit je rechtstreeks tegenover elkaar, problemen met vervoer, drankjes zijn ook niet gratis en thuis eigenlijk nooit problemen gehad, baas is in eigen huis ;). Kan ze zelf het huis uitschoppen als het niet klikt en je bent niet meer kwijt dan een kop koffie/cola.
Alle reacties Link kopieren
quote:lola712 schreef op 08 maart 2017 @ 13:55:

[...]





Het is dus niet geworden... Morgen wel een andere date, staat gepland iig. Op de app weinig contact dus heb geen verwachtingen, kan alleen maar meevallen.



Ik date trouwens tegenwoordig alleen nog maar thuis. In de stad voelt zo geforceerd, je hebt bekijk van andere mensen, zit je rechtstreeks tegenover elkaar, problemen met vervoer, drankjes zijn ook niet gratis en thuis eigenlijk nooit problemen gehad, baas is in eigen huis ;). Kan ze zelf het huis uitschoppen als het niet klikt en je bent niet meer kwijt dan een kop koffie/cola.En niet bezorgd voor al te opdringerige mannen dus? Ik heb ook nooit problemen met thuis uitnodigen of thuis bij de vrouw te komen voor een eerste date. Maar ik ben ook niet bang als het meer wordt dan alleen wat drinken, dussss
Wees meester en vormgever van jezelf
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 08 maart 2017 @ 02:36:

[...]





Dit! Ik wilde mijn update geven als ik bijgelezen was.....



Maarre.....Ik ben in katzwijm

Iemand ontmoet via Tinder en ik weet niet of jullie het bij houden met alle berichten van iedereen, maar Tinder is niet zo mijn medium. Iets met bak ellende en het leverde mij gewoon weinig (zeg maar niets ) op. En na alle enthousiaste berichten hier, toch na een lange tijd maar weer aan het swipen gegaan. Bak ellende....Weer bak ellende en toen toch een aantal matches, waaronder.....Euh....Hoe zal ik hem noemen....Ik heb nog geen idee, bedenken we vast samen nog wel



Het was gelijk gezellig. Gewoon een luchtig gesprekje, humorvol, wat erg belangrijk is



Edit: Haha, het was gisteren te laat om nog verder bij te lezen en de update verder af te maken



Maarre, het was 'perfect' Bleven maar doorpraten, elkaar veel betekende blikken geven *kriebels als ik aan denk haha* en eigenlijk wilden we beiden dat de date niet ophield. Maar aan alle goeds komt een einde.....Wel afgesloten zoals het moet, buiten even staan zoenen. Kort, 15 seconden ofzo, jammer! Nou ja, beiden over gehad dat we dat maar nog moesten inhalen Hij zei dat we snel weer moeten afspreken.



Nu.....Day after is natuurlijk het meest retespannend. Hoe gaat het nu verder nu we een nachtje over geslapen hebben? Hoe gaan de gevoelens zich ontwikkelen? Ik heb hetzelfde als Eva: blij dat ik deze ervaring heb en geniet ervan. Ik zie wel





Leuk leuk leuk ! En al wat gehoord van hem ??



Ik heb vanavond al date 4 we konden allebei niet meer wachten tot vrijdag en hij komt bij mij thuis eten, kijk er erg naar uit ! Ik begin hem steeds leuker te vinden, vooral na onze laatste date afgelopen zondag... "beetje verliefd"
Alle reacties Link kopieren
quote:Robertooooh schreef op 08 maart 2017 @ 14:04:

[...]





En niet bezorgd voor al te opdringerige mannen dus? Ik heb ook nooit problemen met thuis uitnodigen of thuis bij de vrouw te komen voor een eerste date. Maar ik ben ook niet bang als het meer wordt dan alleen wat drinken, dussssIk begrijp dat nooit zo goed, dat 1e x met een vreemde thuis afspreken, ik zou dat dus nooit doen... en wrm zou je, gelijk een vreemde in je privé omgeving.
Leuk lovestar, geniet er van.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk diamantje!! Fijne avond alvast
quote:diamantje123 schreef op 08 maart 2017 @ 14:05:

[...]



Leuk leuk leuk ! En al wat gehoord van hem ??



Ik heb vanavond al date 4 we konden allebei niet meer wachten tot vrijdag en hij komt bij mij thuis eten, kijk er erg naar uit ! Ik begin hem steeds leuker te vinden, vooral na onze laatste date afgelopen zondag... "beetje verliefd"



Ja zeker! Maar dat had ik ook wel verwacht Nu dus vooral in spanning over de 'toekomst'.....Hoe gaat dit verder ontwikkelen> hopelijk de goede kant op natuurlijk. Merk wel dat ik het heel erg graag wil en heb dus ook zoiets van dat ik verder moet swipen en kletsen, dat haalt een beetje de druk vanaf op 1 paard te gaan. Voelt heel onnatuurlijk, want ik wil eigenlijk alleen voor hem gaan



Date 4 ahwwwww Ik zit hier plaatsvervangend mee te genieten. Mijn eigen kriebels doen lekker mee
Alle reacties Link kopieren
Oh wat een heerlijk positieve berichten diamantje en Lovestar, ik zwijmel helemaal met jullie mee. Geniet ervan!! (En blijf ons vooral op de hoogte houden van de ontwikkelingen!).



Heb vandaag niets meer gehoord van mijn date van gisteren, dus ik denk dat ook bij hem nu wel duidelijk is dat er geen vervolg gaat komen. Had eigenlijk nog een date gepland staan voor morgen, maar die heb ik afgezegd. Ik had al wat bedenkingen (woont op een uur reizen, co-ouderschap dus weinig flexibel en nog wat dingetjes) en ik merk dat ik met mijn hoofd toch nog teveel met accountant bezig ben, dus dat gaat dan sowieso niet werken. Dus ik stuurde hem gisteravond een (volgens mij) vriendelijk en beleefd berichtje dat ik van de date af wil zien. Krijg ik me toch een portie scheldwoorden over me heen! Had nog net genoeg tijd om die te lezen, daarna heeft hij me direct ontmatched. Nou prima hoor, alleen maar bevestiging dat het een goede keuze is geweest om die date niet te laten doorgaan. Gevalletje 'ik kan niet zo goed met tegenslagen omgaan'
Alle reacties Link kopieren
quote:Robertooooh schreef op 08 maart 2017 @ 14:04:

[...]





En niet bezorgd voor al te opdringerige mannen dus? Ik heb ook nooit problemen met thuis uitnodigen of thuis bij de vrouw te komen voor een eerste date. Maar ik ben ook niet bang als het meer wordt dan alleen wat drinken, dussssNee, want dan gooi ik ze er uit. Vaak merk je al snel wat ze willen dus gebruik ik een smoes als morgen vroeg op o.i.d. Als ze een kwartier praten al handtastelijk worden en ik voel (nog) geen klik bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
quote:diamantje123 schreef op 08 maart 2017 @ 14:06:

[...]





Ik begrijp dat nooit zo goed, dat 1e x met een vreemde thuis afspreken, ik zou dat dus nooit doen... en wrm zou je, gelijk een vreemde in je privé omgeving.Denk dat hoe meer dates je gehad hebt, des te losser je er in bent. Elke keer weer naar een kroeg, anderhalf uur lullen, drankjes bestellen/betalen etc. Nee dankje. De persoon moet écht heel leuk zijn wil ik de stad induiken. Mocht het zomer zijn dan ligt die optie misschien meer voor de hand, of je gaat elkaar ontmoeten in een parkje ofzo en neemt allebei een drankje me. Voor mij dus deels qua kosten (elke keer een tientje is toch jammer) en ben je van de geforceerdheid af. Thuis voel ik mij meer op mijn gemak
Oeh dat zou ik echt heel erg eng vinden. Wat doe je dan als iemand kwaad in de zin heeft? Vind het echt heel erg onverstandig om als vrouw zijnde een man thuis uit te nodigen. Voor de man vind ik het dan weer een ander verhaal, die is fysiek sterker.

Zou jullie bijna willen vragen dat nooit meer te doen, maar dat moet iedereen voor zichzelf bepalen natuurlijk.



Jeepman en boekhouder hebben inmiddels gereageerd en beide dates gaan door. Merk eigenlijk dat ik in beide dates niet zoveel zin in heb, maar vooral benieuwd ben naar de documentairemaker. Lastig.



Lovestar, leuk te lezen dat je verliefd bent. Geniet ervan!

Femme, ik begrijp je beslissing volkomen. Ik wens je veel sterkte en kracht de komende tijd!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 08 maart 2017 @ 14:35:

[...]





Ja zeker! Maar dat had ik ook wel verwacht Nu dus vooral in spanning over de 'toekomst'.....Hoe gaat dit verder ontwikkelen> hopelijk de goede kant op natuurlijk. Merk wel dat ik het heel erg graag wil en heb dus ook zoiets van dat ik verder moet swipen en kletsen, dat haalt een beetje de druk vanaf op 1 paard te gaan. Voelt heel onnatuurlijk, want ik wil eigenlijk alleen voor hem gaan



Date 4 ahwwwww Ik zit hier plaatsvervangend mee te genieten. Mijn eigen kriebels doen lekker mee Ik kan dat niet, met meerdere tegelijk daten als ik 1tje heel leuk vind! Wij hadden afgesproken dat we nu we elkaar zien ook niet met anderen daten, zonder verdere verwachtingen hoor, maar ik vind dat prima want ik vind toch niemand anders leuk. Heb je alweer een nieuwe date staan? Ik vind het zo'n verademing dat dit allemaal vanzelf gaat, geen enkel momentje onzekerheid over 'wanneer zie ik hem weer ' of 'vindt hij me wel echt leuk'. Hij is gewoon heel duidelijk en dat vind ik fijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven